mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 623 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 19:29 
Cytuj  
Czy jak zrobie formata to sejvy są gdzieś na steamie?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 19:31 
Cytuj  
Nie ma, LoG nie wspiera Steam Cloud.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 19:40 
Cytuj  
Jak na 8 poziomie przebrnąć przez ten pokój pełen grzybów i ich dzieci, bo nie wyrabiam.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 20:08 
Cytuj  
ktory pokoj?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 20:10 
Cytuj  
Przechodzi się przez teleport, a tam kupa grzybów i muchomorów i tych strzelających. Klucze tam jakieś też leżą.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 21:29 
Cytuj  
ja tam je po prostu zabilem, rzucalem czym sie dalo, spierniczalem itp.

Ja uzylem pierwszy raz konkretnej podpowiedzi na Pillared hallway :(

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 08:00 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Jak na 8 poziomie przebrnąć przez ten pokój pełen grzybów i ich dzieci, bo nie wyrabiam.


http://www.youtube.com/watch?v=VztSkuJEuMk&hd=1 ;)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 08:38 
Cytuj  
Dobra o ile lvle 10 i 11 są jeszcze spoko, to 12 i 13 odrzucają mnie strasznie. Co to ma być ? paskudne tekstury ścian, nasrane przerąbanymi wrogami, wszystko waży po 20 kilo, aż nie chcę się grać :/

edit: Obejrzałem filmik D3vila z combatu z grzybami, to sorry ale normal to żart w porównaniu, wszystko na 2 hity wpada;p. Uniki dobre, ale łatwo unikać jak koleś nie zdąży zaatakować jak jest już dead.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 08:50 
Cytuj  
Ty Stobek grasz na hard? Sam sobie winien jesteś :P.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 11:32 
Cytuj  
Done, przeszedłem na normalu.

Koniec, masakra, nie wyobrażam sobie tego na hardzie.

Spoiler odn koncówki
Zabilem kubik i zasejwowalem jak jeszcze nie wybuchnal, potem byly animacje koncowe i zrobilem load, kubik lezy zniszczony a ja moge sobie biegac po lochu, to normalne???

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 12:08 
Cytuj  
Stobek napisał(a):
Obejrzałem filmik D3vila z combatu z grzybami, to sorry ale normal to żart w porównaniu, wszystko na 2 hity wpada;p. Uniki dobre, ale łatwo unikać jak koleś nie zdąży zaatakować jak jest już dead.


Bawie sie na hardzie zazwyczaj grajac w cos kolejny raz. Po co mam na sile sobie utrudniac? Zeby moc pozniej plakac na forum jak jest ciezko?
Nie czuje sie bardziej spelniony po przejsciu gry na hard ;)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 12:58 
Cytuj  
D3jviD napisał(a):
Stobek napisał(a):
Obejrzałem filmik D3vila z combatu z grzybami, to sorry ale normal to żart w porównaniu, wszystko na 2 hity wpada;p. Uniki dobre, ale łatwo unikać jak koleś nie zdąży zaatakować jak jest już dead.


Bawie sie na hardzie zazwyczaj grajac w cos kolejny raz. Po co mam na sile sobie utrudniac? Zeby moc pozniej plakac na forum jak jest ciezko?
Nie czuje sie bardziej spelniony po przejsciu gry na hard ;)


Nie płaczę. Stwierdzam fakt, że teoretycznie ciężka walka wygląda lajtowo.

Gram na hard bo się przyzwyczaiłem, że dzisiejszy normal to tak jak kiedyś easy, a hard jak normal, a jakieś insany itd to dopiero hard. Działa w przypadku 90% tytułów.
Normal z reguły jest po prostu tak łatwy, że aż odechciewa się grać.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 13:03 
Cytuj  
Ja wybieram hard, kiedy jest jeszcze cos wyzej. Ogolnie rzecz biorac, gram zazwyczaj na przedostatnim poziomie trudnosci.
Przyzwyczailem sie do tego, ze hard w wielu przypadkach sztucznie i na sile utrudnia, a nie daje nic w zamian (lepsze dropy chociazby).

Zmienilem podejscie, gdy dawno temu uruchomilem ninja gaiden 2 na hard. Dostawalem kur*icy wtedy :P

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 16:16 
Cytuj  
Przechodzę drugi raz, mam zamiar zebrać wszystkie Toorumy, Treasures i secrety + pare setów zbroi zebrać.

Obaczymy jak pójdzie, na razie próbowałem zrobić 1st lvl w 4 and less minutes ale jakoś nie bardzo wychodzi.

