MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Neverwinter online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195 |
Strona 11 z 11 |
Autor: | Isengrim [ 30 wrz 2013, 20:03 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Dowodów na co TobiAlex? Bo się pogubiłem. Że merge jest zaplanowany od początku, tak miało być i wszystko jest ok? Czy że merge był przewidywany, bo gra jest do dupy i więcej frajerów już się nie złapie, więc nie ma sensu dopłacać do niewykorzystanego sprzętu? Jeśli odpowiedź nr2 to spoko. |
Autor: | jinnai [ 23 lis 2013, 12:28 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Jest jakaś ciekawa gildia w NWO z ludźmi z tetrykami ? |
Autor: | wodny [ 5 gru 2013, 15:17 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Gra ktoś jeszcze? Zaszły jakieś większe zmiany? Dzisiaj wychodzi Hunter Ranger także myślę czy by nie zrobić kolejnego podejścia. |
Autor: | Isengrim [ 3 lut 2014, 23:14 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
A ja sobie odświeżyłem - bo to w końcu d&d i grafika nie straszy. W sumie pozytywne wrażenie: - dali drowa i nową klasę rangera. Na poczatku (mam 20) gra się spoko, trochę trzeba się ruszać. Wcześniej ciepałem rogalem i było mocno, ale nudno. - spolszczyli. Cały tekst (no, poza kilkoma drobnostkami) całkiem sprawnie. Trzyma się to jakoś polskiego tłumaczenia, kilka nazw jest zabawnych. Są też polskie przygody w foundry ktore też jakoś trzyma wyższy poziom. -dali stronkę https://gateway.playneverwinter.com/na której można sobie ustawiać craft, towarzysza, aukcje, pierdoły. Małe ale przydatne, dla każualowego grania bomba sprawa. -są jakieś endgamowe kampanie, zbieranie pierdółek itd - nie ma mocnego nacisku na I$, ale jednak lepiej mieć te zen niż ich nie mieć. Wady to dalej kiepski balans w pvp, ale można machnąć ręka. W sumie fajna gra jakby tak przysiąść na parę godzin i potem odstawić. Bez ciśnienia solo rpg, czasem można z kimś pograć jakiegoś dunga. Nie ma chyba mocnego parcia na min/max, całkiem sporo dróg rozwoju jest. |
Autor: | Piszpan [ 4 lut 2014, 10:18 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
ten gateway byl od zawsze praktycznie cos sie zmienilo w pvp? cos dodali? dalej te same eq? mapki? |
Autor: | wodny [ 4 lut 2014, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
No ja pograłem ostatnio i nie wytrzymałem nawet godziny. |
Autor: | Isengrim [ 4 lut 2014, 15:09 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Ja jakoś przegapiłem ten getaway, w poniedziałek rano w robocie można popykać. PvP chyba się nie zmieniło, eq nie wiem czy nowe, jakieś teraz kolekcje, rozwijanie pasywek po 60, nie ogarniam co i jak. W pvp chyba nie ma kary dla quiterów, już miałem fun z grania w 2 vs. 5 |
Autor: | TobiAlex [ 4 lut 2014, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Ja w zasadzie pogrywam od bety, teraz trochę więcej gram, bo te kampanie nowe ogarniam. Co do gateway'a to jest stare jak świat i też non-stop od bety z tego korzystam. Jak Neverwinter potraktuje się jako grę z co-op'em (a nie jako mmo) to aż taka zła nie jest. |
Strona 11 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |