MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 2 z 305

Autor:  Logain Darkthorn [ 19 maja 2007, 13:59 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
multiplayer na bn.net to wlasnie esencja takich gier :P

w single nikt nie zagra :P przeciez kampania w takich grach jak sc i war3 to tylko dla noskillowych onanizatorow..

Jeden z glupszych postow tego tematu, a bylo pare perelek wiec gratuluje. Ja mimo ze gram na necie w rtsy to i tak zawsze przechodze kampanie z jednej prostej przyczyny - fabula. Takie W3 czy C&C3 mialy zajebisty watek fabularny. No ze juz nie wspomne o tym ze gra w singla przed multi pozwala zaznajomic sie z interfejsem i mozliwosciami danej rasy.


pozdrawiam

Autor:  Kabraxis [ 19 maja 2007, 14:04 ]
Tytuł: 

Co nie zmienia faktu ze w przypadku StarCrafta tryb single to 5% "esencji" gry. 25% to klimat i Filmy (jak zwykle w przypadku Blizzarda przez duze "F") a 70% to tryb multi, ktory jak zwykle wymiecie wszystko inne na nastepne 10 lat. :-)

Chcialem Diablo 3 ale co tam....

NUCLEAR LAUNCH DETECTED !!!!!!

:-)

PS. Ma ktos wtyki w Blizzardzie? Niech zalatwi beta testing. :-)

Wyczytalem ze to co pokazali robili od 2003 roku w...... 40 osob.
Ale wyglada na to ze gra jest juz w duzej czesci skonczona - sa takie rzeczy jak dopracowany interface (w betach czesto jest szczatkowy), filmiki w malym okienku i inne szczegoly co utwierdza mnie w przkonaniu ze data premiery to...... TADAAAMMM... BEDZIE PROROCTWO..... :-)

28 marca 2008 - dokladnie w 10 rocznice wydania StarCrafta.

A do konca roku betatesty. :-)

I Diablo 3 niech oglosza na E3 albo na Blizzconie i bede szczesliwy. :-)
NAd Diabelkiem tez podobno pracuja juz kawal czasu (sa przecieki o zarysach fabuly - znowu konflikt miedzy niebem a pieklem lecz tym razem gra bedzie sie toczyc w obu swiatach i mozliwe ze bedzie prequelem Diablo 1) a ze to o wiele bardziej skomplikowany projekt niz RTS to musimy poczekac. :-)

Autor:  Eshim [ 19 maja 2007, 14:13 ]
Tytuł: 

troche mi sie w tym wszystkim nie podobaja przerobki tossow :/ wyglada na to ze swoja poczatkowa elitarnosc chyba zaczynaja tracic :(

Autor:  Logain Darkthorn [ 19 maja 2007, 14:15 ]
Tytuł: 

Nie mowie ze multi to tylko dodatek. Po przejsciu singla multi daje o wiele wiecej zabawy i to na duzo dluzej. Ale z twierdzeniem ze w singla nie ma sensu grac nie moge sie zgodzic.


pozdrawiam

Autor:  tomugeen [ 19 maja 2007, 14:15 ]
Tytuł: 

Mnie tez tryb multi nie interesuje tak bardzo, w koncu to zrecznosciowka a nie mmo.
Nie mam zamiaru az tak wglebiac sie w gre, zeby czegos w multi dokonac.
A kampanie sobie przejde (moze bedzie odpowiednik Doty potem ;)

Autor:  Kabraxis [ 19 maja 2007, 14:19 ]
Tytuł: 

Czytalem gdzies plotki ze maja byc CZTERY rasy.

Anyone knows something about it?

Autor:  Eshim [ 19 maja 2007, 14:22 ]
Tytuł: 

http://www.starcraft2.com/faq.xml

Autor:  Kabraxis [ 19 maja 2007, 14:32 ]
Tytuł: 

Czyli plota. :-)

W sumie i dobrze bo byloby jak w C&C3 (nowa rasa czyli obcy w tej grze to dla mnie totalne nieporozumienie).

Autor:  Dana [ 19 maja 2007, 14:54 ]
Tytuł: 

Ale Blizzard umie dodawć nowe rasy :) w2->w3

Grafika ładna, i mam info z pierwszej ręki że S2 korzysta z ulepszonego silnika w3, więc minimalne wymagania systemowe powinny być całkiem rozsądne :)

I jeszcze nowe jednostki.

Cytuj:
New units
Terran
Reaper: Look much like the Marines, but carry dual machine pistols and function differently. Reapers have jump jets allowing them to hop down or up a tier, making them effective tools for exploiting weak spots in an elevated base.
Protoss
Colossus: A large quad-legged vehicle that fires strong dual lasers. Shown in the video destroying a large wave of Zerglings. This unit can also traverse differences in terrain height.
Immortal: Replaces the dragoon. Strong defense against powerful attacks, but vulnerable to weaker attacks which do not activate their shields. [7]
Mothership: A powerful flying unit which consumes an extreme amount of resources to produce, but is a unique unit (1 at a time). Has the Timebomb ability, which slows all enemy missile attacks, and the Earth Cracker, a large laser that obliterates anything in its path, in the style of Independence Day. Also has an ability to create a black hole. Looks like a floating sand dollar.
Phase Prism: A dual-purpose unit, able to transport units or act as a mobile pylon. [7]
Phoenix: Can overcharge guns for multiple projectile blast, but after blast the ship is rendered inert for a short period.
Stalker: Dark Templar units inspired by the Dragoon, capable of ranged attacks and teleporting quickly over short distances to avoid terrain and chase retreating enemies. [7]
Warp Ray: Flying unit that deals damage with a blue laser that does more damage as it focuses on the same target. Powerful against tough units and buildings, but wastes damage on small units and can be quickly overcome.
Zerg
Nydus Worm: Can be used to transport small units such as zerglings underground.
Banelings: Mutated Zerglings filled with explosive and acidic chemicals that can roll across terrain and explode on impact.
Succubus: Special ground unit. "Infect" ability allows takeover of hostile organics for a limited amount of time, ending in the target unit exploding and damaging everyone around it.

Updated units
Terran
Siege Tank: unknown as of now.
Protoss
Zealot: Will have a new charge ability, allowing a zealot unit to quickly close the distance between itself and an enemy unit.
Zerg
Zergling: New ability to mutate into suicidal "Banelings".

New racial abilities
Protoss: can create shields anywhere, and warp prefabricated units close to any Pylons and deployed Phase Prisms.


Wyobrażam sobie rush Banelingami ;)

Autor:  Razoth [ 19 maja 2007, 18:30 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=e3ssDbw_yXo
http://www.youtube.com/watch?v=-HEH_Fqhyho&NR=1

Filmiki z nieco normalniejszym gameplayem. Szarża zerlingów w 2 filmiku jest naprawde super.

Edit: Warto zauważyć że jednostki nie blokują się jak to miało miejsce w W3. Gra dalej jest szybka, nawet szybsza. Mi osobiście bardzo się podoba.

Autor:  Arturnik [ 19 maja 2007, 21:01 ]
Tytuł: 

Ciekawe czy Wow pamieta jak sie RTSy robi:)

Autor:  HaJBoS [ 19 maja 2007, 21:08 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=mFNKyfU4 ... ed&search=

http://www.youtube.com/watch?v=aUXoekeDIW8


Jeden Link do Trailera drrugi to już Gameplay

OmG ale się podnieciłem tą grą :D (Bez skojażeń) omg czekałem na taką chwilę od kiedy zagrałem w SC :> AAAAAAAAAAAAAAAAAAA...

-Lets kill some ugly zergs :>

Autor:  Postal [ 19 maja 2007, 21:11 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Ciekawe czy Wow pamieta jak sie RTSy robi:)


rozumiem tak sie zagrales w wowa ze pomyliles gre z producentem? :P

Autor:  Arturnik [ 19 maja 2007, 21:15 ]
Tytuł: 

Nie grałem w WoWa prawie w ogóle, ale jakby nie patrzeć od paru dobrych lat nie robili RTSa a wyszło pragnąłbym zauważyć parę dość przełomowych RTS'ow typu Company of Heroes, ciekaw jestem tylko efektu według obecnych standardów :)

Autor:  Sobtainer [ 19 maja 2007, 21:18 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=mFNKyfU4 ... ed&search=

GNIECIE :D

GJ Hajbos :)

Autor:  HaJBoS [ 19 maja 2007, 21:25 ]
Tytuł: 

!AAAA! Kurde teraz odpalam wowa i inne gry (wczoraj kupiłem BC) i nie chce mi się grać bo ja chce już SC2!!

EDIT!@ Dla maniaków moja aktualna tapetka - miodzio
http://img217.imageshack.us/img217/7544 ... 024zk1.jpg

Autor:  xyz [ 19 maja 2007, 22:36 ]
Tytuł: 

Hee... Bardziej liczyłem jednak na MMO World of Starcraft. Ale i w SC2 zagram :)

Autor:  ShadorVD [ 19 maja 2007, 22:38 ]
Tytuł: 

xyz napisał(a):
Hee... Bardziej liczyłem jednak na MMO World of Starcraft. Ale i w SC2 zagram :)


Ja też, przejadło mi się to całe fantasy, rpg papierowe fantasy, mmorpg fantasy, gry single też fantasy... jakoś tak mało jest dobrego s/f...

SvD.

Autor:  HaJBoS [ 19 maja 2007, 23:49 ]
Tytuł: 

StarCraft to nie jakieś marne MMORPG... to wielki RTS który przetrwał przez:

grafikę 3d i oprawe wizualną/audio konkurentów
Nowe technologie i ulepszenia
Rozbudowę patche i wszystkie inne dodatki
Lata przez które wyszło kilkanaście świetnych RTS... ale żaden mu nie dorównał
Warcraft? C&C? Wh40K? - świetne ale mimo tych wszystkich ulepszeń żaden nie daje takiej przyjemności jak stary poczciwy StarCraft

Robieniu ze starcrafta czegoś innego niż RTS mówimy - NIE!

Autor:  Enhu [ 20 maja 2007, 16:37 ]
Tytuł: 

HaJBoS napisał(a):
Robieniu ze starcrafta czegoś innego niż RTS mówimy - NIE!


no nie wiem, starcraft fakt faktem to jeden z najlepszych rts'ów w jakie kiedykolwiek grałem, i jeden z tych, do których cały czas powracam. Ale jako gra mmorpg też się nada, ponieważ ma niesamowity świat do przedstawienia, który wymaga odrobaczenia (odzergowania :P)

Strona 2 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team