mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 29 cze 2013, 18:37 
Cytuj  
Katoneo napisał(a):
Co do Call of Warhammer to niestety (chociaż niektórym to może się podobać) jest strasznie oskryptowany. To nie jest typowy sandbox jak większość modów do Medievala.

Są spawnujące się znikąd armie i mniej lub bardziej randomowe eventy. Na razie gram wyznawcami Tzeentcha i jednoczę północne pustkowia, klimat jest kapitalny, szkoda tylko, że nie można rekrutować greater demonów (za to są kurewsko przepakowane trolle :p )

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2013, 22:30 
Cytuj  
znowu bedzie okazja pograc w just cause 2 multi:
http://www.youtube.com/watch?v=Rtwnm7QMV0Y

Dear Player,

We will be holding a public beta test for JC2-MP, giving you the opportunity to play!
If everything goes as expected, the test should run for 48 hours.

You can find a countdown and changelog on our homepage located at https://www.jc-mp.com/
For your convenience you can also find your local starting time at https://www.jc-mp.com/times/

Once the test starts you can find the latest client at https://www.jc-mp.com/downloads/
If you already have a client, just launch it when the test starts - it will automatically update.
Should it not automatically update for you, just download it again through our website.

Once you have the client, you can join a server through https://www.jc-mp.com/servers/
In the server browser, you can use the new Buddies tab to see if any of your friends are playing.

If you have any issues, please be sure to read our FAQ and common issues:
http://wiki.jc-mp.com/index.php/Frequen ... _Questions
http://wiki.jc-mp.com/index.php/Errors

You can also use our chat or troubleshooting forums if you cannot get it to work:
https://www.jc-mp.com/chat/ or #jc2-mp on irc.jc-mp.com
https://www.jc-mp.com/forums/index.php/board,316.0.html

We hope to see you ingame!

Regards,
JC2-MP Team


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 9 lip 2013, 22:09 
Cytuj  
Od 1,5 tygodnia gram w zasadzie tylko w Call of Warhammer, stwierdzam, że to jeden z najlepszych modów pod Medieval 2.
Klimat, wykonanie i liczba jednostek/nacji, szybkość zmiany tur (co jest dosyć istotne biorąc pod uwagę, że w takim Stainless Steel trwa to po kilka minut) poziom trudności - miodzio. Jak ktoś lubi to uniwersum to pozycja obowiązkowa imo.

The Sundering niestety jeszcze niedopracowany i ze zbyt mało zróżnicowanymi armiami - chociaż lepiej zrobionych modeli jednostek chyba nie widziałem w żadnym innym modzie. Niby tworzą moda z całym Starym Światem po Arabię i Nehekharę, ale zajmie im to pewnie pierdyliard lat albo co bardziej prawdopodobne projekt zdechnie po drodze.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2013, 13:00 
Cytuj  
Da się jakoś zainstalować CoW na wersję ze steama??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 lip 2013, 17:23 
Cytuj  
Zapewne, ale będziesz musiał sprawdzić na twcenter.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2013, 20:10 
Cytuj  
http://www.pcgamer.com/2013/07/10/stalk ... medium=emp
misery 2.0 trailer


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 14 lip 2013, 16:35 
Cytuj  
dobra zmieniam zdanie, Third Age Total War jest lepszy

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 21.08.2008
Offline
PostNapisane: 16 lip 2013, 14:22 
Cytuj  
ma ktoś jakieś źródło z którego moge pobrać stalker narodnaya soljanka z łatwą instalacją ?? (chodzi mi zeby nie było 500 plików porozwalanych, tylko kilka pokolei)

lub zna ktoś jakies fajne mody do STALKER: Cień Czarnobyla, w których mozemy dołączac do frakcji itp ?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 09:29 
Cytuj  
Hmm ciekawy mod do Skyrima...

Falskaar
http://skyrim.nexusmods.com/mods/37994/?

Tylko wpierw trzeba będzie skończyć tego zmodowanego przez Redone :P.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 125
Dołączył(a): 5.02.2011
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 17:22 
Cytuj  
oba mody sie nie gryza, wiec nie widze przeszkod w graniu w falskaar z modyfikacjami jakie wprowadza redone

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 17:39 
Cytuj  
Wlasnie zabieram sie sam za modowanie Skyrima i wpadlem na taka liste: http://www.reddit.com/r/skyrim/comments ... or_skyrim/ Fajna kompilacja, obok GEMS chyba najlepsza jaka widzialem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 18:13 
Cytuj  
nie ma za bardzo nic do combatu ;p

redone lub requiem z duzych konwersji.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 21:41 
Cytuj  
Cały czas polecam STEP: Nie trzeba z niego wszystkiego instalować - starczy parę fixów (w szczególności te "unofficial xxx patch") i kilka większych paczek do grafiki i KONIECZNIE SKY UI. Potem coś co zmienia combat/perki/skille czyli taki Redone czy Requiem i gramy.
Również koniecznie Alternate Start bo ile razy mozna zaczynać w ten sam sposób.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 22:17 
Cytuj  
STEP wlasciwie nic nie zmienia w samej grze (content) wiec whats the point. Moze komus goly Skyrim pasuje ale wlasnie mody na armorki, bronie, monstery, czary, unikalny loot to podstawa bo to ci jest w vanilla Skyrimie to jest bieda i to mocna. Przynajmniej dla mnie.

Ta lista ragnaroka jest fajna. Szkoda tylko ze jak zaczniesz to instalowac to w pewnym momencie gra jebnie focha i masz CTD i kkthxbye. Ciezko jest nie przegiac a z drugiej strony dla mnie chyba nie ma w tej grze elementu, ktory by nie wymagal modyfikacji wiec mam przejebane. :)

Dobrze ze w Morrowindzie takich problemow nie ma i gra mi smigala ze 170 modami stabilnie.

