MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Neverwinter online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195
Strona 11 z 11

Autor:  Isengrim [ 30 wrz 2013, 20:03 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Dowodów na co TobiAlex? Bo się pogubiłem. Że merge jest zaplanowany od początku, tak miało być i wszystko jest ok? Czy że merge był przewidywany, bo gra jest do dupy i więcej frajerów już się nie złapie, więc nie ma sensu dopłacać do niewykorzystanego sprzętu?
Jeśli odpowiedź nr2 to spoko.

Autor:  jinnai [ 23 lis 2013, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Jest jakaś ciekawa gildia w NWO z ludźmi z tetrykami ;)?

Autor:  wodny [ 5 gru 2013, 15:17 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Gra ktoś jeszcze? Zaszły jakieś większe zmiany? Dzisiaj wychodzi Hunter Ranger także myślę czy by nie zrobić kolejnego podejścia. :)

Autor:  Isengrim [ 3 lut 2014, 23:14 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

A ja sobie odświeżyłem - bo to w końcu d&d i grafika nie straszy. W sumie pozytywne wrażenie:
- dali drowa i nową klasę rangera. Na poczatku (mam 20) gra się spoko, trochę trzeba się ruszać. Wcześniej ciepałem rogalem i było mocno, ale nudno.
- spolszczyli. Cały tekst (no, poza kilkoma drobnostkami) całkiem sprawnie. Trzyma się to jakoś polskiego tłumaczenia, kilka nazw jest zabawnych. Są też polskie przygody w foundry ktore też jakoś trzyma wyższy poziom.
-dali stronkę https://gateway.playneverwinter.com/na której można sobie ustawiać craft, towarzysza, aukcje, pierdoły. Małe ale przydatne, dla każualowego grania bomba sprawa.
-są jakieś endgamowe kampanie, zbieranie pierdółek itd
- nie ma mocnego nacisku na I$, ale jednak lepiej mieć te zen niż ich nie mieć.
Wady to dalej kiepski balans w pvp, ale można machnąć ręka.
W sumie fajna gra jakby tak przysiąść na parę godzin i potem odstawić. Bez ciśnienia solo rpg, czasem można z kimś pograć jakiegoś dunga. Nie ma chyba mocnego parcia na min/max, całkiem sporo dróg rozwoju jest.

Autor:  Piszpan [ 4 lut 2014, 10:18 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

ten gateway byl od zawsze praktycznie :)

cos sie zmienilo w pvp? cos dodali? dalej te same eq? mapki?

Autor:  wodny [ 4 lut 2014, 10:26 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

No ja pograłem ostatnio i nie wytrzymałem nawet godziny.

Autor:  Isengrim [ 4 lut 2014, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Ja jakoś przegapiłem ten getaway, w poniedziałek rano w robocie można popykać. :wink:
PvP chyba się nie zmieniło, eq nie wiem czy nowe, jakieś teraz kolekcje, rozwijanie pasywek po 60, nie ogarniam co i jak. W pvp chyba nie ma kary dla quiterów, już miałem fun z grania w 2 vs. 5

Autor:  TobiAlex [ 4 lut 2014, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Ja w zasadzie pogrywam od bety, teraz trochę więcej gram, bo te kampanie nowe ogarniam. Co do gateway'a to jest stare jak świat :) i też non-stop od bety z tego korzystam. Jak Neverwinter potraktuje się jako grę z co-op'em (a nie jako mmo) to aż taka zła nie jest.

Strona 11 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team