MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Nowe mmo RIFT: Planes of Telara https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353 |
Strona 68 z 97 |
Autor: | Bloodleaf [ 13 sty 2011, 08:22 ] |
Tytuł: | |
A mi właśnie ranger się podobał i bard, no może to przez starość bo faktycznie ręka-oko synchro już nie to |
Autor: | Mendol [ 13 sty 2011, 08:38 ] |
Tytuł: | |
no to marksman sie nadaje idealnie ranger ze wzgledu na insta finishera moze. na szczescie mozna kombinowac na dowolny sposob |
Autor: | Bloodleaf [ 13 sty 2011, 08:49 ] |
Tytuł: | |
Ewentualnie mag jeszcze mi zostaje te 2 klasy zresztą najbardziej rozważam |
Autor: | Mendol [ 13 sty 2011, 08:51 ] |
Tytuł: | |
no ja (zalezy jak dlugo wytrzymam ) pogram rogue i warriorem. |
Autor: | Bloodleaf [ 13 sty 2011, 09:02 ] |
Tytuł: | |
No warek w PvE świetny w PvP za bardzo nie ogarnąłem ale pograłem może z 2 wf i to wszystko. |
Autor: | tomugeen [ 13 sty 2011, 09:16 ] |
Tytuł: | |
Ja na 100% cleric (shaman/justi i warden co tam wymysle - 4 buildy roxxx). Na drugie danie chodzi mi po glowie warrior (paragon i jakis tank) albo rogue (bo mozna sie pobawic ranged, melee i bardem). Magowie jakos mnie nie przekonuja, jakos malo mobilni, moze controller do wkurwiania przeciwnikow. |
Autor: | iniside [ 13 sty 2011, 09:18 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Ja na 100% cleric (shaman/justi i warden co tam wymysle - 4 buildy roxxx).
Na drugie danie chodzi mi po glowie warrior (paragon i jakis tank) albo rogue (bo mozna sie pobawic ranged, melee i bardem). Magowie jakos mnie nie przekonuja, jakos malo mobilni, moze controller do wkurwiania przeciwnikow. Magowie sa malo mobilini, bo maja sporo CC. Rooty niewrazliwe na dmg, polimorphy, knocbkacki, kncoback polaczony z rootem itd ;e. |
Autor: | tomugeen [ 13 sty 2011, 09:27 ] |
Tytuł: | |
A kazda klasa zbudowana pod pvp sporo mozliowci wyjscia i immune. Niektorzy jeszcze perma slow. Taki marksman/ranger/pvp to prawie ciagle jest immune z bonusem do speeda i ma 100% interupta przy finisherach (20% per point). Bez dobrego supportu melee magowie straszliwie splywaja - a nikt normalny nie pozwoli im boltow porozkrecac. |
Autor: | Neonin [ 13 sty 2011, 09:30 ] |
Tytuł: | |
I dlatego wbrew obiegowej opinii warto magów leczyć w pvp ;p |
Autor: | Kabraxis [ 13 sty 2011, 09:40 ] |
Tytuł: | |
Uruchomili nowa stonke z min. statusem serwerow i linkami do fansite'ow: http://www.riftstatus.com/index.php |
Autor: | Thou [ 13 sty 2011, 09:48 ] |
Tytuł: | |
Jako ze dalej nie ma dzialu Rifta to napisze tutaj. Zrobilem narazie cos takiego: http://dl.dropbox.com/u/14031925/rift/i ... _talants=0 pewnie jeszcze zmienie z 20 razy jak osiagne 50lv ale co mi tam... Czemu tak a nie inaczej: Riftstalker - po przeczytaniu ze jest to rogue ktory zagina przestrzen nie moglem go nie sprobowac, wg mnie dobry dla rogue z powodu survivability. Nightblade - mialem do wyboru albo jego albo Assasina z powodu stealtha. Bard - taki support dla mnie - buffy, troche heala ktory nie mam pojecia jak bedzie sie sprawowal na max lv. Nightblade: Twiling Force razem z ulepszeniem daje swietne spowolnienie. Flame Thrust - Taki range Blazing Strike, fajny na WF jak nabijesz na wrogu combo pointy a on ucieka z 10-100hp i mysli ze ucieknie przed rogue. Dusk to Down - wydaje sie swietnym skillem Z Nightblade zastanawia mnie ten skill living flame, aczkolwiek musial bym isc prawie tylko w Nighblade co pewnie przy full Nightblade i PvP soulu dalo by rade + Riftstalker dla blinka. Rifstalker: Shadow Swift - Fajny skill w polaczeniu z Twiling Force Exceptional Resilence(czy jakos tak) - jak przeniosa elitke Kelari do elfow to bedzie fajna "obrona" i w ogole jak ktos ma crit build to czesciowo lepiej dla mnie. Rift Scavenger - czesto mialem tak ze ktos mial 5 combo pointow a ja nie zdazylem uzyc czegokolwiek a tak przynajmniej mnie troche wyhealuje. Planar Refuge - jak cos to mozna przytankowac cos przez chwile badz w ogole cos lzejszego przytankowac a w krytycznej sytuacji to odpalic. Rift Guard - musze zobaczyc jak to sie ma w praktyce ale dlatego dalem w bardzie % do health albo buffy do end bo jezeli bedzie z upgrade sie dobrze sprawowalo to moze byc fajna tarcza. Guarded Steel daje juz na 20lv okolo 200defa wiec calkiem sporo Guardian Phase - dobry skill jak musisz cos przytankowac gdyz robi z ciebie mini tanka a obniza dmg tylko o 30% gdzie pewnie na wyzszych rankach da sporo wiecej. Tam jescze jest skill ktory zmniejsza aggro a zwieksza dmg - insty <3 - oraz takie shunpo (shadow step) za plecy wiec taki defensywno-offensywny soul. Planar Switch wydaje mi sie bez sensu gdyz niewykorzystane combo pointy mnie po prostu healuja a i nie jest to jakis super cool skill aby go brac. Bard: Co tu duzo mowic - heal jakis, wiecej defa, wiecej zycia, wiecej criticala (hit albo chance, nie wiem ) i movement speed - na wf bedzie jak znalazl. Zastanawialem sie jeszcze nad movement speedem z Rifstalkera gdzie daje na pierwszyn ranku 15% a na 2gim pewnie z 30% aczkolwiek to wydaje mi sie bardziej efektywne gdyz daje speeda dla wszystkich, instant, nie widze aby mial cooldown. PS. Nudzilo mi sie na 3h programowania . |
