MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Burn Heretic! - Soulstorm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=28719
Strona 3 z 29

Autor:  niebezimienny [ 7 mar 2008, 20:25 ]
Tytuł: 

Space Marines
48% [ 20 ]
Space Marines
51% [ 21 ]

Gdzie zaginął ten procent?

Autor:  MagPS [ 7 mar 2008, 20:42 ]
Tytuł: 

Huba napisał(a):
Kazdy kto stanie im na drodze to heretyk, nie wazne czy to SM czy imperial guard czy cokolwiek. Imperatora pewnie tez by ubily;]


Bez przesady. Inkwizycja która każdego heretyka pali na stosie, dowództwo które każdego kto odważy się nie wypełnić rozkazu kulka/każdego który stchórzy zabija strzałem w plecy, indoktrynacja etc to mało?
Niektórym oddziałom IG może coś pojebać, ale Herezja Horusa nie jest dowodem na to że jest łatwo sprowadzić na złą drogę zakony, tylko że właśnie jest trudno.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 mar 2008, 21:38 ]
Tytuł: 

Abtrahujac od rozwazan znawcow historii warhammera, uzyje sobie na dodatku. Jest to klasyczny przyklad dojenia kasy przy minimum wysilku. Tu nawet fabuly nie ma, tylko mapa swiata plus prowincje do zajmowania/obrony i skirmish. Szkoda bo swiat jest nie do pobicia, a mechanika gry podoba mi sie znacznie bardziej niz w3 na przyklad. W podstawke tak fajnie sie gralo. :<

Autor:  Dana [ 8 mar 2008, 08:06 ]
Tytuł: 

Cytuj:
W podstawke tak fajnie sie gralo. :<


A dlaczego teraz nie będzie fajnie ? Imho mogliby dać same nowe rasy i też bym kupił.

Autor:  Nestor [ 8 mar 2008, 10:35 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Abtrahujac od rozwazan znawcow historii warhammera, uzyje sobie na dodatku. Jest to klasyczny przyklad dojenia kasy przy minimum wysilku. Tu nawet fabuly nie ma, tylko mapa swiata plus prowincje do zajmowania/obrony i skirmish. Szkoda bo swiat jest nie do pobicia, a mechanika gry podoba mi sie znacznie bardziej niz w3 na przyklad. W podstawke tak fajnie sie gralo. :<


Faktycznie, w przeciwienstwie do DC nie ma klimatycznych wstawek filmowych, i brakuje dyskusji miedzy commanderami kazdej stron w czasie gry. Nekroni byli bardzo fajni w kampanii DC.

A tutaj.. wbiega sie siostrami, odpala zlote lasery, przybiegaja robociki rodem z HL2 i wszystko umiera.

Autor:  Aldatha [ 8 mar 2008, 11:08 ]
Tytuł: 

za to nekroni nie umieraja nigdy , wkurwialy mnie zawsze te robociki co sie same skladaly po rozwaleniu , wtf gay

Autor:  Nestor [ 8 mar 2008, 12:29 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
za to nekroni nie umieraja nigdy , wkurwialy mnie zawsze te robociki co sie same skladaly po rozwaleniu , wtf gay


Umieraja, wystarczy przewaga liczebna 3-5:1 jesli grasz imperial guard ;p Ledwo udalo mi sie nekronami przejsc misje gdzie byly 2 bazy IG ;/ 30 minut obelisk w cloaku i ostrzal ze wzgorz ;]

Autor:  Huba [ 8 mar 2008, 12:51 ]
Tytuł: 

Wie ktos moze co daje upgrade emperors blessing dla siostrowego commandera za 10 wargearow? Fajnie ze mi sie commander swieci, pali i w ogole ale to ma jakis wplyw na walke?

Druga sprawa to jak sie uzywa tego bonusa Blood Ravenow: Deepstrike squads?

A co do braku filmikow i rozmow commanderow to to niestety jest smutne ze nima. Chcialbym zobaczyc slowna potyczke Sisters z Blood Ravenami.

