MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warhammer Wrath of Heroes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39433
Strona 3 z 5

Autor:  tomugeen [ 8 wrz 2011, 12:10 ]
Tytuł: 

Trocha to wyglada jakby team z mythica mial do wyboru - wyniesc sie, albo zaproponowac gre na ktorej cos zarobia. No to robia darmowa gierke, niskim kosztem (screeny na stronie, ogolnie cala otoczka, jakby przygotowywali na kolanie) dzieki temu ze maja juz duzo resources.
No ale zobacze dzisiaj.

Autor:  tomugeen [ 8 wrz 2011, 23:37 ]
Tytuł: 

Double post :F

Omg jaka kicha. Skille nijakie, hero nijakie - pogralem BW, troche witch elfka i pizda z lukiem. Bwizardka dziala tylko w premade teami typu 2BW, 3xHeal i tank.
Ogolnie to trzymalem sie w top dmg i killi (poza pierwsza gra gdzie ciagle bieglem do zlego teamu) w teamie ktory nie mogl wygrac.

Najbardziej mnie zdziwilo ze spell ktory nazywa sie rain of fire targetuje sie w konkretna osobe i daje on snare, w ogole nie widzialem nic co targetowaloby sie w ziemie.
Pizda z lukiem to 5 skilli z czego 4 to strzaly z luku a ostatnio to +dmg.
Witchelfka ma wszystkie skille 5yd do robienia dmg, dmg albo dmg i "ulti" evasion.
Goblin to takie cos co biega i spamuje wszystko po kolei i dzieja sie wtedy aoe buffy i heale (a slyszalem ze mowili ze to ma byc ciekawa i skomplikowana postac).
Itd itd.

Orka i krasnala nie testowalem, bo nie lubie, wampirzyca pogralem sekundke tylko ;]


UI OKROPNE, OKROPNE OKROPNE OKROPNE. W grze i w lobby (naprawde mam nadzieje ze to placeholder totalny).

Ogolnie mam wrazenie ze uwstecznili sie wzgledem combatu z WAR, gdzie pamietam ze zajebiste bylo granie na 1-20lvl majac przeciez te 6 skilli na krzyz (+morale/tatics) wiec zmniejszenie tego do 5 fajnych skilli + tactics nie powinno tak wplywac na gre.
Skille bardzo nudne i raz ze nie oddaja feelingu klas z WAR, dwa sa zwyczajnie nieskillowe (HEJ co 10 sec moge strzelic z luku tak samo tylko mocniej, a co 20 tak samo ale z dotem... a jak ma malo HP to trzecim strzalem ktorym moge killstealowac... niggaplzzz).

Ogolnie, ogniowa panienka nie ma nic z klimatu BW (poza modelem)
Witchka niby biega za targetem i robi ciach ciach, ale pozabawione to pomyslunku.
Koles zlukiem to jak sie czlowiek dobrze ustawi to wystarczy uderzac czolem w klawiature dla maksymalnego DPS.

Autor:  Isengrim [ 9 wrz 2011, 07:15 ]
Tytuł: 

Ja bym dodał jeszcze że hero mają mało hp i schodzą jak szmaty. No i że mniej liczy się ilość kili a bardziej objectivy. Kiepska tabelka podsumowująca. I nie przeniesienie roli klas z war. SW to powinien być suport, szamek dps/heal, a teraz wszyscy hero są jak z jednej sztancy.

Autor:  iniside [ 9 wrz 2011, 11:43 ]
Tytuł: 

Podsumowujac.
Lepiej by wyszli na WAR F2P.

Bo w WAR nawet da się grać. To co imo doszczętnie trapi te gre to kompletny brak graczy. Nawet w T4 cięzko wpaść na jakiegoś warbanda jak dokładnie nie wypytasz na czacie gdzie jest jakaś akcja..

Autor:  sula [ 9 wrz 2011, 12:12 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Podsumowujac.
Lepiej by wyszli na WAR F2P.

Bo w WAR nawet da się grać. To co imo doszczętnie trapi te gre to kompletny brak graczy. Nawet w T4 cięzko wpaść na jakiegoś warbanda jak dokładnie nie wypytasz na czacie gdzie jest jakaś akcja..

