MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44837
Strona 12 z 13

Autor:  Atherius [ 15 lut 2016, 20:40 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Ło matko bosko ta gra jest o wiele trudniejsza od jedynki!!1
Czwarta misja chyba, trzeba uratować sześciu cywili a wrogów mnoży się jak grzybów po deszczu, raz już poległem. :O

Autor:  Deshroom [ 15 lut 2016, 20:44 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

no ciekaw jestem ilu z Was skończy na ironmanie ;p

mnie jada na commander jak szmatę w pierwszej misji (nie mogę przejść bezbłędnie), ale skończyłem rookie ironman

Autor:  Atherius [ 15 lut 2016, 20:50 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

No ja gram na drugim poziomie i jak już mam takie schody to nie wiem czy mam dalej ciągnąć na weteranie czy zjechać o ząbek niżej, ale to z kolei będzie najniższy poziom. Specjalistą wielkim od xcom nie jestem, przeszedłem jedynkę na "normalu" i było banalnie, tutaj jest o wiele trudniej.

Autor:  Deshroom [ 15 lut 2016, 20:52 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Atherius napisał(a):
No ja gram na drugim poziomie i jak już mam takie schody to nie wiem czy mam dalej ciągnąć na weteranie czy zjechać o ząbek niżej, ale to z kolei będzie najniższy poziom. Specjalistą wielkim od xcom nie jestem, przeszedłem jedynkę na "normalu" i było banalnie, tutaj jest o wiele trudniej.

Co mam Ci powiedzieć, dumny nie jestem ale chciałem ironman to mam.

Weteran na pierwsze przejście był dla mnie za trudny (ironman)

Na commander dostałem crita na koncu bezbłędnej misji za pełną osłoną i mi się odechciało.

Autor:  Atherius [ 15 lut 2016, 21:13 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

No strasznie ciężko jest, mam 4 ludzi a tam się na raz pojawiło z 5 + (razem z ufolkiem, który kontroluje postaci mocą łokcia) ten ulany stworek, który na hita mi bierze żołnierza. Czuję się trochę zaspamowany ilością wrogów a w tle jeszcze inni zabijają cywili. :D
Jak mam co chwilę wczytywać stan gry to chyba bez sensu taka gra..

Autor:  Deshroom [ 15 lut 2016, 21:25 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Zagraj sobie na rookie ironman :P

Autor:  Atherius [ 15 lut 2016, 21:42 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Zjechałem z ciekawości o ząbek niżej i przelazłem całą misję bez wczytywania (rookie), wrogowie jakiś śmieszny dmg zadają. Imo za duży jest przeskok między pierwszym a drugim poziomem trudności. ;/ I teraz zagwozdka, czy pomęczyć się na vet czy "przebiec" na rookie.

Deshroom napisał(a):
Zagraj sobie na rookie ironman :P


No to może być jakiś kompromis między rookie a vet..

Autor:  ShadorVD [ 15 lut 2016, 23:38 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Ummm to taka krótka piłka - rozumiem, że buraczków żadnych nie ma? Jest wszystko polished i można bez stresu kupować?

Autor:  Deshroom [ 15 lut 2016, 23:47 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

To jest wojna o ludzkość, a Ty z takim pytaniem...

Autor:  Matei [ 16 lut 2016, 15:33 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

W pierwszej misji na commanderze w 8 przypadkach na 10 masz rannego zolnierza, nie przejmowal bym sie tym jakos specjalnie...oczywiscie mowimy o ironmanie. W praktyce, od trzech do pieciu bedzie w ciaglej potrzebie opieki medycznej. Ze stratami tez trzeba sie liczyc... . Robienie ironmana na commanderze bez uprzedniego przejscia go w standardowym trybie to troche hardcore jest :) Wg mnie pierwsza faza gry musi byc zaplanowana w miare bezblednie i z Avatara trzeba wycisnac max czasu, czyli nie robisz black site'u dopoki Avatar jest na full + countdown ~14dni. Wystarcza czasu zeby przerotowac calym skladem kilka razy i miec dwa w miare dobre teamy, do do tego AWC, GT i PG (advanced warfare, guerilla, prooving). No i to juz jakby z gorki...hehe :)

Autor:  Deshroom [ 16 lut 2016, 15:50 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Pomecze jeszcze pierwszą misje na Commander.
Jak przejdę ją ze wszystkimi żywymi z awansem to może będzie łatwiej.

Autor:  Delbuthos [ 16 lut 2016, 16:35 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Ja przeszedłem na Vet grę w miarę szybko, oczywiście przy używaniu save'ów dość często. Jest kilka misji , które naprawdę dają w kość.
Teraz gram na ironmanie z poziomem trudności Commander i powiem szczerze, że niektórych misji się obawiam. Mam w głowie ułożonych kilka chytrych planów na różnych przeciwników. Jednak gra wszystko weryfikuje, wczoraj wieczorem miałem sytuacje, że 4 moich nie trafiło ani razu w jednej turze, a każdy miał szansę powyżej 70%. Oczywiście jeden z nich zapłacił za to swoim życiem. Tylko dlaczego zawsze ten najlepszy.

Na razie idzie mi nie najgorzej, ale jedna nieudana misja może wszystko zmienić.

Psionicy się już szkolą, a z nimi będzie już dużo łatwiej. Zwłaszcza z tą kulą strażnikiem. Obrażenia psionika ignorują pancerz.

