mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 97  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 18:01 
Cytuj  
Co człowiek to opinia, ja jednak pozostane przy swoim doswiadczeniu - spedzilem zajebisty czas grajac w bete i dawno sie juz tak nie bawilem w mmo, a ze dla mnie wazna jest dobra zabawa w grach, wiec w Rifta sobie pogram. Zobaczymy ile - moze miesiac a moze 3 lata. Dla mnie liczy sie to, ze granie sprawilo mi frajde.

juz.

**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 18:07 
Cytuj  
Cytuj:
Najbardziej nieprzyjemny i nudny do bólu questing jakiego doświadczyłem

Ofc nudny questing jesli bierzesz all q w miescie, wiosce czy gdziekolwiek i tylko patrzysz co zrobic.... Mi sie tam bardzo spodobala opcja ze mnie wskrzesili ale przegralismy juz w wojnie. No to defianci wysylaja mnie i mi podobnych do przeszlosci. To jest dla mnie ciekawe gdyz bylo to dobrze opisane.. Pozatym spotkac osobe taka jak ja jest ciezko gdyz jest 8 souli do mixowania.

Cytuj:
balansu PvP raczej nie uda im się wprowadzić


Taaa opinia experta :)

Cytuj:
To było z 6 lat temu


Wg mnie ok ale tez nie mozna wymagac od swiezej gry niewiadomo czego...

Avatar użytkownika

Posty: 40
Dołączył(a): 21.08.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 18:16 
Cytuj  
szkoda że rynek mmo idzie w stronę prowadzenia gracza przez świat za rączkę - dać mu questy do expienia, dać mu piękną historyjkę opowiedzianą w tutorialu, a w end game śmieszne teksty po zabiiu kolejnego uberpro mastacha.
a do tej pory z łezką w oku z kumplami wspominam najlepsze akcje z ultimy gdzie questa trzeba było sobie samemu zorganizować

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 18:17 
Cytuj  
a bylo jakies mmo, w ktorym byl jakikolwiek balans pvp?

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 18:19 
Cytuj  
balans 1vs1 to w quake szukajcie


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 18:27 
Cytuj  
ta, ja do tej pory tez wspominam ufo, baldurs gate i wiele innych gier.
jakie jest nastawienie graczy widac po dfo, wurmie i mo.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 19:01 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a bylo jakies mmo, w ktorym byl jakikolwiek balans pvp?


UO.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 19:03 
Cytuj  
UO mialo pvp balans? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaasne :)

juz.

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 19:04 
Cytuj  
Niah napisał(a):
balans 1vs1 to w quake szukajcie

Taaa... zwlaszcza jak po respawnie wpadal na ciebie typ z quadem i RL;)


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

Avatar użytkownika

Posty: 40
Dołączył(a): 21.08.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 20:35 
Cytuj  
balans w pvp to jakiś moby dick gier mmo - nigdy nie bedzie możliwy, chyba ze kazdy bedzie mial dokładnie to samo, ale wtedy tez bedzie płacz bo on szybciej klika, albo ma tylne wejście na serwer:D
z gier w które grałem w uo było najbliżej zrównoważenia szans

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 20:40 
Cytuj  
Idealne rozwiązanie było w Vanguard, mimo że nie dopracowali tego do końca, to jednak zamysł by skile miały inne działanie na mobie, a inne na graczu był świetny.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 20:59 
Cytuj  
To bez znaczenia. Gry z mechanika RPG nie da sie zbalanowac pod 1v1. To jest absolutnie niewykonalne. Zawsze ktos bedzie OP wzgledem kogos innego.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Avatar użytkownika

Posty: 40
Dołączył(a): 21.08.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 21:07 
Cytuj  
nie wiem co w tym rozwiązaniu fajnego, ani co zbliża je do balansu klas - jakby na różne klasy skill różnie działał to może...

mi sie w uo podobało, że nie znałeś strony z której zagrożenie nadejdzie - nie wylogowywałeś się gdzie bądź, klucza od domu musiałeś pilnowac, mogłeś zabic kogoś bananem jak miałeś fuksa. balansu nie było bo nie mogło by ale w pvp każdemu noga się mogła powinąc i tylko umiejętnośc grania mogła pomóc. liczylo sie zgranie, przewaga liczebna, ale tez znajomosc przeciwnika. a te cechy z kolei dawały grze głębię której próżno szukac w dzisiejszych produkcjach. prosty przyklad - wiekszosc dzisiejszych gier ma instancjonowany system, a ile funu dawalo czajenie sie na ekipe ktora ci grzecznie dun obrabia i obrobienie jej po zrobieniu bossow? wszystko idzie w kierunku uproszczenia i zarabiania na graczach kasy dając im na wędce kolejne maxi sety, kolorowe itemki itd...

patrzcie - taki dynamic content w rifcie, a po zobaczeniu kilku widac pod nimi algorytmy - w uo dynamc content byl jak ktos smoka czy inne paskudztwo na droge wyciagnąl, ktos sie zagapil i mial placek, a teraz leciec do banku po drugi set, czy czy smoka odciagac bo moze jeszcze nie zlootowal sprzetu. a tu pod uzdro inna gildia sie wskrzesza i na kim oni padli, zauważa ze sie wskrzeszę czy nie zauważa. yh było kombinowania. mam nadzieję ze jakieś mmo w tą stronę pojdzie a nie w kombinowanie jak zrobi klona wow, ktory uszczknie mu tortu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 21:14 
Cytuj  
dfo probuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 21:30 
Cytuj  
gaston napisał(a):
nie wiem co w tym rozwiązaniu fajnego, ani co zbliża je do balansu klas - jakby na różne klasy skill różnie działał to może...


Zbliża z tego względu że próbowali zrobić wyliczenie ile dana klasa może zadać dmg rożnymi skilami w przeciwnika, ile może się healowac, wysysać hp, dotować, hotowac itd itp, miało to sens i troszkę balansowało mimo ze system był szczątkowej formie jak sporo innych elementów tej gry.

DFO to inny typ gry, inna mechanika i inne cele samej rozgrywki, to że możesz mieć wszystkie skile na jednej postaci faktycznie jest balansem ale nie o to tu chodzi.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 21:39 
Cytuj  
a o co? :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 21:41 
Cytuj  
hmm... dyskutujemy w temacie o grze themeparkowej, więc jak o co ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Avatar użytkownika

Posty: 40
Dołączył(a): 21.08.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 21:50 
Cytuj  
nie wiedziałem że są kategorie, themepark na nasze to by chyba zoo było:D drugi jak rozumiem miałbybyc sandbox czyli pudełko. cos jeszcze?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 23:25 
Cytuj  
Hm. Jak sie wybiera preorder przez strone Trion to zdaje się, że płaci w USD. No w kazdym razie subskrypcje w USD, więc gra chyba też ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2011, 23:28 
Cytuj  
Kto traktuje balans PvP jako "nikt mi nie dokopie" ,to niech zainteresowania zmieni. W Rift jest najlepszy balans, jaki może być w mechanice korzystającej z mechaniki klas. Każdy archetyp(tank,healer,rdps,mdps) może korzystać z możliwości innego innego archetypu - acz nie tak dobrze jak oryginał. Więc o co chodzi?
Oczywiście mechanika pozbawiona klas - jak eve czy perpetuum - też ma lepszych i gorszych.
Ale chyba istotą PvP jet ukrywanie słabości i wykorzystywanie mocnych stron, więc logicznie myśląc nie ma balansu PvP.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 97  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.