MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Startuje Fallout Online -> FOnline 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44324 |
Strona 3 z 6 |
Autor: | Oyci3C [ 10 gru 2014, 00:53 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
No ale ja potrzebuję czegoś do pogrania w porcie i na morzu :P |
Autor: | Nefastus [ 10 gru 2014, 01:27 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
No to gra dla ciebie. Da sie grac prawie na C64 i 56k. |
Autor: | Jet [ 17 gru 2014, 16:38 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Szukam jakiegos builda pod pvp/pve ale zdecydowanie z przewaga pvp, nie mam pojecia czy brac sg, bg czy ew, macie jakies gotowy buildy? |
Autor: | gosugamer1 [ 17 gru 2014, 22:51 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Pod każdy rodzaj broni można zrobić dobrą postać pod PvP (SG,BG,EW,Throwing). Pytanie jaką się pełni rolę, czy postać ma dawać radę solo, czy ma być tanki, czy ma walić z burstów, czy ma być snajperem, czy ma być tylko do hexowania (PE=1) etc. W sumie grywalnych buildów pod pvp jest na prawdę dużo. Jedną z moich postaci gram na takim buildzie - sporo hp, dość tanky, masakryczny dmg z burstów zarówno z hexa jak i z dalekiego zasięgu, dzięki Fast shoot i SG można bardzo dobrze farmić również na turówkach (np. w sierra cavach). |
Autor: | Jet [ 18 gru 2014, 00:39 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
takie coś zrobiłem, opłaca się w ogóle te dodatkowe 2 punkty percepcji? w sumie może fastshot by sie przydał to bym wyciągnął na takim buildzie 3 bursty te perki u Ciebie bonus ranged dmg i more criticals dużo dają? te bonus ranged dmg się jakoś mnoży przez bursta? na wiki jest napisane For each level of this perk, you do +2 points of damage with ranged weapons. |
Autor: | S@mael [ 18 gru 2014, 11:09 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Dajcie linki do aktualnego plannera . wczoraj sobie snajpera lvl 30 zrobilem , niby pod town control. @Jet nie ten build nie jest ok. przy smal frame zbedna jest sila , nie obniza tez sila chance to hit(wiec wep handing out) tylko wplywa na cripple twoich konczyn reszta wiadoma. Nie masz FA DoCa Fa tak min 149 trza miec . a do real time medic perk nieoceniony;p -teraz troche znerfowany . Farmic mozna wszystkim w TB perc min 6 . Nieparzyste endurance nie maja sensu (chyba ze liczysz na kontre na knockdowny , ale bez stonewalla i tak to nie ma sensu - stonewal ma wymog silka 6 , ewentualnei czasami biora quick recovery , ktore nie ma wymogu sily ) wiec 8 albo 10. (4 , 6) bonus ranged dmg daje duzy +2 dmg do kazdej kuli , takze w burscie to sporo dmg wychodzi iiosc kul z bursta masz na wiki , z daleka tam mniej kul wpada, podzialu dokladnego stref/odleglosci nie pamietam) Fast shot daje glownei +5 dmg flat czyli na koncu kalkulacji ,obniza Apek tylko bronia ktore maja tez tryb aim (to sie raczej do wieloatakowego builda robi , jakies pistole itp ale w sumie w season 2 mialem one hander i fast shot na p90 bursterze z 3 seriami - 10 dmg piechota nie chodzi) Na Farm imba wydaja sie byc jakies electric pistole ( bez fast shota) szczegolnie ze alien blasterow pelno wszedzie - mozna strzalem 460+ dmg walnac:P |
Autor: | gosugamer1 [ 18 gru 2014, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Cytuj: Nieparzyste endurance nie maja sensu Bullshit, tak było kiedyś, że mnożnik hp co lvl wzrastał co 2 poziomy ENDU, tutaj to tak nie działa. Endu 9 jest bardzo dobrym wyborem bo na buffoucie jest 10 - hp trochę mniej niż 10, ale mimo wszystko ma to duży sens. Cytuj: Na Farm imba wydaja sie byc jakies electric pistole ( bez fast shota) szczegolnie ze alien blasterow pelno wszedzie - mozna strzalem 460+ dmg walnac:P Farmienie bez burstów to katorga na dłuższą metę, do tego farmienie alien blasterem nie jest zbyt ekonomiczne, zwykłym assaultem hexujesz moby za 350+ co chwilę. Cytuj: Fast shot daje glownei +5 dmg flat czyli na koncu kalkulacji ,obniza Apek tylko bronia ktore maja tez tryb aim Fast shoot NIE zmniejsza AP potrzebnych do bursta. Jest genialny do farmienia pistolami w turówce, bo nowy Fast shoot daje 10% szans na to, że strzał trafi w losową część ciała (oczy, ręce, etc.) więc w połączeniu z 2x crit chance wchodzą nam dość częśto fajne crity, a nawet cripple. @Jet, SPECIAL's masz rozdane w miarę rozsądnie, ale traity i perki to już totalny fail. Jednak SPECIAL'e też masz dość niekonsekwentnie rozdane w zestawieniu ze small gunsami. 8+ PE warto brać tylko dla snajperów (ale tu Luck musi być 9+) i dla Bazookarzy (tu 8 jest idealne). 1. Small frame - to trait, który ma sens na i tak kruche postacie, połączenie z 2x Toughness i 2x Lifegiver jest dość abstrakcyjne. 2. Weapon handling niepotrzebny, z buffoutem będziesz miał 5 siły - w zupełności wystarczy do wszystkiego, nawet Big gunsów pod ofensywne buildy. 3. Action Boy ma sens tylko w buildach pod turówkę lub throwing/hipsterskich bazookarzy. Nie rób sam buildu, skorzystaj z jakiegoś gotowego, bo build musi być zrobiony pod konkretną broń i konkretne jej zastosowanie, ty taki zrobiłeś misz-masz wszystkiego. |