Mam dwie male rady , jedna znaleziona w sieci :
- podczas powrotu z misji wciśnięcie Caps Locka , skutkuje natychmiastowym zakończeniem lotu.
- mój osobisty pomysł, na razie udało mnie się to 2 razy. przed startem na misję zmieniam odkrywanie technologii na taką, która wymaga najdłuższego czasu . Podczas misji zawsze staram sie hackowac wieże adventu, jest szansa na bonus " skrócenia czasu pracy nad obecną technologią o połowę " Najlepiej oczywiście idzie zawsze specjaliście z moich obserwacji.

Autor:  Atherius [ 16 lut 2016, 20:19 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Przespałem się z tym i dzisiaj tę samą misję przelazłem za pierwszy razem na vet, po prostu dobrze mi wchodziły crity i wiedziałem, żeby budyniowego stworka od razu atakować kiedy jest jeszcze człowiekiem. Na rookie było tak banalnie, że chyba by mi się odechciało grać po jakimś czasie. :>

Autor:  Deshroom [ 16 lut 2016, 20:32 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Pewnie tak, ale dla mnie xcom z Load traci element dzięki któremu staram się na maksa cały czas.

Teraz spróbuje Veteran Ironman, Commandera zostawię na potem.

Już go polecałem teraz prawie kończy Legendary Ironman http://www.twitch.tv/lifecoach1981
Uprzedzam, że tury trwają bardzo długo.

Autor:  Atherius [ 16 lut 2016, 21:19 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Raczej nie widzę innej opcji niż rookie iron na początek chyba, że ktoś lubi zaczynać grę kilkanaście razy. W sumie jak się raz przejdzie grę to faktycznie można pokusić się o wyższy poziom z ironem jak już się wszystko pamięta i każdą zagrywkę wroga. Żeby losowania były dorodne jeszcze.

Autor:  Matei [ 16 lut 2016, 23:15 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Ja zrobilem commandera w standardzie, probowalem sie save'owac jak najmniej i nawet jakos dawalem rade. Teraz robie ironmana, nie jestem jeszcze nawet w polowie i wyglada na to ze przegram, chyba ze gdzies mi wypadnie lokacja jakiegos facility do zniszczenia. Chcialem koniecznie postawic workshop w drugiej linii na srodku bo mialem straszna biede z inzynierami poprzednio, zostawilem ten slot pusty i zaczalem pod spodem oslaniec cewke pod power relay, moglem tam tylko 1 inzyniera przydzielic i trawalo to strasznie dlugo. W miedzyczasie alieny odpalily projekt co im dodal 2 kwadraciki, musialem go miec nieodkrytego bo poskapilem na intelu...no i dupa :)

Obejrzyjcie sobie kilka clipow tego goscia https://www.youtube.com/watch?v=o_lyfPjR_zE, jego srednia misja to ok 25-35minut, legendary ironman, podoba mi sie jak gra. On ciagle uzywa sharpshootera z lightning hands, a ja ciagle z deadeye...sam juz nie wiem :] Ta czesc tez dobra jest "XCOM 2 - Part 16 - Rescue The Emperor of Nilfgaard"...gosc jest fanem Wiedzmina widac.

Autor:  sula [ 30 sie 2017, 14:46 ]
Tytuł:  XCOM 2

XCOM2 dodatek

Kupił ktoś?

Mam pytanie:

Czy ten dodatek/DLC po prostu rozszerza podstawową kampanię z XCOM2 czy dodaje dodatkową osobno odpalaną drugą kampanię?

Autor:  raggnarok [ 1 wrz 2017, 12:46 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

sula napisał(a):
XCOM2 dodatek

Kupił ktoś?

Mam pytanie:

Czy ten dodatek/DLC po prostu rozszerza podstawową kampanię z XCOM2 czy dodaje dodatkową osobno odpalaną drugą kampanię?


Rozszerza obecna, ale jest tyle nowosci i zmian (takze w misjach ze starej kampanii), ze poza fabula zmienilo sie prawie wszystko. Generalnie dodatek jest mega - brac, chyba ze na widok XCOM-a 2 juz sie rzyga :)

Autor:  Farin [ 1 wrz 2017, 13:47 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

raggnarok napisał(a):
sula napisał(a):
XCOM2 dodatek

Kupił ktoś?

Mam pytanie:

Czy ten dodatek/DLC po prostu rozszerza podstawową kampanię z XCOM2 czy dodaje dodatkową osobno odpalaną drugą kampanię?


Rozszerza obecna, ale jest tyle nowosci i zmian (takze w misjach ze starej kampanii), ze poza fabula zmienilo sie prawie wszystko. Generalnie dodatek jest mega - brac, chyba ze na widok XCOM-a 2 juz sie rzyga :)

chłopcy od Long war też zamierzają wydać coś do tego dodatku ?

Autor:  sula [ 1 wrz 2017, 17:08 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

raggnarok napisał(a):

Rozszerza obecna, ale jest tyle nowosci i zmian (takze w misjach ze starej kampanii), ze poza fabula zmienilo sie prawie wszystko. Generalnie dodatek jest mega - brac, chyba ze na widok XCOM-a 2 juz sie rzyga :)

Meh. Myślałem, że będzie nowa kampania, ale dzięki za odp.

Strona 12 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team