MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 2 z 147

Autor:  RufeN [ 13 kwi 2011, 16:53 ]
Tytuł: 

kiepsko wyglada balance - wchodze do gry a tam 11scie light tankow i 14cie heavy - co te mikrusy sobie pograja? moge typa posmyrac po jajkach bijac po 2-5% hp i ginac od onehita :/

Autor:  Dana [ 13 kwi 2011, 16:57 ]
Tytuł: 

Bo mały jeszcze rozstrzał jest. 90% tych hewi to premium, których by tam nie było normalnie.

Autor:  Kole0 [ 13 kwi 2011, 17:50 ]
Tytuł: 

cos czuje ze tutaj itemshop ma porownywalny wplyw na rozgrywke co w runes of magic ;|.

Autor:  zaboleq [ 13 kwi 2011, 17:59 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
cos czuje ze tutaj itemshop ma porownywalny wplyw na rozgrywke co w runes of magic ;|.


No ja niestety odnoszę podone wrażenie - gold za zdejmowanie modułów, szkolenie załogi etc. Plus bez premium raczej zawsze będziesz w dole stawki, bo nie wiem jak ktoś miałby bez premium zarobić np na naprawę niektórych czołgów...

Autor:  Teo [ 13 kwi 2011, 18:27 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
cos czuje ze tutaj itemshop ma porownywalny wplyw na rozgrywke co w runes of magic ;|.

Przecież jak masz lepszy pojazd i lepszy sprzęt to trafiasz w wyższy tier i albo grasz z innymi item shop graczami albo z koksami co już im dorównali.
Nie ma otwartego świata by cie pojechał ktoś wydający dużo realnej kasy.

To że balans grup jest czasami zrypany to wynik ze gracze są skumulowani na początku tiera, parę dni i wszystko się rozciągnie tak jak w tej tabelce:
http://img207.imageshack.us/img207/5525 ... pdated.jpg

Autor:  Kole0 [ 13 kwi 2011, 18:35 ]
Tytuł: 

juz nie chodzi nawet o to ze za pomoca golda mozna wejsc w chwile na wysokie tiery, ale glownie boli mnie to co tyczy sie samej walki czyli moduly i zaloga na 100% - teoretycznie ktos kto wyjebie sobie od groma golda moze miec najlepsza zaloge i moduly juz na pierwszym tierze i potem tylko przekladac je do nowych pojazdow.


edit.
orietuje sie ktos jak wyglada sprawa kiedy wyjdziemy podczas bitwy jak wysadza nam czolg? co mnie interesuje to czy dostajemy za ta walke exp i kredyty mimo ze wyszlismy do garazu z bitwy. interesuje mnie to ze wzgledu na to ze rozpatruje opcje wychodzenia do garazu i wsiadaniu na inny czolg w momencie kiedy moj glowny zostanie unicestwiony co jest lepszym rozwiazaniem niz czekanie imo.

Autor:  Bloodleaf [ 13 kwi 2011, 19:42 ]
Tytuł: 

Co to za zdejmowanie modułów za gold?

Autor:  tiomor [ 13 kwi 2011, 19:51 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
juz nie chodzi nawet o to ze za pomoca golda mozna wejsc w chwile na wysokie tiery, ale glownie boli mnie to co tyczy sie samej walki czyli moduly i zaloga na 100% - teoretycznie ktos kto wyjebie sobie od groma golda moze miec najlepsza zaloge i moduly juz na pierwszym tierze i potem tylko przekladac je do nowych pojazdow.


edit.
orietuje sie ktos jak wyglada sprawa kiedy wyjdziemy podczas bitwy jak wysadza nam czolg? co mnie interesuje to czy dostajemy za ta walke exp i kredyty mimo ze wyszlismy do garazu z bitwy. interesuje mnie to ze wzgledu na to ze rozpatruje opcje wychodzenia do garazu i wsiadaniu na inny czolg w momencie kiedy moj glowny zostanie unicestwiony co jest lepszym rozwiazaniem niz czekanie imo.


LOL. Premka gowno przyspiesza wbijanie nowych czolgow. 50% expa wiecej raptem. Daje kasy, to fakt. Zaloga to pikus, od 7 tieru wszyscy maja zaloge na 100%.

A co do reszty, jak zginiesz wychodzisz z bitwy i odpalasz nastepny czolg. Jak bitwa sie skonczy dostajesz normalnie expa, zadnych kar nie ma.

Autor:  Huba [ 13 kwi 2011, 21:40 ]
Tytuł: 

Edit: Jak zmienic login z US na EU bez sciagania klienta od nowa?.