Autor: | Jet [ 18 gru 2014, 13:17 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Okej dzięki, macie jeszcze jakieś pro tipy? jakieś bindy poustawiać czy coś? |
Autor: | gosugamer1 [ 18 gru 2014, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Bindy są w miare rozsądnie poustawiane tylko trzeba używać, głównie na: first aid, doctor, stimpaki, super stimpaki, przeładowanie, zmiana ręki/broni, zmiana trybu strzelania broni, celowane strzały. Pro tipy: 1. Dołącz do jakiegoś gangu, oszczędzisz sobie kupę czasu na dochodzeniu do wszystkiego w pojedynkę i nie chodzi nawet o stuff, a głównie o informacje. 2. Ćpanie jest miłością, jeżeli jesteś w stanie chodzić na Jecie/Buffoucie/Fajkach/Nuka Coli to nie wychodź bez tych buffów z namiotu. |
Autor: | sula [ 18 gru 2014, 13:42 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
gosugamer1 napisał(a): 2. Ćpanie jest miłością, jeżeli jesteś w stanie chodzić na Jecie/Buffoucie/Fajkach/Nuka Coli to nie wychodź bez tych buffów z namiotu. W F2 było chyba tak, że po długim czasie ćpania, nawet jeżeli miałeś tyle stuffu, że nie dopuszczałeś do 'przerw' to i tak się w końcu debuffa dostawało. Tu tak nie ma? Niekończący się haj bez konsekwencji? (o ile towaru starcza) |
Autor: | gosugamer1 [ 18 gru 2014, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Tutaj jest tak, że: - bierzesz traita chem reliant i buffy z ćpania trzymają godzinę (na turówkach nawet dłużej) - przy ćpaniu jest szansa na uzależnienie się od danego narkotyku - debuff z uzależnienia z narkotyków działa tylko wtedy kiedy jesteś nienaćpany, czyli w praktyce jeżeli coś robisz to ćpasz i debuffów nie ma - uzależnienie od ćpania zawsze można zdjąć albo u doktora za 400~ kapsli albo buteleczkę Antytoxyny |
Autor: | S@mael [ 18 gru 2014, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
@gosu twoj screen z ktorego plannera jest , mozesz zalinkowac? [edit] dobra mam ,wujek google pomogl. -fastshot dawal 10% szans na random bodypart hit tez w season 2 (pytalem skycasta) co do burstow to sie chyba nie zrozumielismy. - true hp jest teraz inaczej liczone- pare dni dopiero sie bawie na s3 - te wysokie poziomy skilla SG i BG z jakiegos powodu ponad max szanse trafienia? serie na duze odleglosci? -jaki jest ten quest na +crit chance i ten na +hit chance? |
Autor: | S@mael [ 18 gru 2014, 21:16 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
a zakret ze mnie, przeciez z gry w szachy sa te bonusy. |
Autor: | Jet [ 21 gru 2014, 00:09 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
jest jakis mod or smth na always light? noc mnie wkurwia, tak samo dungeony |
Autor: | S@mael [ 21 gru 2014, 15:42 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Popatrz na stonie tools and modifications na starych serverach 2238 itp ja narazie sie ustawiam http://scr.hu/1fgs/wtloe |
Autor: | Nefastus [ 21 gru 2014, 20:48 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Jet napisał(a): jest jakis mod or smth na always light? noc mnie wkurwia, tak samo dungeony Jezeli chodzi o widocznosc zeczy lezacych na ziemi, to sa od tego mody, i jest ich calkiem sporo. http://forum.fonline2.com/index.php?topic=7624.0 - Uzywam glownie ten od lockers i jaskin. http://forum.fonline-reloaded.net/index ... pic=3308.0 - Dobry mod do jaskin. (Mody z Reloaded tak samo dzialaja na Fo2) Jest jeszcze gdzies mod ktory highlight'uje wszystko co lezy na ziemie, ale ni cholera krowa nie moge teraz znalesc. |
Autor: | S@mael [ 24 gru 2014, 22:11 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Potrzebuje Mod - nakladajacy siatke Hex'owa na widok (cos jak w herousach of might and magic w trybie walki:p) Jakby ktos spotkal /zrobil -PM me |
Autor: | gosugamer1 [ 27 gru 2014, 11:43 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Taką siatkę można włączyć jakimś skrótem klawiszowym, bez żadnych modów - tylko, że nie jest to dokładnie siatka hexowa. Rekrutacja do Full Metal Rage: http://forum.fonline2.com/index.php?topic=8113.0 |
Autor: | S@mael [ 27 gru 2014, 15:45 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Pozycz ktos 5 Fa bookow?;/ oddam Hexowa mi potrzebna do lepszej orientacji w poruszaniu sie . Nie Q /W ;p Widzialem gdzies moda kiedys. |
Autor: | Nefastus [ 27 gru 2014, 16:19 ] |
Tytuł: | Re: Startuje Fallout Online -> FOnline 2 |
Takie hexy sa na pewno w edytorze map, ale co do moda do gry to nie wiem. |
Strona 3 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |