MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 3 z 305

Autor:  HaJBoS [ 20 maja 2007, 17:53 ]
Tytuł: 

Można tylko po co? ... nie można grać tylko w mmo trza kontynuować tradycje :>

JA CHCE JUŻ W TO ZAGRAĆ!!! AAA!!

Autor:  Eshim [ 20 maja 2007, 17:56 ]
Tytuł: 

StarCraft to nie jakieś marne MMORPG... to wielki RTS który przetrwał przez:

grafikę 3d i oprawe wizualną/audio konkurentów


Nie wiem czy o tej samej grze mowimy... .

BTW, jak myslicie czy mocno sie zmieni sama rozgrywka? Czy stare taktyki beda dzialac? Wydaje mi sie, ze standardowa taktyka teranska Heavy Me(a)tal sie juz nie bedzie sprawdzac dzieki immortalom, zdaje mi sie tez, ze zergi stworza swoj odpowiednik przesympatycznego protoskiego zrzutu reaverow na baze przeciwnika, beda po prostu w nydius wormie transportowac banelingi. Zastanawiam sie teraz, do czego bedzie sluzyl colossus, moim zdaniem bedzie uzywany do postoszenia bazy przeciwnika.

edit: fajnie by bylo jakby blizz wprowadzil mozliwosc programowania AI jednostek :D

Autor:  Sobtainer [ 20 maja 2007, 18:03 ]
Tytuł: 

Stretegia walki niektórych ras na pewno się nie zmieni, zauważ że na filmach 2xbunkier i pomiędzy baraki u tyrka, a na tyłach czołgi w sigu. To samo u prota przed bazami.
Ale... widziałem wczoraj tyle filmów z gameplaya, gdzie jednostki sobie odpalały jakieś silniki i leciały po piętrach na mapie do bazy przeciwnika, że narazie to chyba możemy tylko spekulować.
Jak zobaczyłem matkę protów która laserami w ziemie napierdalała paląc budynki i jednostki pod sobą, a do tego zarzuciła sobie jakąś barierkę dookoła siebie to mnie wgniotło w siedzenie :).

Co tu dużo gadać, kupuje bez wachania w ogóle oryginała, mam kolekcję Blizzarda gier od a-z oryginalnych i nigdy tego nie zmienie :).

Autor:  Eshim [ 20 maja 2007, 18:07 ]
Tytuł: 

napewno Heavy Metal juz nie bedzie takie skuteczne, widziales moze ten filmik w ktory immortale rozwalaly wieksza od nich grupke czolgow w trybie altyleryjskim?
Zreszta na matke z pewnoscia znajda jakis sposob, najprawdopodobniej nuke ;) albo te sympatyczne unieruchamiajace rakietki ghostow, sam je wielokrotnie odczulem na skorze bawiac sie lotniskowcami

Autor:  Dana [ 20 maja 2007, 18:21 ]
Tytuł: 

Cytuj:
, gdzie jednostki sobie odpalały jakieś silniki i leciały po piętrach na mapie do bazy przeciwnika, że narazie to chyba możemy tylko spekulować.


To są Terrańscy Reaperzy, czyli marines z plecakiem odrzutowym zdolni pokonywać przeszkody terenowe.

Coś jak Assault Marines / Raptors / Storm Boys z Wh40k Dawn of War.

Cytuj:
widziales moze ten filmik w ktory immortale rozwalaly wieksza od nich grupke czolgow w trybie altyleryjskim?


Bo ta ich tarcza pochłania tylko bardzo silne ataki.
Sądzę że gdyby przeszli w normalny tryb, daliby radę :) Bo to była poprostu pokazówka nowych jednostek i ich umiejętności.

Autor:  HaJBoS [ 20 maja 2007, 18:59 ]
Tytuł: 

Będzie świetne i ja to czuje :)

Myślę,że stare taktyki z SC nie będą już takie dobre,a nawet w ogóle sie nie sprawdzą ... Np ST które w grupie 5 owniły oddział czy 2 Zelków teraz będą miały problem ze względu na skill zetków (szarża) mam nadzieje,że gra będzie godna poprzednika


DAJCIE MI JUŻ W TO ZAGRAĆ!!

Autor:  Dana [ 20 maja 2007, 20:17 ]
Tytuł: 

Może ktoś pamięta, jak w starym Starcrafcie się ustawiało by grać z botami ? Tzn. ustawiam w multi na lanie team melee ale za cholere nie mogę przydzielić kompa do mojej drużyny. SC spaczowany do 1.15

:roll:

Autor:  Eshim [ 20 maja 2007, 20:20 ]
Tytuł: 

Bo ta ich tarcza pochłania tylko bardzo silne ataki.
Sądzę że gdyby przeszli w normalny tryb, daliby radę Bo to była poprostu pokazówka nowych jednostek i ich umiejętności.


hmpf mysle, ze ta tarcza bedzie przepuszczala jedynie ataki lekkich jednostek takich jak marines, bo inaczej immortale beda sluzyc tylko do niszczenia jednostek tossow ktore jako jedyne zadaja naprawde pozadny dmg, w co srednio mi sie chce wierzyc.

Autor:  pooma [ 20 maja 2007, 21:11 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Może ktoś pamięta, jak w starym Starcrafcie się ustawiało by grać z botami ? Tzn. ustawiam w multi na lanie team melee ale za cholere nie mogę przydzielić kompa do mojej drużyny. SC spaczowany do 1.15

:roll:

Zaloz top vs bottom

Co jak co ale widac ze duzo z was daawno nie gralo w stara :P

Autor:  Dana [ 20 maja 2007, 21:47 ]
Tytuł: 

Tja, robie sobie comeback z okazji Sc2 :)

Szkoda że nie mam orginalnego BW...

