MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470
Strona 3 z 22

Autor:  wodny [ 15 lut 2013, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Nic nie pokazali a już sikacie pod siebie.

Autor:  Isengrim [ 19 lut 2013, 10:36 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Bo na rynku praktycznie nie ma mmorpg z dobrym pvp. A Jacobs zrobił wcześniej dwa takie, w dodatku jedne z najlepszych. Do tego lore oparte na podstawowym micie kultury Zachodniej. To nie dziwota że hype wystrzelił jak rakieta, na mmorpg.com siedzi na topie, po portalach ilością komentarzy też przebija większość newsów.

No dobra, kolejne informacje. Nie będzie mirrorów w klasach, tylko system papier-nożyce-kamień. Mam nadzieję że nie dodadzą bomby atomowej. Znowu pojawia się problem, czy przy szczupłych siłach studia dadzą radę to zbalansować (w sensie by jakaś klasa nie biła wszystkiego), bo np. w WAR wyszło to słabo. W DAoC też o ile wiem AoE było problemem. Cóż, MJ twierdzi że szerokie betatesty powinny problem wyeliminować. Zobaczymy.
Druga sprawa to leveling. Nie będzie nagród za bycie on line. Progres będzie powiązany z działaniem. Czyli jak robisz RvR, to będziesz awansował w rvr, a nie w crafcie czy housingu; ale też musisz coś robić, a nie stać jak kołek i czekać jak inni odwalą robotę.
No i MJ dalej nienawidzi goldselerów.

Autor:  Highlander [ 20 lut 2013, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

ale takich hypow juz byla cala masa... nie ma zadnej gwarancji.

Autor:  Morfidon [ 20 lut 2013, 23:38 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Jeśli gości będzie robił to co mówi na forum mmorpg.com to już wiem, że ta gra wypali:
Cytuj:
1) No GCD for CU. It makes sense in some games but I don't want to have one in CU.
2) There *might* be a very limited set of instant cast spells but please keep the words "limited" and "might" in mind as you continue your discussions. I could see some spells that could be useful in non-combat situations being insta-cast but I believe we really need to limit the insta-cast spells/abilities quite heavily in the combat portion of our RvR game. No matter what, there will not be a lot of insta-cast skills in combat, that part has already been decided on. I just want to reserve the possilibility of some insta-casts for very unique combat situations and/or out of combat spell casting.
3) I also believe that we don't want a lot of players running around as fast as they can while casting spells, using abilities, etc. if we want to have a successful combat system so expect that casting & moving is not going to be a core component of the system.


gość wie co robi. Myślę, że to będzie następca daoca.

Autor:  candidoser [ 21 lut 2013, 07:57 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Brak GCD jest ok, ale reszta... Niech jeszcze dorzuci hard lock i dla mnie jest game over.

Autor:  TrompeLeMonde [ 21 lut 2013, 13:56 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Jeszcze nawet nie ma "game" a u niektórych już "over"...

Z tego co widzę, to po za pomysłem oraz obiecującym małym teamem devsów nie ma NIC. Czyli gierka najwcześniej powstanie za 3(?) lata?

Autor:  candidoser [ 21 lut 2013, 14:03 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

TrompeLeMonde napisał(a):
Jeszcze nawet nie ma "game" a u niektórych już "over"...


marnie to wrozy przyszlosci projektu :lol:

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2013, 15:14 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

TrompeLeMonde napisał(a):
Jeszcze nawet nie ma "game" a u niektórych już "over"...

Z tego co widzę, to po za pomysłem oraz obiecującym małym teamem devsów nie ma NIC. Czyli gierka najwcześniej powstanie za 3(?) lata?

Jak K$ wypali to 2014.

Autor:  ShadeKnight [ 24 lut 2013, 10:15 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Hype jak na GW2. Będzie znowu topic na 500 stron a później wielka kupa... obym się mylił.

