MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wildstar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798
Strona 13 z 51

Autor:  TobiAlex [ 15 lut 2014, 01:46 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ultr4 napisał(a):
Jedyna rzecz która mnie niepokoi to zjebany performance, kolega na całkiem nowym lapku ma 15 fps na ultra low detalach.
Mi na max detalach potrafi spaść do 20fps przy pół rocznym sprzęcie (gtx770, i5-4670k).


A to jest bolączka ostatniego patcha. Przed tym patch'em było o wiele, wiele lepiej. Nie wiem, co tym spiedzielili, ale mam nadzieję, że poprawią. No i mój slayer biega jak z Dragonball Z :/

Nyx napisał(a):
To juz nie chodzi o telegraphy, tego combatu wogole nie czuć, takie napierdlanie od ktorego nic nie staje.


Coś w tym jest, ale ja z warriora zmieniłem klasę na slayera i szczerze jest o wiele fajniej się gra.

Autor:  Perrin [ 15 lut 2014, 07:27 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Goatus napisał(a):
Ultr4 napisał(a):

Jedyna rzecz która mnie niepokoi to zjebany performance, kolega na całkiem nowym lapku ma 15 fps na ultra low detalach.
Mi na max detalach potrafi spaść do 20fps przy pół rocznym sprzęcie (gtx770, i5-4670k).


Performance jest jeszcze nie tknięty, i to devsi pisali już kilka razy. Więc jest 95% szansy, że będzie dużo lepiej.

W każdej grze z dupiatym performancem do momentu premiery słyszało się te same tłumaczenia ;).

Autor:  Nyx [ 15 lut 2014, 09:28 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

TobiAlex napisał(a):
Nyx napisał(a):
To juz nie chodzi o telegraphy, tego combatu wogole nie czuć, takie napierdlanie od ktorego nic nie staje.


Coś w tym jest, ale ja z warriora zmieniłem klasę na slayera i szczerze jest o wiele fajniej się gra.


Zrobilem Warriora, Stalkera i Spellsingera. Ten ostatni najslabszy, warrior nuda, stalker to samo ale bardziej dynamicznie.

Autor:  Arturnik [ 15 lut 2014, 10:13 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

To może się ktoś kontem podzielić?

Autor:  lordyp [ 15 lut 2014, 10:24 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Piszpan napisał(a):
1. grafa i arty, no dobra jest chujowa oczojebna, na ekranie nic nie widac poza tecza
.


to i tak , że odważyłeś się spróbować :)
nie bardzo rozumiem target tej gry- nawet jak czytam założenia- wszystko w sumie mi sie podoba a najbardziej te "prywatne" dungi" z mapek, ale ogólnie naprawdę sporo fajnych rozwiązań, ale ja takiej grafiki nie dam rady przeboleć - to tak jak z WOW-em - miałem 2 x podejścia jakoś po kilka godz i wymiękałem
tak więc nie rozumiem- założenia w wielu przypadkach dla doświadczonych graczy a grafika dla dzieciaków, przecież jakby żona zobaczyła , że gram jakimś owadem w tym wieku to wysłałaby mnie do lekarza :) (wiedząc jaką lubię grafikie w grach)

Autor:  Nyx [ 15 lut 2014, 10:30 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Nie próbuj nawet porownywac tego artu do wowa, nawet pandy wygladaja przy tym powaznie co wildstar nam serwuje.

Autor:  Razoth [ 15 lut 2014, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Dokładnie, Wildstar to imo kicz w słownikowym tego słowa znaczeniu.

WoW na release mimo swojej bajkowej grafy był świetny artstylowo, niestety w każdym kolejnym dodatku pierdolono to coraz bardziej. :(

Autor:  Nyx [ 15 lut 2014, 10:59 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ta, pamietam jak przygnebiajaca i klimatyczna potrafila byc lokacja undeadow, juz nie mowiac o Naxx.

Dla przykladu: Naxxramas The Movie

Autor:  Piszpan [ 15 lut 2014, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

tobi ale to nie o to chodzi ze zmieniasz klase bo grajac inna nie czujesz combatu bo tak gra jest zrobiona.

te telegrafy to jakis pomysl uposledzonego dzieciaka, jeszcze bym zrozumial kwadraciki bo boss tu zaraz pierdolnie uwazajcie niedorzowoje czerownego kolko uciekac. ale dla graczy? na pvp? masakra.

tez duzo dobrego gdzies cos czytalem/slyszalem o wildstarze ale odrzuca i to skutecznie, nawet pierwsze minuty mowie na ts ok jest chujowo ale moze dalej bedzie fajnie, nie jest ;/

na zadnych dungach nie bylem ale filmik co wklejiles to jakies szachy, stan tu stan tam ustaw sie tak czy siak. ale ogolnie dungi i raidowanie w instancjach zamknietych do mnie nie przemawia. raid pve, z dobrymi nagrodami, to taki gdy najpierw musisz wpierdolic wszystkim gildiom na serwerze zeby zaczac wogole bossa bic a i tak musisz caly czas byc uwaznym zeby ci ktos nie zasadzil od tylu.

ale grajcie i piszcie moze cos bedzie w tej grze takiego ze jednak mnie przekona, widzialem tez opcje modow moze komus sie zechce naprawic ten art czy grafe.

