mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2009, 13:32 
Cytuj  
http://www.jeuxonline.info/video/1383/j ... ion-tython

Zaczyna to ladnie wygladac.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 09:29 
Cytuj  
Cytuj:
Its definitely NOT open. There are no giant worlds you can freely explore. Its sort of like Guild Wars or a variation of Age of Conan. No player cities and no housing.

Wielki zawod :(

Cytuj:
There is no space content so if your hoping for a JTL in TOR you better look elsewhere. There is a few quests involving boarding a ship but you arent going to fly around in an X-Wing doing missions.

To jak dla mnie zniszczylo cala koncepcje swiata SW :/

Ktos zaraz zapewne wspomni o EVE, ale ja spytam > czym jest Universum SW bez galaktyki - przestrzeni kosmicznej :> WTF ?

FAIL


_________________
Obrazek

Obrazek

*

Posty: 79
Dołączył(a): 7.03.2003
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 09:49 
Cytuj  
jeszcze nic nie jest takie pewne.
Owszem tez mi sie wydaje ze nie bedzie swobodnego latania po galaktyce , ale wcale nie jest powiedziane ze dojdzie cos w tym stylu jako addon do juz gotowej gry. A w tym nowym filmiku przypadkowo leci moj ulubiony kawalek muzyki ze starego "kotorka" , piekny klimat i to uczucie bliskosci z tymi ludzmi w biurach do tej muzyki , daje mi to wszystko duzo nadzieji.
Ciesze sie ze ci ludzie to robia z sercem i wieze ze nie zawiada nas.
Napewno beda jakies "ale" , bledy , niedociagniecia , lecz to nie oto chodzi przeciez. Przynajmniej dla mnie liczy sie przedewszystkim klimat calego swiata gry (gameplay), pierwsze wrazenie , uwielbiam zaczynac takie gry , robic postac , wybierac klamoty i te wszystkie pierdoly z tym zwiazane :)
eh , niemoge sie doczekac..


_________________
"train yourself to let go
at every thing you fear to lose" ....... Master Yoda

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 10:05 
Cytuj  
IMO, setki JEDI i Sithow wymachujacych mieczami swietlnymi mija sie cholernie z koncepcja SW :/ Dla mnie klasa JEDI powinna byc zadka (EXCLUSIVE ), aby nim zostac nalezaloby znalezc mentora ktory uczylby nas trudnej sztuki poslugiwania sie moca :D ( wiem wiem ... pomarzyc mozna )


_________________
Obrazek

Obrazek

*

Posty: 112
Dołączył(a): 9.12.2007
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 10:13 
Cytuj  
Wiesz co ten pomysl nie ma szans na spelnienie po prostu dla tego ze przecietny gracz (taki normlany) poswieca 3-4 godziny dzienie na gre. Jesli by zrobili tak jak mowisz dojscie do Jedi zajeloby 10 lat :D

I pamietaj Jedi Jedi nie rowny :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 10:25 
Cytuj  
Wydaje mi sie ze nic nie jest nie mozliwe. Choc nie byloby to dla MAS

Klasa JEDI bylaby pozadana, ale nie dla kazdego dostepna. Nie kazdy moze byc przeciez JEDI. Hmmm

Faktem jest ze taki JEDI bylby potezny, ale o to chodzi. Aby go zabic potrzeba by conajmniej kilku ludzi.

( jak juz wspmomnialem - pomarzyc mozna i to tylko moje wewnetrzne potrzeby )


_________________
Obrazek

Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 10:39 
Cytuj  
Klasa Jedi (czy też jakakolwiek inna z założenia elitarna) nie ma racji bytu w grach mmo jako exclusive. Gry, które u podstawy swych zasad mają jednoczesną rozgrywkę setek/tysięcy graczy nigdy nie będą narzucały takiego sita bo jest ono sprzeczne z interesem producenta. Ładne parę lat temu przekonało się o tym SOE, które próbowało to zrobić w SWG. Niedługo to trwało bo gracze zażądali wręcz dostępu do tej klasy na zasadach ogólnie dostępnych. Jak to ładnie podsumował Kassei, gry robi się dla kasy a nie dla zadowolenia graczy. Te koncerny to nie instytucje charytatywne, liczy się dla nich zysk. Masy chcą Jedi, masy Jedi zapewne dostaną bo interes musi się kręcić..
Swoją drogą ciekawe jak długo uda się NCSoft'owi utrzymać klasę Hero dla 1 człowieka na serwer w AION'ie :D


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 10:43 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Ładne parę lat temu przekonało się o tym SOE, które próbowało to zrobić w SWG. Niedługo to trwało bo gracze zażądali wręcz dostępu do tej klasy na zasadach ogólnie dostępnych.

