MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowe mmo RIFT: Planes of Telara
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353
Strona 7 z 97

Autor:  Keii [ 5 gru 2010, 12:07 ]
Tytuł: 

Mechanika Blade Dancera jest kropka w kropkę taka jak combat rogala w WoWie - łączenie z energią, finishing moves i combo pointami.

Autor:  iniside [ 5 gru 2010, 12:17 ]
Tytuł: 

Mechanika jest dla bazy nie dla drzewek ;p.

Autor:  Mendol [ 5 gru 2010, 13:52 ]
Tytuł: 

niech ktos potestuje pvp i da znac.

Autor:  Gokulo [ 5 gru 2010, 14:34 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
niech ktos potestuje pvp i da znac.


Jedyne co mozna potestowac narazie to duele, bo dostepna jest tylko jedna strona w ten weekend (w nastepny druga, a za dwa tyg juz obie chyba).

Autor:  iniside [ 5 gru 2010, 14:44 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Mendol napisał(a):
niech ktos potestuje pvp i da znac.


Jedyne co mozna potestowac narazie to duele, bo dostepna jest tylko jedna strona w ten weekend (w nastepny druga, a za dwa tyg juz obie chyba).

To te Eventy co tydzien będą ?

Autor:  Gokulo [ 5 gru 2010, 14:48 ]
Tytuł: 

Tak mi sie wydaje, ze gdzies czytalem, ale moge sie mylic.

Autor:  Goatus [ 5 gru 2010, 19:13 ]
Tytuł: 

Meh...

Pograłem jakiś czas,
-performance tragiczny, ale to pewnie uda im się poprawić do premiery.
-ktoś tu chwalił animację, dla mnie są one całkowicie przeciętne momentami wręcz toporne. Jedynie animacje castowania female magini były w miarę, ale odniosłem wrażenie że gdzieś już to widziałem (DA?)
-Grafika przeciętna, przynajmniej pierwsze dwie lokacje, a modele mobków to niestety żal... (jak zobaczyłem te duże golemy w lokacji startowej to musiałem sprawdzić czy mi ustawienia graficzne na minimum nie zjechały)

Niestety nie dałem rady pograć więcej niż do 10lvlu. Generalnie gra nie jest tragiczna, w sumie wydaje się całkiem grywalna (poza problemami z wydajnością) tyle że jest to moim zdaniem totalny przeciętniak, nie natknąłem się przez te 10 lvli na nic co by mnie zachęciło do dalszej gry / wyróżniało się w jakiś super pozytywny sposób ...

Autor:  Niah [ 5 gru 2010, 19:30 ]
Tytuł: 

Największy problem z devsami jest taki, że oni wszystko co ciekawe (przez niektórych zwane jako endgame) jest na końcu. Z tego co pamiętam to tylko Mythic z jego nudnym, niedopracowanym, ale z dużym potencjałem WAR na dzień dobry dawało to co najlepsze.

Autor:  Bloodleaf [ 6 gru 2010, 09:06 ]
Tytuł: 

No i tak jest praktycznie w każdym wychodzącym MMO, najlepsze devsi daja na końcu a po dobiciu do max levelu okazuje sie ze tak naprawde nie ma co robic i rage quit.

Autor:  lucky [ 6 gru 2010, 13:36 ]
Tytuł: 

Tak po 10lvl mogę stwierdzić, że Rift to gra, która łączy w sobie to co najlepsze w WoWie, GW i WAR.

To co zasługuje na szczególną uwagę to te tzw. "Rifts" czyli dziury w świecie przez które wkrada się zło z innych wymiarów, a inni gracze znajdujący się w pobliżu muszą się mu przeciwstawić :). Kozack to wygląda, kiedy wykonujesz sobie questa, a nagle z nieba wyskakuje wielka ośmiornica i zwala na ziemie masę mobów.

No i nie wspomnę o możliwości łączenia ze sobą klas (3 klasy w 1), to daje zajebiste możliwości tworzenia buildów.

Animacje i grafika na dobrym poziomie (tylko muszą to zooptymalizować, bo ludzie na zajebistym sprzęcie mają po 20FPS-ów). UI łatwy do ogarnięcia i edytowalny.

Szkoda tylko, że mnóstwo rzeczy przypomina to co np. widziałem grając w WoW, WAR albo GW. No, ale takie są realia - po co poprawiać i wymyślać coś nowego skoro w innych grach to funkcjonuje idealnie. Mi tam więcej do szczęścia nie potrzeba.

