MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

ArmA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42685
Strona 12 z 14

Autor:  Nyx [ 27 cze 2015, 10:24 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Cytuj:
Changed: Adrenaline no longer uses animation and can be used instantly
Changed: Weather settings for Esseker, Altis, Bornholm
Changed: Player spawn points for Esseker
Changed: New Haven to 100% points
Changed: Decreased Butt stock damage by half.
Changed: Decreased Butt stock and Bayonet range in half to about 1m.
Changed: Decreased Bayonet damage to players by a 3rd.
Changed: Lowered size of Kaabar knife and Water Bottle
Changed: Lupara double barrel fires both barrels in its second fire mode simulataneously
Changed: Weaver K4 zero (was 50m, now 50-300m)
Changed: PSO-1 now compatible with AKM, AKMS
Changed: an icon for 30Rnd .300 Blackout Magazine. For easier recognition.
Added: 7 new variants of the British BackPack
Added: 5 new clothing options for Independent (Guerilla Faded, Guerilla Commando, Guerilla Leader, Guerilla Khaki Camo, Lush Marksmen Ghillie)
Added: Weapon initSpeed coefficient. Weapons now fire the same rounds at different velocities depending on their barrel length.
Added: AK108, 109
Added: Possibly Added Bikes http://images.akamai.steamusercontent.c ... AFD1F6CD9/
Added: New ammo variants for 5.45, 7.62x54, .303
Added: Dedicated Tracer magazines for 5.45, 5.56
Added: PO 3.5x for AKM
Added: Inventory description for the new crossbow.
Added: New Binoculars with a slightly higher zoom level just to add some variety
Stock: http://i.imgur.com/3DCaFGS.png
Hunters: http://i.imgur.com/ahzEMz7.png
Fixed: Bayonet and rifle butt 'boing boing' sounds and replaced them with strike/swing sounds.
Fixed: Tranquillizer Pistol sound.
Fixed: Desert Ghillie Cammo texture
Fixed: Removed underslung grenade sounds from underslung shotgun on M4 300 Blackout Masterkey and added proper shotgun sounds from JSRS.
Fixed: duplicate classes for GrenadeLauncher that created an RPT error.
Fixed: a few config syntax errors that don't impact anything apart from being picked up by lint check.
Fixed: Weapon recoil for most weapons
Fixed: FnPtac45 missing recoil
Fixed: Negev single shot firing 2 rounds
Fixed: MRT/ts30 white lines
Fixed: Remington Model 7 no longer has a suppressed shot sound
Fixed: MP5, M1 Garand, SVT-40 ROF
Fixed: RPT Spam Errors 'Bone zig_lm doesn't exist in skeleton OFP2_ManSkeleton' etc.
Fixed: Disable serialization error on login.
Fixed: Config errors (Warning Message: No entry 'bin\config.bin/CfgWeapons.'.)
Tweaked: weapon values (inertia, mass, dispersion) to match working recoil
Tweaked: Remington Grendel accuracy
Removed: Last 4 round tracers on standard magazines
Removed: Shell coming out when using a bayonet.


I gdzie jest dayz z innymi gownianymi modami?

Autor:  Oyci3C [ 27 cze 2015, 11:25 ]
Tytuł:  Re: ArmA

wreszcie

Autor:  Nyx [ 21 lip 2015, 17:13 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Obrazek

Z niepotwierdzonych wiesci, prawdopodobnie dodadza Chernarus w BP:O

Autor:  tiomor [ 21 lip 2015, 22:02 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Przecież Chernarus na armie 3 jest maksymalnie spierdolona.

Autor:  Oyci3C [ 24 lip 2015, 11:24 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Skad masz to info?
Bo ja pamietam jak przez chwile byl bezposredni port mapy i wszystko wygladalo 10x lepiej.

Autor:  tiomor [ 24 lip 2015, 12:36 ]
Tytuł:  Re: ArmA

A nie wiem, z miesiąc temu odpaliłem.

