MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Strategie - 4X, TBS, RTS
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352
Strona 8 z 35

Autor:  raggnarok [ 11 maja 2016, 17:27 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Goodbye life. Tylko ten artstyle... Oby z normalnego rzutu izo wygladalo lepiej, bo w zblizeniach i tak nikt nie gra.

Autor:  gosugamer1 [ 11 maja 2016, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Civka zawsze na propsie, ale jak na razie nie zapowiedzieli żadnych ryjących banię rozwiązań - szkoda. Bardziej stylizowana grafika całkiem sympatyczna.

Autor:  ShadorVD [ 11 maja 2016, 17:51 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

raggnarok napisał(a):
Goodbye life. Tylko ten artstyle... Oby z normalnego rzutu izo wygladalo lepiej, bo w zblizeniach i tak nikt nie gra.


Większość reklamówek tak wyglądała z dziwnych przybliżeń itp. artstyle faktycznie nieco za bardzo cuksowy :(

gosugamer1 napisał(a):
Civka zawsze na propsie, ale jak na razie nie zapowiedzieli żadnych ryjących banię rozwiązań - szkoda. Bardziej stylizowana grafika całkiem sympatyczna.


Czy ja wiem? A to, że będzie się budowało teraz budynki obok miasta?

Autor:  Highlander [ 11 maja 2016, 17:53 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

eee beyond earth wyglada o wiele lepiej ? jesli chodzi o styl.

Autor:  gosugamer1 [ 11 maja 2016, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Highlander napisał(a):
eee beyond earth wyglada o wiele lepiej ? jesli chodzi o styl.


Taka mocno stylizowana grafika to wygryw w Civce, bo przyjemnie się na nie patrzy z oddalenia + będzie bardziej czytelna, więc może symbole poszczególnych jednostek nie będą musiały tak dużo mapy zasłaniać jak w V (gdzie w late game patrzysz tylko na te symbole, bo zasłaniają większość mapy przy konflikcie).

ShadorVD napisał(a):
Czy ja wiem? A to, że będzie się budowało teraz budynki obok miasta?


To bardziej kosmetyka, po części już tak trochę było w V, że budynki, które potrzebowały jakiejś konkretnej powierzchni wskakiwały (wizualnie) na odpowiednie pole obok miasta. Ja bym chętnie zobaczył jakieś większe możliwości operowania jednostkami bojowymi, więcej stance'ów / skilli - i ogólnie jakieś większe gamechangery. :] Ale narazie to tylko teaser, więc mam nadzieję, że jeszcze coś ciekawego zapowiedzą.

Autor:  Highlander [ 11 maja 2016, 18:39 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

To nie quake, zebym musial w to grac na picmip 6 ;)

Autor:  sula [ 11 maja 2016, 19:09 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Kreskówkowa grafika do dupy. Od razu mi się przypomina to f2p nieporozumienie na także jednej z lepszych strategicznych pt. AOE Online. Wielki minus.

Autor:  Robo [ 11 maja 2016, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Człowiek wchodzi, widzi "Civilization VI Official trailer", odpala, trailer pozytywny, muzyka świetna, choć żadnego gameplaya... po czym odpala Steam'a i trafia na screeny z gry. No kurwa, serio? :(

Autor:  Arturnik [ 12 maja 2016, 05:46 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

sula napisał(a):
Kreskówkowa grafika do dupy. Od razu mi się przypomina to f2p nieporozumienie na także jednej z lepszych strategicznych pt. AOE Online. Wielki minus.



tez mi sie skojarzylo z AOE Online.

Autor:  zaboleq [ 12 maja 2016, 08:50 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No grafika na screenach trochę za mocno cukierkowa aczkolwiek przyjemnie się to ogląda. Wolałbym coś w stylu Beyond Earth.

Autor:  tiomor [ 12 maja 2016, 08:58 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Robo napisał(a):
Człowiek wchodzi, widzi "Civilization VI Official trailer", odpala, trailer pozytywny, muzyka świetna, choć żadnego gameplaya... po czym odpala Steam'a i trafia na screeny z gry. No kurwa, serio? :(


A potem stwierdza, że w sumie "meeeeeeeeeeh" i odpala Stellaris :>

Autor:  pooma [ 12 maja 2016, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

HoI4, Stellaris, Civ6, Total War: Warhammer na horyzoncie, dobry okres dla wielbicieli strategii 8)

Autor:  tiomor [ 12 maja 2016, 11:44 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

I Cossacks 3 dla poszukujących klasycznego, dobrego RTSa :>

Autor:  Arturnik [ 13 maja 2016, 09:04 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Nowy client SC:BW
http://www.teamliquid.net/forum/brood-w ... rn-mortals

Autor:  ShadorVD [ 18 maja 2016, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Pooglądałem dzisiaj dwie bitewki Multiplayer w Warhammer Total War

Jedna na około 6k punktów a druga na ~14 jeśli dobrze pamiętam.

