mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 147  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 15:08 
Cytuj  
W hitntach pisza, ze arty to "your main firepower" wiec nie sadze, zeby sie cos zmienilo w najblizszym czasie ;) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 15:18 
Cytuj  
Oczywiście że się nie zmieni, ale nie zmienia to faktu iż jest to nagłupsza rzecz (moim zdaniem) obecnie w grze, i pod względem realizmu rozgrywki i gameplayu.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 19:57 
Cytuj  
Heh, każdy gra chyba w inną grę ;). Jak ja mam bitwę moim tier 4 Priestem, to trafiam na jakieś Tigery II, Lowe i inne cuda, nawet jak trafie w takiego bezpośrednio to słyszę taki śmieszny brzdęk, kiedy mój pocisk odbija się od ich pancerzy i nic się nie dzieje ;).
Co gracz to inna historia. ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 20:44 
Cytuj  
Ja mowie o wysokotierowym arty. Czyli od T6 w gore. Chociaz taki hummel tez potrafi napsuc krwi jak ma fart. Gra sie robi po prostu w chuj nudna z artyleria dominujaca na polu bitwy.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 20:48 
Cytuj  
No a o jakich ja mówię ? Przecież na 1-4 to wszyscy grają w lajtach i szybkich medach to arty sobie nie postrzela.

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 20:53 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
Odnośnie modułów: klima daje 6% (5+1 od dowódcy) do szybkości celowania, przeładowania, mocy silnika, widoczności. Rammer tylko 10% do przeładowania.


Bzdura, Klima dodaje 4.7% z wartości maksymalnej, np szybkostrzelności. Co ważne, a nie wiem czy większość to wie, bez aktywnej czekolady załoga ma -8% maksymalnej wartości, wymienionej w opisie czołgu. Klima i czekolada, ten moduł i bonusik za golda jest wymagane do uzyskania pełnego, 100% skilla w danym czołgu. Skill całej załogi na 100% to bazowe 87.3% wartości wymienionej w opisie czołgu.

Pozdro.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 21:22 
Cytuj  
Dana napisał(a):
No a o jakich ja mówię ? Przecież na 1-4 to wszyscy grają w lajtach i szybkich medach to arty sobie nie postrzela.

no moj brat wogole nie gra niczym ponad KV,a jego ulubiony czolg to t2 ruski ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 21:48 
Cytuj  
Na T2 odchodzą najlepsze bitwy, tam zrobiłem swój rekord życiowy 8 zniszczonych maszyn w jednej bitwie. Mam tam odczucie, że potrafię wpływać na pole bitwy, wyżej to robi się już masakra połączona z czystą loterią.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 sie 2011, 00:07 
Cytuj  
wlasnie sie dowiedzialem,ze z patchem 7.0 nie bedzie customowych skinow tylko kupowane czasowe (za creditsy) lub na stale (goldy) kamuflaze. nie podoba mi sie to :-?


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 sie 2011, 04:39 
Cytuj  
a mi sie to podoba, bo beda one widoczne rowniez dla innych

a propo, macie tu fajna wyszukiwarke, pokazujaca jaki klan ma jakie czolgi na skladzie :)

http://wot-stats.appspot.com/#!search

dobra rzecz do sprawdzania klanow przed bitwa na CW


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 15 sie 2011, 10:13 
Cytuj  
Dana napisał(a):
No a o jakich ja mówię ? Przecież na 1-4 to wszyscy grają w lajtach i szybkich medach to arty sobie nie postrzela.

Odnosilem sie do Perrina. Z jakims M37 wyjehcal. ;)

@Rufen pomysl z camo za golda imo fajny. Problem bedzie jak pole bitwy zacznie wygladac jak paw. Zobaczymy jakosc tych camo.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 14:01 
Cytuj  
stateczki beda ;d

http://game.worldoftanks.eu/news/genera ... al-warfare


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 14:04 
Cytuj  
I samolociki też :D

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 14:17 
Cytuj  
I bedzie multi nakurwianie na Clan Warsach? Jesli dobrze to rozkminia to na prawde moze byc zajebiscie ;)

Swoja droga...
Pograłbym w Ił-a... Gdzies tam nawet Joystick mam zakurzony:<

EDIT: Tylko niespecjalnie sobie wyobrazam gre w statki... Ok, rzucamy 30 statkow na morze(bo nie wiem jakie mapy inne moga byc :D) i nakurwiamy na chama? Lotniskowce to niby jak beda dzialac? Bo Pancerniki, Niszczyciele czy cala reszte ustrojstwa jeszcze jestem wstanie ogarnac.
Zapowiada sie mail failik jak dla mnie :P, bo zbytnio emocjonujace to nie bedzie, przeciez to bedzie polegac tylko na tym zeby ustac i nakurwiac :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 14:21 
Cytuj  
no wlasnie tez o tym myslalem, to,ze zaczeli prace nad tym projektem nie znaczy wcale,ze go zrealizuja - imho moze to byc dzialanie by podreklamowac troche WOT ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 14:23 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
EDIT: Tylko niespecjalnie sobie wyobrazam gre w statki... Ok, rzucamy 30 statkow na morze(bo nie wiem jakie mapy inne moga byc :D) i nakurwiamy na chama? Lotniskowce to niby jak beda dzialac? Bo Pancerniki, Niszczyciele czy cala reszte ustrojstwa jeszcze jestem wstanie ogarnac.
Zapowiada sie mail failik jak dla mnie :P, bo zbytnio emocjonujace to nie bedzie, przeciez to bedzie polegac tylko na tym zeby ustac i nakurwiac :D


http://www.navyfield.com/

Polecam "obczaić" tą grę, sporo czasu przy niej spędziłem :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 14:29 
Cytuj  
Kuźwa czy mi się wydaje czy T-54 to lekko przesadzony czołg? Wczoraj grając T29 z 105mm dwa razy nie przebiłem mu pancerza - 1 strzał na przód dół z ~20m, drugi strzał w dupę z ~5m, po czym nadleciał pocisk z arti i mnie rozjebał.. no kurwa..


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 14:32 
Cytuj  
@Dana
Moze, kto cie tam wie :p

@Yog
Roznica t7-t9 przedewszystki. Poza tym, t9 medy to sa mocne chuje :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 14:34 
Cytuj  
RufeN napisał(a):


Jebac stateczki, ja chce juz Warplanes. Czolgi i statki mnie nie kreca, ale jak zrobia Warplanes na poziomie WoT to bedzie pure win :)

***

Posty: 861
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2011, 16:39 
Cytuj  
Statki to fail bo juz sa i sie nazywaja Navy Field. Niech sie skupia nad czolgami bo mozna jeszcze duuuuzo zrobic z nimi np nowe tryby rozgrywki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 147  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.