Jest oczywiście ładniej, szybciej etc, ale całe miasta są to przebudowania. I tak lepiej niż jeszcze wcześniej, gdzie jeden na 20 budynków miał możliwośc wejścia :D

Autor:  Nyx [ 15 sie 2015, 10:46 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Cytuj:
mproved: Hive Extension.
New: Dynamic Weather System.
New: Day Night Cycle System.
New: Namalsk & Chernarus Map
New: Dynamic Vehicle Spawning System.
Removed: Bornholm.


GG, juz nawet zal komentowac dayz w tym momencie.

Autor:  tiomor [ 17 sie 2015, 00:41 ]
Tytuł:  Re: ArmA

tiomor napisał(a):
Przecież Chernarus na armie 3 jest maksymalnie spierdolona.

Autor:  Nyx [ 17 sie 2015, 05:44 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Yep, z tym ze tutaj nie bedzie to standardowy port. Juz dostosowuja ta mape do BP dodajac otwarte budynki. No i jak dla mnie chernarus niszczy klimatem, obok altis dwie najlepsze mapy. Juz nie moge sie doczekac dodatku do army z Tanoa.

Cytuj:
Improved: Chernarus. Added More Objects & Buildings.
-Firestation + Supermarket @ Kamanka
-Ranger Barracks.

Autor:  tiomor [ 18 sie 2015, 08:07 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Jeśli to dostosują to spoko, propsuje. Może inne tryby na Czarnorusi dzięki temu ruszą dupy i zrobią coś z mapami.

Btw, Alits klimatyczne? Szczerze nienawidzę tej mapy, więc też czekam na Żar w Tropikach (i 5 fpsach)

Autor:  tiomor [ 2 wrz 2015, 11:02 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Ktoś chętny na granie Czarnorusi (Wasteland) ?

Biegamy aktualnie we 3-4 i fun 10x większy niż na Altisie, mimo, że mapa mocno niedorobiona.

Autor:  Xender [ 2 wrz 2015, 11:07 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Są podmienione budynki na takie do których można wchodzić?

Autor:  tiomor [ 2 wrz 2015, 11:25 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Nope, ale 90% akcji i tak dzieje się poza miastami, więc mi to wisi ;)

Grunt, że to nie Altis :P

Prawdopodobnie jeśli BP tego nie zrobi, to nikt tego nie ruszy :p

Autor:  Nyx [ 2 wrz 2015, 12:33 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Esseker tez mocno daje rade, wyglada jak czarnorus i do kazdego budynku mozna wejsc. Rozmiarowo tez jest idealna, w kazdym miescie zawsze cos sie dzieje

Autor:  tiomor [ 2 wrz 2015, 12:50 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Daje daje, ale nie chce mi się zupełnie od nowa uczyć mapy, bo na Essekerze grałem stosunkowo mało.

Ta Czarnoruś jest stosunkowo mała, ale na Wastelandzie daje mocno radę, przy misjach zawsze dużo się dzieje, a to najważniejsze. No i w przypadku serwerów na których gram po restarcie jest totalny wipe, co też podnosi atrakcyjność, bo odchodzi element chomikowania jak na np. Armajunkies na Altis.

Autor:  Nyx [ 2 wrz 2015, 13:01 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Z czarnorusia w bp jest narazie lipa, poza lotniskiem nie ma gdzie biegac.

Autor:  tiomor [ 15 wrz 2015, 09:53 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Ma ktoś jakieś screeny z nowej czarnorusi? Szczególnie z miast. Chodzi mi o to wersje robioną przez BP. Nyx? Ojcze?

Autor:  Nyx [ 15 wrz 2015, 13:02 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Nie ma nowej czarnorusi, narazie naprawiaja bledy po ostanim patchu. Update map jest na dalszym planie.

Autor:  Nyx [ 23 paź 2015, 19:45 ]
Tytuł:  Re: ArmA

https://forums.bistudio.com/topic/18505 ... am-taunus/ - Ciekawa mapa się zapowiada.

https://www.youtube.com/watch?v=Z93ARm2s28Q - a tu burdel na wzgórzu w bonusie.

Autor:  tiomor [ 24 paź 2015, 10:07 ]
Tytuł:  Re: ArmA

Zobaczyłem wyglądanie za wzgórze w 3 osobie i przestałem oglądać :O

Jak tak można grać :o

Strona 12 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team