MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470
Strona 16 z 22

Autor:  tomugeen [ 13 lut 2014, 09:00 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Juz był te modele/animacje na ich silniku wrzucane x kilkaset (noninstanced).

Autor:  Isengrim [ 15 lut 2014, 13:09 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Kolejny etap osiągnięty - The Depths!
Strestesty wypadają bardzo pomyślnie, 60fps/300 modeli
Kolejny etap to rasa gigantów - zarówno pc jak i npc:
Cytuj:
Giants will be used as both player races and as inhabitants of The Depths. Each giant race will be unique to their Realm (no mirrors used here either). While the concept of giants isn’t new, it wouldn’t be Camelot Unchained if we didn’t do things just a wee bit differently. Soon you will learn a little about all of these races and how they fit into our world. Of course, while these giants are certainly taller than all of the other races, they still have to fit within the world as built by us and the players. In terms of size, think of them as the exact opposite of the Luchorpán.

P.S. They don’t start as ‘giants’ but that doesn’t mean…

W WAR rasy miały "rosnąć" z czasem - blorki robić się większe, krasnalom miały rosnąć brody itd.

Autor:  Isengrim [ 17 lut 2014, 00:14 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Heh, nowe q&a
Cytuj:
Valdi asked: Can we get some more detail on what aging does to our characters?

<Mark bravely walks into the lion’s den.> “Back in the WAR development days I thought that having our characters age and show the effects of aging would be a great thing. I had a feature like that in one of my MUDs and I believed it was time for that to happen in one of my MMOs. Unfortunately, even though that was a planned feature for the game, when it came time to implement it, I was told that we couldn’t do it for a variety of reasons, both technical and production-wise. When I told this story to Andrew a few weeks ago, his reaction was ‘Why didn’t anyone ask me? We can so do that!’ Now, even though that pissed me off a lot (because obviously NOBODY had bothered to ask Andrew before telling me we couldn’t do it and therefore yours truly had more than a little egg on his face with the players), I still like the idea and I asked him whether we could do this for Camelot Unchained. I laid out what I thought was a reasonable way to do this and he said that was a good plan and even easier to implement than what we planned for WAR. So, I’m happy to say that yes, certain races (I won’t commit to all of them yet) will have meaningful changes happen to them; both cosmetic and gameplay. For example, our Dvergr might have more stone covering their body and their beards will grow. Other examples could be with our HelBound’s faces, Hamadryad’s tails, etc.”

Fajny ficzer.

Autor:  Mendol [ 17 lut 2014, 07:10 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

taa i zupelnie niepotrzebny.

Autor:  Razoth [ 17 lut 2014, 09:17 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Mendol napisał(a):
taa i zupelnie niepotrzebny.


+1

Satysfakcjonujący kreator postaci wystarczy nie wiem po cholerę marnować czas i zasoby na takie bezużyteczne ficzery.

Autor:  Piszpan [ 17 lut 2014, 09:26 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

nextgen? fajnie na promo wyglada?

Autor:  Isengrim [ 17 lut 2014, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Razoth napisał(a):
Satysfakcjonujący kreator postaci wystarczy nie wiem po cholerę marnować czas i zasoby na takie bezużyteczne ficzery.

a/ Starzenie się wpływa na statsy
b/ Wygląda fajnie
c/ Poprawia rozpoznawalność postaci

Autor:  Razoth [ 17 lut 2014, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Isengrim napisał(a):
a/ Starzenie się wpływa na statsy


No i nie dobrze, bo to JA chcę wpływać na statsy, gra komputerowa nie powinna utrudniać mi zrobienia takiej postaci jaką chcę.

Isengrim napisał(a):
b/ Wygląda fajnie


Nikt mi nie daje prawa do wypowiadania się za większość ale w tym wypadku zaryzykuję i stwierdzę, że większości starzenie wcale się nie podoba. Wręcz przeciwnie.

Isengrim napisał(a):
c/ Poprawia rozpoznawalność postaci


Tak, w 100 osobowym zergu na pewno będziesz rozpoznawał poszczególne postacie po długości brody i zmarszczkach na twarzy.

Autor:  Morfidon [ 17 lut 2014, 13:23 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Zgodzę się, brzmi fajnie, bo to takie 'realistyczne, cool i nietypowe' a jednak ogólnie to po co to w grze? Wolałbym zamiast takiego 'ficzera' skupienie się na nowej klasie czy czymkolwiek innym. Kto wie, może jednak rozwiązanie te będzie na tyle zrobione dobrze, że się ludziom spodoba?

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2014, 13:27 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

No tutaj założenie jest takie, ze raczej zrobią, bo nic ich to nie będzie kosztowało. Taki fluff troche, będzie spoko jesli jak piszą raczej nie dokłada im to roboty za duzo.

Autor:  Morfidon [ 17 lut 2014, 13:33 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Jako programista myślę, że żeby to dobrze przemyśleć i zaimplementować to wcale nie jest to takie 'nic', aby miało to w ogóle jakikolwiek sens.

Autor:  Isengrim [ 17 lut 2014, 13:53 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

AFAIR początkowy wiek postaci ma wplywać na skill cap, starzenie się to logiczna kontynuacja. Generalnie w CU ma być mocno ograniczony respec, fotm i powerbuild. Progres poziomy, a nie pionowy. Zamiast min/max raczej adaptacja. Jak zobaczysz starego vetsa, to będzie można dokładniej ocenić zagrożenie. Nie wiem jak to zrealizują, jak będzie wyglądać sprawa gearu, się zobaczy.
Z rozpoznawalnością postaci/gracza na serwerze to od lat w mmorpg jest cienko. Randomowi ludzie, w randomowych zergach albo na randomowych bg. Wygląd pomaga się wyróżnić, to czemu go nie dołożyć?

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2014, 13:54 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Odnosze się do:

Cytuj:
Andrew a few weeks ago, his reaction was ‘Why didn’t anyone ask me? We can so do that!’


Jak mówią, ze mogą, to mogą.

Autor:  Mendol [ 17 lut 2014, 14:00 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

taa warhammer tez mial byc piekny, wspanialy i na wieki.

Autor:  Oyci3C [ 17 lut 2014, 14:06 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

No, i te kolejki na serwerze i wkurw, ze w gre objawiona grac nie mozna.
Hype w dzisiejszych czasach jest mocno nie wskazany :(

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2014, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

@mendol

No wole zyc w przeswiadczeniu ze to "zli ludzie z EA" ujebali Warhammera, ale tym razem im sie uda.
Zwlaszcza ze czasy wczesnej bety i testowanie featurów ktore mialy wejsc do WHO (jeszcze przed zmianą silnika, gdzie troche surowiej to wygladalo ale za to chodziło ślicznie), były jednymi z moich ulubionych doświadczen w MMO. A i później w las tym gorzej było w strone premiery.

Autor:  Mendol [ 17 lut 2014, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

tomu, ja tez bardzo licze na CU.
i takie newsy sa ok, ale biorac pod uwage, ze nie ma w tej chwili dobrego mmo (moze teso jesli nie spierdola), to wolalbym, zeby sie skupili jednak na podstawowych zalozeniach i grywalnosci.
dodawanie od poczatku rzeczy, ktore maja wplyw na ogolny balans moze tylko spowodowac niepotrzebny chaos/placz/fixy/proby naprawy itd. itp.

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2014, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

No to starzenie traktuje troche jak podejscie artstyle, a nie feature. Da sie zrobić - super, nie da - okej.

Mam nadzieje ze beda trzymać sie tego co ostatnio napisali http://camelotunchained.com/en/foundati ... overdo-it/
Generalnie widać w kazdej wypowiedzi czy przez to co devsi na ircu/forum na codzień gadaja, ze bardzo im zalezy zeby trzymać sie mocno ziemii w planach i najzwyczajniej na świecei robić swoje, mając na kazdym kroku oryginalne założenia do spełnienia. Troche traktuje to jak projekt kolesi ktorzy mają kase, nie mają ciśnienia z góry (wiec im sie chce wreszcie zrobić coś po swojemu od A do Z) + banda młodych (którzy z kolei jeszcze mają zapał zeby zrobić cos fajnego).

Autor:  Isengrim [ 26 lut 2014, 16:50 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-26-the-character-ageing-system-warhammer-online-nearly-had o starzeniu się, w komentach MJ się udziela.

Autor:  Morfidon [ 3 maja 2014, 08:19 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

community w tej grze zapowiada się świetnie...
https://www.youtube.com/watch?v=zHAJSB0-0tk

Strona 16 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team