MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 21 z 147

Autor:  Bloodleaf [ 18 maja 2011, 17:30 ]
Tytuł: 

Odpaliłem dziś KV-1S pierwszy raz po nowym patchu i powiem.... i love this tank!

Nie wiedziałem żeby coś w patchnotes zmieniali ale teraz wymiata.

Autor:  Mendol [ 18 maja 2011, 17:37 ]
Tytuł: 

a to juz jest to nowe drzewko? to chuj im w dupe ;p
nie zrobilem is3

Autor:  Perrin [ 18 maja 2011, 17:49 ]
Tytuł: 

Ja tez wtopilem na nowym drzewku ;) Ale za to mialem bitwe dnia na moim Pz III, sam wygralem cala bitwe ;P. Wiecej szczescia niz rozumu ;) szkoda, ze takie bitwy trafiaja sie rzadko.

Autor:  marcoos [ 18 maja 2011, 18:23 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a to juz jest to nowe drzewko? to chuj im w dupe ;p
nie zrobilem is3


Nie ma jeszcze tych nowych drzewek... pododawali parę premium tanków i 8 tier dla arty...

Autor:  Teo [ 18 maja 2011, 18:41 ]
Tytuł: 

Drzewka ger/cccp są lekko zmienione ale nie są to te nowe ze zmianami nazw i rekompensatami.

Autor:  Huragan [ 18 maja 2011, 19:46 ]
Tytuł: 

Jutro ruszaja Clan Warsy ! Yeah !

http://game.worldoftanks.eu/news/genera ... e_conquest

fajna mapa prowincji do zdobycia: http://uc.worldoftanks.eu/uc/clanwars/m ... th/reg_01/

Autor:  tiomor [ 19 maja 2011, 06:13 ]
Tytuł: 

Who cares? Spojrz sobie na ruska mapke zeby zobaczyc jak clan warsy wygladaja. Chyba 3klany na cala mape + jakies pojedyncze smieci.

W ruskim drzewko dodali KW13, statowo calkiem fpytke czolg.

Autor:  Huragan [ 19 maja 2011, 06:53 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
Who cares? Spojrz sobie na ruska mapke zeby zobaczyc jak clan warsy wygladaja. Chyba 3klany na cala mape + jakies pojedyncze smieci.


jest okolo 200 prowincji do zdobycia, myslisz ze 3 klany opanuja caly swiat ? Pamietaj, ze jest ograniczenie liczby osob w klanie do 100 a na jedna prowincje do obrony mozesz wystawic max 15 osob.

Autor:  Bloodleaf [ 19 maja 2011, 07:29 ]
Tytuł: 

No wczoraj gadałem z gostkiem który już miał KV13 i mówił że czołg świetny, tylko z tym 65k xp potrzebnym na niego przesadzili troszkę bo dla porównania na ISa potrzebuje tylko 42k.

Nie dość że teraz xp mi szybciej leci to kasa też, wczoraj zrobiłem 350k gdzie przed patchem w tyg robiłem 200-250k max.

Autor:  tiomor [ 19 maja 2011, 07:47 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
tiomor napisał(a):
Who cares? Spojrz sobie na ruska mapke zeby zobaczyc jak clan warsy wygladaja. Chyba 3klany na cala mape + jakies pojedyncze smieci.


jest okolo 200 prowincji do zdobycia, myslisz ze 3 klany opanuja caly swiat ? Pamietaj, ze jest ograniczenie liczby osob w klanie do 100 a na jedna prowincje do obrony mozesz wystawic max 15 osob.


Spojrz na ruska mape.
http://challenge.worldoftanks.ru/uc/cla ... th/reg_01/

I?
Przeciez limit osob w klanie gowno znaczy(patrz 1PAD), sa jeszcze najemnicy, sub klany, cala masa gowna dzieki ktorej mozna obejsc limit graczy. Szczegolnie ze klan moloch ma w chuj golda i moze sobie pozwolic praktycznie na wszystko.

Autor:  Huragan [ 19 maja 2011, 07:55 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
Huragan napisał(a):
tiomor napisał(a):
Who cares? Spojrz sobie na ruska mapke zeby zobaczyc jak clan warsy wygladaja. Chyba 3klany na cala mape + jakies pojedyncze smieci.


jest okolo 200 prowincji do zdobycia, myslisz ze 3 klany opanuja caly swiat ? Pamietaj, ze jest ograniczenie liczby osob w klanie do 100 a na jedna prowincje do obrony mozesz wystawic max 15 osob.


Spojrz na ruska mape.
http://challenge.worldoftanks.ru/uc/cla ... th/reg_01/

I?


