MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 61 z 73

Autor:  gosugamer1 [ 26 sty 2015, 11:43 ]
Tytuł:  Re: Rust

Obrazek

Jak ktoś ma Rusta to warto sobie sprawdzić nową wersję (tą pisaną od początku poprzedniego roku praktycznie od zera) - teraz jest to domyślnie instalujący/odpalający się Rust na steamie.

Nowa wersja jest już prawie grywalna (jest trochę bugów i kilka brakujących ważnych rzeczy), ale już gra się na prawdę sympatycznie.

Najciekawsze zmiany:

1. Nowy system budowania, lepszy interface, również trójkątne fundamenty, możliwość upgreadowania wybudowanych elementów domku (drewniane elementy > w kamienne albo metalowe). System claimowania terenu - stawiamy w środku domku specjalną szafkę i w promieniu 50m nikt obcy nam się nie pobuduje albo nie zgriefuje nam bazy.

2. Proceduralnie generowana mapa - już na tym etapie trzeba powiedzieć, że jest zajebista. Generowane są różne biomy (lasy, pustynie, lodowce), elementy charakterystyczne jak opuszczone latarnie/satelity/silosy, jaskinie, randomowe radtowny!

3. Nowe podejście do progresu technologicznego - jest on o wiele wolniejszy, trzeba zdobywać blueprinty nawet na najbardziej podstawowe rzeczy, dodano różne rodzaje broni meele i obecnie na większości serwerów wygląda to tak, że w miarę porządną broń palną ma 5-10% populacji servera, blueprinty na porządną broń pewnie kilka/kilkanaście ludzi na server. W wyniku czego w weekend zdarzały nam się na prawdę fajne walki grupowe na włócznie/łuki 4v5, 3v3, czy jakieś full FFA przy airdropach.

4. Nowe przedmioty, zbroje/ubrania, część wygląda przekomicznie - typu hełm zrobiony z wiadra z otworem na oczy.

5. Nowy system obrażeń - duże znaczenie ma teraz punkt w który trafimy na ciele przeciwnika, np. metalowa zbroja blokuje praktycznie 99% obrażeń meele z prymitywnych dzid/noży, ale nie pokrywa ona całego torsu gracza. Więc jeżeli trafimy w nieosłoniętą metalem część ciała przeciwnika to jego metalowy pancerz nie ma żadnego wpływu na wysokość obrażeń/krwawienie.

6. Upgrade graficzny

Bugi:
- Spieprzone UI jeżeli chodzi o przenoszenie przedmiotów o dużej liczebności - ma zostać zmienione na inny system do końca tygodnia.
- AI zwierząt często wariuje

Brak z tych rzeczy, które były, a jeszcze w nowej odsłonie nie wróciły:
- C4 - cokolwiek do rajdowania już ufortyfikowanych domków

Autor:  Lowell [ 26 sty 2015, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Rust

a co tam, sprawdze wieczorem po partyjce w H1Z1 :P

swoja droga dodali wreszcie mozliwosc zapamietania ulubionych serwerow czy dalej trzeba "z palca" je wpisywac?

Autor:  Xender [ 26 sty 2015, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Rust

Nie pamiętam co to za opcja ale ten filtr kolorów jest trochę przegięty, jak dla mnie za różowy ten ambient. Na szczęście da się to wyłączyć :D

Autor:  Turbot [ 26 sty 2015, 13:40 ]
Tytuł:  Re: Rust

Fajne kalosze

Autor:  Niah [ 26 sty 2015, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Rust

pieniek82 napisał(a):
Fajne kalosze


Liczba pojedyncza fajnych kaloszy. Założył dwa różne.

Autor:  Lowell [ 27 sty 2015, 08:40 ]
Tytuł:  Re: Rust

Lowell napisał(a):
a co tam, sprawdze wieczorem po partyjce w H1Z1 :P

swoja droga dodali wreszcie mozliwosc zapamietania ulubionych serwerow czy dalej trzeba "z palca" je wpisywac?



