MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Everquest II - nazwa kodowa NEXT
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37078
Strona 14 z 17

Autor:  candidoser [ 11 sie 2013, 18:01 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

ja na dzien dzisiejszy chcialbym frakcyjnego word pvp z action combatem, bez full lootu i przyzwoita, nie-cartoonowa oprawa.
A takiej gry nie ma, lub jezeli ma wymienione cechy, to wykonanie nie takie.
wiec imo embe sam trolujesz, lub nabijasz posty:p

Autor:  Highlander [ 11 sie 2013, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

frakcje tez są be, jesli nie mozna tykac swoich.

Autor:  candidoser [ 11 sie 2013, 18:16 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

zalezy dla kogo. Frakcje oprocz oczywistych wad maja jedna zajebista zalete. Na dzien dobry nalezych do najwiekszej "gildii" na serwerze, wlasnie frakcji. W razie czego zawsze sie znajdzie ktos do pomocy, jak dostaniesz zbiorowy wpierdol. Dla casuala to imo bardzo dobre rozwiazanie.

Autor:  iniside [ 11 sie 2013, 19:04 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

candidoser napisał(a):
ja na dzien dzisiejszy chcialbym frakcyjnego word pvp z action combatem, bez full lootu i przyzwoita, nie-cartoonowa oprawa.
A takiej gry nie ma, lub jezeli ma wymienione cechy, to wykonanie nie takie.
wiec imo embe sam trolujesz, lub nabijasz posty:p

No masz Planetside 2;p.

Autor:  candidoser [ 11 sie 2013, 19:30 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

to nie rpg. poza tym wykonanie nie takie - jak na fpsa jest zbyt wolna gra.

Autor:  iniside [ 11 sie 2013, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Dla mnie za szybka ;/

Autor:  Highlander [ 11 sie 2013, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

ta, to nie rpg i wolna jak mucha w smole, a campfest tez niezly.

Autor:  iniside [ 11 sie 2013, 20:12 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Highlander napisał(a):
ta, to nie rpg i wolna jak mucha w smole, a campfest tez niezly.

Campfest ? Co ty za durnoty wygadujesz. To sie nazywa blokowanie logistyki przeciwnika, zeby nie byl w stanie przejac bazy od srodka. Zero pojecia o strategii ;/

Autor:  Highlander [ 11 sie 2013, 20:17 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Jak 15 kolesi siedzi za jedna skalka to sorry... i tak, ta gra jest tak skonstruowana, ale to nie znaczy, z emusi mni sie to podobac. Patrze na to jak na fpsa i wole cos innego.

Autor:  iniside [ 11 sie 2013, 20:31 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Wiesz, zalatuje tu troche hipokryzja. To tak jakbys na MMORPG patrzyl jakby to było singleplayer RPG, a przeciez dobrze wiemy ze tak nie patrzysz ;p.

Autor:  Highlander [ 11 sie 2013, 22:07 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Na mmorpg patrze przez pryzmat innych mmorpg. DFO jest imo lepsze od PS2 jako fps jak i zarowno rpg.
A ps2 nie podoba mi sie z podobnych wzgledow co BF.

Autor:  candidoser [ 12 sie 2013, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

imo w przypadku mmo to tylko kwestia tego, czy duza liczba graczy rekompensuje inne niedostatki gry. Jesli chodzi o PS2 to duza ilosc ludzi na serwie nie zmienia faktu, ze strzela mi sie do nich po prostu kiepsko.
Co nie oznacza, ze gra jest slaba. Po prostu nie dla mnie.

Autor:  Adhoc [ 12 sie 2013, 09:42 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

candidoser napisał(a):
ja na dzien dzisiejszy chcialbym frakcyjnego word pvp z action combatem, bez full lootu i przyzwoita, nie-cartoonowa oprawa.
A takiej gry nie ma, lub jezeli ma wymienione cechy, to wykonanie nie takie.
wiec imo embe sam trolujesz, lub nabijasz posty:p

W 3/4 wymagania te spelni TESO. Byłoby 100% ale pvp będzie ograniczone do centralnego regionu kontynentu.

Autor:  candidoser [ 12 sie 2013, 10:26 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

wiem i czekam. Samo Cyrodill ma byc najwieksza strefa i maja tam byc tez zwykle questy pve, wiec moze nie bedzie najgorzej z w-pvp.
Zobaczymy jak sprawdzi sie combat, bo to troche oszukane action.

Autor:  gosugamer1 [ 12 sie 2013, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

World PvP bez loota ani death pen. będzie tak samo ekscytujące jak instancje, czyli oh przegraliśmy - noone care.

Autor:  Teo [ 12 sie 2013, 17:55 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

połączcie ten temat z gw2 bo takie same posty się pojawiają :lol:

Autor:  Damien [ 12 sie 2013, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Ale sobie tu ladnie gdybacie

Autor:  Highlander [ 12 sie 2013, 18:08 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Czemu w grach nie mozna dac po prostu roznych rulesetow na serwerach?
Nie kojarze by ktokolwiek sie o to pokusil (pvp i pve serwy wowa itp. to dla mnie zadna wielka roznica)

Autor:  iniside [ 22 sie 2013, 15:58 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=79469
http://www.eqnexus.com/forums/threads/g ... day-2.902/

Ja tam jestem napalony. Jesli to bedzie "tylko" Minecraft z lepsza grafiką, to inne gry moga klekac do miecza.

Autor:  Highlander [ 26 sie 2013, 08:23 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Przenosze tutaj.

iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
Nie myslalem, ze EQ to odpowiedz na moje pytanie, to bede musial przejrzec jakies info.

Ale tak z grubsza to raczej wyglada na pare elementow tylko minecraftowych. Ale to bedzie jako rownolegly tytul do EQN? Ten landmark? Ale nie wiem czy minecraft nie ma fajniejszej grafy :P

Jak pare ? Landmark to Minecraft MMO, z duzo lepsza grafiką. Jedyna roznica jest fakt, ze nie ma proceduralnie generowanego swiata. Ale to tylko dlatego, ze to gracze maja budować świat a nie gra ;p.
Landmark to rownoległa gra do EQN. Landmark ma slozyc glownie do budowania i to co sie zbuduje w Landmark, bedzie mozna uzywac w EQN.

Dla mnie Landmark jest az za bardzo Minecraftowy. Myslalem, ze poprostu to bedzie edytor, a tu jeszcze jakies surowce trzeba zbierac, zeby budowac.
Zbieranie surowcow pod budowe to bedzie dobre e EQN.

w EQN sa proceduralnie generowane dungeony (znaczy wartswy ponizej głównego lądu). To tylko zapowiedź, ale szczerze mowiac ja im wierze, ze zdołją to zrobić.




Sorry, za ignorancje ale niewiele wiem o tym landmark. Na papierze brzmi zajebiscie, z tego co piszesz. Masz jakies zrodla gdzie cos więcej jest napisane? Bo tak trochę nie znalazłem wiele. Zrazila mnie grafa z początku, ale teraz to co innego. To ten landmark mnie bardziej interesuje, ale proceduralne dungeony brzmia niezle.

A jakos obie gry będą na siebie wplywac?

Strona 14 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team