MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Neverwinter online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195
Strona 10 z 11

Autor:  Piszpan [ 29 maja 2013, 08:46 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

pieniek82 napisał(a):
Może zapłacił kradzioną kartą, albo kartą swoich rodziców i bank cofnął tranzakcje


ta placil ponad 3 miesiace skradziona/rodzicow karta :)

Autor:  druzil [ 30 maja 2013, 09:35 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Mialem dzisiaj włam na konto, haslo bezpieczne wiec pewnie inni tez zaraz beda mieli, radze zmienic haslo zawczasu.

Autor:  mrynar [ 25 lip 2013, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Gra calkiem symptatyczna!

Nie jest to oczywiscie zaden przelom, ale tez gra nie odrzuca po pierwszych paru godzinach. No i jest troche inna ,choc oczywiscie schemat ten sam quest + instancja.

Autor:  Niah [ 28 lip 2013, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

http://nw.pl.perfectworld.eu/feywildpack
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Pw48KPTI_M

co ta gra ma wspólnego z dd? :evil:

Autor:  gosugamer1 [ 28 lip 2013, 19:46 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Co ta gra ma wspólnego z mmo? :D

Autor:  TobiAlex [ 28 lip 2013, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

gosugamer1 napisał(a):
Co ta gra ma wspólnego z mmo? :D


Co w ogóle dzisiejsze mmo mają wspólnego z mmo?

Autor:  Isengrim [ 30 wrz 2013, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

http://nw-forum.pl.perfectworld.eu/showthread.php?t=20882
Cytuj:
Dlaczego Cryptic łączy serwery?
Wierzymy, że posiadanie wszystkich graczy na jednym serwerze prowadzi do najlepszego wykorzystania potencjału gracza, ponieważ pozwala to graczom, żeby grać, kooperować, handlować z innymi graczami bez obawy o to, na którym aktualnie grają. Odpalenie nowej gry online łączy się ze wspaniałymi przeżyciami, gdzie sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie "spotykają" ogromną społeczność graczy. Stąd zdecydowaliśmy się odpalić Neverwintera z 3 serwerami, żeby zredukować ryzyko negatywnego odczuwania przeciążenia serwerów przez graczy. Od tamtego momentu kontynuujemy prace nad optymalizacją naszego sprzętu oraz oprogramowania, żebyśmy mogli połączyć trzy serwery w jeden większy.

Cytuj:
Czy plan był zawsze taki, żeby mieć tylko jeden serwer Neverwinter?
Tak. Zawsze byliśmy ogromnymi zwolennikami 1-serwerowych modeli, zupełnie jak w naszych poprzednich grach tak i tutaj chcieliśmy to zoptymalizować. Jesteśmy szczęśliwi, że jesteśmy prawie u celu, jesteśmy również usatysfakcjonowani, że pozwalamy graczom być częścią jednego wielkiego świata.

Boom, headshot.

Autor:  Kabraxis [ 30 wrz 2013, 17:57 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

hehe... dawno takiego pierdolenia nie czytalem. Thx.

Autor:  TobiAlex [ 30 wrz 2013, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Kabraxis napisał(a):
hehe... dawno takiego pierdolenia nie czytalem. Thx.


Ale to prawda. Od samego początku była mowa o jednym serwerze (wszystkie gry Cryptica tak działają). Poczytaj sobie wątki jeszcze na długo sprzed premiery gry.

Edit:
Tu jeden z "dowodów":

Co się stanie, jeśli istnieje inna gildia o takiej samej nazwie jak moja gildia? Czy będzie trzeba zmienić nazwę?
Nie. Od uruchomienia Neverwinter mamy wymaganą unikalną nazwę gildii dla wszystkich serwerów ze względu na fakt, że planujemy połączyć wszystkie serwery tak szybko, jak to jest techniczne możliwe.

