mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 05:59 
Cytuj  
Bo jesteś słaby! :P

Nie no zartuje sobie, to chyba dobrze ze AI lepsze nie?


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 06:27 
Cytuj  
Jest trochę lepsze. W 1 grze miałem pecha bo tych knightow jest 3 szybko podjechali ubili 2 summony champa i hero.(Ja im polowe hp zabrałem). 2 gra na chelendżu poszła dużo lepiej, ale za bardzo się oddaliłem i po wypowiedzeniu wojny nie zdarzyłem na czas wrócić (przejęli mi 3 z 4 miast).

+ AI jest lepsze,ale do ideału daleko ( w końcu używają czarów i skili)
+ grafika jest jeszcze lepsza niż była, jednostki jak i mapa(miasto) widać masę detali > cieszy oko.
+ Jeszcze z 2-3 bety i będzie gites.
+ Teraz w końcu jest sens stestowania każdej nacji.
+skile i itemy do expa bardzo fajne. Nie wiem czy jest teraz kara do expa mając czempów czy jej ni ma(wbiłem 18 lev).


- mapa walki taktycznej jest za mała, są przeciwnicy co podjada i atakują za nim się ruszy najsłabszą jednostką.
- AI wpierw jeśli może atakuje najsłabszych (ciężko przez to podlevelować np psa, wilka, golema itp) Może to wydać sie plusem ,ale powinni wpierw wyeliminować najgroźnieszego przeciwnika(są w stanie, ale zamiast tego gonią np psa)
-Twardziele mają trochę za dużo hp i za mocno biją (tylko koks może ztankować)
-masa bugów (paski z hp, niewidoczne summony itp)
-można nosić tylko 3 dodatkowe itemy( 2x pierścień + naszyjnik i koniec)
-brakuje opcji ustawiania jednostek przed walką(coś ala hirki) mam nadzieje ,że wysłuchają próśb i dodadzą

Generalnie jest dużo lepiej niż było, są na dobrej drodze do zarobienia mln $ :P

Minimum tydzień radochy , jeśli nie dwa (na stestowanie i obczajenie co i jak), a poźniej zagram z modami:D



Ten patch to , chyba nakładka na bete 2 (prawie na pewno)


Ostatnio edytowano 20 kwi 2012, 06:33 przez warhameron, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 06:33 
Cytuj  
no tez sie teraz zorientowalem,ze to nakladka na stara bete - opisany na stronie byl jako wersja 002, wiec myslalem,ze to update do nowego klienta.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 08:01 
Cytuj  
+skile i itemy do expa bardzo fajne. -- co to znaczy?:P


_________________
Obrazek

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 09:03 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
no tez sie teraz zorientowalem,ze to nakladka na stara bete - opisany na stronie byl jako wersja 002, wiec myslalem,ze to update do nowego klienta.

Czyli co? Nie instalowac tego patcha ?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 09:30 
Cytuj  
nie da sie nawet - wyskakuje info,ze ma sie najnowsza wersje.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 09:54 
Cytuj  
Głupio opisują te patche. Powinni pisać np update for 0.86 i tyle. A nie jakieś 090.022222 ;P


_________________
Obrazek

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 10:11 
Cytuj  
Ummm... jakoś przeoczyłem ten temat, to wygląda jak MoM :)

Jak się dostać do bety?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 10:13 
Cytuj  
Dramat napisał(a):
Ummm... jakoś przeoczyłem ten temat, to wygląda jak MoM :)

Jak się dostać do bety?

zrobic preorder na stronie Stardocka.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 07:01 
Cytuj  
Nowa wersja! 0.91

http://forums.elementalgame.com/422578 :)

+ Fixed an issue with the strategic version of the Wellspring spell
+ You can no longer choose the Iron Golem animation pack when creating a custom sovereign
+ Fix for white screen issues
+ Fixed the compass bonus so it correctly applies to the entire army
+ Fixed an issue with Hunters and Mercenaries having no unit models when they take damage in tactical
+ Fixed the Heartseeker reward on the Arena of the Slakhanan quest
+ Fixed an issue keeping the Abandoned Dig quest from progressing
+ Dispel Enchantment now correctly requires the tech to unlock it
+ Berserk correctly does 1 damage per round to the target
+ Fixed an issue where designed units don't get a sound pack assigned
+ Fixed an issue where designed units don't get their tech requirement set
Cosmetic:

+ Corrects the provides tag on the Guardian abilities.
+ Mana Maintenance is displayed on Enchanted Hammers now (and it doesn't have a cooldown anymore)
+ Fixed a typo in town halls provides tag
+ Shrunk Fire Elementals in tactical slightly
AI:

+ AI will expand more aggressively


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 16:54 
Cytuj  
AI jest ciut lepsze po pachu, troszkę więcej walk sprawiających pewne wyzwanie.

W tej becie ownuje przejmowaniem bestii (pająki, wilki, pumy<stalker> dźwiedzie itp) według mnie ofc.

Stare sztuczki nie działają, nie ma kombosów , które wcześniej pozwalały rządzić. AI przeciwników jest gorszy niż w becie 2 ( 2 pokonałem i każdy z reszty przeciwników jest słaby i działają anemicznie). Na bank będzie sporo patchy do tej bety. Nie wiem czy spotkaliście chempa z obstawą do zwerbowania (u mnie obstawa ginie po mimo ,że płacę również za nich<koszt 695 imo mocno za duży jak za 1 chempa> mam nadzieję ,że to bug. Miałem 1 quest na pokonanie fire elementala , po dostałem staff z champem fire mage a.

http://imgur.com/a/9uNGN


Ten hoarder spider robi u mnie za tanka (lepszy od elemetali czy hero or czampa), zwrocie uwagę na nowe mobki i generalnie jak oni wyglądają (grifika) po prostu ślicznitkie.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 17:09 
Cytuj  
Na jakim poziomie trudności gracie?

Jak to wygląda zwyczajnie na normalu, jest jakieś wyzwanie?

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 17:11 
Cytuj  
Czyli skroo AI jest gorsze to gra zmierza w zlym kierunku ;/ Dobrze ze mam na dysku Bete 2 :P


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 17:33 
Cytuj  
Dramat napisał(a):
Na jakim poziomie trudności gracie?

Jak to wygląda zwyczajnie na normalu, jest jakieś wyzwanie?



Jak gram na czelendżu (ale ja jestem wyjadaczem gram już parę miesięcy) swieżak może mieć problem na easy poziomie.

CavieZ napisał(a):
Czyli skroo AI jest gorsze to gra zmierza w zlym kierunku ;/ Dobrze ze mam na dysku Bete 2 :P


Podejrzewam ,że ta beta jest specjalnie ciut łatwiejsza dla rzeszy nie wyjadaczy (jest bardziej przyjazna). AI przeciwników będzie na sto procent poprawiane. Na forum FE są skargi na zbyt duży poziom trudności tej bety jak i wręcz przeciwnie. Wszystko zależy od umiejętności i ogrania. Kwestia czasu i będzie dużo trudniej tego jestem pewien.

Gra idzie w bardzo dobrym kierunku. Doszły nowe mobki i to one obecnie sa większym problemem (AI przeciwników,nacje jest słabsze). Szwendają sie jacyś elementaliści, rycerze + to co było. Niektóre bandy kilkukrotnie silniejsze (forest drake + 4 małe razem ponad 300hp, narazie jeszcze za słaby jestem ,żeby im najebać). Nie stestowałem jeszcze co się dzieje w wild lands, ale podejrzewam ,że może być wyczes.


Generalnie mam więcej funu z tej bety. Wygląd tego co na mapie globalnej jak i taktycznej wygląda świetnie. Pamiętajcie ,że będą przynajmniej jeszcze 2 bety + masa łatek (minimum pół roku do wersji finalnej). Do tego dojdą mody naprawdę będzie co robić (z każdym miechem jest więcej modów i są coraz bardziej rozbudowane).

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 17:52 
Cytuj  
Eh dobra to zaczynam się uczyć tej gry :P. W końcu chyba można! :D Jakby co będe was pytal, gdybym miał pytanka :D


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 17:56 
Cytuj  
Odpal tutorial wpierw.

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 22:33 
Cytuj  
Często uzywacie tych czarów globalnych tzn tych co sięuzywa poza walką?


_________________
Obrazek

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2012, 23:57 
Cytuj  
CavieZ napisał(a):
Często uzywacie tych czarów globalnych tzn tych co sięuzywa poza walką?


Nie bierz mojej odpowiedzi pod uwagę :wink:

W Master of Magic zauważyłem, że globalne czary baaardzo ułatwiały rozgrywkę.

Jutro z rańca puszczam kasę do nich i będę mógł się raczyć gierką, obaczym jak to wyjdzie :)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2012, 00:34 
Cytuj  
Masa "global spelli' jest użyteczna np: crusade 1 lev dla all twoich jednostek wyprodukowanych w miastach (spory koszt w manie i można powtarzać). Czary upgrejdujące miasto(enchanty) też są dobre (ale tu ostrożnie bo utrzymanie ich kosztuje) np warto hammers cos tam +10% do produkcji w mieście, inspiracja i medytacja też ok. Tak naprawdę tych global spelli jest 1-2 na typ magi jak na razie (w nadchodzących betach na bank dodadzą + mody) Tak naprawdę w tej becie wymaksowałem tylko magię życia, więc nie wiem ile i jakie global są w innych dziedzinach. ALe krucjata mając mane to przegięcie.

Prawie na pewno nie ma kary do expa mając kilku champów w oddziale. Z dziwnych zmian upgrejd do ilości armii rozłożyli na all drzewka. Wyobraźcie sobie takiego moda w świecie warhamera (FB jak i WH40k) :D może z czasem i na fali popularności.

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2012, 06:59 
Cytuj  
Prawie na pewno nie ma kary do expa mając kilku champów w oddziale.

Czyli tera bohater dostaje max EXP majac wojakow w teamie?


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.