Pierwsza z nich z perspektywy orków vs. vampiry - orki zgniotły całkowicie przeciwników, nie wiem czy vampiry robiły coś nie tak ale dosłownie to wyglądało niesamowicie jak się przez nich orasy przejechały.

Druga bitwa była o obronę Altdorfu, gdzie Imperium się broniło a Chaos atakował. Na początku zaproponowali ankietę kto ma atakować na altdorf, wybór był między Bretonią a Chaosem, przez chwile pokazali ilość jednostek bretki i powiem szczerze że byłem mega rozczarowany. Było ich, nie wiem z 8 na krzyż? Przynajmniej takie miałem wrażenie. Natomiast jak przełączyli się na Chaos to po prostu ilośc jednostek przygniatała (tak samo jak samego Imperium).

Ogólnie wyglądało to mega miodnie. Jedyne co boli to ten system/silnik Total War który wygląda nieco komicznie jak np. jedna jednostka (heros) walczy z całym oddziałem nad tym zdecydowanie muszą popracować.

Nie wiem na jakim komputerze grali, natomiast sama grafika była mega (oprawa dźwiękowa również), wszystko działało bardzo płynnie.

Autor:  zaboleq [ 19 maja 2016, 08:32 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No niestety tego nie poprawią raczej nigdy bo za dużo jebania by było. Kiedyś tłumaczyli dlaczego tak jest i niestety CPU by nie wyrobiły. Słabo ale cóż trza z tym żyć.

Autor:  Katoneo [ 19 maja 2016, 08:47 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

ShadorVD napisał(a):
Druga bitwa była o obronę Altdorfu, gdzie Imperium się broniło a Chaos atakował. Na początku zaproponowali ankietę kto ma atakować na altdorf, wybór był między Bretonią a Chaosem, przez chwile pokazali ilość jednostek bretki i powiem szczerze że byłem mega rozczarowany. Było ich, nie wiem z 8 na krzyż? Przynajmniej takie miałem wrażenie. Natomiast jak przełączyli się na Chaos to po prostu ilośc jednostek przygniatała (tak samo jak samego Imperium).

Bretonnia ma być free-LC zdaje się, więc pewnie dodadzą do niej sporo smaczków i unikalnych jednostek.

Autor:  ShadorVD [ 19 maja 2016, 10:58 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

zaboleq napisał(a):
No niestety tego nie poprawią raczej nigdy bo za dużo jebania by było. Kiedyś tłumaczyli dlaczego tak jest i niestety CPU by nie wyrobiły. Słabo ale cóż trza z tym żyć.


Ale to nawet wizualnie mogli by poprawić, chyba, że to właśnie o to chodzi.

Autor:  Junkier [ 19 maja 2016, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

ShadorVD napisał(a):
Ogólnie wyglądało to mega miodnie. Jedyne co boli to ten system/silnik Total War który wygląda nieco komicznie jak np. jedna jednostka (heros) walczy z całym oddziałem nad tym zdecydowanie muszą popracować.

No ale przeciez tak jest tez w bitewniaku.

Autor:  ShadorVD [ 19 maja 2016, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Junkier napisał(a):
ShadorVD napisał(a):
Ogólnie wyglądało to mega miodnie. Jedyne co boli to ten system/silnik Total War który wygląda nieco komicznie jak np. jedna jednostka (heros) walczy z całym oddziałem nad tym zdecydowanie muszą popracować.

No ale przeciez tak jest tez w bitewniaku.


Co jest w bitewniaku? W bitewniaku biją się wszystkie jednostki które się stykają z daną figurką chyba, że ktoś komuś wypowie duel (a to tylko champy albo j. specjalne). Czyli może być sytuacja, że jest 1 vs. 3/4 a nie 1:1 zawsze.

Strona 8 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team