Ponoć gra ma premierę za 2 - 3 miesiące, także te beta eventy będą jakoś rozłożone w tym czasie...

Autor:  ubeck [ 6 gru 2010, 14:06 ]
Tytuł: 

No wlasnie, jak wyglada dokladnie wybieranie tych podklas? Bo w czasie gry wybralem sobie dwie podklasy (to sie chyba soul w grze nazywalo). Ogolnie mialem dwa drzewka talentow. Bodajze po zrobieniu jakiegos questa Heaven costam, wybiera sie trzeci soul (3cie drzewko) - niedoszedlem do tego. Ok, teraz mozna za 30g wykupic nastepnego spec'a. Myslalem, ze bede mial do wyboru wszystkie drzewka (souls), a mialem do wyboru tylko te dwa, ktore wybralem sobie wczesniej. To czym to sie rozni od klas w wowie?

Autor:  iniside [ 6 gru 2010, 14:12 ]
Tytuł: 

Kolejne drzewka zdobywasz w czasie gry. Az bedziesz mial komplet 8.
Jak juz bedziesz mial wszystkie, to bedziesz je mogl dowolnie ze soba mieszac.
No rozni się tym, ze masz duzo wiecej kombinacji mozliwych w odrebie jednego archetypu;p.

Autor:  Gokulo [ 6 gru 2010, 14:12 ]
Tytuł: 

Spece kupujesz od trenera, ale one i tak pozwalaja uzywac tylko tych souli, ktore odblokowalem. 3ci odblokowuje sie questem @19, a kolejne beda sukcesywnie dalej.

Autor:  Teo [ 6 gru 2010, 14:15 ]
Tytuł: 

Ponawiam pytanie, co ta gra oferuje po wbiciu max lvl ?

Autor:  ubeck [ 6 gru 2010, 14:21 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Kolejne drzewka zdobywasz w czasie gry. Az bedziesz mial komplet 8.
Jak juz bedziesz mial wszystkie, to bedziesz je mogl dowolnie ze soba mieszac.


Ok, czyli wychodzi na to, ze mialem po prostu za niski level, zeby wybierac ze wszystkich souls. Juz myslalem, ze bede przywiazany jedynie do tych, ktore wybralem na samym poczatku.

Autor:  lucky [ 6 gru 2010, 16:31 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ponawiam pytanie, co ta gra oferuje po wbiciu max lvl ?


Skąd mamy wiedzieć skoro na razie max. lvl to 20 :). Na dwudziestym możesz biegać do IT i kupić sobie mounta :) tyle na razie..

Autor:  iniside [ 6 gru 2010, 18:21 ]
Tytuł: 

Pobiegalem po Iron Tombs, swietny zrobiony dungeon, failowalismy na pierwszym bosie. No to sie nazywa dungeon.

Autor:  Keii [ 7 gru 2010, 00:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
RIFT™ BETA EVENT #2 TO START DECEMBER 17TH

Featuring the first 20 levels of play, Rift’s second closed beta event “Guardians of the Vigil” is scheduled to start at 10am PST Friday, December 17th and run through Monday, December 20th at 10am PST.

About “Guardians of the Vigil”:

Players will be reborn as Ascended souls of the Vigil, prophesized to put an end to the tyrant Aedraxis and his plan to sacrifice the world to Regulos. Save the forest of Silverwood from the war between fiery minions of chaos and the corrupted followers of the elven prince Hylas. Venture into the Realm of the Fae to break the hold that Greenscale’s lieutenant Lord Twyl has over the ancient home of the elves.

“Guardians of the Vigil” will be localized for English, French and German speaking territories.

Autor:  warhameron [ 7 gru 2010, 12:32 ]
Tytuł: 

Ciekawe czy zostaną przy modelu plać za grę i sub czy jednak będą chcieli zarobić i zrobia f2p ?

Autor:  eagleeyes [ 7 gru 2010, 22:35 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
niech ktos potestuje pvp i da znac.



Papier --> nożyce ---> kamień


Teosen inteligencją to ty nie grzeszysz. Nie ma możliwości sprawdzenia end game w becie i nigdy chyba w żadnej nie było ( oprócz wowa ). Zweryfikuje życie. Mają być rajdy ( to podstawa ), zabawa w rifty i troche PvP. Niestety nie ma housingu i rozbudowanego craftingu. Rajdy w założeniach mają być trudne i hardcorowe a to raczej gwarant tego, by gra się zbyt szybko nie znudziła.

Strona 7 z 97 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team