mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2011, 09:56 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=9URKldFK ... ure=relmfu

Wypisz wymaluj wow w świecie star warsów. To będzie pure win.

*

Posty: 100
Dołączył(a): 26.09.2006
Offline
PostNapisane: 3 maja 2011, 14:26 
Cytuj  
http://www.gamebreaker.tv/swtor-the-rep ... -hands-on/

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2011, 15:11 
Cytuj  
White Trox napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=9URKldFKH-w&feature=relmfu

Wypisz wymaluj wow w świecie star warsów. To będzie pure win.


Ta gra wygląda strasznie... Te walki są takie nienaturalne...

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 23:00 
Cytuj  
Cytuj:
We hear that Europe is about to get in on that action, actually.

http://www.destructoid.com/why-we-don-t ... 0428.phtml

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 5 maja 2011, 02:34 
Cytuj  
terrokt forest v2.0

anyways jakos mi nie pasuja tradycyjne systemy klasowe(tank, healer) jak i dungeony w takich sci-fi grach.

@2up

ano, skille i animacje calkiem ladnie wygladaja, ale wszystko tak oskryptowane niczym cody.

*

Posty: 100
Dołączył(a): 26.09.2006
Offline
PostNapisane: 5 maja 2011, 16:00 
Cytuj  
Keii napisał(a):
Cytuj:
We hear that Europe is about to get in on that action, actually.

http://www.destructoid.com/why-we-don-t ... 0428.phtml


raczej chodzi im o bete, czytałem gdzieś że klucze dla EU maja wysyłać w ciągu kilku następnych dni, co do premiery to

"While we fully anticipate launching Star Wars: The Old Republic in Q2 or Q3, the low end of our guidance range assumes the outside possibility of a January launch."

http://www.joystiq.com/2011/05/04/ea-wa ... expects-i/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2011, 16:25 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
terrokt forest v2.0

anyways jakos mi nie pasuja tradycyjne systemy klasowe(tank, healer) jak i dungeony w takich sci-fi grach.

@2up

ano, skille i animacje calkiem ladnie wygladaja, ale wszystko tak oskryptowane niczym cody.

This. Wogole progress tierowany, smierdzi kupa.
Powinni zrobic np. nie wiem Sciezki ?, kazda z ich pokrywalaby na przyklad jakies skile, a gracze mogliby sobie sami wybrać X sciezek i i je rozwinac. + do tego ograniczona ilosc skili na pasek, nap 8,12, 16. Takie polaczenie leveli ze classless systemem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2011, 00:33 
Cytuj  
http://darthhater.com/2011/05/05/fan-si ... pressions/
http://darthhater.com/2011/05/05/fan-si ... interview/
http://darthhater.com/2011/05/05/fan-si ... n-learned/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 maja 2011, 08:10 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Takie polaczenie leveli ze classless systemem.

To juz bylo, w SWG. I co z tym zrobili? Zniszczyli doskonaly system rozwoju postaci na rzecz durnego levelowania rodem z WoW.

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2011, 09:01 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
iniside napisał(a):
Takie polaczenie leveli ze classless systemem.

To juz bylo, w SWG. I co z tym zrobili? Zniszczyli doskonaly system rozwoju postaci na rzecz durnego levelowania rodem z WoW.

X.

W tedy to w swg nie gralem, wiec nie wiem ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2011, 17:09 
Cytuj  
http://www.swtor.com/news/blog/20110506

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 maja 2011, 23:40 
Cytuj  
mi się wydaje czy ten niebieski interface strasznie przypomina ten z swg?


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2011, 07:40 
Cytuj  
Raczej polaczenie SWG z KOTORem.

X.


_________________
http://zaginiony.net

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 8 maja 2011, 15:16 
Cytuj  
a ten czarny byl taki zajebiaszczy...


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2011, 16:12 
Cytuj  
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=21566


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2011, 07:47 
Cytuj  
embe napisał(a):
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=21566


Coraz mniej MMO jest zapowiedzianych na ten rok :/


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 242
Dołączył(a): 25.07.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 10:38 
Cytuj  
http://www.gamespot.com/pc/rpg/starwars ... e=previews

sith inquisitor


_________________
http://www.movescount.com/pl/members/member1324323-Merkada

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 12:10 
Cytuj  
Kurde jest gdzies do sciagniecia ten sonudtuck co tam leci pod koniec w tle? w ogole oni maja wyjebana muzyke w tym ToRze ... must have <3

**

Posty: 243
Dołączył(a): 13.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2011, 20:50 
Cytuj  
http://www.justin.tv/archive/archive_po ... =285836649

90 minut gameplay'a - noobzone na planecie tython

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2011, 20:52 
Cytuj  
chipsy są, cola też to teraz sobie posiedzę i to obejrzę


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.