Kolejne podejscie, zakonczone po 30 minutach. Gra nie dosc, ze dziala gorzej niz wiekszosc gier w jakie ostatnio gralem to jeszcze wystepuja jakies bledy graficzne. Po zmianie ustawien (nie da sie tego zrobic z poziomu gry) i zalogowaniu sie na postac (na tym samym serwerze) stalem goly i wesoly. (Dobrze, ze chociaz kutasika zaslonili. Mimo to gra jest wg mnie niesmaczna.) No ale to EA wiec nie czepiam sie bledow technicznych - pewnie zostana kiedys wyeliminowane. Obawiam sie, ze sztywnosci rozgrywki autor nie wyeliminuje - gra mimo zmiany silnika (?) jest co najwyzej taka jak dwa lata temu. Gołe peniski, kalosze z oczami czy kubly zakladane na leb może kogoś jarają - dla mnie to mega kicz.

PS. Nie jestem w stanie zrozumiec, ze wciaz nie da sie dodac ulubionego serwera do listy. Kiszka.

Uninstall.

Autor:  WilkuDemon [ 30 sty 2015, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ktoś gra w tego rusta? z chęcią bym popykał w jakiejś większej ekipie :D

Autor:  Ravushimo [ 30 kwi 2015, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Rust

Biggest raid in Rust history? https://www.youtube.com/watch?v=H3MjSnxP_SM

Autor:  Oyci3C [ 30 kwi 2015, 16:56 ]
Tytuł:  Re: Rust

Dobre :)

Autor:  gosugamer1 [ 1 maja 2015, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Rust

Obrazek

Autor:  Piszpan [ 4 maja 2015, 16:49 ]
Tytuł:  Re: Rust

nastrojowo.

btw. jakby ktos chcial polatac w grupie pisac gramy obecnie na london 1 (200 osob online) baza etc. jest jedynie recki na erki i bolty nie mamy ale sa za to zdobyczne :D

Autor:  Oyci3C [ 4 maja 2015, 16:53 ]
Tytuł:  Re: Rust

A jak cheaterki?

Autor:  gosugamer1 [ 4 maja 2015, 17:17 ]
Tytuł:  Re: Rust

Jak można grać na oficjalnym serwerze? :D Ja wiem, że dużo ludzi (nawet za dużo biorąc pod uwagę, że połowa serwera buduje się przy radtownach), ale też największe prawdopodobieństwo cheaterów, totalny pierdolnik na mapie (budynek co 50 metrów)... :]

Autor:  Oyci3C [ 4 maja 2015, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Rust

Jakieś namiary na fajny serwer?

Autor:  Ravushimo [ 4 maja 2015, 17:24 ]
Tytuł:  Re: Rust

No przydalo by sie, szukam jakiejs grupy do luznego pogrania wieczorami. ;)

Autor:  vilhelm [ 4 maja 2015, 19:43 ]
Tytuł:  Re: Rust

server Rustopia polecam



gosugamer1:
Każdy ma na ścianie co lubi ^^

Autor:  gosugamer1 [ 4 maja 2015, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Rust

Zraidowali nam w końcu bazę, właściwie się cieszę, bo można przestać maniaczyć i odbierać telefony "Jak tam zraidowali nas? Mam po co do domu wracać?" :D

Obrazek

Server Rustyballz, rustowa szlachta, dużo znanych klanów - mogę polecić dla ogarniętych grup, akcja całą dobę. :D

Autor:  WilkuDemon [ 4 maja 2015, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Rust

pograłbym, update już się ładuje :>

Autor:  Oyci3C [ 4 maja 2015, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ja chyba też coś skleję jutro ale solo mi się nie chce a reszta ma wysrane na Rusta :<

Autor:  Piszpan [ 5 maja 2015, 08:40 ]
Tytuł:  Re: Rust

nie ma baz nie rajdowalnych kwestia ilosci rakiet ammo.

cheaty sa nam w nocy zginelo kilka erek itd. ale wyjebane juz na tym etapie. maja kolesie jump hacka czu tam flying i no clip. ale dziala to tak jakos do 3 pietra takze cenne rzeczy wyzej po prostu. wczoraj we 3 obieglismy duza czesc mapy zabilismy ze 40 kolesi ale troche dziwne ze na 200 osob online tak malo biega. za to w bazach siedzi masa luda. chociaz w sumie zalezy chyba od pory dnia itd.


na nieoficjalnych serwerach to masakra jakas po kilku godzinach cheaterzy ci baze swieza wyjebia. do tego zmienianie serwerow jest ciezkie troche bo zapomnij zebys dropnal recke na erke bolta czy kewlary na nowym serwie chyba ze masz farta jak uj :)

czy mi sie wydaje czy wasza baze wystarczylo z c4 zrajdowac?

Strona 61 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team