MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Silniki graficzne
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43950
Strona 8 z 11

Autor:  Xender [ 4 lut 2015, 17:37 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Problem algorytmiczny:

Mamy tablice trójwymiarową która zawiera 0 i 1. Potrzebuje algorytmu który pozwoli wyciąć mi obszary tablicy zawierające 1 i odseparowane 0 od innych obszarów.
Przykład w 2D:


0000000000
0111011110
0111011110
0111011110
0000000000

Czyli chciał bym to podzielić na dwie tablice.
W zasadzie chodzi o dzielnie na pół obiektu zbudowanego z voxeli w momencie kolizji.

Autor:  iniside [ 18 lut 2015, 09:38 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

https://www.youtube.com/watch?v=DFPOsnC_ETQ

:o :o :o :o

Autor:  sula [ 18 lut 2015, 14:25 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

iniside napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=DFPOsnC_ETQ

:o :o :o :o

Nom naprawdę dobre. Robi wrażenie.

Autor:  iniside [ 19 lut 2015, 07:46 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

https://forums.unrealengine.com/showthr ... post224786

Bog we wlasnej osobie bedzie dzisiaj na unrealowym streamie (;.

Autor:  iniside [ 2 mar 2015, 18:55 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Epic znowu rozjebal system.
Unreal Engine 4 za darmo, dla wszystkich, z pelnym dostepem do kodu.

+5% royalties jesli sie wyda gre (;.

Edit:

Swoja droga wyobrazam, sobie teraz gosci w Cryteku i Unity.

Patrza.. I pewnie nie sa w stanie uwierzyc, co moga teraz zrobić :lol:
Nie wspomne o mniejszych dostawcah w stylu Havok, czy autodesk ktory, cos tam kombinuje (autodesk nie jest mały, ale wiadomo o co chodzi).

Autor:  Bahamut [ 2 mar 2015, 19:19 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Ta, jeszcze płacą developerom z ciekawymi projektami:
https://www.unrealengine.com/unrealdevgrants

Chyba Unity się zesrało w gacie bo zrobili jakiś special event jutro:
http://forum.unity3d.com/threads/unity- ... am.305907/

Autor:  candidoser [ 2 mar 2015, 19:22 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

jakby nie patrzec to zajebisty news. Teraz czekam na ruch ze strony Unity.

Autor:  zaboleq [ 2 mar 2015, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

No i zajebiście bo UE 4 ma zajebiście wielki potencjał. Jestem jedynie ciekaw jak z wydajnością , może ktoś coś więcej napisać na ten temat? Pamiętam, że Ci devsi co robili większe projekty w Unity bardzo skarżyli się na wydajność(ale może słabo pisali:P?)

Takie Evolve jest na CE 3. Może grafika nie powala na kolana ale gra chodzi dośc przyzwoicie na moim sprzęcie i nawet nieźle wygląda. W sumie FB nowy też spoko bo nikt nie powie że DA:I albo BF4 źle wyglądaja. Ok BF 4 chyba na starszej wersji silnika chodził albo się mylę?

Autor:  TobiAlex [ 2 mar 2015, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

zaboleq napisał(a):
No i zajebiście bo UE 4 ma zajebiście wielki potencjał. Jestem jedynie ciekaw jak z wydajnością , może ktoś coś więcej napisać na ten temat? Pamiętam, że Ci devsi co robili większe projekty w Unity bardzo skarżyli się na wydajność(ale może słabo pisali:P?)

Takie Evolve jest na CE 3. Może grafika nie powala na kolana ale gra chodzi dośc przyzwoicie na moim sprzęcie i nawet nieźle wygląda. W sumie FB nowy też spoko bo nikt nie powie że DA:I albo BF4 źle wyglądaja. Ok BF 4 chyba na starszej wersji silnika chodził albo się mylę?


Tylko, że Evolve to korytarze i wysokie góry.

Autor:  iniside [ 2 mar 2015, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

zaboleq napisał(a):
No i zajebiście bo UE 4 ma zajebiście wielki potencjał. Jestem jedynie ciekaw jak z wydajnością , może ktoś coś więcej napisać na ten temat? Pamiętam, że Ci devsi co robili większe projekty w Unity bardzo skarżyli się na wydajność(ale może słabo pisali:P?)

Takie Evolve jest na CE 3. Może grafika nie powala na kolana ale gra chodzi dośc przyzwoicie na moim sprzęcie i nawet nieźle wygląda. W sumie FB nowy też spoko bo nikt nie powie że DA:I albo BF4 źle wyglądaja. Ok BF 4 chyba na starszej wersji silnika chodził albo się mylę?


UE4 z kazdym uptejdem, coraz bardziej zyskuje na wydajnosci.
Szczegolnie mocno skupiaja sie na optymalizacji dynamicznego oswietlenia i supportowaniu ogromnych ilosci kontentu (i w zasadzie nieogranicznych wielkoscia map).
Wiec jak ktos chce tworzyc kolejnego surviviala, to nic lepszego out of box jak unreal nie znajdzie ;p.

Nie mniej.. Nie liczymbym na cuda. Jak sie wlaczy wszystkie dynamiczne upiekszacze (DFAO HGI, HAO, H - Heightfield), to FPS poleci na ryj. Ale mozliwosci konfiguracji jest tyle, ze jak sie pogrzebie to sie dostosuje.

https://www.unrealengine.com/blog/new-g ... -announced

Bedzie mozna na twitchu, na ten temat wiecej obejrzec z GDC.