Wkurwiające jest to, że generowanie postaci też zalicza się do czasu gry...

yhhh...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:59 
Cytuj  
Obrazek

Przeszedłem. Dla mnie 8/10. Fajnie się grało chodź ciężko (hard) momentami load fest. Grę skończyłem mając 20 rożnych bomb i tyleż magicznych pocisków;p ( minus combatu, albo dodgujesz ciosy albo giniesz).
Ostatni boss jak zdobyłem tą specjalną broń wcale nie był wyjątkowo trudny, ale tu z nowu wine ponosi bardzo uproszczony combat. Resisty/pancerz/dmg nieważne byle strafować dobrze.
Staty itemów też biedne w chuj. dmg i speed dla broni, i pancerz + dodge dla pancerza. W sumie nawet fajnie dla odmiany nie biegać pół bogiem na koniec gry, ale 4 rożne bronie danej klasy na krzyż to trochę biednie (dla przykładu strzelające krótki łuk, kusza, specjalny łuk - koniec;p).

Zdobyłem wszystkie item sety (plate, lurker, chittin) oprócz valora - miałem tylko buty, spodnie i rękawice. Orb i dismantler też był. W ogóle fire mag to chyba jedyne słuszne wyjście w tej grze.

Zagadki wporzo. Naprawdę jak już dużo osób mówilo trochę za dużo zręcznościowych chwytów, czym dalej tym gorzej ale chyba od czasów silent hilla 1 nie nakminiłem sie tyle w grze komputerowej. Duży plus.

Muza i klimat tez na plus. Widać czasem niski budżet ale gra nawet porównując do super hitów jest zajebiście dopracowana w czasie premiery.

Podsumowując dla fanów dungeon crawlingu pozycja obowiązkowa. Dla reszty niekoniecznie :].
Taka moje małe podsumowanie. Chociaż na tym forum kto zagrał to i tak już zagrał;p.
Tak w ogóle patrzę, że na grupie steam najpierw wszyscy grali a potem prawie nikt. Czyżby tak szybko się znudziło? frustracja? czy wszyscy przeszli dawno temu?;p

edit: literówki.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 20:44 
Cytuj  
@up

Ciezko sie nie zgodzic z tym delikatnym arcade mode.

Ale powiem Ci, ze obejrzalem sobie let's playe np. z Dungeon Master 2 i paru innych hardcore classics i stwierdzam ze wtedy tez to tam bylo. Dla mnie LoG to oldschool pelna geba.

Podsumowujac tez bym mu dal 8/10, ciekaw jestem co tam bedzie w dodatkach bo to ze one beda to jest bardziej niz pewne no i oczywiscie addony, chyba sam sie za jakis wezme ;)

anyway.

Ktos pytal o to jak sie sprawdza monk czy tam fist fighter i stwierdzam, ze jest calkiem zacny. Za pierwszym razem widzialem pare itemow ktore daja do fist fighingu (jestem na 4tym poziomie). Teraz moj mino fist-figther dal hita za 31 czyli w sumie duzo.

Teraz, do czego sluza treasures???

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 21:11 
Cytuj  
treasures i secrets poza jakimis itemami to glownie chyba do achivmenta na steamie sluza ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 22:28 
Cytuj  
Ja w koncu wymieklem i uzylem google przy checkered room, za glupi na to bylem a takie oczywiste teraz sie wydaje :( (zmylil mnie ten zwoj znaleziony chwile wczesniej z jakimis wskazowkami)

Co do pokoiku z grzybkami to ja tam wpadlem i wymiotlem wszystko, zuzywajac chyba 3poty hp.. no mag i rouge padli ale dwie krowy tanki daja rade ze wszystkim.

btw. ilosc otrzymywanego expa przez postac zalezy od zadanych obrazen?

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 08:54 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
Ja w koncu wymieklem i uzylem google przy checkered room, za glupi na to bylem a takie oczywiste teraz sie wydaje :( (zmylil mnie ten zwoj znaleziony chwile wczesniej z jakimis wskazowkami)

Co do pokoiku z grzybkami to ja tam wpadlem i wymiotlem wszystko, zuzywajac chyba 3poty hp.. no mag i rouge padli ale dwie krowy tanki daja rade ze wszystkim.

btw. ilosc otrzymywanego expa przez postac zalezy od zadanych obrazen?


Za pierwszym podejsciem tez gralem, dwie wojo-krowki jedna mace a druga axe, rogue archer (wymiata po tym jak kryty rosna i pluje dwoma strzalami) i pure fire mage (no troche tego spellcraftingu wzialem).

Teraz testuje sobie wojo humek ze swordem w lapsku, krowka warrior-monk (ma hity!) ;) rogue z daggerami walacy z drugiego rzedu i air mage (moze dodam potem earth).

Jesli chodzi o exp.
Dla przykładu masz mobka który wart jest 100expa jak go wszyscy hitną to dostaną po 100expa a jak jeden missnie to dostanie 50 expa.

Source: http://www.grimrock.net/forum/viewtopic.php?f=13&t=1855

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 09:48 
Cytuj  
Dramat napisał(a):
Morgul napisał(a):
rogue z daggerami walacy z drugiego rzedu


To on tak trafia? Ja zaczynalem tez z takim ustawieniem i z drugiego rzedu nic nie robil.
Dlatego przerobilem go pozniej na lucznika ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 623 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.