MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pillars of Eternity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181
Strona 8 z 57

Autor:  tomugeen [ 7 lut 2015, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

zaboleq napisał(a):
Ja tam wolę sobie nic nie spoilerować i nie psuć zabawy. Jeszcze tylko 2 miechy:).


A ja lubie wiedziec wczesniej jakie sobie party zrobie, tzn miec mniej wiecej rozeznanie jakies sa opcje. W PoE chce zobaczyc jak mi sie pojdzie nabuffowanym physical dmg (Fighter, Rogue, Paladin, Priest, Ranger). Chociaz zwykle w takich grach mam maga a nie rangera.
Bo jak rozumiem mozna grać w custom party zamiast na companionach sie skupiać (chociaz wtedy traci sie tone dialogów fajnych).

Autor:  yabaddi [ 7 lut 2015, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

tomugeen napisał(a):
A ja lubie wiedziec wczesniej jakie sobie party zrobie, tzn miec mniej wiecej rozeznanie jakies sa opcje. W PoE chce zobaczyc jak mi sie pojdzie nabuffowanym physical dmg (Fighter, Rogue, Paladin, Priest, Ranger). Chociaz zwykle w takich grach mam maga a nie rangera.
Bo jak rozumiem mozna grać w custom party zamiast na companionach sie skupiać (chociaz wtedy traci sie tone dialogów fajnych).


Dokladnie, sam mam podobnie. Siedze nad backer's beta i sprawdzam sobie profesje. Bardzo podchodzi mi chanter, paladyni tez wygladaja zachecajaco. Sek w tym, ze wiekszosc ras ma kiepskie statystyki poczatkowe i pasywki, wyjatek to godlike, a nie chcialbym robic tylko z nich party. Inna sprawa to fakt, ze mam problem z atrybutami - tak to zrobili, ze kazda profka korzysta z kazdego atrybutu (np. Wizard z Might bo ma wplyw na damag). Trudny orzech do zgryzienia..

Autor:  Mendol [ 7 lut 2015, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

czyli znowu tydzien na zrobienie postaci?

Autor:  yabaddi [ 7 lut 2015, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mendol napisał(a):
czyli znowu tydzien na zrobienie postaci?


A co dopiero 6ciu.. ;)

Po BB widze, ze walki sa trudne. Mozna tylko sie domyslac co bedzie w pelnej wersji. Gralem na Normal (stopien wyzej od easy) ale juz zauwazylem jak wazny bedzie crowd control. Odpornosc na ataki takie jak np. powalenie (obalili mi priesta i sobie gosc przelezal walke, a mnie w miedzyczasie przerobili na rabanke heh..).

Autor:  Bahamut [ 8 lut 2015, 10:29 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ja też wogóle nie oglądam filmików i w bete nie gram, nie ma sensu sobie spoilować, zwłaszcza że czuje że gra będzie 10/10, tylko pełna wersja!

Autor:  yabaddi [ 8 lut 2015, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Bahamut napisał(a):
Ja też wogóle nie oglądam filmików i w bete nie gram, nie ma sensu sobie spoilować, zwłaszcza że czuje że gra będzie 10/10, tylko pełna wersja!


I bardzo słusznie, każdemu wedle potrzeb ;)

A dla tych co chętnie by sobie poczytali co i jak to link do Wiki:

http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Pillars_of_Eternity_Wiki

Nie wszystkie artykuły są aktualne, część opisów pochodzi z poprzednich buildów.
Spoiler:


Spoiler:

Autor:  tomugeen [ 8 lut 2015, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Spoiler:


Ten chanter duzo fajniejszy na papierze niz w grze. No i ciekawe jak sie bedzie szło bez Aoe/CC od maga lub druida. Cipher nawet, nawet.

Autor:  yabaddi [ 9 lut 2015, 00:49 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

tomugeen napisał(a):
Ten chanter duzo fajniejszy na papierze niz w grze. No i ciekawe jak sie bedzie szło bez Aoe/CC od maga lub druida. Cipher nawet, nawet.


Ciphera jeszcze nie testowałem (odpadł w pierwszym rzucie bo aby się "naładować" musi najpierw bić zwyczajnie). Chanter mi się właśnie podoba - zrobiłem nature godlike'a z łukiem, wali piękne crity i na chwilę obecną ma największy damage done z ekipy ;) Jak na razie mistrz posysacz to Rogue - nieopłacalny ze względu na kiepski stosunek damage done do damage taken (strasznie obrywa bo wszyscy go chcą lać :D).

Autor:  Damien [ 9 lut 2015, 14:31 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Wszyscy przed wyjsciem gry wybadaja najbardziej optymalny setup a pozniej beda marudzic ze za latwo : P

A da sie tak jak w Baldurach grac jedna postacia i caly xp wtedy idzie do niej?

Autor:  tomugeen [ 9 lut 2015, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Wg twórców da sie, ale nie będzie to 6x ten exp ktory miałoby 6 postaci ;]
Nie wyjdziesz nagle na 30lvlu pod koniec.

Co do badania buildow, to nie chodzi o doczytanie gdzies, jaki jest cookie-cutter setup i granie potem tak na pałe, a bardziej o zrozumienie juz na starcie jakie sa możliwości i zrobienie sobie totalnie teamu pod siebie. Nie musi być optymalny, wystarczy zeby działał i dawał fun. Ja lubie wymyslic sobie coś konkretnego (najczesciej z mala iloscia AoE, przez co potem np. stado pająków mnie irytuje) i sie tego trzymać mimo, ze ciężko.
Zagram na hardzie i będe płakał ze przez brak AoE CC moj deathball nie będzie sie przecinał przez wyjątkowo odpornych przeciwników. Ale co tam, ma być zabawa ;]

Zresztą robiąc sobie 2 zupełnie różne setupy party( nie tylko klasy i skille, ale też charakter i decyzje), ma sie totalnie nowa radoche przy ponownym przejściu. Zresztą potem wejdą mody mam nadzieje i zabawy będzie jeszcze wiecej.

