MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Overwatch
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44381
Strona 66 z 77

Autor:  Deshroom [ 8 cze 2016, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

No co, mam lvl8 zbieram boxy i pm sprawdź :P

Autor:  Oyci3C [ 8 cze 2016, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Nie do Ciebie pisałem tylko do Szamotuły i jego wymysłów.

Autor:  Arturnik [ 9 cze 2016, 04:01 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

mnie nowe mapki + tryby w zupelnosci wystarcza, nie gram dla zadnej marchewki, MMR, unlockow, wiekszego celu
z trybow to trzeba by cos pomyslec, bo DM,TDM,CTF nie maja sensu wiekszego.


nowa klase beda podejrzewam hypowac miesiacami zanim cos wydadza - atm czuje ze jest wystarczajaca liczba klas - choc jakis jeden support (albo dwa) w stylu alchemista albo grimgroga z BLC przydalby sie

Autor:  Highlander [ 9 cze 2016, 06:59 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

hmm... brakuje mi w tej grze troche secondary weapons, limitu amunicji i roznoszenia amunicji ;)

Autor:  Farin666 [ 9 cze 2016, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Arturnik napisał(a):
gz.

wywiad z kims tam z blizza:

Cytuj:
The next big update we're waiting for is the return of competitive play. Is that still planned for the end of this month?

Jeff Kaplan: Yeah, in fact, we were just playtesting it this morning. We actually don't have a specific date right now


Cytuj:
How will the matchmaking work in this new system? And will there be a solo queue?

Jeff Kaplan: Yeah, we're going to go out the gate with what we call a 'dynamic queue'. This is what we use for quick play right now, meaning you can queue in any size that you want. So if you want to queue by yourself, or if you want to queue with two people, or three, four, five, six, the system will allow you to do that.


Cytuj:
We've heard mention of balance changes for heroes like McCree and D. Va. Can you give us any specifics there?

Yeah, the McCree nerf - I hate using that word, but I just said it - the McCree balance changes will be coming sooner than the D. Va buff. McCree is pretty straightforward. What we're looking at right now is his fan the hammer damage. We're going to reduce it. The goal there is to make it so that McCree can still use his combo that we love, which is the flashbang and fan the hammer on somebody like Tracer. McCree should absolutely kill that Tracer. We want McCree to be a counter to people like Tracer, Genji and Reaper.
With D. Va, we're still in exploration mode. There's a couple of directions we could take her and it's still unclear which direction we'll go.


jeszcze o nowym contencie i tick rate
http://www.eurogamer.net/articles/2016- ... -questions


Kurwa, czyli znowu jak bedziesz solo quee czy z kumplem to bedziesz dostawal 6 osob w premade w rank games...zajebiscie, bedzie potrzeba znowu 4 miesiecy za nim sie zorientuja ze trzeba to zmienic...
O ile w FPS normalnych jakos to mozna przebolec to w grach moba i semi moba jak Overwatch juz nie...

Autor:  zaboleq [ 9 cze 2016, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Nie, jak będzie solo to będzie próbowalo Ci dobrać ludzi co grają solo. Dopiero jak nie znajdzie to dostaniesz np team 2 czy 3 osobowy.Jak będzie miał pełny team to dobiera pełny team - tak jak w HoTS.

Autor:  Szamotula [ 9 cze 2016, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Dynamic queue kolo zatacza. Najpierw pojawilo sie w Hotsie. Wyszla tragedia, wiec zrezygnowali z tego. W tym samym czasie LoL zapowiedzial dynamic queue i wyszla taka sama tragedia, wiec teraz tez powoli sie z tego wycofuja. Jak widac teraz dynamic queue powraca do Blizzarda w OW i pewnie wyleci rownie szybko.

@zaba
Problem w tym, ze jak ktos bedzie gral w 5 stacku to nie ma uja bedzie musial dojsc jeden random. Takie premady beda najprawdopodobniej siedziec na skype'ach, czy tsach i random bedzie sie swietnie bawil biegajac za grupka bez zadnej komunikacji itp.

Autor:  ShadorVD [ 9 cze 2016, 21:26 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Czyli to w sumie kwestia zaimplementowania dobrego voice in game i tego żeby ludzie skumali że się opłaca na nim siedzieć.

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Pwael [ 9 cze 2016, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Ale w grze jest calkiem dobry voice comm. A i tak nikt z niego nie korzysta.

Autor:  Mark24 [ 10 cze 2016, 06:17 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

jest dobra voice comm i ludziska z niego korzystają.

Najgorzej, że coraz mniej znajomych w to gra - wczoraj na 30 online jedna osoba pykała w OW. Jak tak dalej pójdzie to za miesiąc nikt o OW nie będzie nawet pamiętał.

Autor:  Vercin [ 10 cze 2016, 13:52 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

U mnie tylko sie zwieksza liczba ludzi do grania.Wczoraj full team biegalismy

Autor:  Pwael [ 10 cze 2016, 22:38 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Skroty i przejscia ale fajnie pokazane:
http://www.pcgamer.com/overwatch-map-tr ... -routes/1/

Autor:  Farin666 [ 12 cze 2016, 12:40 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Hmm chcialem sobie zobaczyc jak wyglada esport w Overwatch...

Jest to strasznie żenujące i to na wielu płaszczyznach- realizacja i jakość streamów z gier turniejowych, poziom prowadząchych/komentatorów+ Overwatch może przez 2 poprzednie bolączki, również nie jest grą dobrą do oglądania, strasznie chaotyczna i nie przystosowana niestety do streamowania gier dla publiczności - cały czas ręcznie muszą zmieniać/ustawiać wizualne efekty etc. co powoduje, że często są błędy co prowadzi do jeszcze większego zamieszania...

Skoro Blizz ma aspiracje aby z tego byl esport to nie rozumiem dlaczego jest tak male wsparcie z ich strony.
A najważeniejsze to chyba powinnien ktoś sprowadzić sensownych komentatorów, których można słuchać i nie mięc odruchów wymiotnych.

A na dodatek z dnia na dzień coraz mniej ludzi u mnie w to gra, co nie wróży dobrze jeżeli tendencja jest globalna.

Autor:  Szamotula [ 12 cze 2016, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Pchanie OW w competitive sie odbije Blizzowi jak i innym entuzjastom bokiem. Ja esportem 'zyje' prywatnie i zawodowo, wiec widzialem rozne twory, ale OW przebija wszystko.
Nie twierdze, ze gra jest banalna, wiem ze wymaga dobrego zgrania, wiem ze gra wymaga tez w wielu aspektach indywidualnego skilla, ale tego zwyczajnie nie da sie ogladac i nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak Blizz moglby przerobic observer ui, aby to sie dalo ogladac. Zarowno widok z pierwszej osoby jak i ten z gory jest chujowy i sie nie nadaje do niczego. Na widoku FPP nie widac nic, bo w walkach jest chaos + maly FOV nie ulatwia sprawy, a na rzucie z gory o ile widac w miare sprawnie przebieg walki to nie widac glownego aspektu tej gry - jak kto strzela i celuje.
Druga sprawa to forma w jakiej przebiega rozgrywka. Ogladalem wczoraj przez 4h caly gosucup i kazda gra to bylo to samo - na payloadzie 2 Ryszardy z tarcza stojace na przeciw siebie, a reszta ladujaca w te tarcze, farmienie ulti gowno wartym dmgem, i potem full wbita lucio + mccree/reaper po full teamwipe, na co przeciwna Mercy odpowiadala full rezem i powtorka z rozrywki.
Co mnie ciekawi to powod tak duzej widowni. 20-25k osob ogladajacych jakis maly weekly turniej to bardzo duzo, tylko pytanie czy ogladali to z ciekawosci, czy faktycznie to ludzi jara.

Osobiscie boli mnie to, ze Hots przez ten OW hype oberwal. Casterzy i tworcy roznego rodzaju contentu z Hotsa przechodza do OW podazajac za fala.

Autor:  Farin666 [ 12 cze 2016, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Szamotula napisał(a):
Pchanie OW w competitive sie odbije Blizzowi jak i innym entuzjastom bokiem. Ja esportem 'zyje' prywatnie i zawodowo, wiec widzialem rozne twory, ale OW przebija wszystko.
Nie twierdze, ze gra jest banalna, wiem ze wymaga dobrego zgrania, wiem ze gra wymaga tez w wielu aspektach indywidualnego skilla, ale tego zwyczajnie nie da sie ogladac i nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak Blizz moglby przerobic observer ui, aby to sie dalo ogladac. Zarowno widok z pierwszej osoby jak i ten z gory jest chujowy i sie nie nadaje do niczego. Na widoku FPP nie widac nic, bo w walkach jest chaos + maly FOV nie ulatwia sprawy, a na rzucie z gory o ile widac w miare sprawnie przebieg walki to nie widac glownego aspektu tej gry - jak kto strzela i celuje.
Druga sprawa to forma w jakiej przebiega rozgrywka. Ogladalem wczoraj przez 4h caly gosucup i kazda gra to bylo to samo - na payloadzie 2 Ryszardy z tarcza stojace na przeciw siebie, a reszta ladujaca w te tarcze, farmienie ulti gowno wartym dmgem, i potem full wbita lucio + mccree/reaper po full teamwipe, na co przeciwna Mercy odpowiadala full rezem i powtorka z rozrywki.
Co mnie ciekawi to powod tak duzej widowni. 20-25k osob ogladajacych jakis maly weekly turniej to bardzo duzo, tylko pytanie czy ogladali to z ciekawosci, czy faktycznie to ludzi jara.

Osobiscie boli mnie to, ze Hots przez ten OW hype oberwal. Casterzy i tworcy roznego rodzaju contentu z Hotsa przechodza do OW podazajac za fala.


Przypuszczam, ze ludzie z ciekawosci ogladaja i sie odbija dosc szybko wszyscy- po tej grze Blizzard stracil naprawde wiele w moich oczach chociaz to juz zaczelo sie dawno przy D3 i Hearthstone ale ludzie sa laskawi i nikt nawet zoltej kartki nie da.

Autor:  Razoth [ 12 cze 2016, 16:38 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Ludzie są w stanie oglądać LoL'a więc o Overwatch można być absolutnie spokojnym.

Autor:  Highlander [ 12 cze 2016, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Razoth napisał(a):
Ludzie są w stanie oglądać LoL'a więc o Overwatch można być absolutnie spokojnym.


wątpię, cokolwiek fpp ma dość niską popularność na twitchach itp.

Autor:  Deshroom [ 12 cze 2016, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Czy na zwykłym monitorze bez 100Hz jest sens wyłączać limit fps 60?

Autor:  Razoth [ 12 cze 2016, 16:45 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Highlander napisał(a):

wątpię, cokolwiek fpp ma dość niską popularność na twitchach itp.



Counter-Strike: Global Offensive

139,640 viewers


No niska w chuj.

Autor:  Highlander [ 12 cze 2016, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

chodzilo mi o ogolna liczbe gier tego typu.

CSGO akurat sie dobrze ogląda. Ale OW ? Daj Pan spokój.

Strona 66 z 77 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team