Autor:  MagPS [ 8 mar 2008, 12:52 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Aldatha napisał(a):
za to nekroni nie umieraja nigdy , wkurwialy mnie zawsze te robociki co sie same skladaly po rozwaleniu , wtf gay


Umieraja, wystarczy przewaga liczebna 3-5:1 jesli grasz imperial guard ;p Ledwo udalo mi sie nekronami przejsc misje gdzie byly 2 bazy IG ;/ 30 minut obelisk w cloaku i ostrzal ze wzgorz ;]


Walcząc z Nekronami musisz zmusić ich do podejścia które będzie ich sporo kosztowało (wolne poruszanie się nekronów i za nim podejdą dostaną ładne obrażenia od Heavy Bolterów)

Autor:  Nestor [ 8 mar 2008, 14:10 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Nestor napisał(a):
Aldatha napisał(a):
za to nekroni nie umieraja nigdy , wkurwialy mnie zawsze te robociki co sie same skladaly po rozwaleniu , wtf gay


Umieraja, wystarczy przewaga liczebna 3-5:1 jesli grasz imperial guard ;p Ledwo udalo mi sie nekronami przejsc misje gdzie byly 2 bazy IG ;/ 30 minut obelisk w cloaku i ostrzal ze wzgorz ;]


Walcząc z Nekronami musisz zmusić ich do podejścia które będzie ich sporo kosztowało (wolne poruszanie się nekronów i za nim podejdą dostaną ładne obrażenia od Heavy Bolterów)


Zapominasz o solar flare necron lorda, o teleportacji, o masowym cloaku, no i obeliskach ktore maja duzo wiekszy zasieg niz heavy boltery, i potrafia zniszczyc caly oddzial w kilku strzalach. Do tego dochodzi masowa rezurekcja , i teleportujace sie zombi ktore niszcza morale jak nikt inny.

Jedyny problem jaki mialem nekronami w grze, to walki przeciwko IG, atryleria i miliardy miesa armatniego :\

Autor:  Aldatha [ 8 mar 2008, 14:18 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Aldatha napisał(a):
za to nekroni nie umieraja nigdy , wkurwialy mnie zawsze te robociki co sie same skladaly po rozwaleniu , wtf gay


Umieraja, wystarczy przewaga liczebna 3-5:1 jesli grasz imperial guard ;p Ledwo udalo mi sie nekronami przejsc misje gdzie byly 2 bazy IG ;/ 30 minut obelisk w cloaku i ostrzal ze wzgorz ;]


tyle to ja wiem ze trzeba ich ruchac od poczatku , ale ja jestem typowy turtler i nie lubie rushowac mimo ze moja ulubiona rasa Eldaar to urodzoni rushers ( bonus speed + fleet on foot + najlepsze spells farseer) , chociaz w DC kiedy wprowadzili ograniczenia na turrety rzadza tez w defensywie dzieki relokowaniu budynkow przez webgate's . To najblizsza rasa archetypu high elfow dlatego ich tak lubie , imho dark eldaars wszystko zjebali , nie pasuja

Autor:  MagPS [ 8 mar 2008, 14:35 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Umieraja, wystarczy przewaga liczebna 3-5:1 jesli grasz imperial guard ;p Ledwo udalo mi sie nekronami przejsc misje gdzie byly 2 bazy IG ;/ 30 minut obelisk w cloaku i ostrzal ze wzgorz ;]


Grając Chaosem na najtrudniejszym poziomie w tej misji rzeczywiście było truudno. Najważniejsze przeżyć początek bez większych strat i następnie wysyłać kilka oddziałów niewidzialnych marines do wypełniania zadań :D
Do tego działo robi swoje :]

Nestor napisał(a):
Zapominasz o solar flare necron lorda, o teleportacji, o masowym cloaku, no i obeliskach ktore maja duzo wiekszy zasieg niz heavy boltery, i potrafia zniszczyc caly oddzial w kilku strzalach. Do tego dochodzi masowa rezurekcja , i teleportujace sie zombi ktore niszcza morale jak nikt inny.

Jedyny problem jaki mialem nekronami w grze, to walki przeciwko IG, atryleria i miliardy miesa armatniego :\


- teleportacja - nikt ciebie nie zmusza do walki z nekronami przy ich punktach kontroli

ty-punkt kontroli-------armia nekronów

- masowy cloak - można łatwo rozproszyć za pomocą bohatera/jednostek (chociażby postawić gdzieś 'z tyłu' heretyków)

- obelisk - gdy chcemy zniszczyć obelisk i boimy się teleportu nekronów można skorzystać z artylerii, samolotów etc

- mass resurrection - ma spore znaczenie jedynie przy dużych bitwach w innym przypadku albo nekron już nie żyje albo powstaje jedynie drobnica

- zombi - oplątanie eldarów albo szybką jednostkę melee typu championy khaina czy (chaos) marines z plecakami

Autor:  Aldatha [ 8 mar 2008, 14:40 ]
Tytuł: 

zanim do tego dojdziesz "terminatory" cie nakryja czapami

Autor:  MagPS [ 8 mar 2008, 14:55 ]
Tytuł: 

imo Dark Eldarzy mają najładniejszą jednostkę w grze "Dias of Destruction" i jego działo, daje rade :o http://www.youtube.com/watch?v=KvOfyREuDZo

Autor:  Mendol [ 8 mar 2008, 16:58 ]
Tytuł: 

a jak zdebialem jak odpalilem i zobaczylem jakies planety na ktorych mam klikac ;-/
o co kamon?

Autor:  Nestor [ 8 mar 2008, 18:27 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a jak zdebialem jak odpalilem i zobaczylem jakies planety na ktorych mam klikac ;-/
o co kamon?


Options -> Show tutorial tips.

Autor:  Mendol [ 8 mar 2008, 18:44 ]
Tytuł: 

no tego sie obawialem. a w ogole to nadal jest strategia czy bardziej kto szybciej klika i zrobi 1000 jednostek?

Autor:  Huba [ 8 mar 2008, 20:57 ]
Tytuł: 

To i to, znaczy klikanie of koz ma znaczenie, ale trzeba tez umiec wykorzystac jednostki i ich skille a tego w DoW nie brakuje.

Koncze kampanie Sisters of Battle, i przegladalem te bonusy co sa za rozwalenie kazdego "keepa". Bezapelacyjnie najlepsze ma Empire:

IG- tansze honor guard, rezerwy do obrony, deepstrike. Generalnie to co sie kupuje za planetary requisition.

Sisters- forward bases, bezcenne.

Blood Ravens- deepstrike- na poczatku nie zalapalem jak sie tego uzywa. Trzeba kupic w panelu uzupelnien jednostki do deepstrike w bazie glownej ( rasy ktora gramy), a potem dodac do listy ataku. Razem z honor guardem i forward base daje poteznego kopa na start. Przydatne przy ataku na obszar o sile 10 z 2 bazami wroga.

Reszta, poza dzialem Tau ktorego sily nie umiem okreslic nie wydaje mi sie zbyt rewelacyjna. Webway Dark eldarow troche ulatwia skakanie miedzy planetami, to co maja chaosiaki jest raczej bezuzyteczne a zasady dzialania bonusa orkow poprostu nie zauwazylem.

Autor:  Nestor [ 8 mar 2008, 22:27 ]
Tytuł: 

RTSy polegaja na klikaniu, i jakiejs tam strategii.

To nie sa oldschoolowe taktyczne gierki, gdzie strategia bylo podejscie do przeciwnika i dokladne wyknanie planu.

Tutaj rzuca sie wszystko co sie ma na baze przeciwnika i klika w 'dodaj jednostki'. Czasem odpali sie jakis ability albo zrobi male micro grupy i tyle.

Tesknie do chaos gate i xcoma :)

Autor:  Pieszczoch [ 8 mar 2008, 22:48 ]
Tytuł: 

Ta :/
Dzisiaj sie pobawilem nowa rasa i na jednej mapie wystarczylo wyprodukowac kilka squadow ta suke aniola i 5 samolocikow - gra wygladala alla a+lmb.
Troche to nudne sie robi.

Strona 3 z 29 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team