MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Roguelike - FTL, Stone Soup etc.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41660
Strona 6 z 27

Autor:  Arturnik [ 26 maja 2013, 17:54 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Nie wiem czy sie jeszcze da, trzeba poczekac az wydadza, a to ma byc "very soon".

Autor:  Highlander [ 26 maja 2013, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Aha, to w sumie nie co sie spieszyc. Tutaj opisane jak sie dostac:
http://www.ancientdomainsofmystery.com/ ... eases.html

a tu troche shotów:
http://www.ancientdomainsofmystery.com/ ... lable.html

Autor:  Drusek [ 26 maja 2013, 22:08 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Ale kurde czemu to takie cukierkowe?! Wcale nie pasuje do klimatu...

Autor:  Perrin [ 27 maja 2013, 18:44 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Crypt of the Necrodancer
http://necrodancer.com/
Rytmiczny roguelike ;) Rozgrywka zależy od muzyczki, jaką w tle puścimy ;P

Autor:  brazz [ 25 cze 2013, 10:52 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Cataclysm: Dark Days Ahead, open source, post apokaliptyczny rozbudowany survival roguelike.

Autor:  tomugeen [ 25 cze 2013, 10:58 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Perrin napisał(a):
Crypt of the Necrodancer
http://necrodancer.com/
Rytmiczny roguelike ;) Rozgrywka zależy od muzyczki, jaką w tle puścimy ;P


Zajebiste, mozna na mózg dostać.

Autor:  Highlander [ 27 cze 2013, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

http://www.gog.com/gamecard/rogue_legac ... 3b5016901f rogue legacy
http://www.pcgamer.com/2013/06/27/teleg ... medium=emp teleglitch
http://www.mysteriouscastle.com/ Mysterious Castle 1.10


http://www.reddit.com/r/roguelikes/

Autor:  Kabraxis [ 28 cze 2013, 17:54 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

http://store.steampowered.com/app/241600/

Wyglada troche jak Unepic, czyli fajnie.

Autor:  Ravushimo [ 28 cze 2013, 19:00 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

W unepic ktos juz pocinal tak swoja droga? Fajne to? ;]

Autor:  warhameron [ 8 lip 2013, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Ravushimo napisał(a):
W unepic ktos juz pocinal tak swoja droga? Fajne to? ;]

Sporo grałem. Bardzo fajna gra.

Autor:  Arturnik [ 16 lip 2013, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Jak ktoś się zastanawiał nad Rogue Legacy to polecam jak najbardziej, choć znacznie bardziej w kategorii metroidvania niż roguelike, bo poza randomly generated dungeons i po śmierci zaczynania od początku ma niewiele z tym wspólnego, ale gra bardzo, bardzo dobra.

Autor:  zaboleq [ 16 lip 2013, 11:48 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Unepic mocno polecam. Dopiero 6 lvl ale gra się rozkręca no i spora dawka dobrego humoru ;).

Autor:  Arturnik [ 20 lip 2013, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Dzisiaj ukończyłem Rogue Legacy - cały czas polecam pro metroidvania z elementami roguelike.

Natomiast polecam na dzisiejszych wyprzedażach Steam - Sword of the Stars - The Pit

€2,50

Autor:  warhameron [ 20 lip 2013, 19:41 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Arturnik napisał(a):
Dzisiaj ukończyłem Rogue Legacy - cały czas polecam pro metroidvania z elementami roguelike.

Natomiast polecam na dzisiejszych wyprzedażach Steam - Sword of the Stars - The Pit

€2,50



Dzięks (kupione) DLC jest warte kupna ?

Autor:  Arturnik [ 20 lip 2013, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Ja niestety nie mam, wyszedł całkiem niedawno, sam się zastanawiam - ogólnie ludzie polecają ze względu na nowe klasy (głównie z tego powodu, ma to zmieniać rozgrywkę troche) i content. Szkoda tylko, że go nie przecenili.