Autor:  TobiAlex [ 15 lut 2014, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Piszpan napisał(a):
tobi ale to nie o to chodzi ze zmieniasz klase bo grajac inna nie czujesz combatu bo tak gra jest zrobiona.


Ja wiem o tym. Na samym początku wspomniałem, że combat jest jakiś... no nie wiem jak to napisać, nie czuć jego a przez to zabijanie mobów staje się nudnawe. Grałem na początku warkiem, po prostu mnie znudził (a jest to klasa, którą zawsze wybieram w grach). Sprawdziłem stalkera (nie wiem co ja z tym slayerem zawsze :lol: i dla mnie jest zdecydowanie lepiej niż warkiem.

Autor:  raggnarok [ 15 lut 2014, 12:22 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Tez mnie combat w ogole nie przekonuje. Warkiem bylo jako tako, potem wzialem tego co strzela pistoletami (spellsinger?) i po prostu tragedia. Zasieg ataku zenujacy, combat feedback minimalny, meeeeh. Zobacze dzisiaj tego Stalkera jak mowicie ze jest lepiej. WoW pod tym wzgledem wciaz rozpierdala KAZDA gre MMO. Az sie w pale nie miesci ze tak ciezko kurwa zrobic dobry system walki. Nie podoba mi sie tez UI. Wkurwiajace czat okienka na srodku ekranu, ikonki na srodku ekranu, sam UI ogromny, zajmje w chuj miejsca, malo intuicyjny i taki jakby rozklekotany. Generalnie calej grze wciaz takich ogolnych szlifow i jesli oni to chca puscic za 3 miechy na rynek to ja raczej podziekuje. No ale sprawdzi sie jeszcze blizej premiery.

Autor:  Niah [ 15 lut 2014, 12:32 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

raggnarok napisał(a):
WoW pod tym wzgledem wciaz rozpierdala KAZDA gre MMO.


Grałeś w coś jeszcze oprócz wowa? :lol: :lol:

Autor:  raggnarok [ 15 lut 2014, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

GW2, SWTOR, TSW, FFXIV ARR, Rift i kazda z tych gier moze klekac przed WoWem pod wzgledem combatu.

Autor:  Nyx [ 15 lut 2014, 14:18 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Tu ragna ma racje, niestety tyle lat a w zadne mmo nie dorównało wowoi pod wzgledem combat fuild;/

Autor:  Niah [ 15 lut 2014, 14:22 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

raggnarok napisał(a):
GW2, SWTOR, TSW, FFXIV ARR, Rift i kazda z tych gier moze klekac przed WoWem pod wzgledem combatu.


same themeparkowe gówna

Autor:  TobiAlex [ 15 lut 2014, 14:25 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Niah napisał(a):
raggnarok napisał(a):
GW2, SWTOR, TSW, FFXIV ARR, Rift i kazda z tych gier moze klekac przed WoWem pod wzgledem combatu.


same themeparkowe gówna


Nie ma znaczenia czy gówna czy nie (kwestia tego, co kto lubi). Ale nie zmienia to faktu, że mają racje.

Autor:  wodny [ 15 lut 2014, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Nyx napisał(a):
Tu ragna ma racje, niestety tyle lat a w zadne mmo nie dorównało wowoi pod wzgledem combat fuild;/

Może i walka w "WoW" jest bardzo płynna i postacie doskonale reagują na polecania gracza, ale cała reszta wieje prehistorią.

Autor:  Nyx [ 15 lut 2014, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Wodny a czy ktos tu gloryfikuje wowa poza tym? NIe.

Autor:  Meta [ 15 lut 2014, 14:52 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Pograłem, odbiłem się i oddałbym nawet konto, gdyby nie te watermarki. Do targetu 25-letnich facetów z japońskimi kreskówkami w awatarze trafi.

Autor:  sula [ 15 lut 2014, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Piszpan napisał(a):
widzialem tez opcje modow moze komus sie zechce naprawic ten art czy grafe.

Nie ma szans imo. Pamietaj to mmo jest, także zmiany tekstur, itd tu nie będą możliwe, a przez mody tu jest pewnie są rozumiane jakieś add-ony do tankowania, healowania, dps metery, jakieś ułatwiajki typu "ile jeszcze cooldowna przeciwnikowi zostało do możlwości odpalenia skilla(-ów), zmiany UI, itd Ogólnie jakaś głupia tendencja ostatnio jest widzę do nazywania takich rzeczy "modami" przez developerów lub community danej gry podaczas gdy są to po porstu add-ony.

Do grafy to max jakieś filty SweetFX, ENB czy coś, ale to kolorki może poprawić, ale art style nie zmieni.

Modowanie z prawdziwego zdarzenia to albo w single playerach albo multiplayerach gdzie gracze mają dostep do server software - czyli np. jak w Rust

Strona 13 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team