Autor:  Kabraxis [ 30 wrz 2013, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

To nie ma znaczenia. Jedynym powodem posiadania jednego serwera jest to ze nie masz graczy zeby zapelnic dwa. A sa 'zwolennikami jednoserwerowych rozwiazan' tylko dlatego ze zadna z ich gier nie jest na tyle fajna zeby miec dwa.
"dowod' dla mnie potwierdza tylko ze szykowali sie na masywny odplyw graczy juz przed premiera. Zreszta ta gra byla nastawiona na nachapanie sie z tych super drogich preorder packow, dokladnie tak samo jak abonamentowki sa nastawione na nachapanie sie z pudelek.

Moze cynicznie to brzmi ale tak to wyglada ogolnie w branzy.

Gdyby chciali miec jeden od poczatku to by mieli jeden od poczatku. TESo chyba tak bedzie mialo. Zwlaszcza ze to dungeonowka wiec zapotrzebowanie na serwer power jest duzo mniejsze niz w seamless grach i mozna to wszystko 'niewidzialnie' rozbic.

Autor:  Arturnik [ 30 wrz 2013, 18:36 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Pfff czyli co ten merge serwerów jest robiony Cryptic style? Czyli kilkadziesiąt instancji tej samej zony po 50 graczy?

Bleh, to juz wole standardowe serwery. Nienawidziłem tego rozwiązania w championsach i star treku

Autor:  TobiAlex [ 30 wrz 2013, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Arturnik napisał(a):
Pfff czyli co ten merge serwerów jest robiony Cryptic style? Czyli kilkadziesiąt instancji tej samej zony po 50 graczy?

Bleh, to juz wole standardowe serwery. Nienawidziłem tego rozwiązania w championsach i star treku


No tak jest w każdej grze Cryptica. Zresztą w SWTOR czy LotRO jest podobnie.

Edit:
Na serwerze, na którym mam postać, w chwili edytowania tego postu, w Enclave jest ok. 1400 graczy. Czy to dużo czy mało jak na grę F2P oceńcie sami :D

Autor:  Arturnik [ 30 wrz 2013, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

W City of Heroes nie było ;)

No ale mniejsza, bo samego CoHa juz nie ma :(

Autor:  wodny [ 30 wrz 2013, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

A taki hit miał być. Tak się tutaj wszyscy napalali. Żal.

Autor:  TobiAlex [ 30 wrz 2013, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

wodny napisał(a):
A taki hit miał być. Tak się tutaj wszyscy napalali. Żal.


Ja od czasu do czasu gram :] (teraz w zasadzie jeszcze mniej, bo PoE mnie wciągnęło na maksa). Do tego jeszcze od czasu bety do dziś bawię się craftingiem na gatewayu (przez przeglądarkę).

Autor:  Isengrim [ 30 wrz 2013, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Arturnik napisał(a):
W City of Heroes nie było ;)

No ale mniejsza, bo samego CoHa juz nie ma :(

Nic w przyrodzie nie ginie http://www.youtube.com/watch?v=o7cF0vGjZlk

Autor:  sula [ 30 wrz 2013, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Arturnik napisał(a):
Pfff czyli co ten merge serwerów jest robiony Cryptic style? Czyli kilkadziesiąt instancji tej samej zony po 50 graczy?

Bleh, to juz wole standardowe serwery. Nienawidziłem tego rozwiązania w championsach i star treku

TobiAlex napisał(a):

No tak jest w każdej grze Cryptica. Zresztą w SWTOR czy LotRO jest podobnie.

Edit:
Na serwerze, na którym mam postać, w chwili edytowania tego postu, w Enclave jest ok. 1400 graczy. Czy to dużo czy mało jak na grę F2P oceńcie sami :D

Ogólnie mmorpg-i ze światem podzielonym na instancje po X graczy są słabe. W sumie samo zonowanie też jest słabe. Na ale seamless to problem designerski i finansowy także nie dziwne, że takich mało. Klonowanie zon i granie w instancjach to jest ok - w online HnS albo online slaszerkach / online action&adventure , w mmorpg jest to weak.
No, ale większość gier opisywanych jako mmorpg de-facto nimi nie są także w sumie o czym mowa.

