MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warplanes/Planes & World of Battleships
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39389
Strona 11 z 11

Autor:  Atherius [ 3 sty 2014, 18:36 ]
Tytuł:  Re: World of Warplanes/Planes & World of Battleships

Closed beta WoTa była kompletną grą, w WT praktycznie nic nie ma nie mówiąc już o drzewkach czołgów ale biorąc pod uwagę model jazdy, fizykę. Fajny sposób na zgarnięcie 50€ w zasadzie za nic, bo tyle aktualna wersja sobą reprezentuje. ;>

Autor:  Mendol [ 3 sty 2014, 19:06 ]
Tytuł:  Re: World of Warplanes/Planes & World of Battleships

no tak przyzwyczailismy firmy to i korzystaja z tego :)
ale nie ma co narzekac, mialem zaplacic ale na razie olewam bo faktycznie nie ma po co.
wazne, ze jest szansa na konkurencje dla wot'a.

Autor:  Drusek [ 3 sty 2014, 19:34 ]
Tytuł:  Re: World of Warplanes/Planes & World of Battleships

W WoT nie było fizyki przez długi czas.
A w WT nie przeginają z p2w...?

Autor:  Mendol [ 3 sty 2014, 19:54 ]
Tytuł:  Re: World of Warplanes/Planes & World of Battleships

przeginaja, bo za kase mozna trenowac zaloge, a wyglada na to, ze skille maja dosc duze znaczenie.

Autor:  Atherius [ 3 sty 2014, 20:29 ]
Tytuł:  Re: World of Warplanes/Planes & World of Battleships

Też myślałem, że załoga to p2w ale tak na serio jak ktoś nie ogarnia to i wymaksowanie wszystkiego mu nic nie da. Ja żadnej załogi nie robiłem za złoto i spokojnie koszę jednym samolocikiem po 9 fragów także chyba w miarę ok. ;p
W sumie to inwestuję tylko w jeden parametr a mianowicie czas przeładowania, reszta jak witalność, widoczność itp. są dla mnie bez znaczenia, bo co da komuś większa odporność na uszkodzenia jak przejadę po kabinie ruską 37-ką albo 45-ką ? :D
W WoT skille mają ogromne znaczenia, żarówa daje mega przewagę, camo tak samo, naprawa itp. w WT w moim odczuciu nie ma to aż takiego znaczenia, w historykach i full real tym bardziej, bo tam ammo ładujesz po wylądowaniu a jak za mocno przeciągniesz to nie tylko masz czarny ekran ale też skrzydełka odpadają, taka moja opinia.
Talizmany i inne odradzacze samolotów - jak ktoś gra tak, że traci w bitwie 5-6 samolotów i musi sobie jeden wskrzesić to niech popracuje trochę nad sobą, bo coś robi źle. Ja bardzo często wylatuje pierwszym samolotem i nim kończę bitwę także trening, podstawowe zasady latania + znajomość maszyny i nie ma co doszukiwać się, że ktoś nas pokonał bo zapłacił. ;>

Autor:  Mendol [ 3 sty 2014, 20:31 ]
Tytuł:  Re: World of Warplanes/Planes & World of Battleships

ja pisalem bardziej o czolgach, gdzie wlasnie czas naprawy, przeladowanie moga miec w uj znaczenie.
tym bardziej, ze tych zakladek i skilli w zalodze do tanka jest od chuja.

Autor:  Atherius [ 3 sty 2014, 20:46 ]
Tytuł:  Re: World of Warplanes/Planes & World of Battleships

No czołgi to faktycznie tam chyba nie można pomijać większość skilli jak w samolocikach, bo w sumie wszystko ma znaczenie. Ale np. taki kampiący TD może iść tylko w czas przeładowania i zasięg widzenia a osrać np. szybkość naprawy, przeładowania, wybrać bardziej priorytetowe sprawy.
Zobaczymy jak to będzie, ja póki co nie napalam się zbytnio na to, ale tak samo było z samolotami aż pograłem dłużej i odstawiłem konkurencje, mam nadzieję, że to mądrze zbalansują.

Strona 11 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team