MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470
Strona 17 z 22

Autor:  Morfidon [ 14 lip 2014, 22:17 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

stat system:
http://camelotunchained.com/en/bsc/#about-stat-system

o ja, to dopiero skomplikowany system ;p

Autor:  tomugeen [ 15 lip 2014, 19:30 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Stat system nie jest az tak skomplikowany, dosyć spójny i logiczny. Bez +stat na gearze, staty ustalaja jaki gear wolno nosić. Base staty leveluje sie uzyciem itd.

Tymczasem ostro zakręcony ma być magic system http://camelotunchained.com/en/bsc/#about-magic-system
Ciężko będzie spowodować, zeby to mega zadziałało, no ale zobaczymy, moze później w produkcji troche to uproszczą.

Autor:  Morfidon [ 16 lip 2014, 01:00 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

No masakra... albo wyjdzie z tego ostry kicz, albo coś naprawdę fajnego... ale jak tak czytam ich pomysły to nie mam pojęcia jak się mają wyrobić na koniec 2015...

Autor:  Morfidon [ 16 lip 2014, 17:38 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Combat system:
http://camelotunchained.com/en/bsc/#about-combat

Autor:  Morfidon [ 16 lip 2014, 19:52 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Crafting:
http://camelotunchained.com/en/bsc/#about-crafting

Autor:  Isengrim [ 17 lip 2014, 01:58 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Jest piekne, jak devsi po ponad roku produkcji spelniaja zapowidzi.

Autor:  Highlander [ 17 lip 2014, 07:15 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Dalej na razie papierowa produkcja.
Super, można poczytać jak coś BĘDZIE działać...

Minelo tyle czasu a nawet 1 screenshota nie ma.

Autor:  iniside [ 17 lip 2014, 07:17 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Highlander napisał(a):
Dalej na razie papierowa produkcja.
Super, można poczytać jak coś BĘDZIE działać...

Minelo tyle czasu a nawet 1 screenshota nie ma.

Stream bys ogladal bys testowy game play zobaczyl. Albo jak programuja ;p. Lepsze niz shitshoty ;p.

Autor:  Highlander [ 17 lip 2014, 07:18 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

a jest zapis z tego streama?

Autor:  candidoser [ 17 lip 2014, 07:34 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Tak czy inaczej wciaz jestesmy w fazie obietnic. To czy one zostana spelnione i w jakim stopniu okaze sie w czasie bety/premiery.
Natomiat tak jak wczesniej mialem generalnie wylane na ten projekt, tak po przeczytaniu tych zlinkowanych artykulow zdecydowanie zainteresowanie na plus.

Autor:  Morfidon [ 17 lip 2014, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Tu są zapisy ze streamów:
https://www.youtube.com/user/CityStateGames/videos

Nie tylko obietnice bo UI już jest np. zakończone - już teraz możesz tworzyć swoje UI z pomocą JavaScript i tagów z HTML 5 - udostępnili kod na licencji mozilli dla wszystkich.
Silnik ze streamu rzeczywiście prezentuje się ok - ze 100-200 postaci a tam 60 fps im pisze non stop...

Postacie i otoczenia - nie są cukierkowe - zdecydowanie jest tutaj nutka daoca.

System jednak nie jest jak dla mnie old-schoolowy to jest system dinozaurowy, czy wypali w tych czasach? Nie mam pojęcia, ale lepsze to niż kolejny klon WoW'a. Myślę, że fajnie, że dało im się szansę, może przez to gry pójdą w jakimś innym kierunku.

Autor:  tomugeen [ 17 lip 2014, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Najlepszą decyzja od samego poczatku było wywalenie PvE i progresji przez non-RvR. Gdyby to miało być zaimplementowane w grze wymagajacej balansu pve/pvp mirror cośtam, to zwyczajnie byłoby chujowe albo nieudane.
W tym wypadku przy tych założeniach, ma to ręce i nogi, kwestia tylko wykonania. I tak jestem pozytywnie zaskoczony, myślałem ze system będzie bardziej standardowy + jakieś różne gimmicki (melee stance, follow-upy), tutaj łączy sie to spójny desing.

Autor:  Morfidon [ 17 lip 2014, 12:55 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Nie masz wrażenia, że crafting zastąpi PvE i będzie niestety zbyt dużo czasu wymagał? Coś jak ToA?

Autor:  tomugeen [ 17 lip 2014, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Nie obchodzi mnie crafting w sumie. Kupi sie u roboli co trzeba i tyle.

Autor:  Damien [ 17 lip 2014, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Dokladnie, beda gracze nie tykajacy craftu oraz maniacy craftu, ktorzy dzieki tym pierwszym beda mieli zbyt, o to chodzi.
A czy system zbyt oldschoolowy? W koncu gre oplacili ludzie, ktorzy takiego oldschool oczekuja.

Autor:  Morfidon [ 17 lip 2014, 13:29 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Kupi się raz? dwa? sto razy? Czytałeś wszystko i słuchałeś?

Itemki będą miały decay, będziesz musiał je zakupywać ponownie.

Niektóre itemki będzie robić się w 3 dni (24/h) (te najlepsze).

Myślisz, że taki itemek będzie słabszy niż inne? To jest coś co przypomina ToA. Coś co będziesz zmuszony zrobić i nie będzie innej drogi by zdobyć przedmiotu niż robienie czegoś innego niż PvE w postaci craftingu.

Napisałem jakie proponuje rozwiązanie na ich forum, temat pod tytułem: "Will crafting kill fun for PvPers too much? How to resolve it?"

Autor:  tomugeen [ 17 lip 2014, 14:01 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ja tam kupie to na co bedzie mnie stać i bede miał w dupie niedelikatnie mówiąc. Albo gildia bedzie sponsorowała. Nie widze problemu.

Jak mam sobie pobiegać to sprzet nie jest najwazniejszy, jak mam isc na siege to poprosze mi czarodziejski kapelusz uszyc. Proste jak dla mnie.

Autor:  Morfidon [ 17 lip 2014, 14:20 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

W dupie będziesz miał to, że ktoś z 3x lepszym mieczem będzie bił więcej albo w większym zasięgu niż Ty ze swoim scyzorykiem? To raczej nie będą fair walki.

Autor:  tomugeen [ 17 lip 2014, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ja nie będe bił, bede tez low armor miał. I nikt nie zrobi tej gry tak zeby były takie dysproporcje w gearze zeby zmiatały ludzi w codziennych walkach.
Do wazniejszych wypraw wiadomo ze trzeba bedzie sie troche wystroic, ale na tym to polega - inwestucja w gear, przejmujemy kopalnie, gildiowy crafter ma skad wziac lepszy metal to robi lepszy sprzet. Az sie popsuje. I tak w koło Macieju.

Autor:  Morfidon [ 17 lip 2014, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

na magu może to ujdzie... co z tankami?

To jest niezłe:
http://youtu.be/jo4unYGQGB0?t=9m34s

koniec z cheaterami :)

Strona 17 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team