Moglby ktos zrobic jakis Total Overhaul albo DZIALAJACA kompilacje gotowa do instalacji.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 lip 2013, 22:29 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 22:27 
Cytuj  
Wymieniłeś 'unikalny loot' - jaki mod(y) na takie coś? Jest osobny czy część składowa czegoś większego?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 22:40 
Cytuj  
Kurwa - poszukalbym ci ale nexus mi na zlosc dziala gownianie (502 albo strony sie wczytuja minute).

Pamietam ze byl mod, kory dodawal w chuj takich unikatowych collectibles poukrywanych w swiecie i mialem tez jakis co dodawal fixed/manually placed itemy roznej masci do kazdej skrzyni na koniec dungeonu w grze (normalnie jest losowo jak w Hack And Slashu).
Znajdzie sie tez pare modow dodajacch itemki na zasadzie Morrowinda (mocny npc pilnujacy static itema albo item ukryty w jaskini itd..) - cos jak maski w Vanilla Skyrim.


O znalazlem gdzie indziej:

http://tesalliance.org/forums/index.php ... orrowloot/

Loot z wczesniejszych gier (manually placed) + Dwemer i wszystko powyzej manually placed jak w Morku a nie HnS style jak w Obku/Skyrim (omg mam 60lvl dropia daedryczne mloty ze skrzyni!!!!111 chuj ze wg lore Tamriel Deadryczne przedmioty sa wlasciwie bezcenne i super rzadkie).
O cos takiego mi chodzi. Nie wiem czy to nie jest jakas stara wersja moda ale juz mniej wiecej wiesz ocb i czego ewentualnie szukac. Wystarczy taki modzik + ignorujesz do tego drzewko kowalstwa i Skyrim sie robi 100 razy lepsza gra. A to dopiero poczatek.

Mozna tez zagrac w Morrowinda i masz to samo bez modowania. :)


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 23:04 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Moglby ktos zrobic jakis Total Overhaul albo DZIALAJACA kompilacje gotowa do instalacji.

Moglby. Ale oficjalnie nie zrobi bo musialby dostac pozwolenie od wszystkich autorów aby użyć ich modów. Nieoficjalnie to może powstać coś w stylu FCOM (dla Obliviona) dla Skyrima - autor widać coś planuje ale pewnie nei prędko coś powstanie.
Sam kiedyś zrobiłem paczkę z całego STEPa, wrzuciłem na TPB ale skasowali... :roll:

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 11:34 
Cytuj  
@Kabra

Ok. Dzięki fajno. To jest chyba aktualna wersja tego moda. Wrzuciłem go, narazie ciężko coś więcej powiedzieć, bo gram dopiero jakieś 15-20 godzin (na Steam piszę, że ponad 30, ale idle, testowanie modów, zacząłem drugi raz,itd) - mam nadzieje, że będzie dobrze działał z już zaczętą grą na początku bez tego loot patcha, bo od nowa znowu zaczynać mi się nie chcę :/

Ogólnie trochę już modów mam (SkyRe, parę combat modów, do grafiki, ten nowy mod dodający nowy region i kilka mniejszych, ale nie mam oficjalnych DLC) i kombinuje teraz jakimś programikiem Wrye Bash o którym przeczytałem, że warto jakiegoś pacza, żeby dobrze działało, ale ehh to już ostatnia rzecz bo mi się nie chcę ;p

W każdym razie dzięki - zbyt krótko grałem narazie i nie zdawałem sobie sprawy, że bez Morroloot-a to są takie bzdury jak gra obsypująca cię "uber" zbrojami w random dungach czy możliwośćią bezstresowego nieograniczonego craftingu najlepszych rzeczy. Nieźle bym się zirytował w późniejszej części gry pewnie.

Co do Morrowinda to nawet mam specjalnie oryginał pudełkowy angielski ściągnięty (dla Morrowind Overhaul, co by grafa lepsza i bugi poprawione) i nawet chwile grałem, ale potem nie miałem czasu zapomniałem i chcąc nie chcąc odstawiłem. W każdym razie na pewno powrócę w przyszłości, ale chwilowo mam okres na eye candy i dlatego Skyrim.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 12:41 
Cytuj  
Crafting to generalnie lepiej w ogole calkiem olac w Skyrimie - jest zrobiony zalosnie i nawet mody tego nie poprawia... O tym, ze jest OP juz nie wspomne.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 12:49 
Cytuj  
Cytuj:
W każdym razie dzięki - zbyt krótko grałem narazie i nie zdawałem sobie sprawy, że bez Morroloot-a to są takie bzdury jak gra obsypująca cię "uber" zbrojami w random dungach czy możliwośćią bezstresowego nieograniczonego craftingu najlepszych rzeczy. Nieźle bym się zirytował w późniejszej części gry pewnie.


Welcome in modern Elder Scrolls game. ;)

Craftingu nie tykaj, ewentualnie tylko jako leciutkie wspomaganie (fajnei jest sobeitez np wgrac mod na strzaly itd..) jak sobie nie chesz gry ZEPSUC. Craft jest zalosny w Skyrim.

Ten Wrye Bash to przdatna bestia - to jest do merge'owania leveled lists - przydatna rzecz jak masz wiele modow.
Nie bede sie atm rozpisywal o tym bo jest manual itd.. jak nie bedziesz sobie mogl poradzic to napisz. :)
Poczytaj sobie o 'merging leveled lists'. Trzeba to zrobic zwlaszcza jak masz pare modow w jakikolwiek sposob wplywajacych na loot czy npcow/potworki.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.