MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Metal Gear Soild 5: Phantom Pain
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44717
Strona 10 z 10

Autor:  Dana [ 3 paź 2015, 02:44 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Drusek napisał(a):
Aby gosciem rzucic na pewno nie trzeba go trzymac - można się za nim skradac i zamiast zlapac zrobic rzut. Nie jestem pewien ale moze dziala tez w walce.


Wystarczy zamiast przytrzymać przycisk (jakikolwiek jest on na padzie) to tylko nacisnąć, jak się pojawia ikonka CQC. Tylko trzeba się poruszać, bo stojąc w miejscu snejk przywali tylko z pięści.

Autor:  zaboleq [ 6 paź 2015, 12:14 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Pytanie - jestem w misji gdzie mam zniszczyć czołgi i zabić dowódcę w ciężarówce(chyba misja 8). Nie mam jednak wynalezionej wyrzutni rakiet tylko granatnik póki co... Mogę kombinować z C4 i granatnikiem ale też udało mi się znaleźć ciężarówkę z rakietami i mogę jej użyć(chyba?).

Pytanie tylko czy na tym etapie powinienem mieć już wyrzutnię czy coś zjebałem z rozwojem bazy? Trochę późno zacząłem dodatkowe platformy budować bo totalnie o tym zapomniałem :P.

Autor:  Deshroom [ 6 paź 2015, 12:34 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Ja te czołgi wysłałem fultronem do nieba.

Możesz położyć miny. Wyrzutnie i tak musisz mieć na maxa tą pierwszą. Jest potrzebna generalnie vs Gunship.
Zastawianie drogi ciężarówką nie działa bo staranują ale działa postawienie na środku drogi konia :P

Autor:  zaboleq [ 6 paź 2015, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Nie ma szans aby w 8 misji miec fultona tak ulepszonego z tego co czytałem :E. Jak Ty żeś to zrobił?
A gunshipa rozwaliłem granatnikiem:). Tak jak pisałem nie mam jeszcze wyrzutni i pewnie przez kilka misji miec nie będe (brakuje tylko lvlu R&D). Dopiero buduję platformę R&D :/.

P.S
Jak to jest że np od zołnierza w wiosce dowiaduję się, że w innej wiosce jest 2 więźniów ale jak wykonam główny cel misji to już nie mogę ich odbić bo jak tylko opuszcze "danger zone" to jest koniec misji i jest w trybie free roam (czyli bez aktywnej misji). Musiałbym uratować tych więźniów przed wykonaniem głównego celu misji?

Autor:  Madas [ 6 paź 2015, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Tak albo powtórzyć misję. Ja niektóre robię po 3 razy, żeby mieć wszystkie obj i S rank.

Autor:  Deshroom [ 6 paź 2015, 13:43 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Z fultronem mogę mylić misje. Jeżeli to jest ta w której ciężarówka wiezie coś dla SkullFace a z przodu i z tyłu jedzie wóz opancerzony to czekasz aż się zatrzymają w wiosce. Oznaczasz, zamawiasz bombardowanie na ten z przodu.
Tylni rozwalasz wyrzutnią lub inaczej bo nalotem rozwalisz też ciężarówkę.

Oficjalna informacja - gra nie zakłada że zrobisz wszystkie cele za pierwszym razem. Z założenia masz powtarzać misje jak znasz dodatkowe cele.

Autor:  zaboleq [ 6 paź 2015, 15:13 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Ok dobiłem sobie R&D do lvl 12 i mam już wyrzutnie rakiet. Zrobię jakieś side opsy i ze dwie misje bo wydałem całą kasę :D.

Gra fajna ale za mało w niej MGSa ;)

Autor:  Mark24 [ 6 paź 2015, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

zaboleq - w tej misji ładujesz C4. Najlepiej podkraść się od tyłu i przykleić od razu 3. Potem wysadzasz i masz problem z głowy.
Wszystko masz OK - też w tej misji nie dysponowałem ani rozbudowanym fultronem ani wyrzutnią rakiet.

Mnie gra totalnie zaczęła męczyć po przegraniu 80-90 godzin i dalej się nie zmuszam.

Autor:  zaboleq [ 6 paź 2015, 18:21 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

No jak dla mnie tych misji jest za dużo i w sumie za mało urozmaiceń jest. Przechodzenie misji po kilka razy aby zdobyć S albo wracanie się z lepszym sprzętem po to aby wykonywac ukryte cele misji to nie dla mnie :P. Skradać się przez 80h to bym nie dał rady. Jak już jest firepower odpowiedni to walić skradanie i naparzać ze snajperki :F.

Autor:  Deshroom [ 6 paź 2015, 18:55 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

skończyłem cała w 86 godzin. lepiej nie grać więcej :P

Autor:  Mark24 [ 6 paź 2015, 19:20 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

no ja ponad setkę sideopsów walnąłem. W sumie to samo co w story tylko krótsze. Story nie dałem rady dociągnąć do końca - zresztą tak zajmujące, że pod koniec już skipowałem filmiki.

Autor:  Mendol [ 6 paź 2015, 19:20 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

kupuj pes'a marek i gramy.

Autor:  zaboleq [ 6 paź 2015, 20:26 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Chapter 1 kończy się na misji 31 tak? Misji jest ogółem 46 czy jak?

Autor:  Deshroom [ 6 paź 2015, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

zaboleq napisał(a):
Chapter 1 kończy się na misji 31 tak? Misji jest ogółem 46 czy jak?


31, i potem robisz same żółte a nie główne, jedna jest w motherbase żółta, kilka pobocznych, w sumie około 6 misji i koniec. cały chapter 2 to ze 6 misji żółtych i już, jak nie ma żółtej to rób ze 2 poboczne albo jakąś główną ale lepiej poboczne i story się popchnie do żółtej.

Autor:  Madas [ 7 paź 2015, 09:15 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Jak już się zna misje, to można je zrobić w 5 - 10 minut.

Sztuczne przedłużanie gry pochodzi ze zbierania wszystkich surowców, żołnierzy, chęci skończenia misji ze wszystkimi obj. Gdybym grał ponownie, to nie bawiłbym się w zbieranie surowców i żołnierzy - to można nadrobić między misjami.

Grę można też przejść w "rambo mode", skradanie więc też można ograniczyć.

Tak więc czas gry zależy tylko od tego jak dużo gracz chce eksplorować, a na to mozna poświęcić masę czasu.

Autor:  Drusek [ 7 paź 2015, 09:31 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Ja tam na gunshipa zamówiłem artylerię :D (ale to było jak na chwilę wylądował w tej dużej bazie w Afganistanie)

Autor:  Deshroom [ 7 paź 2015, 09:34 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Drusek napisał(a):
Ja tam na gunshipa zamówiłem artylerię :D (ale to było jak na chwilę wylądował w tej dużej bazie w Afganistanie)
Nasz heli dobrze daje radę vs gunshipy ale jak się go podrasuje.

Strona 10 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team