mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 17:43 
 
Bardzo prostej: studia developerskie to normalne firmy a nie organizacje non profit.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 17:46 
 
Nadal nie widzę jaki to ma związek z robienie dobrych gier, a nie na odpierdol się.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 17:54 
 
W tym filmie postawiona jest teza, że takie finansowanie nie obarczone żadnym ryzykiem pozwoli skupić się na zaspokajaniu oczekiwań graczy i jakości produktu. To, że nie ma zewnętrznych nacisków "z góry" nie znaczy, że wykonawca nie chce na swoim produkcie zarobić. Ma zupełnie wolną rękę do podejmowania decyzji, które w jego rozumieniu podniosą sprzedaż. Dodatkowo jakość jest ograniczona do budżetu jakim dysponuje.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:07 
 
No wlasnie ryzyko jest opisane (zreszta sam jestem ciekawy kiedy pierwsza wieksza produkcja tak finansowana padnie), zle zarzadzanie albo zwyczajnie kiepska gra.
Myk polega na tym ze nie spodziewam sie cudów, ale starczy mi za cena ktora zaplacilem porzadnie zrobiona gierka z gatunków ktorych mi brakuje. Naprawde mam ochote zagrac w rodzaje produkcji ktore pojawily sie na kickstarterze, a mam gwarancje ze to nie jest totalnie garazowa produkcja.

~60zł za gierke ktora sie wybralo samemu to jest dobry deal, nawet na nasze warunki.

Pamietaj tez Tor, ze wielu wykonawcow poza tymi dla najwiekszych pracujacych z duza doza niezaleznosci wcale nie zarabia duzo wiecej niz maja zakontraktowane za czas produkcji. Tak maja zapewnione srodki na produkcje + tyle ile jeszcze dalej zarobia. A przeciez to nie sa wydawcy czy inwestorzy ale wlasnie developerzy. Zeby zarobic w dlugim terminie (o optymalnym scenariuszu mowie) produkcja powinna im zapewnic kase na wynagrodzenie na czas prodkcji kolejnej gry, ktora tez ma sie sprzedac. Zakladam wiec ze chca zrobic dobry tytuł, bo zabawa w jednorazówke (jaka uprawiaja wydawcy czesto) im sie zwyczajnie nie oplaci.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:13 
 
Cytuj:
Ma zupełnie wolną rękę do podejmowania decyzji, które w jego rozumieniu podniosą sprzedaż.


Ale mówimy tu o produktach niszowych, których nie chce żaden mainstreamowy publisher. Mając określoną target, decyzje podejmowane w celu zwiększenia sprzedaży będą raczej miały zaspokojenie wymagań owej niszy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:15 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ma zupełnie wolną rękę do podejmowania decyzji, które w jego rozumieniu podniosą sprzedaż. Dodatkowo jakość jest ograniczona do budżetu jakim dysponuje.

Dlaczego w EVE Online w takim razie wszyscy nie mają Titanow, Carrierow, a po zabciu wroga nie wyskakuje achivment na pol ekranu ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:34 
 
Dana napisał(a):
Cytuj:
Ma zupełnie wolną rękę do podejmowania decyzji, które w jego rozumieniu podniosą sprzedaż.


Ale mówimy tu o produktach niszowych, których nie chce żaden mainstreamowy publisher. Mając określoną target, decyzje podejmowane w celu zwiększenia sprzedaży będą raczej miały zaspokojenie wymagań owej niszy.


Pożyjemy zobaczymy. Lubie mieć coś bardziej namacalnego niż wizję old skul osomnes.

@inside Z tego samego powodu co w wow nie wszycy maja uber artefakt, a WoT IS7 & Maus & E100 na jednym koncie. Na pewno sam znajdziesz odpowiedź.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:42 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Dana napisał(a):
Cytuj:
Ma zupełnie wolną rękę do podejmowania decyzji, które w jego rozumieniu podniosą sprzedaż.


Ale mówimy tu o produktach niszowych, których nie chce żaden mainstreamowy publisher. Mając określoną target, decyzje podejmowane w celu zwiększenia sprzedaży będą raczej miały zaspokojenie wymagań owej niszy.


Pożyjemy zobaczymy. Lubie mieć coś bardziej namacalnego niż wizję old skul osomnes.

@inside Z tego samego powodu co w wow nie wszycy maja uber artefakt, a WoT IS7 & Maus & E100 na jednym koncie. Na pewno sam znajdziesz odpowiedź.

No WoW to akurat bardzo kiepski przyklad. Bo gra została wybitnie zdumbowana wlasnie po to zeby przynosila wiecej zyskow. A jak Cata okazal sie za trudny to liczba subow spadła..

Moja odpowiedz jest prosta. Takie gry robi sie dla konkretniej niszy, którą można zapełnić. I w tej niszy powinna ona sobie radzić. Z takiej gry nigdy nie zrobisz czegoś co będzie mieć szersze wzięcie.
Bo fani powiedzą "zjebaliscie" a szersza publiczność "za mało się świeci".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:45 
 
No nie dokładnie o to chodzi. Chodzi o ciągłą perspektywę upgradu. Ile razy łapiesz się na myślio "a jeszcze chwilę pogram i coś odblokuę/jakiś itemek zdobędę etc.". Jak nie masz tej perspektywy to przestajesz grać. WoT też wydawał się niszą i co? Liczba kont stawia go w mainstreamie. Właśnie dzięki wielu uproszczeniom.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:50 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
No nie dokładnie o to chodzi. Chodzi o ciągłą perspektywę upgradu. Ile razy łapiesz się na myślio "a jeszcze chwilę pogram i coś odblokuę/jakiś itemek zdobędę etc.". Jak nie masz tej perspektywy to przestajesz grać. WoT też wydawał się niszą i co? Liczba kont stawia go w mainstreamie. Właśnie dzięki wielu uproszczeniom.

Ja sie już niestety nie łapie ;/. Teraz to jest raczej "o kuwa, jeszcze tyle farmy zeby normalnie pograć". ew "jeszcze tyle kasy". W zasadzie nie mialbym nic przeciwko gdyby kolejne upgrady zmieniały tylko wygląd. Jak gra mi sie podoba to zawsze coś tam w item shopie kupie, jakieś vanity items czy coś.

Zreszta. Nie mnie oceniać czy realistyczny symulator czołgu by sie dobrze sprzedał. Pewnie tak. Hardcorowe symulatory samolotów wcale sie źle nie mają.

edit:
Akurat w WoW dokładnie o to chodzi. Blizzard tak sobie wychował graczy, że oni chcą mieć. Jakby im rozdawał epaxy w item shopie to pewnie wiekszosc graczy pialaby z zachwytu.

Niszowa gra może sie przerodzić w mniej niszową, ale poprostu musi być dobra i przedewszystkim podobać sie tej niszy. Nie można zrobić gry która od początku zadowoli wszystkich.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 19 kwi 2012, 19:00 przez iniside, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:52 
 
Cytuj:
Nie mnie oceniać czy realistyczny symulator czołgu by sie dobrze sprzedał. Pewnie tak.


http://www.steelbeasts.com/

300pln sztuka, sprzedaje i ma się dobrze :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:55 
 
Lol. No coz. Ja akurat fanem realistycznych symulacji nigdy nie byłem :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 19:13 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Lubie mieć coś bardziej namacalnego niż wizję old skul osomnes.


Ale Kickstarter to z założenia 75% wizja, ciężko jest więc czepiać się pomarańczy że jest pomarańczowa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 19:58 
 
nikt jeszcze nie napisal?
http://www.paradoxplaza.com/press/2012/ ... l-download


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 20:04 
 
Dana napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Lubie mieć coś bardziej namacalnego niż wizję old skul osomnes.


Ale Kickstarter to z założenia 75% wizja, ciężko jest więc czepiać się pomarańczy że jest pomarańczowa.

A Obama to z założenia demokratyczny prezydent. Nie mniej 50% mieszkańców USA w osobie republikanów ciągle dyskutuje na jego temat i krytykuje go. Ty też się wdałeś w dyskusję o rzeczy która jest jaka jest, z założenia. ;)


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 00:00 
 
Next update do shadowrun http://www.kickstarter.com/projects/161 ... un-returns

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 07:42 
 
jebać gry, czas na zegarki - 5 baniek na kiku
http://www.kickstarter.com/projects/597 ... nd-android
(aj zły temat - miałem wysłać w ciekawostkach)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 10:25 
 
Mount & Blade w promocji na STEAM, i pluje sobie w twarz, że wcześniej nie zagrałem w tę grę.


Mount & Blade: Warband + Floris Mod Pack jest po prostu niesamowitym przeżyciem :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 10:35 
 
Napoleonic Wars zapomniałeś kupić.


Ostatnio edytowano 20 kwi 2012, 10:36 przez Dana, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 10:36 
 
Napoleon Wars nie jest darmowym dlc do Warband?


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.