Ja sie od Unity odbiłem. Nie wiem jak w tym można pracować ;p. Napewno nie nazwalabym tego latwym ani przyjemnym.
W Unrealu ma duzo rzeczy zrobionych i gotowych do uzycia. Nic tylko składać klocki do kupy i miec cos dziajacego
.
A z tym C++ to przypomina mi to ten thread:
https://forums.unrealengine.com/showthr ... eal-EngineJest trudne, bo jest trudne, ostatni raz uzywalem 10 lat temu (i to wylacznie z STL!), wiec wiem, ze mam racje!
Cytuj:
Bez kodzenia się jednak nie obejdzie chociaż w UE pewnie też trzeba kodzić w jakimś stopniu.
No ba ze trzeba.
Ale:
https://forums.unrealengine.com/showthr ... -BlueprintJak w kazydm przypadku trzeba zachowac rozsadek.
Generalnie Blueprinty sa swietne do tworzenie event-driven elementow, gameplayu a C++ to heavy lifting, i chowanie wszystkiego za kilkoma fajnymi nodami (;.