MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Skullstone - polski dungeon crawler
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44933
Strona 2 z 3

Autor:  Arturnik [ 11 maja 2016, 07:10 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

a tak ogolnie o dungeon crawlerach - poleca ktos jakas pozycje? W cos bym pogral - stare, nowe bez znaczenia, ale jesli cos po wydaniu Grimrocka, to zeby byla dobra pozycja, a nie jakis EA crap :(

Autor:  candidoser [ 11 maja 2016, 07:13 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

To co napisal Isengrim.
Najlepiej zrobcie remake tego: https://www.youtube.com/watch?v=Gr0tczfK4-A

Ten post jest krotki, wiec wszyscy zauwaza jak napisze, ze roball to idiota.

Autor:  Isengrim [ 11 maja 2016, 10:35 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

What? Ty czytaj co piszą.
Dobij go.

Autor:  FrozenShade [ 11 maja 2016, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Nie jestem dziewicą, którą trzeba uratować przed złym smokiem Roballem :)
Ale mimo wszystko miło się czyta pozytywne komentarze, zwłaszcza po i w trakcie kolejnej kilkugodzinnej 'sesji' pisania kodu. Dzięki za te nieliczne.

Isengrim, czemu kolejne fantasy a nie sf czy postapo? Nie wiem, tak wyszło, robimy to, w czym czujemy się najlepiej a to według mnie bardzo ważna rzecz przy pierwszym tak dużym projekcie. Kolejna produkcja pewnie będzie w innym klimacie, w ramach wyzwania.

Autor:  Isengrim [ 11 maja 2016, 10:53 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Cóż, myślę że tym "tak wyszło" robicie kolejną gównogierkę. Dla prawdziwego twórcy to nie ma "tak wychodzić", to ma być pomysł i realizacja, ale w odniesieniu do rzeczywistości rynkowej. Klona, to każdy głupi potrafi zrobić. Chinczycy to za połowę ceny. Ale zrobić coś fajnego - to jest sztuka. Wasza gra nie wygląda zle, ona wygląda niestety podobnie.

Autor:  candidoser [ 11 maja 2016, 10:58 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Isengrim napisał(a):
Wasza gra nie wygląda zle, ona wygląda niestety podobnie.


Zwlaszcza jak sie pusci na dwoch monitorach obok siebie gameplay z LoG 1 i ten wasz.

Autor:  FrozenShade [ 11 maja 2016, 11:15 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Isengrim, to podobieństwo też nie jest złe. Na jakimś forum ktoś po prostu napisał: o, podobne do Grimrocka, Grimrock mi się podobał to w to też zagram.
Podobieństwo głównie widać po screenach - ściany, pochodnie, drzwi. No nie ma oryginalności, w podziemiach muszą być ściany, ale obecny wygląd to tylko jeden z kilku planowanych. Kolejny jest na etapie projektowania.
Oprócz schludnej grafiki bardzo ważną rzeczą jest też gameplay - a tu różnic będzie dużo więcej, same moby mają trochę więcej możliwości, aktywne skille postaci też wpłyną na grę. Najlepiej będzie to widać pod koniec naszych prac, gdy uporamy się z balansem.

Isengrim napisał(a):
"Klona, to każdy głupi potrafi zrobić."

Napisz jakiegoś :)

candidoser napisał(a):
Zwlaszcza jak sie pusci na dwoch monitorach obok siebie gameplay z LoG 1 i ten wasz.

Mam tak samo jak patrzę na first person shootery :)

Autor:  Niah [ 11 maja 2016, 11:17 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Twoja gra powinna bronić się sama.

Autor:  FrozenShade [ 11 maja 2016, 11:20 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Jak będzie 'dorosła' to pewnie da radę. Po prostu dostaniecie tu link do wersji demo.

Autor:  Isengrim [ 11 maja 2016, 11:30 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

FrozenShade napisał(a):
Isengrim napisał(a):
"Klona, to każdy głupi potrafi zrobić."

Napisz jakiegoś :)

No ja pierdole.

Autor:  tiomor [ 11 maja 2016, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Ja się chuja znam na dc, ale czy przypadkiem każda gra nie wygląda identycznie, tylko z inną teksturą?:[

Autor:  Niah [ 11 maja 2016, 11:48 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

tiomor napisał(a):
Ja się chuja znam na dc, ale czy przypadkiem każda gra nie wygląda identycznie, tylko z inną teksturą?:[


No tak.

Autor:  candidoser [ 11 maja 2016, 11:57 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

no tutaj nawet tekstura jest w zasadzie 'ta sama' co w LoG;)

Mozesz cos napisac o technicznym aspekcie? Jaki engine, ilu was w ogole jest...

Autor:  kamilus [ 11 maja 2016, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

roball napisał(a):
Isengrim napisał(a):
FrozenShade napisał(a):
Napisz jakiegoś :)

No ja pierdole.


A pozniej zrob dlc.

Kto zakłada kickstartera?

Autor:  FrozenShade [ 11 maja 2016, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

tiomor napisał(a):
Ja się chuja znam na dc, ale czy przypadkiem każda gra nie wygląda identycznie, tylko z inną teksturą?:[

Bo to taki typ gier jest. Zrobił bym scenerię na statku kosmicznym to by był "Grimrock z kosmicznymi teksturami" :)

Isengrim napisał(a):
FrozenShade napisał(a):
Isengrim napisał(a):
"Klona, to każdy głupi potrafi zrobić."

Napisz jakiegoś :)

No ja pierdole.

No to potrafi zrobić, czy nie?

candidoser napisał(a):
no tutaj nawet tekstura jest w zasadzie 'ta sama' co w LoG;)

Mozesz cos napisac o technicznym aspekcie? Jaki engine, ilu was w ogole jest...


Tak, tekstura kamiennej ściany, grafik wybrał to na początek. Aktualnie trwają prace nad drugim wyglądem, docelowo ma ich być 4 lub 5.

Gra jest pisana w JMonkeyEngine, to taki opensourcowy silnik pod Javę, bardziej skierowany do programistów niż ludzi lubiących układać sobie klocki powiązane skryptami.
Zespół liczy 9 osób, w tym ja jako jedyny programista. Mamy grafików 2D i 3D, rysowników, muzyków. Jesteśmy samowystarczalni, no może poza SFX, te bierzemy darmowe lub z tanich paczek i obrabiamy.

Autor:  Isengrim [ 11 maja 2016, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Trzy strony pierdolenia, a tczewiak zamiast wykonać robotę, to po stanach się wozi.
FrozenShade napisał(a):
No to potrafi zrobić, czy nie?

Synek, kurwa, deklinacja.

Autor:  Isengrim [ 11 maja 2016, 12:37 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Okopy Wielkiej Wojny - zagrałbym.

Autor:  FrozenShade [ 11 maja 2016, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Isengrim napisał(a):
FrozenShade napisał(a):
No to potrafi zrobić, czy nie?

Synek, kurwa, deklinacja.

Ojciec, ogarnij...

Autor:  tiomor [ 11 maja 2016, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Ojca lepiej nie wzywaj :V

Autor:  warhameron [ 11 maja 2016, 19:59 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Arturnik napisał(a):
a tak ogolnie o dungeon crawlerach - poleca ktos jakas pozycje? W cos bym pogral - stare, nowe bez znaczenia, ale jesli cos po wydaniu Grimrocka, to zeby byla dobra pozycja, a nie jakis EA crap :(



Star Crawlers http://store.steampowered.com/app/318970/ Premiera w ciągu 6 miechów, ale gra jest grywalna i spokojnie wsiorbie na 1-2 tygodnie. To, chyba najbardziej dopracowany DC z obecnych w EA i do tego SF.

Na starcie wspracia dla modów nie będzie, ale obiecali, że zrobią. Aż się prosi o mod/y w uniwersum WH40K/Space Hulk.


Isengrim napisał(a):
Okopy Wielkiej Wojny - zagrałbym.

+ klimat Cthulhu / DeathWatch (film)

Jedna gra jest w takim klimacie, ale nie ten gatunek: http://store.steampowered.com/app/251390/?l=polish

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team