Autor:  Enhu [ 20 maja 2007, 22:36 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Tja, robie sobie comeback z okazji Sc2 :)

Szkoda że nie mam orginalnego BW...


buehehe, nie tak dawno temu (jakieś 4 lata lol) kupiłem orginała StarCrafta + broodwar za 49.99 :wink:

Autor:  Logain Darkthorn [ 20 maja 2007, 22:46 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Tja, robie sobie comeback z okazji Sc2 :)
Szkoda że nie mam orginalnego BW...


W czym problem?
http://www.gram.pl/sk0_8Q7q8_Antologia_Blizzard.html


pozdrawiam

Autor:  Sucre [ 20 maja 2007, 23:10 ]
Tytuł: 

Logain Darkthorn napisał(a):
Dana napisał(a):
Tja, robie sobie comeback z okazji Sc2 :)
Szkoda że nie mam orginalnego BW...


W czym problem?
http://www.gram.pl/sk0_8Q7q8_Antologia_Blizzard.html


pozdrawiam

W tym: http://www.gram.pl/przerwa_techniczna_all.html xD

Autor:  iniemamocni [ 21 maja 2007, 09:05 ]
Tytuł: 

http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=24557 :wink:

Autor:  pooma [ 21 maja 2007, 09:22 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Tja, robie sobie comeback z okazji Sc2 :)

Szkoda że nie mam orginalnego BW...


BW nie ma swojego numerka AFAIR, wiec jedzie na tym z oryginalnego SC.

Autor:  Shadhun [ 21 maja 2007, 09:42 ]
Tytuł: 

Heh dyskusja toczy sie równocześcnie w 3 topicach ;)

Autor:  Kabraxis [ 21 maja 2007, 13:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Fani gier z serii StarCraft nie mogli w miniony weekend narzekać na brak wrażeń. Firma Blizzard Entertainment, Inc. nie tylko zapowiedziała nową odsłonę cyklu, ale także udostępniła pierwsze obrazki oraz filmy. Przedstawiciele poważanego wśród PeCetowców producenta wzięli ponadto udział w specjalnej konferencji, która umożliwiła zebranym w Korei Południowej dziennikarzom uzyskanie odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Poniżej znajdziecie najciekawsze informacje związane z nową grą, które ujrzały światło dzienne podczas wspomnianego wyżej spotkania.

- Produkcję drugiej odsłony cyklu StarCraft rozpoczęto tuż po zakończeniu prac nad dodatkiem do gry WarCraft III, czyli w 2003 roku.

- Grę tworzy czterdziestoosobowy zespół.

- StarCraft II jest już grywalna w trybie wieloosobowym wszystkimi frakcjami.

- Jedno z pytań dotyczyło prędkości rozgrywki w zademonstrowanych przez Blizzard Entertainment, Inc. materiałach filmowych. Fani gry nie byli specjalnie zadowoleni z faktu, że zmagania toczone są w znacznie wolniejszym tempie, niż w pierwowzorze. Twórcy nowego StarCrafta wyjaśnili, że produkt umożliwia zmianę szybkości gry, podobnie jak miało to miejsce w WarCraft III. Nie ma zatem powodów do obaw.

- Kampania dla jednego gracza będzie kontynuacją historii opowiedzianej w StarCraft oraz w StarCraft: Brood War. W drugiej odsłonie cyklu na pewno zobaczymy takich bohaterów, jak: Zeratul, Jim Raynor oraz Kerrigan.

- Autorzy potwierdzili, że w grze nie pojawi się czwarta frakcja – tak sugerowali Koreańczycy, którzy opublikowali w kwietniu plotki o drugiej części StarCrafta. W zmaganiach uczestniczyć będą wyłącznie Terranie, Protosi oraz Zergowie.

- Gra nie będzie mieć limitu jednostek.

- System zarządzania surowcami będzie zawierać pewne udoskonalenia, ale mimo to pozostanie bardzo podobny do rozwiązań z pierwszego StarCrafta.

- Pełna wersja gry będzie zawierać edytor map.

- Autorzy nie ustalili jeszcze wymagań sprzętowych, ale wiadomo już, że gra będzie wspierać systemy operacyjne Windows XP i Windows Vista oraz karty graficzne obsługujące Pixel Shader 2.0. Nie wiadomo na razie czy StarCraft II będzie korzystał z dobrodziejstw dziesiątej generacji bibliotek DirectX.

- Inicjatywa koncernu Microsoft w postaci usługi Live dla PeCetów nie sprawi, że Blizzard Entertainment, Inc. zmieni swoją strategię dotyczącą rozgrywek online – Battle.net pozostaje tu absolutnym priorytetem. Niestety, nie oznacza to, że internetowe potyczki w StarCraft II pozostaną darmowe. Obecni podczas konferencji przedstawiciele firmy nie chcieli jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy za rozgrywkę będą pobierane opłaty. To źle wróży...

- Nie ma żadnych planów stworzenia konwersji gry na konsole.

- Nie ustalono jeszcze daty premiery. Wydaje się wątpliwe, aby produkt zadebiutował w tym roku.


Zrodlo: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=33689

BN platny? hihi... to nie przejdzie. Wogole watpie zeby to "Live" przeszlo na PC.

Autor:  wasyl [ 21 maja 2007, 13:20 ]
Tytuł: 

jak myslicie ile sc 2 bedzie kosztowal ?

Autor:  Aldatha [ 21 maja 2007, 13:31 ]
Tytuł: 

bedzie w polsce juz euro wtedy :)

Autor:  Dana [ 21 maja 2007, 13:34 ]
Tytuł: 

Są już gameplay videos w wysokiej rozdzielczści.

http://www.starcraft2.com/movies.xml

Strona 3 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team