mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 14:55 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Trochę śmieszy mnie ta nagła popularność kickstarterów. Dajcie nam kase to może zrobimy fajną grę, a jak wyjdzie chujnia... no cóż sry.



Takie same ryzyko, tylko mniejsza strata. Ile osób wkurwiona na DA2 czy ME3, Hirki 6, nowy real time Jagged (gdyby byl na kickstarcie to by na bank nie uzbierał kasy jako real time) fail i jest dużo więcej i większość kosztowała od 30 do 50$. Duże firmy jak EA nie chca robić już ambitnych i dużych gier (turowe rpg i) bo maja masę debili, którzy kupują wszystko co łatwe proste krótkie, a jak ma logo Bioware to musi być super. kick jest alternatywą dla niszowych produkcji (w2 czy shadow run jak się sprzedadzą w 100-200 tys kopii to będzie pewnie max<życzę im jak najlepiej>, a to już niszowa produkcja dla takiego EA). Matrix games robi tylko strategie dla zapaleńców i wątpię żeby mieli sprzedaż wyższa niż 5-10 tys kopii na tytuł (ceny maja chore), ale maja swoja niszę i mały ,ale stały dopływ gotówki.


Ostatnio edytowano 7 kwi 2012, 15:05 przez warhameron, łącznie edytowano 2 razy
****
Avatar użytkownika

Posty: 1083
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 14:57 
 
Wiadomo, że easy run to nie jest nawet w coopie, ale imo jednak solo emocje są intensywniejsze w tej grze.

Co do kickstarterów, to fajnie jest wesprzeć niszowy projekt jak LoG czy coś podobnego, ale jak jeden dostanie kasę praktycznie instant za free, to znajdzie się stado kolejnych, którzy też by chcieli kawałek tortu dla siebie. Tak gdzie płynie kasa, tam są i hieny.


_________________
- Conan, what is best in life?
- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:03 
 
Legend of Grimrock kupilem bo naprawde spodobal mi sie ten oldschoolowy projekt, nawet jesli nie pogram w to duzo, to chcialbym, zeby mieli kase na nowy projekt. Zreszta, to, ze potrafili zaimplementowac jakis ficzer dla jednej niepelnosprawnej osoby tez sie chwali.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:06 
 
Hieny nie dostaja pieniedzy na kikstarterze co najwyżej drobne.
Można wejść do działu gier i zobaczyć skutecznie zakończone projekty
6 powyrzej 100k $ w tym tylko 1 powyżej 250k, 5 projektów 50k-100k
reszta drobnica. Oczywiście niedługo dojdzie wiecej tych kasiastych ale to wszystko starzy, znani developerzy.
Jak chujnia wyjdzie to głównie z powodu za dużych oczekiwań graczy (tak myśle :P )

****
Avatar użytkownika

Posty: 1083
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:08 
 
Highlander napisał(a):
Legend of Grimrock kupilem bo naprawde spodobal mi sie ten oldschoolowy projekt, nawet jesli nie pogram w to duzo, to chcialbym, zeby mieli kase na nowy projekt. Zreszta, to, ze potrafili zaimplementowac jakis ficzer dla jednej niepelnosprawnej osoby tez sie chwali.


Ja też, a nagła popularność współfinansowania jest rezultatem właśnie sukcesu jednego czy dwóch takich projektów. Nie zdziwiłbym się gdyby jakiś gigant pokroju EA czy Acti wpadł na pomysł wyciągania kapusty od graczy w taki sposób. Chcecie zakończenie/ficzer A, to wpłać 15$, chcecie B to 15$ na to konto - zaimplementujemy ten, który wydoi najwięcej kasy od was buraki. ;)


_________________
- Conan, what is best in life?
- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:10 
 
mysle, ze giganci to juz dawno na to wpadli i posrednio biora udzial w kickstartach :)
tak samo jak z 'indy'.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:15 
 
Ta, indie bundle (99% tzw. indie gierek to gówno), kickstartery. Najpierw płać a potem zobaczymy. Raz mogę dać się naciągnać, nostalgiafag itp. ale ogólnie to pojebane podejście do sprzedawania gier. Dostarczą produkt to może kupie, jak nie to won od mojego portfela.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:16 
 
Zajebiste podejście do TWORZENIA gier, nie sprzedawania.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:18 
 
takie podejscie mieli juz kolesie od mortala online.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:19 
 
Tylko, ze takie legend of grimrock to przynajmniej pokazali co nieco gry zanim chcieli moja kase. Przynajmniej ja nie kojarze jakis kickstartow. Ja widzialem filmiki z gameplaya, a w kickstartach ludzie chca kase za sama "wizje" i czcze gadanie.


_________________
.


Ostatnio edytowano 7 kwi 2012, 15:25 przez Highlander, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:23 
 
Dana napisał(a):
Zajebiste podejście do TWORZENIA gier, nie sprzedawania.

Twierdzisz, że robią to dla idei?