To jest to co dodali:

Cytuj:
• New playable characters; the Human Psion and the Tarka Ranger – the first playable alien character
• Innovative new start system – You decide what level of The Pit to re-start on, and the equipment that will give you an early edge
• “Bank” XP and spare items from one session and start the next run of the game on a deeper level, using your “banked” equipment
• 10 new floors of ancient, evil science add to the challenge
• New room types, including wide, multi-level biospheres
• New traps, new weapons, new items, and new recipes
• New game mechanics, including 28 Psionic Powers
• New Psionic enemies to fight, drawn from the Sword of the Stars universe
• 2 New Play Modes; “Infinite” and “Seriously?” modes

Autor:  ShadorVD [ 24 lip 2013, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Pograłem trochę w ADOM z grafiką.

Wygląda to całkiem ciekawie. Dla mnie podstawka ADOMa ASCII kojarzyła się z mrocznym światem, tutaj dostajemy tileset który wygląda na kreskówkowo-komiksowy, przynajmniej z tym mi sie to kojarzy. Nie mówię, że jest źle... jest po prostu nie w moim guście - jednak liczę, że będzie możliwość wgrania własnego tilesetu. Niektóre stworki są dosyć ciekawie narysowane, grading stworów typu ant worker, ant warrior zostało rozbite na pokolorowanie tej samej grafiki na różne kolory, gdzie ant worker jest brązowy a ant warrior jest czerwony. W sumie trzyma się to kupy, biorąc pod uwagę, że reszta stworków została też w ten sposób potraktowana. Rozegrałem w sumie ze trzy partyjki, zauważyłem, że nie ma specyficznych grafik dla przedmiotów które nosimy tzn. walczę toporem a w łapie mam mieczyk, to samo tyczy się zbroi... to można by było jeszcze przetrzymać, ale jeśli tworzę trolla to chciałbym widzieć, że gram trollem a nie tym samym człowieczkiem z mieczykiem w łapce :( którym grałem tez jako krasnolud z korbaczem ;) Animacji też jako takich nie ma np. lecący kamień w naszą stronę został oznaczony jako... podświetlony hex/tile w którym się znajduje, kiepawo.

Niestety, całkowicie brakuje grafiki w oknach typu ekwipunek, podnoszenie przedmiotów, menu itp. tam na razie mamy zwykłe tekstowe okienka.

Dodano też muzyczkę która jest całkiem przyjemna, za minus niestety trzeba zaliczyć fakt, że nie można sterować głośnością...

Zdaję sobie sprawę, że jest to dopiero początek (chociaż ja grałem na 14 ver. prerelease) i narzekać nie ma co za bardzo. Sam feeling jest jednak pozytywny chociaż nie wiem jak bardzo na ocenę wpływa mój sentyment do tego tytułu. Jest na co czekać.

Tak teray sobie pomzslaem, że gdyby użyć grafikę/muzykę z Rogue's Tale i wdrożyć to w ADOM to było by zabójcze combo...

Autor:  zaboleq [ 24 lip 2013, 14:25 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Powtórzę się ale na prawdę warto poświecić trochę czasu ToME :P. Ja wracam często i w pracy też co nieco pogram. No i jeszcze jest DOOM Roguelike z graficznym tilesetem!

Autor:  ShadorVD [ 24 lip 2013, 14:52 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

zaboleq napisał(a):
Powtórzę się ale na prawdę warto poświecić trochę czasu ToME :P. Ja wracam często i w pracy też co nieco pogram. No i jeszcze jest DOOM Roguelike z graficznym tilesetem!


Ta w ToME sporo czasu pogrywałem :) Tylko otwarty świat trochę przytłacza :)

A co do DOOMa to... wszystko pięknie ładnie ale tam tylko BANG, BANG, BANG... bez czegoś więcej :(*

jak to doom ;)

Autor:  Niah [ 24 lip 2013, 15:03 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

W dooma trzeba zagrać dla samej WYKURWISTEJ MUZY

Autor:  Arturnik [ 24 lip 2013, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Też sobie testuje ADOM z grafiką, po części podoba mi się to, że inventory itp. zostało jak w ASCII roguelikach, ale z drugiej strony nie wszystkie keybindy wylapalem i nie za bardzo moge znalezc cos czego potrzebuje (teraz to szukam odpoczynku).

Fajna gierka ogólnie (w oryginał nie grałem), czekam na dalsze release

Strona 6 z 27 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team