MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Startuje Fallout Online -> FOnline 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44324
Strona 3 z 6

Autor:  Oyci3C [ 10 gru 2014, 00:53 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

No ale ja potrzebuję czegoś do pogrania w porcie i na morzu :P

Autor:  Nefastus [ 10 gru 2014, 01:27 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

No to gra dla ciebie.

Da sie grac prawie na C64 i 56k.

Autor:  Jet [ 17 gru 2014, 16:38 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Szukam jakiegos builda pod pvp/pve ale zdecydowanie z przewaga pvp, nie mam pojecia czy brac sg, bg czy ew, macie jakies gotowy buildy?

Autor:  gosugamer1 [ 17 gru 2014, 22:51 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Pod każdy rodzaj broni można zrobić dobrą postać pod PvP (SG,BG,EW,Throwing). Pytanie jaką się pełni rolę, czy postać ma dawać radę solo, czy ma być tanki, czy ma walić z burstów, czy ma być snajperem, czy ma być tylko do hexowania (PE=1) etc. W sumie grywalnych buildów pod pvp jest na prawdę dużo.

Jedną z moich postaci gram na takim buildzie - sporo hp, dość tanky, masakryczny dmg z burstów zarówno z hexa jak i z dalekiego zasięgu, dzięki Fast shoot i SG można bardzo dobrze farmić również na turówkach (np. w sierra cavach).

Obrazek

Autor:  Jet [ 18 gru 2014, 00:39 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Obrazek

takie coś zrobiłem, opłaca się w ogóle te dodatkowe 2 punkty percepcji? w sumie może fastshot by sie przydał to bym wyciągnął na takim buildzie 3 bursty

te perki u Ciebie bonus ranged dmg i more criticals dużo dają?

te bonus ranged dmg się jakoś mnoży przez bursta?

na wiki jest napisane For each level of this perk, you do +2 points of damage with ranged weapons.

Autor:  S@mael [ 18 gru 2014, 11:09 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Dajcie linki do aktualnego plannera . wczoraj sobie snajpera lvl 30 zrobilem , niby pod town control.

@Jet nie ten build nie jest ok. przy smal frame zbedna jest sila , nie obniza tez sila chance to hit(wiec wep handing out) tylko wplywa na cripple twoich konczyn reszta wiadoma. Nie masz FA DoCa Fa tak min 149 trza miec . a do real time medic perk nieoceniony;p -teraz troche znerfowany . Farmic mozna wszystkim w TB perc min 6 . Nieparzyste endurance nie maja sensu (chyba ze liczysz na kontre na knockdowny , ale bez stonewalla i tak to nie ma sensu - stonewal ma wymog silka 6 , ewentualnei czasami biora quick recovery , ktore nie ma wymogu sily ) wiec 8 albo 10. (4 , 6)


bonus ranged dmg daje duzy +2 dmg do kazdej kuli , takze w burscie to sporo dmg wychodzi iiosc kul z bursta masz na wiki , z daleka tam mniej kul wpada, podzialu dokladnego stref/odleglosci nie pamietam)

Fast shot daje glownei +5 dmg flat czyli na koncu kalkulacji ,obniza Apek tylko bronia ktore maja tez tryb aim (to sie raczej do wieloatakowego builda robi , jakies pistole itp ale w sumie w season 2 mialem one hander i fast shot na p90 bursterze z 3 seriami - 10 dmg piechota nie chodzi)

Na Farm imba wydaja sie byc jakies electric pistole ( bez fast shota) szczegolnie ze alien blasterow pelno wszedzie - mozna strzalem 460+ dmg walnac:P

Autor:  gosugamer1 [ 18 gru 2014, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Cytuj:
Nieparzyste endurance nie maja sensu


Bullshit, tak było kiedyś, że mnożnik hp co lvl wzrastał co 2 poziomy ENDU, tutaj to tak nie działa. Endu 9 jest bardzo dobrym wyborem bo na buffoucie jest 10 - hp trochę mniej niż 10, ale mimo wszystko ma to duży sens.

Cytuj:
Na Farm imba wydaja sie byc jakies electric pistole ( bez fast shota) szczegolnie ze alien blasterow pelno wszedzie - mozna strzalem 460+ dmg walnac:P


Farmienie bez burstów to katorga na dłuższą metę, do tego farmienie alien blasterem nie jest zbyt ekonomiczne, zwykłym assaultem hexujesz moby za 350+ co chwilę.

Cytuj:
Fast shot daje glownei +5 dmg flat czyli na koncu kalkulacji ,obniza Apek tylko bronia ktore maja tez tryb aim


Fast shoot NIE zmniejsza AP potrzebnych do bursta. Jest genialny do farmienia pistolami w turówce, bo nowy Fast shoot daje 10% szans na to, że strzał trafi w losową część ciała (oczy, ręce, etc.) więc w połączeniu z 2x crit chance wchodzą nam dość częśto fajne crity, a nawet cripple.

@Jet, SPECIAL's masz rozdane w miarę rozsądnie, ale traity i perki to już totalny fail. Jednak SPECIAL'e też masz dość niekonsekwentnie rozdane w zestawieniu ze small gunsami. 8+ PE warto brać tylko dla snajperów (ale tu Luck musi być 9+) i dla Bazookarzy (tu 8 jest idealne).

1. Small frame - to trait, który ma sens na i tak kruche postacie, połączenie z 2x Toughness i 2x Lifegiver jest dość abstrakcyjne.

