MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 2 z 73

Autor:  gosugamer1 [ 17 lis 2013, 21:18 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Imo Rust najbardziej obiecujący w tej chwili.

Nether wygląda i gameplayowo jest tak podobno do WarZ, że szkoda nawet czasu.

DayZ Standalone - fail jak ja pierdole, w ogóle te tumany nie mają głowy do niczego, modzik był na takim hajpie jak mało jaki tytuł na PC w ostatnich latach.
A oni zamiast wykorzystać to na maksa - sprzedać ludziom early accesy do tej ich alfy, czy nawet pre-ordery po prostu - wyciągneli by z tego pewnie kilka milionów, zatrudnili by 30 ogarniętych osób do roboty i mielibyśmy grę gotową już dawno i profit...
A tak to wydadzą to za 2 lata, jako niedopracowane, niegrywalne gówno i nikogo to już nie będzie obchodzić.

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 21:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

w tym problem że SA wygląda jak gówno. Ja bym liczył na zombie w jakości z left4dead anie takie zglitchowane ;/

Autor:  Oyci3C [ 17 lis 2013, 21:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

gosugamer1 napisał(a):
DayZ Standalone - fail jak ja pierdole, w ogóle te tumany nie mają głowy do niczego, modzik był na takim hajpie jak mało jaki tytuł na PC w ostatnich latach.
A oni zamiast wykorzystać to na maksa - sprzedać ludziom early accesy do tej ich alfy, czy nawet pre-ordery po prostu - wyciągneli by z tego pewnie kilka milionów, zatrudnili by 30 ogarniętych osób do roboty i mielibyśmy grę gotową już dawno i profit...
A tak to wydadzą to za 2 lata, jako niedopracowane, niegrywalne gówno i nikogo to już nie będzie obchodzić.


Dokładnie. Też tego nie pojmuję jak w tych czasach przy tych możliwościach fundowania projektu można odjebać coś takiego.

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 21:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Swoją drogą Bohemia pomaga przy DayZ czy to jakaś ekipa Rocketa?

Autor:  Oyci3C [ 17 lis 2013, 21:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Pewnie pomaga ale nawet jeśli to rofl ;)

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 21:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A to Rust to po ile chodzi w ogole?

Bo za 7 days to die 35$ to przeginka. Ale ciekawa gra.

Dead nation do army 3 sie sciaga, przynajmniej jakis launcher jest i samo sie sciaga.

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 21:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

20$
O 1 w nocy rzucają klucze i chyba kupię :P
Co do rusta, model budowy z tej gry odpowiada mi bardziej niż klockowaty a'la MC, bardziej nadaje się do sandbox survivalu. Ja przyszłość Rusta upatruję w systemie budowy z Wurma, do tego Wurmowski terraforming.
W ostatnim patchu dodali trawę więc otocznie wygląda znacznie przyjemniej.

Zoombies też ma launcher tylko niedopracowany. Kolejnym problemem Zoombies jest też to że nie wiadomo co oni tam właściwie robią i co będzie w kolejnym patchu xD

Autor:  gosugamer1 [ 17 lis 2013, 21:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A wiadomo, kiedy będzie można kupić na steamie jak biali ludzie?

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 21:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

a jak sie kupi tego Rusta to mozna to pozniej aktywowac na steam?

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 21:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Kupujesz klucz i aktywujesz na steam. Po prostu nie ma tego jeszcze w steamowym sklepie.
http://www.playrust.com/buy/

przynajmniej tak pisze w ichsiejszym sklepie:
After you buy

When you buy you will be sent a Key to your paypal address that you can use to add the game to Steam. Once you create an account you will be able to play straight away.

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 21:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

czyli pozniej bedzie kosztowac 20 ojro ;p

a w tym Rust to rozgrywka jest tylko w lesie? czy sa tam jakies miasta?

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 21:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

na chwile obecną wiem że są jakieś tereny zabudowane. Stoją tam budynki, czasem kilkupiętrowe itp, do tego jest podwyższony poziom radiacji i licznik Geigera tyka :P
Poza tym są agresywne zwierzęta np niedźwiedzie :p

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 22:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tylko niestety z tego co widzialem strzelanie wyglada jak w jakims CSie ;/ co do tego typu gry imo troche slabo pasuje a bardziej Arma stajla

Autor:  wenth1 [ 17 lis 2013, 22:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

założenie jest takie ze miasta mają być budowane przez graczy, więc pewnie na jednym serwie wygląda to ubogo a na innym dobrze.

po za tym są opuszczone bazy i silosy przy których kręcą się zombie i respawnują się skrzynki z wartościowymi itemami. To właśnie tutaj są największe skupiska graczy. Przy tych obozach jest też dużo budowli postawionych przez graczy i tam można spotkać "al qaeda'e" która biega i co jakis czas wysadza komuś drzwi, włamując się i zabierając cały dorobek :P

edit: strzelanie nie wygląda jak w csie. Moze z filmików tak wywnioskowałeś.
jak dla mnie jest znacznie ciężej bo nie ma jako tako celownika, amunicja też jest dosyć cenna i ogólnie jak zginiesz to wszystko stracisz, wiec to raczej nie jest bezsensowna strzelanka ;p

Jak narazie grając solo, to wiecej uciekam i sie chowam niż otwarcie strzelam z innymi. Noobków nie chce zabijać bo sam na początku co chwile ginalem i wiem ze to nie jest fajne ;p

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 22:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Też nie wolał bym arma style strzelanie, aczkolwiek można się spodziewać że Rust jest w tak wczesnej fazie że to się może jeszcze zmienić.
Choć z racji tego że bardzo lubię wurma (a że grałem w niego jeszcze za czasów wczesnej alphy, jestem nim nieco zmęczony :P) chętnie zagram w coś co jest podobne ale ma znacznie lepsze PVP :P


Ciekawe jest to że gdy się wylogujesz to nie znikasz a jedynie kładziesz się spać!

Autor:  wenth1 [ 17 lis 2013, 22:15 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

nie grałem w wurma, ale z tego to zdążyłem zauważyć to
PVP - lepsze
CRAFTING - uboższy (jak narazie, Alfa)

chociaż coraz to znajduje jakieś nowe recepty których sie uczę i coraz wiecej niewiadomych jest.

Mam nadzieje że mój domek przetrwa noc...
a jak nie to mam zbunkrowane kilka C4 i tez wysadze komuś drzwi :C

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 22:16 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak duży jest świat w Rustcie? Jest jakaś mapa?

Autor:  wenth1 [ 17 lis 2013, 22:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

a tego to ja nie wiem czy jest jakaś mapa.

ja narazie osiedliłem sie przy jednej stacji radioaktywnej i tam urzęduje. Nie zapuszczam sie w nieznane tereny bo narazie nie mam po co (BRAK EKIPY DO GRY)

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 22:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Muszę przyznać że bronie wyglądają całkiem ładnie. Jak przeładowujesz pistolet widać pocisk w komorze.
Btw, jak tu jest z nauka receptur, przenoszą się miedzy serwerami?

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 22:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

wenth - ja rozumiem, ze cala gra to inny koncept i nie jest to po prostu fps, bo same zalozenia to czynią. Ale sam model strzelania, wyglada to bardzo łatwo. Zakladam, ze kto pierwszy kogos zobaczy to pewnie wygrywa. Bo pewnie 1 shot = 1 kill?

Strona 2 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team