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:33 
 
http://www.yeaboing.com/steam_keys/3000 ... eys_04.txt

Gra za free ala tetris czy coś w tym guście Lucid (mi 3 z rzędu klucz zadziałał)


Ostatnio edytowano 7 kwi 2012, 15:36 przez warhameron, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:35 
 
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Ktoś kto zrobił udany Kickstarter, może tworzyć grę w spokoju wiedząc że wszystkie wydatki ma pokryte.

Ktoś kto wyłożył sam pieniądze, musi potem się martwić czy sprzedaż pokryje jego inwestycję.

Dlatego tak, Kickstarter jest bardziej ideowy (ze strony developera, jak i gracza).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:38 
 
Może bardziej, ale ciągle to projekt komercyjny. Przerzucanie kosztów produkcji na klienta przed dostarczeniem samej gry, to jednak zrzucanie na niego ryzyka.


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:44 
 
Tak,ale gracz ma poniekąd wpływ na to czym ma być gra. Możliwe ,że się wszyscy natniemy na W2 czy Shadow, ale chcemy mieć nadzieję ,że w końcu dostaniemy do ręki porządny turowy w starym stylu rpg.

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:47 
 
Tylko ja ryzykuje 10-15$, a nie całą kwote. Wole takie ryzyko niż czekać na kolejną gre cud AAA od EAfail.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 15:49 
 
Dlatego ty sam decydujesz czy to ryzyko podejmiesz. Jak przychodzi do mnie Shafer, Fargo, Avellone czy Weisman z prośbą o pieniążki, to wiem że ryzyko jest nikłe.

Dorosły człowiek jest w stanie sobie wszystko przekalkulować.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 16:27 
 
warhameron napisał(a):
Tak,ale gracz ma poniekąd wpływ na to czym ma być gra. Możliwe ,że się wszyscy natniemy na W2 czy Shadow, ale chcemy mieć nadzieję ,że w końcu dostaniemy do ręki porządny turowy w starym stylu rpg.


No właśnie gracz nie ma żadnego wpływu na produkt. Ma pewną wizję producenta, który ponoć chce zrobić grę w starym stylu. Równie dobrze może mu się odmienić, lub projekt w ogóle zbankrutuje. Jak gra ma premiere, to są dema, recenzje, opinie znajomych etc. To, że ktoś zrobił dobrą grę w latach 90 nie ma przełożenia na współczesne realia.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 16:38 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
warhameron napisał(a):
Tak,ale gracz ma poniekąd wpływ na to czym ma być gra. Możliwe ,że się wszyscy natniemy na W2 czy Shadow, ale chcemy mieć nadzieję ,że w końcu dostaniemy do ręki porządny turowy w starym stylu rpg.


No właśnie gracz nie ma żadnego wpływu na produkt. Ma pewną wizję producenta, który ponoć chce zrobić grę w starym stylu. Równie dobrze może mu się odmienić


Sorry, ale ci ludzie stawiaja na szali swoje dobre imie, reputacje, nie mowimy tu o jakichs anonimowych pionkach. Cala idea Kickstartera polega na tym, ze kase zbieraja na okreslony z gory projekt o pewnych zalozeniach, ktore sie nie zmienia w czasie developingu.

Tor-Bled-Nam napisał(a):
, lub projekt w ogóle zbankrutuje.


Jak ma zbankrutowac, skoro po to sie zbiera kase na Kicku, zeby go w CALOSCI SFINANSOWAC. Jakies bzdury piszesz.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 16:54 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
warhameron napisał(a):
Tak,ale gracz ma poniekąd wpływ na to czym ma być gra. Możliwe ,że się wszyscy natniemy na W2 czy Shadow, ale chcemy mieć nadzieję ,że w końcu dostaniemy do ręki porządny turowy w starym stylu rpg.


No właśnie gracz nie ma żadnego wpływu na produkt. Ma pewną wizję producenta, który ponoć chce zrobić grę w starym stylu. Równie dobrze może mu się odmienić, lub projekt w ogóle zbankrutuje. Jak gra ma premiere, to są dema, recenzje, opinie znajomych etc. To, że ktoś zrobił dobrą grę w latach 90 nie ma przełożenia na współczesne realia.


Właśnie gracz ma wpływ (sponsor)
As part of our review, we came to the conclusion that feature additions such as aLinux version, Multiplayer PvP, and Cooperative Play are beyond the scope of the project and would cause us to lose focus on the game you reacted to so positively (and the game we really want to make).
Masa ludzi się wypowiedziała ,że nie chcą Multiplayer PvP, and Cooperative Play i ich nie będzie. Mają się skupić na porządnym singlu. Te elementy pojawią się jak zarobią na grze i wtedy może ...

Identyko podejście ma Fargo, bo to jest forum W2,aby móc się zapoznać z ideami i wyrazić własną opinię. W w2 ludzie tez nie chcę multi ani coopa, one sie może pojawia ale to już za ich kasę i jako dlc (na huj multi do takich gier ? )

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.