Autor:  Kole0 [ 13 kwi 2011, 22:40 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Co to za zdejmowanie modułów za gold?


moduly ktore kosztuja po 500k kredytow jak +25% wieksza widocznosc w miejscu, +10% wieksza widocznosc w ruchu, -25% do wykrycia w miejscu itp - kiedy kosztuje to 500k to wiadomo, ze chce sie cos takiego wlozyc na bardzo dobry czolg, lecz kiedy za golda mozna te elementy wymontowac i zamontowac na nowym czolgu to prawdopodobne jest ze ludzie na niskich tierach beda z tym latac i przekladac do wyzszych.

@timor
z czym ze to wlasnie kasa jest glownym problemem pozniej. zeby nazbierac na nowy czolg t7+ to sie zesrac mozna bez premium kiedy koszty napraw/pociskow praktycznie rownaja sie z zarobkiem o ile nie zagrasz flawless rundy. sa co prawda czolgi do zarabiania na nizszych tierach, ale i tak ciezko to widze.
natomiast z goldem to jebniesz sobie z milion kredytow, premium + free experience i mozesz przeskakiwac po kilka tierow - siedzisz na przyklad na t2, zarabiasz nim expa i rozwijasz tylko to co jest niezbedne do nastepnego pojazdu, nastepnego nie kupujesz tylko tez za free exp rozwijasz na kolejny i przeskakujesz z gorki na t4-t5 naprzyklad.

Autor:  Teo [ 14 kwi 2011, 00:08 ]
Tytuł: 

Przesadzasz, jak ktoś ma wymaksowany pojazd to go daje do wyższej grupy ( patrz link co dałem ), a 500k kredytów na jeden moduł to sporo realnej kasy, wiec spora bariera by sobie śmigać piksele na monitorze.

Autor:  Bloodleaf [ 14 kwi 2011, 07:17 ]
Tytuł: 

Te moduły to te "consumables" są ? Czy gdzieś tam w shopie można to nabyć? Bo aż tak się nie zagłębiałem tym bardziej że wczoraj padł mi windows i reinstalacja mnie czeka -_-

Jak Embe powiedział 500k/moduł to dużo RL kasy i chyba raczej tylko maniacy wydadzą tyle żeby to mieć "od zaraz".

Autor:  Dana [ 14 kwi 2011, 07:32 ]
Tytuł: 

Consumable to są rzeczy które znikają po jednym użyciu, lub jednej bitwie. Wchodzą one w sloty na prawo. Na lewo od nich są moduły, czyli ulepszenia permanentne.

Autor:  Huragan [ 14 kwi 2011, 07:45 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
-25% do wykrycia w miejscu


Wczoraj mi sie ze 3 razy zdarzylo ze ktos do mnie strzelal a nie moglem go zobaczyc. Czy mogl miec taki modul? Czy tez to jakis bug ?
Wydawalo mi sie, ze jak ktos strzela to powinien sie od razu pokazac jako czerwona kropka, hm hm

Autor:  KomaNczos [ 14 kwi 2011, 07:49 ]
Tytuł: 

@Huragan:

Kup sobie ta siatke maskujaca za 100000 (mozna ja przekladac z czolgu na czolg) i wjedz swoim czolgiem w krzaki - bedziesz praktycznie niewidzialny. Znikajace/niewidzialne czolgi to najwieksza wada tej gry wg mnie. Dodatkowo osoby ktore kupily golda moga wymaksowac sobie zaloge i dac im perka na "niewidzialnosc" :/

Autor:  Bloodleaf [ 14 kwi 2011, 07:49 ]
Tytuł: 

Nie czołgi pojawiają sią dopiero jako kropki po tym jak ty/ktoś z twojej drużyny w twoim radio range go zobaczy, inaczej może do ciebie napierdzielać jako invi.

Autor:  Mendol [ 14 kwi 2011, 08:01 ]
Tytuł: 

wystarczy ze scout stoi w krzakach i cie widzi (ty jego nie) a caly team przeciwnika moze w ciebie walic i ich nie zobaczysz.
filmik, ktory tlumaczy to wklejalem w innym temacie.

Autor:  Huragan [ 14 kwi 2011, 08:05 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
wystarczy ze scout stoi w krzakach i cie widzi (ty jego nie) a caly team przeciwnika moze w ciebie walic i ich nie zobaczysz.
filmik, ktory tlumaczy to wklejalem w innym temacie.


Aha, sprytne.. ok, dzieki za wyjasnienie :)

Autor:  Dana [ 14 kwi 2011, 08:07 ]
Tytuł: 

Pamiętaj też że niektóre pojazdy (Niszczyciele czołgów głównie), mają bonus do ukrywania się.

Autor:  Mendol [ 14 kwi 2011, 08:19 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=_hZsHHH7j9k
tu jest ladnie wyjasnione co i jak

Strona 2 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team