MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Starbound! https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43722 |
Strona 10 z 12 |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 11 gru 2013, 11:58 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Indyki kosztują, 90% musi iść na pensje szefa projektu. Za resztę robi się grę. |
Autor: | raggnarok [ 11 gru 2013, 13:15 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
gosugamer1 napisał(a): Swoją drogą ja rozumiem, że oldskul i hipsterskie piksele są pro, ale szkoda, że się nie pokusili o taki 2D oldskul: Mam prosbe do jakiegos graphics prosa: moze mi ktos tego gifa zmniejszyc do 120x120 pixeli no i zeby oczywiscie byl dalej animowany? |
Autor: | Turbot [ 11 gru 2013, 13:23 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Pros od meszów jest tylko jeden. |
Autor: | tomugeen [ 11 gru 2013, 13:24 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Google + gif resize ;] |
Autor: | Turbot [ 11 gru 2013, 19:49 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Forumowy serverek leży ? |
Autor: | RufeN [ 12 gru 2013, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
to co, juz nikt nie gra? jesli gracie to szukam na 4packa ludzi |
Autor: | gosti [ 12 gru 2013, 22:04 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
W sumie wczoraj pogralem ze 3h, ot zeby zobaczyc co sie zmienilo. Diamentowy pickaxe zdobyty, wiec faktycznie za duzo tego wypada... Na planecie startowej byl boss - grafika zwyklego moba, tyle ze ze 2x wiekszy, duuuzo wiecej hp i potrafil zjesc mojego robota na raz... Loot? Jakas tarcza, lol. Na koncu wezwalem ufo, ktore zestrzelilem z iron bowa. Poszlo ze 30 bandazy, trwalo to z 5min, ale ogolnie bylo spoko. Troche za malo dmg, to ufo zadawalo/ |
Autor: | D3jviD [ 14 gru 2013, 17:05 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
RufeN napisał(a): to co, juz nikt nie gra? jesli gracie to szukam na 4packa ludzi To jak, nikt juz nie gra? Rowniez zastanawiam sie nad kupnem, moze skusze sie na 4packa. |
Autor: | Drusek [ 14 gru 2013, 17:08 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Będę grał jak już skończy się beta. Grać aby za chwilę stracić postać przez wipe mija się z celem. |
Autor: | Razoth [ 14 gru 2013, 18:11 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Drusek napisał(a): Będę grał jak już skończy się beta. Grać aby za chwilę stracić postać przez wipe mija się z celem. + brak większości zapowiadanego contentu. :) |
Autor: | kluczmen [ 17 gru 2013, 11:36 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
http://gry.wp.pl/artykul/felieton,najwa ... 882,1.html to chyba dowód na to, że stronka survivor nie jest żadną plotką, dystrybutor wykłada kasę żeby ocieplić wizerunek trójki, bo przecież czwórkę też robi betheseda |
Autor: | Razoth [ 17 gru 2013, 12:11 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
To jest temat o grze Starbound. |
Autor: | Oyci3C [ 17 gru 2013, 14:12 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
http://www.pcgamer.com/uk/2013/12/17/st ... medium=emp |
Autor: | raggnarok [ 17 gru 2013, 14:40 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Jak wprowadza chociaz polowe tych ficzersow to wtedy kupie |
Autor: | Oyci3C [ 17 gru 2013, 14:42 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Bazę mają solidną żeby takie rzeczy robić więc w sumie nawet im trochę wierzę:) |
Autor: | gosti [ 24 gru 2013, 12:00 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Changelog for v. Angry Koala A ton of new content in this update. We’ve added a bunch of new features to world generation, which might require you to start on a new universe. To make sure you get access to all the new crafting items you either need to unlock sectors again or create a new character. Worlds/quests/ships were wiped this update, characters were not. Also.. - Added skyrails based on Apjjms mod! - Added a brand new weather system, moddable weather/new environment effects - Hydrophobic objects are destroyed by all liquids - Trees can now be planted - Critical items stay on the ground longer - Some new monster behaviours - You must now be orbiting a planet to set it as your home - Free teleportation to home planet from ships teleporter - add acid rain, meteor showers, water collecting during storms and more - made species mods easier to combine with one another - add support for keysignature and keysignature changes for the abc system - Disable speedlimit for default projectiles to fix inaccurate bullets - New craftable turrets based on Healthire‘s mod - You can now land on asteroid fields, based on hints mod - Tech now has descriptive instructions - Tons of Christmas stuff!! - Pos no longer 1 hit kill you - You can no longer breath on moons or asteroid fields without the proper equipment - Better fix fall damage - New barren planets perfect for building - Gravity now varies from planet to planet - Some planet backgrounds improved - Existing biomes can appear with different liquid types - You can now craft racial flags, to show you’ve been to a planet - NPCs will now switch to melee weapons up close - More random encounters - Pos can now be captured - Wiring station can now be built to access to a ton of different wiring tools - fixed mech legs - tons of server improvements Sporo. |
Autor: | Razoth [ 24 gru 2013, 13:06 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
No ładnie pracują, podoba mi się podejście do opinii graczy na różne tematy, bo na przykład: Cytuj: Free teleportation to home planet from ships teleporter sam sugerowałem (jak i pewnie mnóstwo innych osób) no i ląduje to ostatecznie w grze. Oprócz tego community robi mody (na razie małe ale z czasem czuje całe duże podziemia na przykład) i kiedyś ta gra może być na prawdę wielka. |
Autor: | Drusek [ 24 gru 2013, 17:05 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Co to jest "Pos"? |
Autor: | raggnarok [ 24 gru 2013, 17:56 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
Zazwyczaj 'Piece of shit'. |
Autor: | Kabraxis [ 24 gru 2013, 19:07 ] |
Tytuł: | Re: Starbound! |
player owned structure... |
Strona 10 z 12 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |