MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 2 z 73 |
Autor: | gosugamer1 [ 17 lis 2013, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Imo Rust najbardziej obiecujący w tej chwili. Nether wygląda i gameplayowo jest tak podobno do WarZ, że szkoda nawet czasu. DayZ Standalone - fail jak ja pierdole, w ogóle te tumany nie mają głowy do niczego, modzik był na takim hajpie jak mało jaki tytuł na PC w ostatnich latach. A oni zamiast wykorzystać to na maksa - sprzedać ludziom early accesy do tej ich alfy, czy nawet pre-ordery po prostu - wyciągneli by z tego pewnie kilka milionów, zatrudnili by 30 ogarniętych osób do roboty i mielibyśmy grę gotową już dawno i profit... A tak to wydadzą to za 2 lata, jako niedopracowane, niegrywalne gówno i nikogo to już nie będzie obchodzić. |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 21:22 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
w tym problem że SA wygląda jak gówno. Ja bym liczył na zombie w jakości z left4dead anie takie zglitchowane ;/ |
Autor: | Oyci3C [ 17 lis 2013, 21:24 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
gosugamer1 napisał(a): DayZ Standalone - fail jak ja pierdole, w ogóle te tumany nie mają głowy do niczego, modzik był na takim hajpie jak mało jaki tytuł na PC w ostatnich latach. A oni zamiast wykorzystać to na maksa - sprzedać ludziom early accesy do tej ich alfy, czy nawet pre-ordery po prostu - wyciągneli by z tego pewnie kilka milionów, zatrudnili by 30 ogarniętych osób do roboty i mielibyśmy grę gotową już dawno i profit... A tak to wydadzą to za 2 lata, jako niedopracowane, niegrywalne gówno i nikogo to już nie będzie obchodzić. Dokładnie. Też tego nie pojmuję jak w tych czasach przy tych możliwościach fundowania projektu można odjebać coś takiego. |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 21:28 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Swoją drogą Bohemia pomaga przy DayZ czy to jakaś ekipa Rocketa? |
Autor: | Oyci3C [ 17 lis 2013, 21:37 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Pewnie pomaga ale nawet jeśli to rofl |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 21:39 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
A to Rust to po ile chodzi w ogole? Bo za 7 days to die 35$ to przeginka. Ale ciekawa gra. Dead nation do army 3 sie sciaga, przynajmniej jakis launcher jest i samo sie sciaga. |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 21:41 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
20$ O 1 w nocy rzucają klucze i chyba kupię Co do rusta, model budowy z tej gry odpowiada mi bardziej niż klockowaty a'la MC, bardziej nadaje się do sandbox survivalu. Ja przyszłość Rusta upatruję w systemie budowy z Wurma, do tego Wurmowski terraforming. W ostatnim patchu dodali trawę więc otocznie wygląda znacznie przyjemniej. Zoombies też ma launcher tylko niedopracowany. Kolejnym problemem Zoombies jest też to że nie wiadomo co oni tam właściwie robią i co będzie w kolejnym patchu xD |
Autor: | gosugamer1 [ 17 lis 2013, 21:43 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
A wiadomo, kiedy będzie można kupić na steamie jak biali ludzie? |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 21:47 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
a jak sie kupi tego Rusta to mozna to pozniej aktywowac na steam? |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Kupujesz klucz i aktywujesz na steam. Po prostu nie ma tego jeszcze w steamowym sklepie. http://www.playrust.com/buy/ przynajmniej tak pisze w ichsiejszym sklepie: After you buy When you buy you will be sent a Key to your paypal address that you can use to add the game to Steam. Once you create an account you will be able to play straight away. |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 21:51 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
czyli pozniej bedzie kosztowac 20 ojro ;p a w tym Rust to rozgrywka jest tylko w lesie? czy sa tam jakies miasta? |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 21:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
na chwile obecną wiem że są jakieś tereny zabudowane. Stoją tam budynki, czasem kilkupiętrowe itp, do tego jest podwyższony poziom radiacji i licznik Geigera tyka Poza tym są agresywne zwierzęta np niedźwiedzie |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 22:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tylko niestety z tego co widzialem strzelanie wyglada jak w jakims CSie ;/ co do tego typu gry imo troche slabo pasuje a bardziej Arma stajla |
Autor: | wenth1 [ 17 lis 2013, 22:03 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
założenie jest takie ze miasta mają być budowane przez graczy, więc pewnie na jednym serwie wygląda to ubogo a na innym dobrze. po za tym są opuszczone bazy i silosy przy których kręcą się zombie i respawnują się skrzynki z wartościowymi itemami. To właśnie tutaj są największe skupiska graczy. Przy tych obozach jest też dużo budowli postawionych przez graczy i tam można spotkać "al qaeda'e" która biega i co jakis czas wysadza komuś drzwi, włamując się i zabierając cały dorobek edit: strzelanie nie wygląda jak w csie. Moze z filmików tak wywnioskowałeś. jak dla mnie jest znacznie ciężej bo nie ma jako tako celownika, amunicja też jest dosyć cenna i ogólnie jak zginiesz to wszystko stracisz, wiec to raczej nie jest bezsensowna strzelanka ;p Jak narazie grając solo, to wiecej uciekam i sie chowam niż otwarcie strzelam z innymi. Noobków nie chce zabijać bo sam na początku co chwile ginalem i wiem ze to nie jest fajne ;p |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 22:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Też nie wolał bym arma style strzelanie, aczkolwiek można się spodziewać że Rust jest w tak wczesnej fazie że to się może jeszcze zmienić. Choć z racji tego że bardzo lubię wurma (a że grałem w niego jeszcze za czasów wczesnej alphy, jestem nim nieco zmęczony ) chętnie zagram w coś co jest podobne ale ma znacznie lepsze PVP Ciekawe jest to że gdy się wylogujesz to nie znikasz a jedynie kładziesz się spać! |
Autor: | wenth1 [ 17 lis 2013, 22:15 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
nie grałem w wurma, ale z tego to zdążyłem zauważyć to PVP - lepsze CRAFTING - uboższy (jak narazie, Alfa) chociaż coraz to znajduje jakieś nowe recepty których sie uczę i coraz wiecej niewiadomych jest. Mam nadzieje że mój domek przetrwa noc... a jak nie to mam zbunkrowane kilka C4 i tez wysadze komuś drzwi :C |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 22:16 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jak duży jest świat w Rustcie? Jest jakaś mapa? |
Autor: | wenth1 [ 17 lis 2013, 22:17 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
a tego to ja nie wiem czy jest jakaś mapa. ja narazie osiedliłem sie przy jednej stacji radioaktywnej i tam urzęduje. Nie zapuszczam sie w nieznane tereny bo narazie nie mam po co (BRAK EKIPY DO GRY) |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 22:22 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Muszę przyznać że bronie wyglądają całkiem ładnie. Jak przeładowujesz pistolet widać pocisk w komorze. Btw, jak tu jest z nauka receptur, przenoszą się miedzy serwerami? |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
wenth - ja rozumiem, ze cala gra to inny koncept i nie jest to po prostu fps, bo same zalozenia to czynią. Ale sam model strzelania, wyglada to bardzo łatwo. Zakladam, ze kto pierwszy kogos zobaczy to pewnie wygrywa. Bo pewnie 1 shot = 1 kill? |
Strona 2 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |