MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Skullstone - polski dungeon crawler https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44933 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Arturnik [ 11 maja 2016, 07:10 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
a tak ogolnie o dungeon crawlerach - poleca ktos jakas pozycje? W cos bym pogral - stare, nowe bez znaczenia, ale jesli cos po wydaniu Grimrocka, to zeby byla dobra pozycja, a nie jakis EA crap |
Autor: | candidoser [ 11 maja 2016, 07:13 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
To co napisal Isengrim. Najlepiej zrobcie remake tego: https://www.youtube.com/watch?v=Gr0tczfK4-A Ten post jest krotki, wiec wszyscy zauwaza jak napisze, ze roball to idiota. |
Autor: | Isengrim [ 11 maja 2016, 10:35 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
What? Ty czytaj co piszą. Dobij go. |
Autor: | FrozenShade [ 11 maja 2016, 10:39 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Nie jestem dziewicą, którą trzeba uratować przed złym smokiem Roballem Ale mimo wszystko miło się czyta pozytywne komentarze, zwłaszcza po i w trakcie kolejnej kilkugodzinnej 'sesji' pisania kodu. Dzięki za te nieliczne. Isengrim, czemu kolejne fantasy a nie sf czy postapo? Nie wiem, tak wyszło, robimy to, w czym czujemy się najlepiej a to według mnie bardzo ważna rzecz przy pierwszym tak dużym projekcie. Kolejna produkcja pewnie będzie w innym klimacie, w ramach wyzwania. |
Autor: | Isengrim [ 11 maja 2016, 10:53 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Cóż, myślę że tym "tak wyszło" robicie kolejną gównogierkę. Dla prawdziwego twórcy to nie ma "tak wychodzić", to ma być pomysł i realizacja, ale w odniesieniu do rzeczywistości rynkowej. Klona, to każdy głupi potrafi zrobić. Chinczycy to za połowę ceny. Ale zrobić coś fajnego - to jest sztuka. Wasza gra nie wygląda zle, ona wygląda niestety podobnie. |
Autor: | candidoser [ 11 maja 2016, 10:58 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Isengrim napisał(a): Wasza gra nie wygląda zle, ona wygląda niestety podobnie. Zwlaszcza jak sie pusci na dwoch monitorach obok siebie gameplay z LoG 1 i ten wasz. |
Autor: | FrozenShade [ 11 maja 2016, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Isengrim, to podobieństwo też nie jest złe. Na jakimś forum ktoś po prostu napisał: o, podobne do Grimrocka, Grimrock mi się podobał to w to też zagram. Podobieństwo głównie widać po screenach - ściany, pochodnie, drzwi. No nie ma oryginalności, w podziemiach muszą być ściany, ale obecny wygląd to tylko jeden z kilku planowanych. Kolejny jest na etapie projektowania. Oprócz schludnej grafiki bardzo ważną rzeczą jest też gameplay - a tu różnic będzie dużo więcej, same moby mają trochę więcej możliwości, aktywne skille postaci też wpłyną na grę. Najlepiej będzie to widać pod koniec naszych prac, gdy uporamy się z balansem. Isengrim napisał(a): "Klona, to każdy głupi potrafi zrobić." Napisz jakiegoś candidoser napisał(a): Zwlaszcza jak sie pusci na dwoch monitorach obok siebie gameplay z LoG 1 i ten wasz. Mam tak samo jak patrzę na first person shootery |
Autor: | Niah [ 11 maja 2016, 11:17 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Twoja gra powinna bronić się sama. |
Autor: | FrozenShade [ 11 maja 2016, 11:20 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Jak będzie 'dorosła' to pewnie da radę. Po prostu dostaniecie tu link do wersji demo. |
Autor: | Isengrim [ 11 maja 2016, 11:30 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
FrozenShade napisał(a): Isengrim napisał(a): "Klona, to każdy głupi potrafi zrobić." Napisz jakiegoś No ja pierdole. |
Autor: | tiomor [ 11 maja 2016, 11:37 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Ja się chuja znam na dc, ale czy przypadkiem każda gra nie wygląda identycznie, tylko z inną teksturą?:[ |
Autor: | Niah [ 11 maja 2016, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
tiomor napisał(a): Ja się chuja znam na dc, ale czy przypadkiem każda gra nie wygląda identycznie, tylko z inną teksturą?:[ No tak. |
Autor: | candidoser [ 11 maja 2016, 11:57 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
no tutaj nawet tekstura jest w zasadzie 'ta sama' co w LoG;) Mozesz cos napisac o technicznym aspekcie? Jaki engine, ilu was w ogole jest... |
Autor: | kamilus [ 11 maja 2016, 11:58 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
roball napisał(a): Isengrim napisał(a): FrozenShade napisał(a): Napisz jakiegoś No ja pierdole. A pozniej zrob dlc. Kto zakłada kickstartera? |
Autor: | FrozenShade [ 11 maja 2016, 12:05 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
tiomor napisał(a): Ja się chuja znam na dc, ale czy przypadkiem każda gra nie wygląda identycznie, tylko z inną teksturą?:[ Bo to taki typ gier jest. Zrobił bym scenerię na statku kosmicznym to by był "Grimrock z kosmicznymi teksturami" Isengrim napisał(a): FrozenShade napisał(a): Isengrim napisał(a): "Klona, to każdy głupi potrafi zrobić." Napisz jakiegoś No ja pierdole. No to potrafi zrobić, czy nie? candidoser napisał(a): no tutaj nawet tekstura jest w zasadzie 'ta sama' co w LoG;) Mozesz cos napisac o technicznym aspekcie? Jaki engine, ilu was w ogole jest... Tak, tekstura kamiennej ściany, grafik wybrał to na początek. Aktualnie trwają prace nad drugim wyglądem, docelowo ma ich być 4 lub 5. Gra jest pisana w JMonkeyEngine, to taki opensourcowy silnik pod Javę, bardziej skierowany do programistów niż ludzi lubiących układać sobie klocki powiązane skryptami. Zespół liczy 9 osób, w tym ja jako jedyny programista. Mamy grafików 2D i 3D, rysowników, muzyków. Jesteśmy samowystarczalni, no może poza SFX, te bierzemy darmowe lub z tanich paczek i obrabiamy. |
Autor: | Isengrim [ 11 maja 2016, 12:05 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Trzy strony pierdolenia, a tczewiak zamiast wykonać robotę, to po stanach się wozi. FrozenShade napisał(a): No to potrafi zrobić, czy nie? Synek, kurwa, deklinacja. |
Autor: | Isengrim [ 11 maja 2016, 12:37 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Okopy Wielkiej Wojny - zagrałbym. |
Autor: | FrozenShade [ 11 maja 2016, 12:45 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Isengrim napisał(a): FrozenShade napisał(a): No to potrafi zrobić, czy nie? Synek, kurwa, deklinacja. Ojciec, ogarnij... |
Autor: | tiomor [ 11 maja 2016, 12:53 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Ojca lepiej nie wzywaj :V |
Autor: | warhameron [ 11 maja 2016, 19:59 ] |
Tytuł: | Re: Skullstone - polski dungeon crawler |
Arturnik napisał(a): a tak ogolnie o dungeon crawlerach - poleca ktos jakas pozycje? W cos bym pogral - stare, nowe bez znaczenia, ale jesli cos po wydaniu Grimrocka, to zeby byla dobra pozycja, a nie jakis EA crap Star Crawlers http://store.steampowered.com/app/318970/ Premiera w ciągu 6 miechów, ale gra jest grywalna i spokojnie wsiorbie na 1-2 tygodnie. To, chyba najbardziej dopracowany DC z obecnych w EA i do tego SF. Na starcie wspracia dla modów nie będzie, ale obiecali, że zrobią. Aż się prosi o mod/y w uniwersum WH40K/Space Hulk. Isengrim napisał(a): Okopy Wielkiej Wojny - zagrałbym. + klimat Cthulhu / DeathWatch (film) Jedna gra jest w takim klimacie, ale nie ten gatunek: http://store.steampowered.com/app/251390/?l=polish |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |