MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Torment: Tides of Numenera
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42577
Strona 17 z 20

Autor:  Highlander [ 4 mar 2017, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Tor-Bled-Nam napisał(a):
@Junkier Grałeś w PT z modami do HD? Daje radę?


Niedawno odpalalem. Wygląda w pytę.
http://thunderpeel2001.blogspot.com/200 ... odded.html
Sprawdzalem na wersji GoG i polska wersja.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 4 mar 2017, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Dzięki, znacznie lepsza opcja niż granie w nowego. :)

Autor:  Robo [ 4 mar 2017, 21:58 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ja gram aktualnie w PT z tymi modami co dał High. Wygląda spoko, działa też dobrze, choć czasami łapie zwiechę przy zapisywaniu gry i trzeba restartować.

Autor:  Kaban [ 5 mar 2017, 15:56 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Jedno muszę przyznać, ładny kurwa bullshit zrobili z tą "polską wersją". Fronczewski, ah-oh. Człowiek myślał, że będzie tak zajebiście jak w Baldurze, a tu się okazuje, że będąc w 2/3 gry słyszałem nagranych może 10 pojedynczych zdań.

To już nawet w słabiutkim Tyranny było więcej nagranych dialogów.

Ja nie wiem na co oni przeznaczyli te dodatkowe miliony z kickstartera. Portretów nie ma, dialogów nagranych mało... nawet wydymali wspierających odnośnie ilości kompanów.

Autor:  TobiAlex [ 5 mar 2017, 15:57 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Kaban napisał(a):
Jedno muszę przyznać, ładny kurwa bullshit zrobili z tą "polską wersją". Fronczewski, ah-oh. Człowiek myślał, że będzie tak zajebiście jak w Baldurze, a tu się okazuje, że będąc w 2/3 gry słyszałem nagranych może 10 pojedynczych zdań.

To już nawet w słabiutkim Tyranny było więcej nagranych dialogów.

Ja nie wiem na co oni przeznaczyli te dodatkowe miliony z kickstartera. Portretów nie ma, dialogów nagranych mało... nawet wydymali wspierających odnośnie ilości kompanów.


this.

Autor:  Highlander [ 5 mar 2017, 16:01 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Jak to na co. Na van buurena, bards tale, wasteland 3 i inne takie ;)

Jakby usuneli "Torment" z nazwy, dali cene o 50% nizsza to pewnie ocenialibyscie gre duzo lepiej. A moze nawet lepiej by sie sprzedala.

Autor:  Junkier [ 5 mar 2017, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Jakby nie było Torment w tytule to ludzie nie sypnęliby geltem na ks.

Autor:  Niah [ 5 mar 2017, 16:33 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Mnie się gra nie spodobała. Szkoda. Jakiś czas temu grałem w po raz któryś w BG2 i było fajnie.
Zagrałbym w Baldur's Gate 3 :(

Autor:  Highlander [ 5 mar 2017, 16:53 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Niah napisał(a):
Zagrałbym w Baldur's Gate 3 :(


a to PoE nie mialo byc zastępcą BG3? ;)

Autor:  Junkier [ 5 mar 2017, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Pillarsy były całkiem wciągające, natomiast do uczucia EPICKIEJ PRZYGODY z BG2 to tej grze trochę brakowało. No i NPC ssali pałę aż po same kule.

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2017, 13:21 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Kurwa quest z adwersarzami w gospodzie piąte oko po prostu ryje banie :E. Co jak co ale to jest tak zajebiście opisane, że to co było w PoE/Wasteland czy Tyranny po prostu ssie pałke. Sporo się natrudziłem aby w ogóle ruszyć z tym questem z miejsca.

Autor:  raggnarok [ 6 mar 2017, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Nom, fajny q. Przyznam sie bez bicia, ze musialem poszukac do niego podpowiedzi w necie :)

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2017, 14:38 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ja to przypadkiem okryłem bo chciałem się zabić i tak jakoś wyszło :D. Ten quest z kobietą widmem też całkiem niezły. W ogóle gadka z tym "O" w tej tawernie to było coś. Naprawdę fajnie się to czytało. A ponoć dalej jest jeszcze lepiej. Dzisiaj może już opuszczę Klify Sagusa bo chyba już wszystko zrobiłem (3 lvl bodajże mam).

P.S
W tym Sanktuarium Pana wcieleń jest ponoć jakaś kula co pozwala przyzywać członków drużyny. Byłem tam i chyba zlootowałem wszystko (z lustrami też się bawiłem) i nic takiego nie pamiętam...

Update: Ok mam, chodziło o kule z brązu ale musze sprawdzić czy ją mam czy nie opyliłem :P.

Autor:  Junkier [ 6 mar 2017, 15:10 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

W P:T też był O (personifikacja litery alfabetu), którego można było spotkać w tawernie, jakieś nawiązanie?

Autor:  Kaban [ 6 mar 2017, 20:14 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

zaboleq napisał(a):
Kurwa quest z adwersarzami w gospodzie piąte oko po prostu ryje banie :E. Co jak co ale to jest tak zajebiście opisane, że to co było w PoE/Wasteland czy Tyranny po prostu ssie pałke. Sporo się natrudziłem aby w ogóle ruszyć z tym questem z miejsca.


10 godzin siedziałem w Klifach Sargusa i jakimś kurwa cudem ominąłem ten quest i budynek. Kurwa, po ukończeniu gry zagram początek jeszcze raz z czystej ciekawości.

Odniósł ktoś wrażenie, że najlepsze postacie i dialogi były właśnie w pierwszym mieście? Potem zaczyna być jakoś ciutkę gorzej.

Autor:  warhameron [ 6 mar 2017, 20:26 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Jak dodadzą Omm a (The Toy) to dla niego warto bedzie jeszcze raz przejść grę (o ile wiem) Pewmie w ciągu 2 tygodni dodadzą, póki jest hype i ludzie grają.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 6 mar 2017, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Heh, ja tez nie zauważyłem tej lokacji. Nie da się wrócić do klifów ?

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2017, 20:38 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Nie da się z tego co wiem :/. Przynajmniej ja nie mogiem już.

Autor:  Kelebglin [ 6 mar 2017, 21:58 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Lekki zawód na tormencie. Karny kutas za promo Franka, a tak na prawdę to prawie go nie ma. Ja rozumiem, że to miał być papierowy rpg, ale za mało combatu. Na początku wolno się rozkręca, potem jest coraz lepiej i historie jak i questy ryją w banie.

Btw ktoś wie na ile godzin przewidują przejście gry?

Autor:  raggnarok [ 6 mar 2017, 22:03 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ja skonczylem w 25 z wiekszoscia side questow ktore znalazlem (2-3 chyba nie zrobilem), a gadalem z kazdym :)

Strona 17 z 20 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team