Tak na marginesiue apropo Lotro to klonowanie zon dodali dopiero po kilku latach, po tym jak przeszła na F2P. Wcześniej na każdym serwerze dane miejsce było 'jedno'. (wyłączając instancjowane dungo ofc). No, ale to i fakt, że pierwotna część gry była semi-seamless - tzn. każdy region nie w osobnej zonie instancji jak w większości gier, wynikało prawdopodobnie z tego, że pierowtnie Lotro było projektowane jako sandbox czy semi-sandbox i miało wyjśc parę lat wcześniej.

Autor:  Isengrim [ 30 wrz 2013, 19:44 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Ej, ale tu nie chodzi o klonowanie zon, tylko o zwykły merge z braku graczy (bo taki chu jak oni zrobili lepszy system zarządzania serwerem). Na starcie były 2, dodali 3, teraz 2 odejmują bo niepotrzebne.
Zabawne jest to, jak to tłumaczą. Że niby podstawowy feature dla wszystkich mmorpg (unique nick i guild name) ma być dowodem że od początku to planowali.

@Sula klonowanie zon jest niestety konieczne, bo po prostu sprzęt zwykłego gracza nie uciągnie nowoczesnej grafiki w grach przy zbyt dużej liczbie postaci obwieszonych pierdołami jak choinka. coś za coś. Żeby zrobić seamless world to albo trzeba by masakrycznie obniżyć te wszystkie pierdoły, albo kombinować z preloadingiem. Obydwa rozwiązania w PvE solo/duo/party (czyli dla większości) są złe. I tyle.

Autor:  sula [ 30 wrz 2013, 19:53 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Tak wiem Isengrim i zgadzam się jeżeli chodzi o merge serwerów. Ogolili z kasy głupich nostalgia nerdów, którzy się spodziewali się nie wiem czemu gry podobnej do wersji multi NWN1 zapłacili i quitneli, hajp świeżynki po release też minął to teraz łączą.

Samo NWN Online było zono-klonowane od samego początku.
W poprzednim poście skupiłem się tylko na kwestii zon i typu rozgrywki / świata, bo poruszyli to.

@Isengirm

E tam. ArcheAge jakkolwiek daremną grą by się nie okazał to sobie z tym jednak poradził. Fakt jest pre-loading a sama gra potrzebuje dość mocnego kompa, ale jak grałem w becie to działało. Wiadomo seamless ma swoje minusy, miejscami spore, ale imo większość mmorpg-ów i pseudo-mmo nie jest seamless bo gracze zwyczajnie wolą solo-fabularne-questoiwanie + napieprzanie instancyjek via matchmaking - czyli de-facto co-op arena online gierki z randomami, a nie pseudo-symulacji wirtualnego fantasy świata i seamless wobec tego jest m.in. mocno nieekonomiczne i nic nie daje. Dlatego nie jest stosowane.

Autor:  TobiAlex [ 30 wrz 2013, 19:54 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Isengrim napisał(a):
Ej, ale tu nie chodzi o klonowanie zon, tylko o zwykły merge z braku graczy (bo taki chu jak oni zrobili lepszy system zarządzania serwerem). Na starcie były 2, dodali 3, teraz 2 odejmują bo niepotrzebne.
Zabawne jest to, jak to tłumaczą. Że niby podstawowy feature dla wszystkich mmorpg (unique nick i guild name) ma być dowodem że od początku to planowali.

@Sula klonowanie zon jest niestety konieczne, bo po prostu sprzęt zwykłego gracza nie uciągnie nowoczesnej grafiki w grach przy zbyt dużej liczbie postaci obwieszonych pierdołami jak choinka. coś za coś. Żeby zrobić seamless world to albo trzeba by masakrycznie obniżyć te wszystkie pierdoły, albo kombinować z preloadingiem. Obydwa rozwiązania w PvE solo/duo/party (czyli dla większości) są złe. I tyle.


To odnośnie "dowodu" to ja napisałem. Nie chce mi się szukać postów sprzed dwóch lat mówiących na ten temat. Zresztą takowe posty znajdziesz też na stronach polskich gildiach - teksty typu "na jakim serwerze gracie", "nie ma znaczenia, bo w sierpniu będzie tylko jeden serwer".

Strona 10 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team