Autor:  Isengrim [ 1 mar 2013, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

MJ nie przestaje się produkować, a bardzo aktywna dyskusja po portalach jest częścią Wielkiego Planu utworzenia silnego comm CU.
W planach jest powrót do kooperacji w mmo i odejście od obecnego trendu solo mmo. Sposób na uzyskanie takiego efektu jest prosty. W CU będą dwie główne grupy graczy - "wojownicy" i "intendentura". Jedna od drugiej ma być zależna w sposób bezpośredni (crafterzy robią broń dla warków z materiałów które ci udostępniają) i pośredni (keepa może zbudować każdy, ale crafterzy szybciej, obronić też może każdy, ale warki lepiej). Do tego będzie możliwość przyśpieszenia budowy jeśli zajmie się tym kilku graczy.
Jest też info o crafcie, ale ja za tym nie przepadam więc tak w skrócie - będą marki wytwórcy na itemach, nie będzie npc lootu, będą 3 poziomy craftu - podstawowy dla wszystkich, średni dla krafterów i mistrzowski dla crafterów debeściarskich. Będzie bazarek i kioski. Levelowanie będzie oparte o czas wytworzenia a nie ilość. Będzie niszczenie itemów.

Na Odyna, zapowiada się to idealnie.

Autor:  bOr_sook [ 1 mar 2013, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Isengrim napisał(a):
MJ nie przestaje się produkować, a bardzo aktywna dyskusja po portalach jest częścią Wielkiego Planu utworzenia silnego comm CU.
W planach jest powrót do kooperacji w mmo i odejście od obecnego trendu solo mmo. Sposób na uzyskanie takiego efektu jest prosty. W CU będą dwie główne grupy graczy - "wojownicy" i "intendentura". Jedna od drugiej ma być zależna w sposób bezpośredni (crafterzy robią broń dla warków z materiałów które ci udostępniają) i pośredni (keepa może zbudować każdy, ale crafterzy szybciej, obronić też może każdy, ale warki lepiej). Do tego będzie możliwość przyśpieszenia budowy jeśli zajmie się tym kilku graczy.
Jest też info o crafcie, ale ja za tym nie przepadam więc tak w skrócie - będą marki wytwórcy na itemach, nie będzie npc lootu, będą 3 poziomy craftu - podstawowy dla wszystkich, średni dla krafterów i mistrzowski dla crafterów debeściarskich. Będzie bazarek i kioski. Levelowanie będzie oparte o czas wytworzenia a nie ilość. Będzie niszczenie itemów.

Na Odyna, zapowiada się to idealnie.

Ale co?

Autor:  Isengrim [ 1 mar 2013, 21:49 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Jeszcze nogi mi drżą, MJ mi odpowiedział.
Może zbierzemy listę pytań i walniemy bezpośrednio exlusiva?

Autor:  Damien [ 2 mar 2013, 12:21 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Fajny easter egg w trailerze. Poczytalem posty na oficjalnej stronie i jestem zachwycony zalozeniami, no ale co wyjdzie ostatecznie to zupelnie inna bajka.

Autor:  Mendol [ 2 mar 2013, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

gdzie ten trailer?

wyglada to zbyt dobrze, ze moglo byc prawda. ale bardzo chcialbym zeby wypalilo.

Autor:  sula [ 2 mar 2013, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Isengrim napisał(a):
Jeszcze nogi mi drżą, MJ mi odpowiedział.
Może zbierzemy listę pytań i walniemy bezpośrednio exlusiva?

1.Jaki silnik graficzny
2. Na ile przed premierą będzie model biznesowy dokładnie rozpisany. Jak będę zarabiali na tych z niższym subem - tego chcę się dowiedzieć. No i czy będą gracze f2p czy jednak jakiegoś suba trzeba opłacać niższego czy wyższego. [Trochę wygląda jak bullshit ten model. Jeżeli nie będzie żadnych itemów do kupienia dla najwyższych subów, to ludzie policzą co się bardziej opłaca - full sub czy niższy + unlocki ze sklepu. Z kolei jak będą itemki do kupna dla full subów / lub /i f2p to nie będzie się to różniło od jakiegoś kolejnego wariantu freemium].
3. Czy będą rasy. Jakie i ile.
4. Czy będą klasy race locked?
5. Czy bedą klasy gender locked?
6. Będzie jakiś partial loot w pvp? Death Penalty ? (jeżeli tak to w pvp, w pve czy w obu).
7. Seamless czy zonowany świat?
8. Każdy serwer osobno czy cross-server?

Póki co tyle, moze później jeszcze na coś wpadne.

Narazie z jednej strony zbyt piękne a z drugiej zbyt dużo min na których dla mnie gra może się wysadzić i wykoleić.

Autor:  Damien [ 2 mar 2013, 18:18 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Mendol napisał(a):
gdzie ten trailer?

wyglada to zbyt dobrze, ze moglo byc prawda. ale bardzo chcialbym zeby wypalilo.

http://citystateentertainment.com/camelotunchained/ - na tej stronie + duzo info w postach

Autor:  Mendol [ 2 mar 2013, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

tx

Autor:  tomugeen [ 3 mar 2013, 20:08 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Polecam śledzić http://www.reddit.com/r/CamelotUnchained/

Duzo info i bedzie tez więcej. MJ juz prosil o feedback w sprawie mountów/speed buffów/ travel.
Ogolnie zaczynam sie przekonywac do tematycznych subredditów.

EDIT: pamietacie jak przy premierze (no i w becie) WAR przebudzilo sie sporo DaoCowych gildii z nastawieniem wlasnie na budowanie community i RvR. Jesli to wypali i ci sami ludzie powroca to playerbase zeby sie utrzymac maja zapewnione.
Myk polega na tym, ze nie musza oddawac co miesiac paru baniek "inwestorom" tylko pracować nad grą i zapewniać jej utrzymanie. Im wiecej czytam na temat, tym bardziej widze jasną i konkretną wizje MJ, jedyna niewiadoma to technikalia i finanse.

Autor:  Isengrim [ 5 mar 2013, 10:58 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

sula napisał(a):
1.Jaki silnik graficzny
2. Na ile przed premierą będzie model biznesowy dokładnie rozpisany. Jak będę zarabiali na tych z niższym subem - tego chcę się dowiedzieć. No i czy będą gracze f2p czy jednak jakiegoś suba trzeba opłacać niższego czy wyższego. [Trochę wygląda jak bullshit ten model. Jeżeli nie będzie żadnych itemów do kupienia dla najwyższych subów, to ludzie policzą co się bardziej opłaca - full sub czy niższy + unlocki ze sklepu. Z kolei jak będą itemki do kupna dla full subów / lub /i f2p to nie będzie się to różniło od jakiegoś kolejnego wariantu freemium].
3. Czy będą rasy. Jakie i ile.
4. Czy będą klasy race locked?
5. Czy bedą klasy gender locked?
6. Będzie jakiś partial loot w pvp? Death Penalty ? (jeżeli tak to w pvp, w pve czy w obu).
7. Seamless czy zonowany świat?
8. Każdy serwer osobno czy cross-server?

ad1/ Jeszcze nie zdecydowano
ad2/ Sub dla wszystkich. Koszt ma być znacząco niższy niż 15 $/€
ad3/ Będą rasy, będzie ich dużo i będą zróżnicowane bardzo pod względem raciali.
ad4/ Raczej nie.
ad5/ Możliwe że tak
ad6/ Raczej nie, loot table z graczy raczej
ad7/ Raczej seamless, ale technicznie może być problem. Instaces mają być zredukowane do minimum.
ad8/ Serwery osobno.

Na http://www.sklurb.com/camelot/ jest ładna baza wypowiedzi MJ, imo trochę bardziej przejrzyście niż redit.

Cytuj:
Every tier including and above the Early Adoption Tier comes with Beta Access. The EAT is also the lowest price, full copy tier in the KS and it also comes with more than just the Beta and the digital copy. As to price, it's way less than the cost of the retail box itself.
Like!

Autor:  Morfidon [ 6 mar 2013, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Cytuj:
- No wow-style shoulder armor that are obsurdly large.
Best request.
MarkJacobs:
This made me chuckle. I had the same conversation with our lead concept artist. It pretty much boiled down to "Look at WoW and don't do it that way for CU." :)


haha, gość wie co robi :)
ciekawi mnie czy biorąc udział w kickstarterze jeśli otrzyma się z niego gre to wersję EU czy US, czy też do wyboru?

Strona 3 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team