MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Playerunknown's Battlegrounds
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=45185
Strona 2 z 7

Autor:  Nyx [ 14 kwi 2017, 23:03 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

"WYGLADA"

Autor:  Highlander [ 14 kwi 2017, 23:19 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Nie zesraj się.

No cóż, póki co gra mnie nie przekonuje, ta 'arcadowość' mi jakoś tutaj nie pasuje.
A co do samych one shotów to często jest duża odległość, niewiele 'korygując'. Nie robi to jakoś dużego wrażenia po prostu. Od taki tekst rzuciłem. Serio jest sens sie przypierdalać?

Ponawiam pytanie:
Highlander napisał(a):
Wiadomo moze jak ma wygladac w przyszlosci 'hardcore' setting?
Np. fpp, brak krwi na pol ekranu z 10km, wskaznika, ze sie kogos zabilo itp.?

Autor:  Nyx [ 14 kwi 2017, 23:53 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Ale kto sie przypierdala? Wyoslilem tylko ze na "WYGLADZIE" sie konczy. Dupshoty straszne leca na tym montażu, a gameplay wcale nie jest arcadowy

Autor:  Nyx [ 15 kwi 2017, 01:59 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

https://medium.com/@CipherLIVE/battlegr ... 7787c1b4c1 o taki esport będę walczył o wzgórze

Autor:  Highlander [ 15 kwi 2017, 07:05 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Pepe napisał(a):
Poki co to ty sie czepiasz oceniajac model strzalu i 'arcadowosc' gry po filmiku z youtube.


To nie jest przypierdalanie sie. A arcadowosc nie musi byc czyms zlym. Mimo to bardziej zastanawiam sie w ktorym kierunku tworcy gry chca isc. I tyle. A Wy jak gracie to mozecie skorygowac to co mi sie wydaje.

A odpowiadacie jakbym obrazil Wasza matke...

Szanse na esport wydaja mi sie naciagane ;)

Autor:  tiomor [ 15 kwi 2017, 09:07 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Zerowe wręcz :D

Gra wywodzi się z army, wątpię żeby szła bardziej w arcade niż jest.

Te strzały z dupy masz w każdej grze siłach się na realność. Po prostu masz farta i twój przypadkowy strzał walnął komuś heada. To jak ten mysliwy co ostatnio trafił rowerzysta.

Autor:  Turbot [ 18 kwi 2017, 17:52 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

i vector bron dzialajaca na 0,45 apc i szybkostrzelnosci 1000 n/s - w budynkach bedzie op

Autor:  Nyx [ 18 kwi 2017, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Kiedy ten patch bedzie?

Autor:  Turbot [ 19 kwi 2017, 08:28 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

20 kwietnia Nyx, ty taki english teacher a nawet Ci sie przeczytać nie chciało.

Autor:  Nyx [ 19 kwi 2017, 09:15 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Kurwa tak byłem zafascynowany contentem patch nota że przeoczyłem datę, wypierdalac juz:d

Autor:  Turbot [ 19 kwi 2017, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Streamy z test serwera -> do ogladania w pracy

https://www.twitch.tv/joshog

Autor:  tiomor [ 20 kwi 2017, 14:17 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Wam też zjebało modele własnej postaci? Wyrosły mi rude włosy na połowie głowy :O

Autor:  Turbot [ 20 kwi 2017, 17:07 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

tiomor napisał(a):
Wam też zjebało modele własnej postaci? Wyrosły mi rude włosy na połowie głowy :O


Ja stworzyłem postać z takimi rudymi wlosami, a teraz polowa serwera takie ma

Autor:  Ravushimo [ 21 kwi 2017, 12:22 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

epidemia rudych... kto chce poganiac przez weekend w squadzie? pogralbym w cos party bo na razie tylko solo/duo

Autor:  Turbot [ 21 kwi 2017, 13:57 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Ja wczoraj miałem 2 dobre gry w skladzie 3-4 osobowym, raz 1 miejsce raz 2 i gdyby nie strefa to bym 8 killa zrobil ale polozylem goscia i mnie strefa zabila mialem od 20 pograc 2 h a gralem do 2 w nocy.

Ale akcje gdzie 2 jeepy wypakowane załogą jadą równolegle po pagórkach i strzelają do siebie są mistrzowskie.

Autor:  TobiAlex [ 28 kwi 2017, 01:10 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Pytanko - w czym ta gra jest lepsza od H1Z1 King of the Kill? Pytam poważnie :wink: Tylko proszę bez odpowiedzi w stylu "we wszystkim" :lol:

Autor:  Mark24 [ 28 kwi 2017, 07:26 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

pieniek82 - duzo ludzi gra w party? Jak wyglada matchmaking - 4-osobowe party stara sie laczyc z innymi 4-osobowymi party, single/duo probuje wrzucac do innych singli duo? Tak z czystej ciekawosci ;)

Autor:  gosugamer1 [ 28 kwi 2017, 08:53 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

TobiAlex napisał(a):
Pytanko - w czym ta gra jest lepsza od H1Z1 King of the Kill? Pytam poważnie :wink: Tylko proszę bez odpowiedzi w stylu "we wszystkim" :lol:


W aspektach, w których można porównać to player unknown jest lepszy graficznie, ma bardziej dopracowana mape i kilka sympatycznych udogodnien w stylu markowanie celów na mapie, możliwość dziurawienia drzwi/płotów i duża dowolność w tym gdzie chcesz się zrzucić na mapie (w h1z1 jest chyba dalej random kiedy cie wyrzuci z samolotu).

Ale gameplayowo gry są diametralnie inne i nie można ich porównywać w kwestii lepszy/gorszy.

W h1z1 masz całkowicie arcade'owe strzelanie i praktycznie cały czas grasz z tpp, biegasz, skaczesz, strzelasz.


W player unknown masz takie smaczki jak zerowanie celownika przed oddaniem strzału, większa kontrola nad postacią (wychylenia etc.) charakterystyczne dla army tropienie przeciwników, więcej kampienia (nie ma to jak 10 minut czolgania się w polu zboża, żeby zająć dogodna pozycje do zdjęcia ludzi kampiacych w domku), taktycznego planowania - jednym słowem więcej realizmu.

Autor:  Turbot [ 28 kwi 2017, 09:12 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Mark24 napisał(a):
pieniek82 - duzo ludzi gra w party? Jak wyglada matchmaking - 4-osobowe party stara sie laczyc z innymi 4-osobowymi party, single/duo probuje wrzucac do innych singli duo? Tak z czystej ciekawosci ;)



3 tryby - solo, duo i team 3-4 osoby. Każdy jest oddzielny solo graja tylko vs solo

Na grę czeka się 5 sekund

Tak jak powiedzial Gosu - ja w h1z1 też sie dobrze bawilem ale tam można wypaść z pędzącego samochodu i nic CI sie nie stanie - wszyscy jeżdza w samochdach pod koniec i caly endgame jest przez to slaby.

W PUBG masz wiecej skradania się, większą rolę odgywa taktyka i wspołpraca teamu a nie tylko skill w strzelaniu. I tutaj jest znacznie większa różnorodność broni, granatów i dodatków. W H1z1 KOTK przez rok prawie nic nie zmienili, myśleli ze mają kurę znoszącą złote jajka, PUBG to gra która ma przyszłość.

Autor:  tiomor [ 28 kwi 2017, 09:30 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

gosugamer1 napisał(a):
charakterystyczne dla army tropienie przeciwników, .


A dokładniej? Tak z ciekawości pytam co przez to rozumiesz ;] bo grając setki godzin w armę jakoś nigdy na to uwagi nie zwrocilem. Albo traktowalem to jako coś naturalnego;p

Strona 2 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team