MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44837
Strona 10 z 13

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2016, 07:06 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Nie buduj na zapas. Warto oczyścić pomieszczenia, bo daje to zasoby.

Ja robię karabiny i armor na starcie. Potem zbroję plytową. Przynajmniej się nie zdycha.
Granaty plazmowe są ważne jak pojawiają się roboty.

Dziś zajmę się rozbudową hacka na mechy, jeszcze nie wiem jak ale muszę mieć coś na scorpoidy.
Potem plazma guny.

To na pewno nie jest idealna kolejność.

Autor:  yabaddi [ 10 lut 2016, 07:12 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Zbuduj oba pomieszczenia do szkolenia żołnierzy, zwłaszcza ten od Zaawansowanych Taktyk postaw jak najszybciej. Dzięki niemu każdy żołnierz, który awansuje ma za każdym razem szansę na dostanie dodatkowej umiejętności innej klasy.

Na węzłach mocy można budować przekaźniki mocy, które są mocniejsze niż zwykłe albo można postawić tam cokolwiek innego i wtedy nie będzie pobierać energii. Laboratorium, warsztat - to raczej można sobie darować, przynajmniej na początku.

Jak masz dylemat kogo rekrutować to bierz techników, w XCOM 2 przydają się dużo bardziej niż naukowcy bo można ich zaprząc do masy rzeczy (dodatkowe zasilanie, łączność, poligon, leczenie).

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2016, 07:14 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Jak zdobywać informacje i szybko leczyć żołnierzy? (do leczenia to któreś pomieszczenie i inżynier plus miesieczny bonus chyba) Nie mogę dołączać obszarów bo nie mam informacji.
Zabiegany jestem i mi się już pojebało coś.

Podpowiedź poproszę :P

Autor:  Kaczy [ 10 lut 2016, 07:21 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

A ktos pisal ze na misjach mozna zbierac jakies rzeczy ze skrzynek? Ja to jedyne co robie to zabijamy wszystkich wrogow , hackuje co sie da i jak koncze misje to wpadaja itemy.

A i wlasnie mnie kurwa UFO zlapalo :O

Ale ogolnie powiem ze gra jest bardzo fajna , jak mnie juz wciagnela na dluzej niz 15h i to juz drugi raz zaczynalem wczoraj to jednak nie jakis gniot bo ostatnio to chyba w Wieska tylko tyle przegralem a gram prawie we wszystko co jest :O


I co to kurwa jest za skill u snajperow "sokole oko" - opis niewielka kara do celnosci i wieksze obrazenia - a normalny strzal ze snajperki zadej wiecej i w dodatku ma wieksza celnosc ? :O WTF

Autor:  Kaczy [ 10 lut 2016, 07:59 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

1. Co daja te gremliny robocze z warsztatu?

2. Bron rozumeim ze jak wyprodukuje to dostaja wszyscy?

3. Pancerz musze robic dla kazdego?Jak np kamizelka nanoluskowa ? Potem sa pancerze ktore jak sie raz wyprodukuje to dostaja wszyscy?

Autor:  yabaddi [ 10 lut 2016, 09:37 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Deshroom napisał(a):
Jak zdobywać informacje i szybko leczyć żołnierzy? (do leczenia to któreś pomieszczenie i inżynier plus miesieczny bonus chyba) Nie mogę dołączać obszarów bo nie mam informacji.


Leczenie można przyspieszyć na kilka sposobów:
1) wybierając bonus za Ruch Oporu i przebywając potem w siedzibie Ruchu Oporu (w czasie pobytu leczenie jest szybsze)
2) budując w Avengerze Ośrodek Taktyk Zaawansowanych i przydzielając tam technika
3) lecząc rannego na polu walki zaawansowaną apteczką (niby o tym nie piszą ale zauważyłem, że po tym czas leczenia jest krótszy)

Informacje z misji - wymagają znalezienia różnego rodzaju przedmiotów (datapady, poszlaki, wskazówki) i przeprowadzenia badań nad nimi (krótkie 3-4 dni).

Autor:  yabaddi [ 10 lut 2016, 09:41 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Kaczy napisał(a):
1. Co daja te gremliny robocze z warsztatu?

2. Bron rozumeim ze jak wyprodukuje to dostaja wszyscy?

3. Pancerz musze robic dla kazdego?Jak np kamizelka nanoluskowa ? Potem sa pancerze ktore jak sie raz wyprodukuje to dostaja wszyscy?


1. Nie wiem, nie robiłem ich - wydały mi się stratą czasu.

2. Broń jest dostępna do produkcji w Dziale Technicznym dopiero po ukończeniu badań nad nią. Wyprodukowanie np. Działka Gaussa udostępnia je wszystkim Grenadierom itd.

3. Amunicja i Pancerze eksperymentalne pojawiają się po produkcji na Poligonie w pojedynczych egzemplarzach - za każdym razem możesz dostać coś innego ale zawsze to jest 1 sztuka.

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2016, 10:01 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Odnośnie 3

Poligon dopiero robię ale płytowe armory (takie ładne świecące) mam dla wszystkich z jednego wynalazku tak jak nanołuskowe (te drugie to slot wyposażenia a nie armor)

XCOM 2 - Late Game Weapons, Armor and Enemies [Chrysallid, Andromedon, Gatekeeper, Sectopod]Gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=yH5PiGnWPA4

Autor:  yabaddi [ 10 lut 2016, 10:13 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Deshroom napisał(a):
Odnośnie 3

Poligon dopiero robię ale płytowe armory (takie ładne świecące) mam dla wszystkich z jednego wynalazku tak jak nanołuskowe (te drugie to slot wyposażenia a nie armor)


Kombinezony (EXO, Pająk) i Kamizelki (Nano, Ochronne) trzeba robić pojedynczo na Poligonie. Pancerze (np. Drapieżnik) można po zakończeniu badań robić w Dziale Technicznym (tak samo jak broń zwykła, poza ciężką bo to też poligon) i po zrobieniu raz stają się dostępne dla wszystkich mogących z nich korzystać.

Autor:  Piszpan [ 10 lut 2016, 10:24 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

gremlinow uzywasz jak technikow ale tylko bodajze na 1-2 pole od warsztatu lipa imho.

od ufo da sie uciec klikasz na sektory i speirdalasz. kiedys myslalem ze to swietny sposob na expa bo posilki przylatuja i przylatuja i z warty fajnie sie rozpierdala all ale: nie dostajesz nic z tych przylatujacych (ciala dropy itd.) i dodatkowy tip jak wybijesz 1 fale ktora idzie na statek idz rozjebac ten generator bo nawet te ufoki co przylatuja beda isc do ciebie a nie na statek, tylko ze genrator zwykle jest silnie broniony :)

Autor:  Mendol [ 10 lut 2016, 10:28 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

miales juz nie grac.

Autor:  yabaddi [ 10 lut 2016, 10:34 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Piszpan napisał(a):
od ufo da sie uciec klikasz na sektory i speirdalasz. kiedys myslalem ze to swietny sposob na expa bo posilki przylatuja i przylatuja i z warty fajnie sie rozpierdala all ale: nie dostajesz nic z tych przylatujacych (ciala dropy itd.)


Nigdy nic się nie dostaje (żadnego lootu) jeśli żołnierze XCOM się ewakuują (jest nawet hint w grze o tym). Wtedy liczą się tylko rzeczy podniesione "ręcznie" (o ile wypadną). Loot jest wtedy gdy misja kończy się wyczyszczeniem całego sektora (bez ewakuacji).

Autor:  Piszpan [ 10 lut 2016, 11:15 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Mendol napisał(a):
miales juz nie grac.


nie gram, mowie o tym jak gralem.

Autor:  yabaddi [ 10 lut 2016, 16:41 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Ostatnia misje robie.. Masakra. Wezcie modyfikatory do broni zwiekszajace magazynki i dajace darmowe przeladowania. I mase granatow. 2 specjalistow do hackowania mechow albo psionickow z kontrola umyslu tez bezcenne. Uch, az musze przerwe zrobic bo mi sie mysz spocila z wrazenia..

Autor:  Mendol [ 10 lut 2016, 16:57 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

a nie zbugowala ci sie?

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2016, 17:24 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Ktoś gra na ironman?

Autor:  zaboleq [ 10 lut 2016, 19:21 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Deshroom napisał(a):
Ktoś gra na ironman?


Nikt nie ma tak wielkich jaj ;).

Autor:  Atherius [ 10 lut 2016, 19:39 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Albo nie chce aż tyle czasu poświęcać jednej produkcji. :>

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 lut 2016, 19:41 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Mnie sie juz trochę znudziło. Mam najlepszy sprzęt, żołnierzy najwyższej rangi, misje juz są mocno wtórne.

Autor:  Atherius [ 10 lut 2016, 19:45 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Jedynka też tak miała, że w pewnym momencie stawaliśmy się już mocno op i nic nie mogło nam podskoczyć.

Strona 10 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team