Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam. Jakie to bedzie miało wymagania ? 16GB ramu ? 50GB dysku ? O GTX 880 nawet nie wspomne.
Prawda, tez sie o tym zastanawialem, ale bardziej jak to bedzie ze strony serwerow.
Fajna rzecza jest stworzenie czegos fajnego jako gracz i sprzedanie tego czegos komus innemu.
No wlasnie nie. Voxele renderuje sie ciezko, bo one zajmuja ogromne ilosci ramu a przeszukiwanie drzewa voxeli jest wolne. Dlatego min. Carmack zrezygnowal z silnika opartego całkowicie na Voxelach.
Nawet stosunkowo duze voxele jakie pokazali sprawia problemy. Chyba, ze tylko wieksze obiekty sa zlozone z voxeli a teren i wiekszosc assetow jest z polygonow.
Cytuj:
No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę.
No niech jeszcze do GW2 dodadza player created content ;p.
Everquest Landmark w tym roku.
RIP Minecraft.