MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

UO-Second Age
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42979
Strona 2 z 2

Autor:  Highlander [ 3 lut 2014, 11:22 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

może kogos zainteresuje:
http://www.fantasyrealmonline.com/Previews.aspx

ale ogolnie nie rozumiem czemu czemu nie pojawil się nawet średni klon z trochę lepszą grafiką.

kiedyś myslalem, ze z tego cos wyjdzie http://www.linkrealms.com/

Autor:  Oyci3C [ 3 lut 2014, 11:32 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Dokładnie, wystarczyłoby zrobić jakąś cudowną 2d grafiką z pierdyliardem klatek animacji.

Autor:  iniside [ 3 lut 2014, 11:38 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Zawsze mozemy zrobic kickstartera na UO klona z lepsza grafika. (W 3D w rzucie izometrycznym).

Autor:  Skolfild [ 3 lut 2014, 18:39 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Nie wyobrazam sobie lepszej grafiki w ultimie online.

Wystarczy porownac Serie Baldurs gate z Neverwinter nights - taki rzut izometryczny 2d pod wzgledem klimatu jest po prostu NIE DO ODTWORZENIA w jakiejkolwiek grafice 3D.

A co do polskiej sceny Ultimy to cały czas coś sie dzieje, wiec bez obaw :D

W maju wraca całkowicie odmieniony CL http://clairslair.com
DM ostatnio ma cos kolo ~100 graczy
Pojawiaja sie ciagle jakies nowe serwery (Ostatnio http://uotc.pl/)

Scena ultimy nigdy nie zginie, bo niestety wszystkie nowe mmorpgi sa tak zalosnie proste i przyjacielskie dla gracza ze az sie tecza rzyga

Nie ma to jak otrzymac dobry, solidny wpierd*l od redow i wracac duchem przez pol mapy :D

Autor:  Niah [ 3 lut 2014, 18:41 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Skolfild napisał(a):
Wystarczy porownac Serie Baldurs gate z Neverwinter nights - taki rzut izometryczny 2d pod wzgledem klimatu jest po prostu NIE DO ODTWORZENIA w jakiejkolwiek grafice 3D.


+1

Autor:  Highlander [ 3 lut 2014, 19:44 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Szczerze to starczylby lifting + by gra byla latwiejsza dla gracza na początku, UI itp. na obecne czasy na pewno nie zachęca, czy jakies tam używanie dodatkowych pluginow. (nie wiem, nie znam sie, duzo nie pogralem)

Autor:  gosugamer1 [ 4 lut 2014, 08:25 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Skolfild napisał(a):
Nie wyobrazam sobie lepszej grafiki w ultimie online.

Wystarczy porownac Serie Baldurs gate z Neverwinter nights - taki rzut izometryczny 2d pod wzgledem klimatu jest po prostu NIE DO ODTWORZENIA w jakiejkolwiek grafice 3D.

A co do polskiej sceny Ultimy to cały czas coś sie dzieje, wiec bez obaw :D

W maju wraca całkowicie odmieniony CL http://clairslair.com
DM ostatnio ma cos kolo ~100 graczy
Pojawiaja sie ciagle jakies nowe serwery (Ostatnio http://uotc.pl/)

Scena ultimy nigdy nie zginie, bo niestety wszystkie nowe mmorpgi sa tak zalosnie proste i przyjacielskie dla gracza ze az sie tecza rzyga

Nie ma to jak otrzymac dobry, solidny wpierd*l od redow i wracac duchem przez pol mapy :D


Wszystko prawda, ale ja bym chętnie zobaczył Ultimę w nowej grafice + nowe UI.
Pisząc nowej grafice, dalej mam na myśli 2D, przecież teraz cuda z tym robią:

project eternity
Obrazek

Autor:  Oyci3C [ 4 lut 2014, 09:32 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Dokładnie, odpowiedni rzut i 2D w zupełności urywa jaja.
Poza tym nawet najlepsze 3D w tego typu grze i rzucie nie przebije kreski.

Autor:  Highlander [ 4 lut 2014, 09:44 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

No i 2D są trochę nieśmiertelne, stare gry tego typu dalej cieszą oko, czy mają swój klimat. Stare gry w 3D... wypalają oczy.

A niektóre gry, które wychodzą teraz w 3d pozostawiają wiele do życzenia.

Autor:  zaboleq [ 4 lut 2014, 20:04 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Skolfild napisał(a):
Nie wyobrazam sobie lepszej grafiki w ultimie online.

Wystarczy porownac Serie Baldurs gate z Neverwinter nights - taki rzut izometryczny 2d pod wzgledem klimatu jest po prostu NIE DO ODTWORZENIA w jakiejkolwiek grafice 3D.

A co do polskiej sceny Ultimy to cały czas coś sie dzieje, wiec bez obaw :D

W maju wraca całkowicie odmieniony CL http://clairslair.com
DM ostatnio ma cos kolo ~100 graczy
Pojawiaja sie ciagle jakies nowe serwery (Ostatnio http://uotc.pl/)

Scena ultimy nigdy nie zginie, bo niestety wszystkie nowe mmorpgi sa tak zalosnie proste i przyjacielskie dla gracza ze az sie tecza rzyga

Nie ma to jak otrzymac dobry, solidny wpierd*l od redow i wracac duchem przez pol mapy :D


Hmm po tym jak Endore zeszło na psy nie interesowałem się UO a to widać błąd! Jestem ciekaw co wyjdzie z tego nowego CL-a. Poczekam do maja i się sam przekonam :D.

Autor:  Highlander [ 4 lut 2014, 21:08 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

a ja zawsze chcialem zapytac, czemu enhanced Stygian Abyss 3d client sie nie przyjal? Przynajmniej tak mnie sie wydaje.
Domyslam sie, ze przyszedl razem z tym inny ruleset czy cos? ale, żeby jakis shard nie powstal na wzór starego UO? imo wystarczająca grafa ;]

Obrazek

Autor:  TobiAlex [ 4 lut 2014, 21:19 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

No właśnie, pytanie:

http://www.uo.com/Client-Download

Czy ten Enhanced Client to jest ta wersja z tego screena powyżej?

Autor:  Oyci3C [ 4 lut 2014, 21:28 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

No client to client - jak masz najnowszy pewnie dodatek to i ten engine masz.

@Spamlander -> gfx jedno a wykonanie drugie, zobacz jak to w akcji wygląda.

Autor:  Kaczy [ 9 lut 2014, 09:26 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Ja jak przypomne sobie jak mnie stary zjebal za rachunek od TPSa :Dz 15 lat temu jak gralem caly miesiac w UO na ISDN.

Hehe to byly czasy.Przez te kilkanascie lat zadna gra nawet w 20% nie powodowala u mnie takich emocji jak UO.

Oprocz tego w UO cale community , zloty, znajomi itd.

UO >>> ALL

Autor:  patrykfreyd [ 9 lut 2014, 19:37 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Wydanie klienta KR bylo jedna wielka porazka. Wygladal calkiem niezle tylko na screenach. W rzeczywistosci byl bardzo niegrywalny. Gracze doslownie zbojkotowali pomysl, a Mythic wybronil sie zmiksowaniem clienta KR z klasycznym i nazwal go Enhanced Client. Wystarczy popytac graczy w grze i szybko dojdziecie do wniosku ze praktycznie nikt z niego nie korzysta. Osobiscie jestem zazenowany ze tak zmarnowano srodki, ktore defacto mozna bylo przeznaczyc na rozwoj/sequel(?).

Szkoda ze EA tak zepsula tytul... Na szczescie nadal mozna grac na prywatnych serverach pre-aos, ktore sa wrecz przepelnione graczami. Swietnym przykladem jest UO Forever gdzie Online siegnelo w peaku 1400(!). Jest to swietny wynik biorac pod uwage ze prowadza ten serwer zwykli amatorzy/fani tytulu.
Odsylam do joinuo.com oraz uogateway.com

Dla tych co nie widzieli, jest ciekawa strona z artami UO http://www.andrea.net/
Wydaje mi sie ze to wlasnie w te strone UO powinno pojsc (jesli chodzi o grafike rzecz jasna)
Jest ladnie, ale dalej oldshoolowo.

ObrazekObrazek

Autor:  Highlander [ 9 lut 2014, 20:11 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

O dzieki za wytlumaczenie :) tak wlasnie myslalem, ze cos musialo byc na rzeczy. UO Forever to slyszalem, ze duzo graczy ale nie myslalem, ze az 1400.

Zreszta latwo znajezc jakies inne, np.:
http://www.uorenaissance.com/

szkoda, ze nikt tej niszy jakos nie moze zagospodarowac w czasach wspolczesnych.

Autor:  peta0 [ 12 kwi 2014, 15:37 ]
Tytuł:  Re: UO-Second Age

Ostatnio otrzymałem dostęp do grania na polskim shardzie DMII, ale jest mały k*rwa problem, jak wejść do gry! Pomóżcie.
Macie link http://www.dm-uo.pl/

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team