MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523
Strona 2 z 87

Autor:  Teo [ 14 gru 2009, 22:11 ]
Tytuł: 

Co do w/w wad to chyba nie macie racji bo jest to ekipa od lineage i widac podobienstwa, jesli ktos sugeruje sie przegietymi standartami wymiotno mdlacymi z aion lub chodzacymi workami ziemniakow z takich gier jak wow/war to juz kwestia gustu raczej.

Autor:  Teo [ 15 sty 2010, 16:41 ]
Tytuł: 

up

chyba takiego engame w tej grze nikt sie nie spodziewal :)

Cytuj:
The heatedly-discussed lawsuit concerning Lineage 3's code disclosure issue has come to an end, which causes another stir. After proceedings at second instance, the Korean court has maintained the court decision made at first instance. That is, defendants were found guilty of disclosure of Lineage 3's technical secrets, and certain defendants' sentences were even enhanced.

The verdict of guilty reached at first instance was maintained.
Bluehole Studio

On Dec. 23, Seoul Central District Court handed down the same sentence pronounced at first instance on the vice development director of Bluehole Studio - Mr. Park who had tried to disclose Lineage 3's business secrets to a famous Japanese game company during his tenure in NCsoft. Specifically, Mr. Park was sentenced to a fixed-term imprisonment of one and a half years with a 2-year suspension of execution, and Mr. Bae was sentenced to an 8-month imprisonment with a 2-year suspension of execution. But Mr. Yo and Mr. Kang were punished more heavily with a fine of 10 million Wons instead of 7 million Wons decided at fist instance.

The judge at second instance expressed that Lineage 3 undergoing years of development was a valuable asset possessed by NCsoft, so the verdict of innocence was hard to be rendered. But in view of the defendants' repentance, the 2-year suspension of execution was maintained as well.

Whether TERA will be trapped in the lawsuit or not is still unknown, but it's certain that it'll be pushed into the market next year.


According to the judge, the issue that the defendants left NCsoft along with Lineage 3 related materials and established a new company for new game development could be brought to a civil court. Since the vice development director of Bluehole Studio, Mr. Park, was placed under two years' probation, TERA's operation schedule in the first half of 2010 will not be greatly affected.

http://news.mmosite.com/content/2009-12 ... nned.shtml

Autor:  wujo [ 15 sty 2010, 17:02 ]
Tytuł: 

10000000 KRW (czyli 25070 zł) jest warte 8900.49 USD.



"Studio Bluehole, zespół tworzący nadchodzący Epicki MMORPG - TERA Online, otrzymało niedawno wielomilionowe inwestycje z 6 spółek w tym KNet Investment oraz Stonebridge Capital. Dowiedz się więcej...

Łączna kwota to około 18 mld Korean Won, co stanowi około 15,6 milionów USD. Studio Bluehole w swojej wypowiedzi twierdzi, że kwota ta zostanie wykorzystana wyłącznie na rozwój gry." http://www.tera-online.pl/


wiec o przyszłość gry możemy być spokojni :)

Autor:  Teo [ 15 sty 2010, 18:08 ]
Tytuł: 

Mialem raczej na mysli rozprawy sadowe i blokowanie przez ncsoft wejscia na rynek z ta gra.

Autor:  iniside [ 16 sty 2010, 22:05 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=lpwLzxp9 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ckeg5Pvs4h4
http://www.youtube.com/watch?v=wQWSzuBj ... re=related

Pomimo ze gra jest maksymalnie pedalska te gameplaye przekonuja mnie w 100% ;/.

Autor:  Nyx [ 16 sty 2010, 22:24 ]
Tytuł: 

No tak to mozna grindowac;f

Autor:  Szamotula [ 17 sty 2010, 22:57 ]
Tytuł: 

To mi sie tylko tak wydaje, czy ten caly nowy system combatu wyglada na gowniany i naciagany? Wyobrazam sobie tutaj combat, gdzie ludziki skaczac i biegajac na boki ciskaja w siebie kulkami i uderzaja gdzie sie da.

Autor:  iniside [ 17 sty 2010, 23:12 ]
Tytuł: 

Szamotula napisał(a):
To mi sie tylko tak wydaje, czy ten caly nowy system combatu wyglada na gowniany i naciagany? Wyobrazam sobie tutaj combat, gdzie ludziki skaczac i biegajac na boki ciskaja w siebie kulkami i uderzaja gdzie sie da.

I to jest wlasnie zajebiste.

Autor:  Highlander [ 17 sty 2010, 23:15 ]
Tytuł: 

ale ta cukierkowatosc i anime jest nie do przejscia ;/

http://www.youtube.com/watch?v=kU8Q9_tb0Wc

Autor:  warhameron [ 18 sty 2010, 05:24 ]
Tytuł: 

Gdyby nie dźwiedżie , pandy i borsuki czy też inny zwierzyniec jako grywalne rasy to by się za brdzo nie było o co czepiać.

Autor:  Kabraxis [ 18 sty 2010, 11:50 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Szamotula napisał(a):
To mi sie tylko tak wydaje, czy ten caly nowy system combatu wyglada na gowniany i naciagany? Wyobrazam sobie tutaj combat, gdzie ludziki skaczac i biegajac na boki ciskaja w siebie kulkami i uderzaja gdzie sie da.

I to jest wlasnie zajebiste.


Dla przecietnego pietnastolatka napewno. Ja tam widze jedynie uzywanie jednego skilla pierdyliard razy, chaos i nasrane zupelnie niepotrzebnie efektow i wybuchow, ktore po 10 minutach "grindu" beda jedynie wkurwialy.

Nie dosc ze w skali gejostwa to gra ma mocne 9/10 to jeszce kombat wyglada jak uposledzone Devil May Cry w wersji HelloKitty.
No thx.

Autor:  Teo [ 18 sty 2010, 13:13 ]
Tytuł: 

Na tym filmie widac spory chaos, nikt nie atakuje tego healera ale ma to rece i nogi, to dziala poprawnie i plynnie, grafa dokladna i dobrze wykonana, animacje efekty to wszystko chodzi, a to ze opakowanie jest mdlaco cukierkowe i biega wszedzie zoo plus nieletnie pokazujace bielizne to juz inna sprawa :)
To takie nowe lineage jako odpowiedz na aion, jesli ich sadownie nie zablokuja to pewnie znajada wiele milionow graczy co to kupia.

Autor:  deka [ 18 sty 2010, 13:24 ]
Tytuł: 

niee... nie wiem czmu wszyscy skazują tą gre na przegraną. Mnie zainteresowała i system walki i ilość i raczej innowacyjność ras i klas jest ciekawy. Czy ktoś wie jak tam postepy? w wersji EU/US? ile będzie trzeba jeszcze czekać na OB?

Autor:  joshe [ 18 sty 2010, 13:28 ]
Tytuł: 

embe: odskoczą znowu na chwilę od warcrafta ;)

deka: rozwiń myśl i opowiedz co to znaczy "system walki i ilość i raczej innowacyjność ras i klas jest ciekawy" bo nie nadążam w 1 zdaniu.

ps. czy to nie jest aby lineage 4: cut of the cookie ?

Autor:  Szamotula [ 18 sty 2010, 13:59 ]
Tytuł: 

Ja tu widze 2 mankamenty

1. Mass pvp - nie wyobrazam sobie gry takim systemem przy zatloczonym niskofpsowym srodowisku + latency w grach mmo to jakies 150+ srednio a to juz sporo jak na celowanie(w takich fpsach ping powyzej 50 to juz zly ping).
2. Ogolem takie gowno ;<. Juz sobie wyobrazam boty stojace na spawnach mobow spamujace aoe, wielkie koreanskie cyferki iformujace nas o adanych obrazeniach i ogolem jak juz pisalem swiat skaczacych ludzikow na pvp. Takie hack nad slashowa sieka, gdzie nie wyobrazam sobie jakiegokolwiek aspektu statystyk postaci

Autor:  iniside [ 18 sty 2010, 14:20 ]
Tytuł: 

Szamotula napisał(a):
Ja tu widze 2 mankamenty

1. Mass pvp - nie wyobrazam sobie gry takim systemem przy zatloczonym niskofpsowym srodowisku + latency w grach mmo to jakies 150+ srednio a to juz sporo jak na celowanie(w takich fpsach ping powyzej 50 to juz zly ping).
2. Ogolem takie gowno ;<. Juz sobie wyobrazam boty stojace na spawnach mobow spamujace aoe, wielkie koreanskie cyferki iformujace nas o adanych obrazeniach i ogolem jak juz pisalem swiat skaczacych ludzikow na pvp. Takie hack nad slashowa sieka, gdzie nie wyobrazam sobie jakiegokolwiek aspektu statystyk postaci

1. Mass PvP nie jest potrzebne.128 graczy na jakiejs duzej mapce jest wystarczajace imo.
2. I bardzo dobrze. Statystyki powinny miec mały wpływ.

Autor:  iniside [ 13 mar 2010, 11:59 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=VbTvgqKKuyo

Dalej wyglada to mega-pedalsko, ale to i tak imo najlepiej zapowiadajacy sie tytul ostatnich lat.

Autor:  Kassei [ 13 mar 2010, 12:25 ]
Tytuł: 

Niech jeszcze dadzą możliwość levelowania poprzez pvp i ciekawy crating. Wtedy mają hit murowany.

Autor:  Teo [ 13 mar 2010, 12:30 ]
Tytuł: 

Tu najwiekszym minusem nie jest wylewajacy sie z monitora lukier tylko klaustrofobiczna klatka w stylu aion, nie wiem dokladnie jak wyglada swiat ale do takieogo lineage2 im daleko, a to niby nastepca lineage bo robi ja ekipa od lineage3.

Autor:  kikas [ 13 mar 2010, 12:36 ]
Tytuł: 

Masz na myśli że brak tam przestrzeni?

Ja grałem trochę w WoW'a, i otwarte przestrzenie mam powyżej uszu, tym bardziej że o wiele prościej takowe stworzyć.

Gra wygląda świetnie! Nie wiem jak PvP, ale PvE wygląda w miarę ciekawie, nie będzie stania w miejscu i klikania 1,1,1,1,2 next target, będzie trzeba się ruszać itp.

Co prawda nie miałem w ogóle ruszać gier MMO do następnej produkcji Blizzarda, ale temu tytułowi będę się uważnie przyglądać.

No może jeszcze Guild Wars'owi dwójce ;)

Strona 2 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team