I SOE tak zrobilo, dalo Jedi jako klase startowa wraz z wprowadzeniem NGE. Jaki byl tego efekt, widac dzisiaj. SWG umiera.

X.

PS. Choc szczerze mowiac, upadek SWG jest glownie spowodowany przez NGE samo w sobie :)
Ale z drugiej strony o wiele fajniej sie gralo, gdy na bycie Jedi trzeba bylo mocno zapracowac (a wczesniej miec jeszcze troche szczescia), a w zamian Jedi byl KIMS, a nie tylko "chlopcem do bicia" ;)


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 10:49 
Cytuj  
Reasumujac, byl to ogromny blad SOE za co teraz "placi"

Z tego widac ze klasa EXCLUSIVE wcale nie jest takim zlym pomyslem.
Ja osobiscie chcialbym byc zwyklym zolnierzem republiki :D

Xanth napisał(a):
Ale z drugiej strony o wiele fajniej sie gralo, gdy na bycie Jedi trzeba bylo mocno zapracowac (a wczesniej miec jeszcze troche szczescia), a w zamian Jedi byl KIMS, a nie tylko "chlopcem do bicia"


Dobrze prawisz, wlasnie to mialem na mysli.


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 10:52 
Cytuj  
jest dobrym pomyslem.
a co wiecej powinna byc powiazana jedynie z prestizem i slawa bez dodawania uber skilli tak na dobra sprawe :)

nie bierzecie pod uwage faktu, ze w mmo gra coraz wiecej 'mlodych' ludzi, ktorzy moga poswiecac na ta rozrywke masakryczne ilosci godzin w porownaniu do 'starszych' osob. co z gory przekresla szanse w takim 'starciu'.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 11:25 
Cytuj  
Mechanizm tego jest prosty. Jeśli w grze wprowadzi się coś elitarnego to masy zaczną tego irracjonalnie wręcz pożądać. Producenci chcąc zapewnić sobie dopływ zysków spełnią te oczekiwania. Chore czy nie, zmiany ujrzą światło dzienne. Zwłaszcza, jeśli sprzedaż ma pokryć koszta długiego cyklu produkcyjnego. Tego się nie da uniknąć. Dlatego stwierdziłem, że klasa stricte elitarna ma się nijak do gier mmo. W tym wypadku głos mas szkodzi im samym, ale tego się nie wyperswaduje - to tak jak z wyborami do parlamentu :P


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 11:37 
Cytuj  
Hmm ... dla mnie cos co jest dla MAS jest gniotem totalnym do potegi N'tej

Mam cicha nadzieje ze ostatecznie SW: TOR bedzie gra dla specyficznej grupy klientow ktorzy szukaja czegos innego niz tylko bezmyslne klepanie tysiecy mobkow.


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 11:42 
Cytuj  
hm kotor 1 i 2 byly zajebiste i nie wymagaly bezmyslnego klepania tysiecy mobow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 11:44 
Cytuj  
Compton napisał(a):
Hmm ... dla mnie cos co jest dla MAS jest gniotem totalnym do potegi N'tej

Mam cicha nadzieje ze ostatecznie SW: TOR bedzie gra dla specyficznej grupy klientow ktorzy szukaja czegos innego niz tylko bezmyslne klepanie tysiecy mobkow.


Watpie by producenci tej gry mieli pdobny cel jak CCP czy Aventurine, napewno chca wiecej kasy, sa to duze firmy, ktore nie robia nic dla niszowego gracza, wiec trzeba sie pogodzic ze ta gra bedzie dla mas.
To czy bedzie "klepanie mobkow" jest bardziej interesujace bo nie widze miejsca dla gry w przyszlosci opartej na standartowych questach i typowym lvlowaniu.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 11:45 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
hm kotor 1 i 2 byly zajebiste i nie wymagaly bezmyslnego klepania tysiecy mobow...


That's true

1'nke przeszedlem 3 razy nawet ;)

2'ka tez niczego sobie ...

ale jakby nie patrzec TOR ma byc MMO wiec hmmm oczekuje czegos innego


_________________
Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 2 lut 2009, 11:47 przez Compton, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 11:45 
Cytuj  
W pojęciu producentów "specyficzna grupa" to niemal równoznaczne z "znacznie mniejsza grupa". Osobiście nie sądzę aby Bioware celował w odbiorców nie-masowych. Innymi słowy: "kochane pieniążki, wydajcie klienci" :]


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 11:48 
Cytuj  
mi by wystarczylo gdyby zrobili TOR'a tak jak DDO.
zamiast robic questy z grupa zlozona z npc, robisz je z kolegami.
w DDO ten system imo zajebiscie sie sprawdzil i byla to zajebista gra.
jest tylko JEDEN minus. prawdziwy fun z takiej gry ma sie grajac ze znajomymi.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 15:36 
Cytuj  
Z tego tekstu o KOTOR to wyglada na totalny FAIL w kązdym calu, taki baldurs gate z opcją mutli teamu o ile team liczy max 3 osoby ... FAIL!!!