Autor: | Bloodleaf [ 13 sty 2011, 09:50 ] |
Tytuł: | |
Ja pewnie zaczne rogue a potem może warka zrobię, ale nie na tanka tylko dps, może paldka obadam ew. anticaster tanka pod pvp, oj będzie dużo kombinowania. |
Autor: | lordyp [ 13 sty 2011, 09:50 ] |
Tytuł: | |
ja sobie zrobiłem ranger/marksman/bard i grało mi się całkiem przyjemnie- bufnałem siebie, peta i jazda dojechałem tylko do 17 lvl , wiec nie wiem jak z tymi healami barda tak przy okazji- jak jest z petami? - ma zawsze lvl taki jak postać? - co się dzieje , gdy padnie- są jakieś kary? |
Autor: | Bloodleaf [ 13 sty 2011, 09:53 ] |
Tytuł: | |
lordyp napisał(a): - ma zawsze lvl taki jak postać?
- co się dzieje , gdy padnie- są jakieś kary? 1- TAK 2- NIE Heale barda mi akurat sie podobały , masz jeden damage channel spell który trwa 2 s , daje 2 combo points i z talentami healuje za 100% damage done, do tego jest HoT na cały team i potem finisher healujacy caly team, do tego motywy dajace ap, obniżające otrzymywany dmg, finisher który powoduje że target i cele przyległe otrzymują 5% obrażeń więcej, speed buff dla całego teamu itd. taki typowy support |
Autor: | Mendol [ 13 sty 2011, 09:57 ] |
Tytuł: | |
ja tez zrobilem 17 level i tak: zaczalem marksman/assasin/saboteur. w pve ciezko na wyzszych levelach bez peta, chociaz sa wieksze szanse na ucieczke dzieki speedowi marksmana i aoe snare saboteur. dmg marksmana calkiem ladny, plus w miare ok assasin w melee. w wf tez calkiem si - szczegolnie przy zdobywaniu kamyka (czy jak mu tam) speed dawal niezla przewage, ale bez szalu. snare za to bardzo przydatny. stealtha nie testowalem jakos bardzo bo z reguly bardziej oplacalo sie pizgac z daleka. potem zaczalem sie bawic (nie mialem czasu potestowac w scenariuszach). marksman/ranger/sabouter. w pve pogralem chwile - i oczywiscie od razu widac roznice na plus. pet tankuje, ja sobie strzelam, full wypasik. w wf pet biegnie, cos tam porobi, dmg bez szalu. w koncu znudzilo mi sie summonowanie peta. na koncu wyprobowalem w wf marksman/ranger/riftstalker - i tu widac, ze jednak system przelaczania souli jest przegiety. przy odpowiednim buildzie tylko rogue z takim buildem jak ten jest w stanie rownie szybko dobiec do kamyka (speed marksmana plus teleport rifta) - zanim druzyna przeciwna sie zblizy do okregu, to ja juz wracam do swoich. ale z drugiej strony w zaleznosci od scenario/sytuacji mozna bardzo szybko sie dostosowac. nie musze placic za respecca jak w warze, zeby pograc warriorem tankiem, albo warriorem, ktory pizga z 2h. |
Autor: | Niah [ 13 sty 2011, 10:03 ] |
Tytuł: | |
ta, w chuj frustrujące było granie np dokiem, co chwila respect z dpsu na heal i odwrotnie |
Autor: | tomugeen [ 13 sty 2011, 10:03 ] |
Tytuł: | |
Wklejajcie buildy tu - http://rifts.ru/tallents/index.html a nei na dropboxa bo mi sie cos psuje tam. |
Autor: | GumisPLL [ 13 sty 2011, 10:11 ] |
Tytuł: | |
Ja zaczalem z buildem assasin/marksman/saboteur ale potem przenioslem sie na assasin/marksman/riftstalker bardzo dobrze mi sie gra. Teraz zamierzam wyprobowac cos z magow Warlock/necro/domi albo warlock/necro/chloro |
Autor: | Mendol [ 13 sty 2011, 10:31 ] |
Tytuł: | |
no nie czytalem jeszcze jakie skille ma rift dokladnie. w planie mam zrobienie full ranged marksmana, range plus speed, range plus pet i melee rogue. dla warriora chce zrobic full tank z blockiem itd, oraz pizgajacego z 2h conana barbarzynce. a no i moze jakiegos mage killera tomu buildy to proponuje wklejac jak bedzie juz dzial rifta i odpowiednie tematy (kleryk, warrior, rogue, mage) oraz temat wlasnie z buildami. tutaj i to wszystko ginie po paru stronach ;/ |
Autor: | tomugeen [ 13 sty 2011, 10:51 ] |
Tytuł: | |
GInie ginie, ale ten dropboxowy mi nie chodzi i musze na .ru koncowke wklejac. A nie chce mi sie. |
Strona 68 z 97 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |