mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:39 
 
Nie powiem, zapowiada sie bardzo interesujaco. To chyba najbardziej oczekiwana gra przeze mnie gra tego roku. 2011 bedzie zreszta maskaryczny - Shogun 2, ESV, Mass Effect 3. Jezu sicku :)

A, jak muzyczka w Skyrim bedzie na poziomie tego http://www.youtube.com/watch?v=mK1jbzMyFeU to moze 1y raz bede mial muzyke w grze wyzej niz na 20% :)

A, i tu troszke wiecej info: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=418068

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 15:00 
 
Bleh.... jeszcze mniej skilli ( 18 ) i level scaling. To "sprawdzanie gdzie gracz juz byl i wsadzanie questa do random dungeonu z random mobami na twoj lvl" to nie wiecej jak - "nie chce nam sie robic tak duzego i pelnego detali swiata jak w Morrowindzie, wiec znowy dostaniecie gowno randomizowane gowno z dungeonami zlozonymi z klockow jak w Diablo, ze swiatem z generatora i losowymi mobami wszedzie znowu dostosowanymi do lvlu postaci. Niechce nam sie tez robic dlugich, fajnych questow wiec zrobimy 50 randomowek w losowych lokacjach i gra cie bedzie tam wrzucac losowo".
Plus to samo pierdolenie o zajebiscie realistycznych zachowaniach NPCow, sztucznej inteligencji ktorej i tak nie bedzie i questach, ktore beda takie same jak zwykle.

Sorry - no thx. Zapowiada sie Oblivion Dwa. Szkoda. Hype -100 kurwa po przeczytaniu tego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 15:09 
 
level scalling ma być jak w Falloucie a nie Oblivionie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 15:44 
 
W F3 level scalling wygladal miej wiecej tak, ze rodzaj mobkow jakie spotykales w niektorych dungeonach zalezal od twojego poziomu. Zamiast 10 Protectronow na levelu 5 spotykales majac level 20+ 10 Security Botow. Oczywiscie dotyczylo to tylko niektorych dungeonow i wg mnie sie sprawdzalo. Level scalling z Obliviona wygladal "troche" inaczej i generalnie byl do bani.

Co do losowosci lokacji to mam nadzieje, ze bedzie jeszcze lepiej niz w F:NV, ktore mimo, ze ciagle skladane z klockow wygladalo bardzo ladnie. Juz F3 to byl niesamowity krok naprzod w stosunku do Obka.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 17:22 
 
ciekawe jak tam wymagania , w Shoguna 2 powinienem sobie pograc na high , wiec moze ten nowy Obek tez bedzie laskawy dla mainstream setups :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 17:29 
 
Skyrim jest regionem jakiej rasy ?

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 18:15 
 
Nordow

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 03:01 
 
Lekki offtop. Wzielo mnie na zagranie w Morrowinda. Jakie mody/overhaule polecacie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 05:19 
 
http://kotaku.com/5723930/the-elder-scrolls-fans-give-morrowind-a-makeover

Jak wyjdzie.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 09:18 
 
Dana napisał(a):


Wyszło już, po czym autorzy modów użytych w tej kompilacji zrobili zajebisty nerdrage że nie zapytano ich o pozwolenie etc. Zrobiła się z tego zajebista drama, zbanowali gościa z oficjalnego forum i zmusili do usunięcia tego packa z większości stron bo mu nawet procesami grozili lol.

Nawet nie interesuje się Morrowindem, ale tak mnie to info rozbawiło że zapamiętałem. Ostatnio na Poly to było chyba. Dawno nie widziałem w necie takiego debilizmu TBH

Edit: tu

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 11:12 
 
Jak by jednak nie patrzec to warto by sie zapytac jesli chce sie wykorzystac czyjas prace (i pewnie podpisac pod nia :P).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 13:16 
 
Dana napisał(a):


Po obejrzeniu tego przeszły mnie ciary po plecach.

Największym winem Bethesdy byłoby zrobienie po raz drugi Morrowinda, odtworzenie go na miarę roku 2011. Trochę żywsze miasta, lepsza grafa, może jakieś nowe questy - choć niekoniecznie.

Żadne Skyrim, żadne Cyrodil nie zastąpią oryginalności Morrowind imo.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*

Posty: 6913
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 14:21 
 
Zaden Morrowind2 nie sprzeda sie tak dobrze jak Skyrim.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 16:06 
 
Asmax napisał(a):
Zaden Morrowind2 nie sprzeda sie tak dobrze jak Skyrim.


Wiem, ludzie wolą oklepane schematy zamiast czegoś oryginalnego, chociaż trzeba przyznać, że nic ostatnio nie wyszło ciekawego w klimatach skandynawskich.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 16:28 
 
Razoth napisał(a):
Dana napisał(a):


Po obejrzeniu tego przeszły mnie ciary po plecach.

Największym winem Bethesdy byłoby zrobienie po raz drugi Morrowinda, odtworzenie go na miarę roku 2011. Trochę żywsze miasta, lepsza grafa, może jakieś nowe questy - choć niekoniecznie.

Żadne Skyrim, żadne Cyrodil nie zastąpią oryginalności Morrowind imo.

Morrowind z zachowanianiami NPC jak w Assassin'S creed 2.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 17:18 
 
iniside napisał(a):
Razoth napisał(a):
Dana napisał(a):


Po obejrzeniu tego przeszły mnie ciary po plecach.

Największym winem Bethesdy byłoby zrobienie po raz drugi Morrowinda, odtworzenie go na miarę roku 2011. Trochę żywsze miasta, lepsza grafa, może jakieś nowe questy - choć niekoniecznie.

Żadne Skyrim, żadne Cyrodil nie zastąpią oryginalności Morrowind imo.

Morrowind z zachowanianiami NPC jak w Assassin'S creed 2.


Co ? W AC NPCe mieli prostackie zachowanie.

Wspinasz się po ścianie obok npca, "what is he doing ?" eek koniec.

Zrzucasz ciało z dachu obok npca, "omg what is this" i po 10 sekundach się npecki rozchodzą w pokoju. A następni przechodzą nad rozkładającym się ciałem nie zwracając na nie uwagi bo się już skrypcik odpalił.

Uderzasz npckową pannę z piąstki, ona zaczyna uciekać, ty ją gonisz. Po paru metrach zwalnia mimo że stoisz 5cm za nią i kontynuuje przechadzkę krokiem spacerowym.

etc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 17:28 
 
Dana napisał(a):
iniside napisał(a):
Razoth napisał(a):
Dana napisał(a):


Po obejrzeniu tego przeszły mnie ciary po plecach.

Największym winem Bethesdy byłoby zrobienie po raz drugi Morrowinda, odtworzenie go na miarę roku 2011. Trochę żywsze miasta, lepsza grafa, może jakieś nowe questy - choć niekoniecznie.

Żadne Skyrim, żadne Cyrodil nie zastąpią oryginalności Morrowind imo.

Morrowind z zachowanianiami NPC jak w Assassin'S creed 2.


Co ? W AC NPCe mieli prostackie zachowanie.

Wspinasz się po ścianie obok npca, "what is he doing ?" eek koniec.

Zrzucasz ciało z dachu obok npca, "omg what is this" i po 10 sekundach się npecki rozchodzą w pokoju. A następni przechodzą nad rozkładającym się ciałem nie zwracając na nie uwagi bo się już skrypcik odpalił.

Uderzasz npckową pannę z piąstki, ona zaczyna uciekać, ty ją gonisz. Po paru metrach zwalnia mimo że stoisz 5cm za nią i kontynuuje przechadzkę krokiem spacerowym.

etc.

No k. Ale sam odczuciwie zyjacego swiata jest swietne. A po drugie ja sie nawet takiego zachowanie NPC w nowym TEs niespodziewam wiec... -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 17:30 
 
Dana napisał(a):


Z polska wersja jezykowa to to dziala? Bo rozumiem ze zmienia tylko tekstury?

Przelecialem torrenty, niestety gowno widac. Jest jakis dzialajacy link jeszcze?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 17:39 
 
iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
iniside napisał(a):
Razoth napisał(a):
Dana napisał(a):


Po obejrzeniu tego przeszły mnie ciary po plecach.

Największym winem Bethesdy byłoby zrobienie po raz drugi Morrowinda, odtworzenie go na miarę roku 2011. Trochę żywsze miasta, lepsza grafa, może jakieś nowe questy - choć niekoniecznie.

Żadne Skyrim, żadne Cyrodil nie zastąpią oryginalności Morrowind imo.

Morrowind z zachowanianiami NPC jak w Assassin'S creed 2.


Co ? W AC NPCe mieli prostackie zachowanie.

Wspinasz się po ścianie obok npca, "what is he doing ?" eek koniec.

Zrzucasz ciało z dachu obok npca, "omg what is this" i po 10 sekundach się npecki rozchodzą w pokoju. A następni przechodzą nad rozkładającym się ciałem nie zwracając na nie uwagi bo się już skrypcik odpalił.

Uderzasz npckową pannę z piąstki, ona zaczyna uciekać, ty ją gonisz. Po paru metrach zwalnia mimo że stoisz 5cm za nią i kontynuuje przechadzkę krokiem spacerowym.

etc.

No k. Ale sam odczuciwie zyjacego swiata jest swietne. A po drugie ja sie nawet takiego zachowanie NPC w nowym TEs niespodziewam wiec... -;-.


Ten żyjący świat się odczuwało raczej dzięki ilości npców, czy nawet ich animacji. Moim zdaniem.

Cytuj:
Z polska wersja jezykowa to to dziala? Bo rozumiem ze zmienia tylko tekstury?

Przelecialem torrenty, niestety gowno widac. Jest jakis dzialajacy link jeszcze?


Było ale już nie ma, nie wiadomo kiedy pojawi się znowu.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 sty 2011, 17:57 
 
tiomor napisał(a):
Z polska wersja jezykowa to to dziala? Bo rozumiem ze zmienia tylko tekstury?

Przelecialem torrenty, niestety gowno widac. Jest jakis dzialajacy link jeszcze?


http://games.on.net/file/39324/Morrowin ... Compendium daj znac czy dziala z pl wersja.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.