Kurde, grafika zajebista, animacje zajebiste, świat zajebiste ... ale idea - FAIL !!!


Cytuj:
The game has been designed to play like a virtual book. Each chapter will have alternate endings based on which dialog you chose in the quests. The goal is to make the game replayable and new each time you start over.
Each chapter has roughly the same content as a KOTOR game. And there are several chapters so the game does have a ton of content.
The game is heavily instanced. If you have ever played Lord of the Rings Online, its similiar to the beginning quest sequence and some of the books. You will literally watch a story unfold in front of you in your own little world. There are several cinematic scenes in the game.


Pomysł jest super np w FF XI, jest to super w LOTRO gdzie fabula jest obok, niezależna od samego gameplay, owszem w obu grach trzeba zrobić kawałek fabuły bo zawiera on dostęp do okreśłonych game-zones, i tym samym np do różnych atrakcji PvE czy PvP ... ale ... jest to gra otwarta, w obu przypadkach, mozna robic to czy tamto, w skrajnych przypadkach mozna zrezygnowac z fabuły.. nie widzę możliwości rania w zamkniętym, wytyczonym przez twórców tunelu wyłacznei z opcją dokupowania następnych questów o ile ukończe poprzednie ... bez senus, to nie mmorpg, to singiel ... z kolejnymi wydaniami ... torche to sprzeczne z ideą otwartego świata i mmorpg ...

Cytuj:
Its definitely NOT open. There are no giant worlds you can freely explore. Its sort of like Guild Wars or a variation of Age of Conan. No player cities and no housing.
There is no space content so if your hoping for a JTL in TOR you better look elsewhere. There is a few quests involving boarding a ship but you arent going to fly around in an X-Wing doing missions.
The story evolves. Think Books in Lord of the Rings. They plan on adding new chapters to the story. Here is the catch, you will likely have to pay for each new chapter. Its not really an expansion, so its more like buying some additional quests.

Brak housingu, brak miast graczy .. typowy statyczny swiatek .. bez szalenstw, bez itemow kolekcjonerskich .. masz to co masz, i nic wiecej ... no i trzeba placic za kazdy dodatkowy kawalek zabawy ...
bez space .. rany, to juz SWG w obecenej formie jest ograniczone do paru swiatów i jest przez to ciasne, i to goraniczenie czuc .. wogole bez space... bezsnesu ... co to za star wars bez star wars ...

Cytuj:
There are classes in the game but not in the traditional MMO sense. There isnt a tank class or a healing class really. Each class can dps and has some healing abilities.
Each class will start on its own planet and will have a unique series of quests to start the game. Once you leave the planet, the quests will be mostly the same as other classes but the dialog is unique to each class. Of course there are different possibilities based on the dialog you choose. Also cinematic sequences will be different depending on class.
You can solo through the entire game. Not to say there arent group quests, there are but you can skip them.


To by było na tyle jesli idzie o mmo w tym pseudo rpg ...

Cytuj:
If you dont like questing, this game isnt for you. There really is no other means to play the game.
There is no non-combat class.
There is a limit to the number of companions you can have. And in a group you cant have two of the same companions out at the same time. Also you can only have one companion out at a time.
Crafting is very basic. You craft your own lightsaber. There is no weapons crafting or armor crafting of any kind. There are some quests that require you to do some basic crafting like fixing a shield generator or fixing a droid. There are some modifications you can add to your gear. But you arent going to make your own gear.

3 osoby to mm. .. super ...no crafting .. super wyjebiscie .. no crafters ... prawdziwy mm ... no iq q q q ... zero innej zbawy tylko q q q ..

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 17:37 
Cytuj  
http://www.gametrailers.com/player/44986.html
Wystarczy popatrzec na ludzi robiacych ta gre i wszystko sie wyjasnia.Zwlaszcza damska czesc jest epicka.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2009, 22:59 
Cytuj  
Motopompa napisał(a):
http://www.gametrailers.com/player/44986.html
Wystarczy popatrzec na ludzi robiacych ta gre i wszystko sie wyjasnia.Zwlaszcza damska czesc jest epicka.

Nie oceniaj ludzi po wyglądzie, bo nie wiesz kim są. To niskie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.