No tylko , żeby przerobić na f2p tak dużą grę jak Warhammer + zapewnić sobie odpowiednią ilość serwerów ,a w tym przypadku imho naprawdę ciężko przewidzieć jak dużo luda by się rzuciło na Warhammera. Na pewno pierwsza fala graczy byłaby spora ,ale jak duża?
W Lotro spokojnie wystarczyły bodajże 2 dodatkowe serwery w US i 3 w EU , i teraz afaik kolejek nie ma żadnych i spokojnie można sobie znaleźć serwer z populacjami od low do high (orientacyjnie bo chyba nie są podawane statystyki oficjalnie na serwer jak to w WoW czy Rift, no oprócz tego ,że transfery na kilka najbardziej napakowanych są niemożliwe).
A wystarczyło tyle serwerów , bo Lotro dysponowało w P2P stosunkowo dużą ilością serwerów jako ,że gra miała w miarę zdrowy playerbase w przeciwieństwie do Warhammera , w którego naprawdę mało ludzi gra.

Ile tam serwerów zostało? 4? 6?

No i przerobienie na F2P , żeby było w miarę sensowne to by trochę kosztowało.

Także o ile imo pewnie by Warhammer Online jako f2p odniósł mniejszy lub większy sukces choćby ze względu na IP Warhammera , mam wątpliwości czy EA chcę w Mythica wrzucać jakieś większe ilości kasy.

Autor:  iniside [ 9 wrz 2011, 12:34 ]
Tytuł: 

Skoro nawet takiego crapa jak Champions Online opłaciło się na F2P przerobić, to WAR opłaca się tym bardziej.

Ale EA nie pierwszy i nie ostatni raz udowdania, że o MMO to pojęcie mają zerowe.

Autor:  Varenthin [ 9 wrz 2011, 14:03 ]
Tytuł: 

Cytuj:
You have been accepted to the Wrath of Heroes Beta!


sprawdzajcie maile

Autor:  Templair [ 9 wrz 2011, 14:20 ]
Tytuł: 

Taaa nie wiem wlasnie czy instalowac :< ...

T.

Autor:  Atherius [ 9 wrz 2011, 15:08 ]
Tytuł: 

TO wygląda jak jakaś gra na androida. :o

Autor:  Isengrim [ 9 wrz 2011, 16:12 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Skoro nawet takiego crapa jak Champions Online opłaciło się na F2P przerobić, to WAR opłaca się tym bardziej.

Ale EA nie pierwszy i nie ostatni raz udowdania, że o MMO to pojęcie mają zerowe.

Nie tak prosto przerobić. Raz, że T5 muszą dorobić, bo teraz grać się nie da z 40/40. Dwa, dopracować klasy (po 3 latach,kurwa...) Trzy, przerobić kontent na sklep. To akurat najprostsze, choć dla devsów z Mythica podtarcie tyłka to wyzwanie.
Ale nie ma kto tego robić. Po prostu. Jak Mythicowy pacz(dwa kroki w tył, jeden w przód) wychodzi raz na kwartał, robią jeszcze WoH i to robią go źle, sensowni ludzie siedzą przy TOR i tam pozostaną jeśli ta gra ma odnieść sukces - to szlag mnie trafia i ciśnienie skacze.

Autor:  Isengrim [ 9 wrz 2011, 20:28 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Godziny testów (w GMT)

Czwartek - 23 - 1
Piatek - 23 - 1
Sobota - 17-21

My mamy GMT+2, tak?

Autor:  sula [ 9 wrz 2011, 20:30 ]
Tytuł: 

GMT+1

Autor:  Isengrim [ 9 wrz 2011, 20:32 ]
Tytuł: 

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/european-union/poland/

Autor:  tomugeen [ 9 wrz 2011, 20:33 ]
Tytuł: 

Moj post jest nieaktualny, zmienili potem godziny. W patcherze sa biezace podane.

Autor:  Isengrim [ 9 wrz 2011, 20:36 ]
Tytuł: 

No te są zgodne z patcherem...
Twój post jest aktualny.
Poza pierwszą datą, ale to bez znaczenia.

Autor:  tomugeen [ 9 wrz 2011, 20:40 ]
Tytuł: 

Tia, dlatego przegapilem pierwsze pol godziny, bo mnie patchem zaskoczyli.

Autor:  Isengrim [ 9 wrz 2011, 20:50 ]
Tytuł: 

Ta beta to kpina z EU. Znowu. Najpierw GOA, tera "mamy w dupie was, trololol"

Autor:  Arturnik [ 9 wrz 2011, 21:10 ]
Tytuł: 

Jutro jest pod nas.

Autor:  Isengrim [ 9 wrz 2011, 21:33 ]
Tytuł: 

Chyba na kaca.
Ktoś kiedyś powiedział że beta EU to przesrana sprawa, bo to faktyczny test, a nie mizianie odbytu.
Po prostu w EU gramy na ostro.
Serio serio, grałem na US :)

Autor:  sula [ 9 wrz 2011, 22:52 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):

Zapomnałem ,że na czas letni się to zmienia :/

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team