MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starbound!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43722
Strona 10 z 12

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 gru 2013, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Indyki kosztują, 90% musi iść na pensje szefa projektu. Za resztę robi się grę. :lol:

Autor:  raggnarok [ 11 gru 2013, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

gosugamer1 napisał(a):
Swoją drogą ja rozumiem, że oldskul i hipsterskie piksele są pro, ale szkoda, że się nie pokusili o taki 2D oldskul:

Obrazek


Mam prosbe do jakiegos graphics prosa: moze mi ktos tego gifa zmniejszyc do 120x120 pixeli no i zeby oczywiscie byl dalej animowany? :)

Autor:  Turbot [ 11 gru 2013, 13:23 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Pros od meszów jest tylko jeden.

Autor:  tomugeen [ 11 gru 2013, 13:24 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Obrazek

Google + gif resize ;]

Autor:  Turbot [ 11 gru 2013, 19:49 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Forumowy serverek leży ?

Autor:  RufeN [ 12 gru 2013, 21:52 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

to co, juz nikt nie gra? jesli gracie to szukam na 4packa ludzi

Autor:  gosti [ 12 gru 2013, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

W sumie wczoraj pogralem ze 3h, ot zeby zobaczyc co sie zmienilo. Diamentowy pickaxe zdobyty, wiec faktycznie za duzo tego wypada... Na planecie startowej byl boss - grafika zwyklego moba, tyle ze ze 2x wiekszy, duuuzo wiecej hp i potrafil zjesc mojego robota na raz... Loot? Jakas tarcza, lol.

Na koncu wezwalem ufo, ktore zestrzelilem z iron bowa. Poszlo ze 30 bandazy, trwalo to z 5min, ale ogolnie bylo spoko. Troche za malo dmg, to ufo zadawalo/

Autor:  D3jviD [ 14 gru 2013, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

RufeN napisał(a):
to co, juz nikt nie gra? jesli gracie to szukam na 4packa ludzi


To jak, nikt juz nie gra?
Rowniez zastanawiam sie nad kupnem, moze skusze sie na 4packa.

Autor:  Drusek [ 14 gru 2013, 17:08 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Będę grał jak już skończy się beta. Grać aby za chwilę stracić postać przez wipe mija się z celem.

Autor:  Razoth [ 14 gru 2013, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Drusek napisał(a):
Będę grał jak już skończy się beta. Grać aby za chwilę stracić postać przez wipe mija się z celem.


+ brak większości zapowiadanego contentu. :)

Autor:  kluczmen [ 17 gru 2013, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

http://gry.wp.pl/artykul/felieton,najwa ... 882,1.html

to chyba dowód na to, że stronka survivor nie jest żadną plotką, dystrybutor wykłada kasę żeby ocieplić wizerunek trójki, bo przecież czwórkę też robi betheseda :lol:

Autor:  Razoth [ 17 gru 2013, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

To jest temat o grze Starbound.

Autor:  Oyci3C [ 17 gru 2013, 14:12 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

http://www.pcgamer.com/uk/2013/12/17/st ... medium=emp

Autor:  raggnarok [ 17 gru 2013, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Jak wprowadza chociaz polowe tych ficzersow to wtedy kupie :)

Autor:  Oyci3C [ 17 gru 2013, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Bazę mają solidną żeby takie rzeczy robić więc w sumie nawet im trochę wierzę:)

Autor:  gosti [ 24 gru 2013, 12:00 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Changelog for v. Angry Koala


A ton of new content in this update. We’ve added a bunch of new features to world generation,
which might require you to start on a new universe. To make sure you get access to all the new
crafting items you either need to unlock sectors again or create a new character.

Worlds/quests/ships were wiped this update, characters were not.

Also..

- Added skyrails based on Apjjms mod!
- Added a brand new weather system, moddable weather/new environment effects
- Hydrophobic objects are destroyed by all liquids
- Trees can now be planted
- Critical items stay on the ground longer
- Some new monster behaviours
- You must now be orbiting a planet to set it as your home
- Free teleportation to home planet from ships teleporter
- add acid rain, meteor showers, water collecting during storms and more
- made species mods easier to combine with one another
- add support for keysignature and keysignature changes for the abc system
- Disable speedlimit for default projectiles to fix inaccurate bullets
- New craftable turrets based on Healthire‘s mod
- You can now land on asteroid fields, based on hints mod
- Tech now has descriptive instructions
- Tons of Christmas stuff!!
- Pos no longer 1 hit kill you
- You can no longer breath on moons or asteroid fields without the proper equipment
- Better fix fall damage
- New barren planets perfect for building
- Gravity now varies from planet to planet
- Some planet backgrounds improved
- Existing biomes can appear with different liquid types
- You can now craft racial flags, to show you’ve been to a planet
- NPCs will now switch to melee weapons up close
- More random encounters
- Pos can now be captured
- Wiring station can now be built to access to a ton of different wiring tools
- fixed mech legs
- tons of server improvements


Sporo.

Autor:  Razoth [ 24 gru 2013, 13:06 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

No ładnie pracują, podoba mi się podejście do opinii graczy na różne tematy, bo na przykład:

Cytuj:
Free teleportation to home planet from ships teleporter


sam sugerowałem (jak i pewnie mnóstwo innych osób) no i ląduje to ostatecznie w grze.

Oprócz tego community robi mody (na razie małe ale z czasem czuje całe duże podziemia na przykład) i kiedyś ta gra może być na prawdę wielka.

Autor:  Drusek [ 24 gru 2013, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Co to jest "Pos"?

Autor:  raggnarok [ 24 gru 2013, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Zazwyczaj 'Piece of shit'.

Autor:  Kabraxis [ 24 gru 2013, 19:07 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

player owned structure...

Strona 10 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team