2. Weapon handling niepotrzebny, z buffoutem będziesz miał 5 siły - w zupełności wystarczy do wszystkiego, nawet Big gunsów pod ofensywne buildy.

3. Action Boy ma sens tylko w buildach pod turówkę lub throwing/hipsterskich bazookarzy.

Nie rób sam buildu, skorzystaj z jakiegoś gotowego, bo build musi być zrobiony pod konkretną broń i konkretne jej zastosowanie, ty taki zrobiłeś misz-masz wszystkiego. :D

Autor:  Jet [ 18 gru 2014, 13:17 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Okej dzięki, macie jeszcze jakieś pro tipy?
jakieś bindy poustawiać czy coś?

Autor:  gosugamer1 [ 18 gru 2014, 13:26 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Bindy są w miare rozsądnie poustawiane tylko trzeba używać, głównie na: first aid, doctor, stimpaki, super stimpaki, przeładowanie, zmiana ręki/broni, zmiana trybu strzelania broni, celowane strzały.

Pro tipy:
1. Dołącz do jakiegoś gangu, oszczędzisz sobie kupę czasu na dochodzeniu do wszystkiego w pojedynkę i nie chodzi nawet o stuff, a głównie o informacje.

2. Ćpanie jest miłością, jeżeli jesteś w stanie chodzić na Jecie/Buffoucie/Fajkach/Nuka Coli to nie wychodź bez tych buffów z namiotu. :]

Autor:  sula [ 18 gru 2014, 13:42 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

gosugamer1 napisał(a):

2. Ćpanie jest miłością, jeżeli jesteś w stanie chodzić na Jecie/Buffoucie/Fajkach/Nuka Coli to nie wychodź bez tych buffów z namiotu. :]

W F2 było chyba tak, że po długim czasie ćpania, nawet jeżeli miałeś tyle stuffu, że nie dopuszczałeś do 'przerw' to i tak się w końcu debuffa dostawało. Tu tak nie ma? Niekończący się haj bez konsekwencji? (o ile towaru starcza)

Autor:  gosugamer1 [ 18 gru 2014, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Tutaj jest tak, że:
- bierzesz traita chem reliant i buffy z ćpania trzymają godzinę (na turówkach nawet dłużej)
- przy ćpaniu jest szansa na uzależnienie się od danego narkotyku
- debuff z uzależnienia z narkotyków działa tylko wtedy kiedy jesteś nienaćpany, czyli w praktyce jeżeli coś robisz to ćpasz i debuffów nie ma
- uzależnienie od ćpania zawsze można zdjąć albo u doktora za 400~ kapsli albo buteleczkę Antytoxyny

Autor:  S@mael [ 18 gru 2014, 20:31 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

@gosu twoj screen z ktorego plannera jest , mozesz zalinkowac? [edit] dobra mam ,wujek google pomogl.

-fastshot dawal 10% szans na random bodypart hit tez w season 2 (pytalem skycasta) co do burstow to sie chyba nie zrozumielismy.

- true hp jest teraz inaczej liczone- pare dni dopiero sie bawie na s3

- te wysokie poziomy skilla SG i BG z jakiegos powodu ponad max szanse trafienia? serie na duze odleglosci?

-jaki jest ten quest na +crit chance i ten na +hit chance?

Autor:  S@mael [ 18 gru 2014, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

a zakret ze mnie, przeciez z gry w szachy sa te bonusy.

Autor:  Jet [ 21 gru 2014, 00:09 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

jest jakis mod or smth na always light? noc mnie wkurwia, tak samo dungeony

Autor:  S@mael [ 21 gru 2014, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Popatrz na stonie tools and modifications na starych serverach 2238 itp


ja narazie sie ustawiam

http://scr.hu/1fgs/wtloe

Autor:  Nefastus [ 21 gru 2014, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Jet napisał(a):
jest jakis mod or smth na always light? noc mnie wkurwia, tak samo dungeony


Jezeli chodzi o widocznosc zeczy lezacych na ziemi, to sa od tego mody, i jest ich calkiem sporo.

http://forum.fonline2.com/index.php?topic=7624.0 - Uzywam glownie ten od lockers i jaskin.

http://forum.fonline-reloaded.net/index ... pic=3308.0 - Dobry mod do jaskin. (Mody z Reloaded tak samo dzialaja na Fo2)

Jest jeszcze gdzies mod ktory highlight'uje wszystko co lezy na ziemie, ale ni cholera krowa nie moge teraz znalesc.

Autor:  S@mael [ 24 gru 2014, 22:11 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Potrzebuje Mod - nakladajacy siatke Hex'owa na widok (cos jak w herousach of might and magic w trybie walki:p) Jakby ktos spotkal /zrobil -PM me

Autor:  gosugamer1 [ 27 gru 2014, 11:43 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Taką siatkę można włączyć jakimś skrótem klawiszowym, bez żadnych modów - tylko, że nie jest to dokładnie siatka hexowa.



Obrazek

Obrazek

Obrazek


Rekrutacja do Full Metal Rage:
http://forum.fonline2.com/index.php?topic=8113.0

Autor:  S@mael [ 27 gru 2014, 15:45 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Pozycz ktos 5 Fa bookow?;/ oddam

Hexowa mi potrzebna do lepszej orientacji w poruszaniu sie . Nie Q /W ;p Widzialem gdzies moda kiedys.

Autor:  Nefastus [ 27 gru 2014, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2

Takie hexy sa na pewno w edytorze map, ale co do moda do gry to nie wiem.

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team