Autor:  WinterS [ 9 lut 2015, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

skupianie się w takim stopniu na mechanice walki i klasach a nie na fabule, questach i dialogach to jakiś wyższy poziom zboczenia, ale co kto lubi :) w zyciu bym nie przelozyl swojego party nad npców z gry

Autor:  tomugeen [ 9 lut 2015, 15:24 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Nikt nieczego takiego nie napisał, dlatego idące, błędne wniosku wyciągasz.
A kto mi zabroni sie skupic na questach i fabule. Bede pół roku łaził po każdej lokacji i do tego trzymał sie charakteru postaci w dialogach - nawet jeśli inna opcja moze wydać sie bardziej opłacalna.

Budowa custom party jest właśnie elementem RPG, nie działaniem przeciwko tej otoczce.

Autor:  tomugeen [ 9 lut 2015, 16:14 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Edytować nie można.
NPC sa zajebiste i w ogole dialogi w party, ale tak prowadze postać, ze najcześciej musze ich zabic albo się pożegnać. Nie wiem czy drugi raz wybaczyłbym sobie zabicie postaci takiej jak Minsc (i Boo!) ;[

Autor:  Bahamut [ 9 lut 2015, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

WinterS napisał(a):
skupianie się w takim stopniu na mechanice walki i klasach a nie na fabule, questach i dialogach to jakiś wyższy poziom zboczenia, ale co kto lubi :) w zyciu bym nie przelozyl swojego party nad npców z gry

BG2 przeszedłem raz z NPC a potem z custom party, zajebista sprawa :] Teraz też pewnie uderze w npc za pierwszym podejściem, a kiedyś może zrobie drugie z custom na jakimś hardkorze

Autor:  yabaddi [ 10 lut 2015, 07:30 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

W moim przypadku gotowi NPCe bardzo rzadko mi się na coś przydają. Co więcej twórcy gier najczęściej tak ustawiają osobowość bohaterów, że od pierwszych chwil już ich nienawidzę :) Typowym takim przykładem było Neverwinter Nights 2 gdzie miałem ochotę sam ich wymordować bez udziału przeciwnika. Stąd też zamiłowanie do tworzenia ekipy "ręcznie" - wtedy wiem do czego będą przydatni. Ordnung must sein! :]

Co do PoE - kurde, zawiodłem się na paladynach.. Te ich Zeale to niestety lepiej w wersji papierowej wyglądają, a 1 Flame of Devotion na walke to niezła lipa (może być miss i najmocniejszy atak odpada). Zmieniłem jednak zdanie o Rogue - trzeba go bardziej precyzyjnie prowadzić i poświęcić więcej uwagi, a będzie na wagę złota ;)

Autor:  zaboleq [ 10 lut 2015, 08:10 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Custom party nie ma duszy ;(.

Co do palasiów to jakoś nigdy ich nie lubiłem:P. W BG2 gdyby nie karsomir to dupa z nich a dopiero ich cechy były w miarę sii. Za dużo statów rozrzuconych mieli.

Autor:  yabaddi [ 10 lut 2015, 08:21 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Zmieniając nieco temat, takie pytanie:

Jeśli kupię wersję pudełkową w Muve.pl (mam tam kod zniżkowy) to będę mógł dodać PoE do biblioteki gier w Steam? Nigdy tego nie robiłem więc nie wiem jak to działa.

Autor:  Atherius [ 10 lut 2015, 08:36 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Gdzieś wyczytałem, że boxy i wersja z GOG ma być DRM free, czyli bez żadnych zabezpieczeń. Inne wersje cyfrowe (no i naturalnie ta prosto ze steama) będą już dawały możliwość przypisania klucza do biblioteki gier. Dla pewności wyślij do supportu muve maila z pytaniem.
Inaczej sytuacja wygląda z backerami i boxami, bo podobno do nich ma być dodany klucz, sytuacja nie jest do końca jasna.
http://www.reddit.com/r/projecteternity ... emable_on/

Autor:  yabaddi [ 10 lut 2015, 08:54 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Atherius napisał(a):
Gdzieś wyczytałem, że boxy i wersja z GOG ma być DRM free, czyli bez żadnych zabezpieczeń. Inne wersje cyfrowe (no i naturalnie ta prosto ze steama) będą już dawały możliwość przypisania klucza do biblioteki gier. Dla pewności wyślij do supportu muve maila z pytaniem.
Inaczej sytuacja wygląda z backerami i boxami, bo podobno do nich ma być dodany klucz, sytuacja nie jest do końca jasna.
http://www.reddit.com/r/projecteternity ... emable_on/


Dzięki za info. Normalnie nie robię zakupów na Muve ale dziś się zorientowałem, że w Kompanii Graczy mam kilkaset punktów które mogę wydać na kod zniżkowy (40%) - niestety tylko na wersje pudełkowe. Niemniej jednak jest to coś, bo wtedy PoE wychodzi za niecałe 90 zł (wysyłka darmowa).

Ps. Właśnie zobaczyłem na Steam, że na liście gier, które można dodać po cd-key jest Wasteland 2 więc może PoE też będzie..

Autor:  wodny [ 12 lut 2015, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Edycja Awanturnika:
http://muve.pl/pc/rpg/pillars-of-eternity-pc-pl/84828

Strona 8 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team