Autor:  Bahamut [ 2 mar 2015, 21:22 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

"And, everyone who has ever paid for a UE4 subscription will receive a $30 credit that can be spent in the Unreal Engine Marketplace. " Jeszcze po 30$ dostaliśmy :]

Autor:  iniside [ 2 mar 2015, 23:15 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

https://docs.unrealengine.com/latest/IN ... n=learntab

Lol. To sie nazywa dopiero sypanie piasku w oczy :D.

Autor:  zaboleq [ 2 mar 2015, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

iniside napisał(a):
https://docs.unrealengine.com/latest/INT/GettingStarted/FromUnity/index.html?utm_source=uelauncher&utm_medium=software&utm_campaign=learntab

Lol. To sie nazywa dopiero sypanie piasku w oczy :D.


O kurwa już widze miny marketingowców i ludzi od Unity. Posunięcie ostatnich kilku lat chyba. Ciekawe co teraz zrobi Crytek i Unity.

Autor:  Goatus [ 3 mar 2015, 02:06 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

zaboleq napisał(a):
iniside napisał(a):
https://docs.unrealengine.com/latest/INT/GettingStarted/FromUnity/index.html?utm_source=uelauncher&utm_medium=software&utm_campaign=learntab

Lol. To sie nazywa dopiero sypanie piasku w oczy :D.


O kurwa już widze miny marketingowców i ludzi od Unity. Posunięcie ostatnich kilku lat chyba. Ciekawe co teraz zrobi Crytek i Unity.


No właśnie na forum Unity ich ekipa jakoś dziwnie spokojnie przyjęła to info, tzn nie to żebym się spodziewał jakiegoś publicznego meltdown, ale mocno sugerują żeby poczekać na ich konferencje/reveal który będzie jutro. Zobaczymy

Co do tego poradnika to on już od dawna istnieje, tylko wcześniej był na wiki, teraz widzę przeszedł do oficjalnej dokumentacji.

Natomiast jeżeli chodzi o samo przejście UE na free to już raczej nie tak duży szok jak w zeszłym roku, nie oszukujmy się te 20$ to i tak było prawie jak darmo (szczególnie że można było cancel zrobić i używać dalej) To jest czysto marketingowy chwyt.

Autor:  TobiAlex [ 3 mar 2015, 02:35 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Goatus napisał(a):
No właśnie na forum Unity ich ekipa jakoś dziwnie spokojnie przyjęła to info, tzn nie to żebym się spodziewał jakiegoś publicznego meltdown, ale mocno sugerują żeby poczekać na ich konferencje/reveal który będzie jutro. Zobaczymy.


Jakby nie patrzeć, zobacz ile gier powstało / powstaje na Unity a ile na Unreal Engine 4...

Autor:  Bahamut [ 3 mar 2015, 06:12 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Jakieś 70% dochodów unity jest od korporacji typu EA robiących gry na smartfony więc business-wise to zupełnie inne silniki.
Inna sprawa że cała siła unity to osoby na free wersji piszące na forach jak coś zrobić, więc jak tych ludzi oleją to pójdą do UE4.
A ten artykuł Unity -> UE4 to zajebista sprawa :] Chyba zrobie drugie podejście.

Autor:  Highlander [ 3 mar 2015, 07:47 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

to na kiedy zapowiadacie nowe mmo?

Autor:  ShadeKnight [ 3 mar 2015, 08:59 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Highlander napisał(a):
to na kiedy zapowiadacie nowe mmo?

Tylko żeby było full loot. :]

Autor:  Mendol [ 3 mar 2015, 09:00 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

highlander w takie nie gra :)

Autor:  Vercin [ 3 mar 2015, 10:55 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

iniside napisał(a):
Epic znowu rozjebal system.
Unreal Engine 4 za darmo, dla wszystkich, z pelnym dostepem do kodu.

+5% royalties jesli sie wyda gre (;.

Edit:

Swoja droga wyobrazam, sobie teraz gosci w Cryteku i Unity.

Patrza.. I pewnie nie sa w stanie uwierzyc, co moga teraz zrobić :lol:
Nie wspomne o mniejszych dostawcah w stylu Havok, czy autodesk ktory, cos tam kombinuje (autodesk nie jest mały, ale wiadomo o co chodzi).


Bahamut napisał(a):
Ta, jeszcze płacą developerom z ciekawymi projektami:
https://www.unrealengine.com/unrealdevgrants

Chyba Unity się zesrało w gacie bo zrobili jakiś special event jutro:
http://forum.unity3d.com/threads/unity- ... am.305907/


Przeciez od jakiegos czasu wiadomo ze dzis Unity oglosi cos duzego i prawie napewno to bedze rowniez cos w ten desen - unity free/unity for indies
To nie przypadek ze Unreal oglosil free wersje dzien wczesniej :) Tak wiec obstawiam ze to ogloszenie Unreal bylo rekacja na to co chce oglosic dzis Unity.
Ja tam trzymam sie unity do gierek mobilnych i 2d narazie jest lepsze poprostu. No i wole pisac w c#

Strona 8 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team