SPoko, widze tam mase klanow pogrupowanych w roznych sojuszach. Glowny sojusz ma wiekszosc Europy, jednak spojrz tez na inne rejony swiata. Np. Afryka polnocna jest podzielona masakrycznie
Nie ma co panikowac, nasze EU wersja to nie jest ruski zerg , Goonsow tez tu nie ma :>
Mysle ze bedzie niezly fun w przejmowaniu prowincji, dojda sojusze i polityka miedzy klanami.... sam miodzik.
My z naszym klanem i sojuszem nie bedziemy sie chyba pchali na Europe w tej chwili... zadowolimy sie mniej uczeszczanymi regionami swiata, :)

Autor:  tiomor [ 19 maja 2011, 07:57 ]
Tytuł: 

^
Tam edit wyzej byl, ninja posta mi rzuciles :D

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 maja 2011, 08:54 ]
Tytuł: 

Ma kots porownanie heavt od T6 w gore miedzy amerykancami a ruskimi? Chce sobie zaczac druga nacje zrobic, ale nie moge sie zdecydowac. Po niemieckich doswiadczenaich mam ochote pojezdzic w pierwszej linii z dobrym pierdolnieciem. :> Na pierwszy rzut oka ruskie czolgi wydaja sie lepsze z racji wiekszego opancerzenia.

Autor:  Krawata [ 19 maja 2011, 09:23 ]
Tytuł: 

Amerykance mają celniejsze działa i duży pancerz wieży, co premiuje kampienie. A ruscy sa lepsi do walki manewrowej a isy mają dużą elastyczność silnika i fajnie się nimi jeździ. Poza tym jest KV1S (VI tier) który mimo słabego pancerze ma prędkość 41-42 na godz i fajnie się nim jeździ (a najpierw miałem ISa a potem KV1S więc mam porównanie). To tacklowania i melee :) lepsze ruskie czołgi.

Poza tym IS-3/4 są aktualnie za mocne i wkurwiają trochę :D.

PS. No i dojscie do fajnuch heavies u amerykanów to droga przez wielką mekę (T1) i trochę miejszą (M6).

Autor:  tiomor [ 19 maja 2011, 09:27 ]
Tytuł: 

Wbrew obiegowej opini ze USA to papier na dole, dosyc czesto odbijaja frontalne strzaly. No i olbrzymim plusem jest wieza, wystarczy schowac sie za jakims wrakiem i jestes praktycznie nie do ruszenia(od t29). Sporym plusem jest i jednoczesnie minusem jest tez dzialo(od t29). Plus, bo jest cholernie mocne, celne i szybko strzelne, minus - bo lecisz na nim to t9 o ile pamietam ;). M6 na t6 tez daje rade, ale to nie czolg na pierwsz linie, za miekki jest na to.

A co do ruskich. Sa rownomiernie opancerzone i juz od t6 to cholernie mocne czolgi. IS jest troszke papierowy, ale daje rade, IS3 jest frontalnie praktycznie nie do przebicia dla czolgow ponizej t8. Sa przy tym calkiem fajnie mobilne. Za to jako minus, ich wysokosc. na miejskich mapach to nie przeszkadza, ba, nawet pomaga, ale na nierownych terenach jest masakra, czesto musisz sie mocno wychylic zeby trafic goscia ktory stoi za gorka(w Amerykanskich nie ma tego problemu, wystawiasz wieze i masz w dupie czy cos tam jest czy nie, szczegolnie kiedy jestes w topce czolgow na mapie) co czesto laczy sie z tym ze sam dostaniesz hita(najczesciej od dolu w podwozie, a to chyba nigdy nie rykosztuje).

Tak w skrocie i bardzo subiektywnie:
KW3>M6
IS<t29
IS3>T32
IS4=T34
IS7=T30
;)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 maja 2011, 09:28 ]
Tytuł: 

Dzieki. Ide w ruskie drzewko zatem. Do T6 nie zamierzam grac. Wszystko freeexp z elite VK3601, ktory juz jest blisko. :>

Autor:  Bloodleaf [ 19 maja 2011, 09:47 ]
Tytuł: 

Krawata napisał(a):
PS. No i dojscie do fajnuch heavies u amerykanów to droga przez wielką mekę (T1) i trochę miejszą (M6).


Fakt że droga przez mękę ale mi osobiście T1>M6 :)

Autor:  tiomor [ 19 maja 2011, 09:59 ]
Tytuł: 

KW to dla wielu osob tez masakra ;)

Autor:  Huragan [ 19 maja 2011, 10:52 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
KW to dla wielu osob tez masakra ;)


KW z dzialem 107mm to jeden z najlepszych czolgow w grze :)

Autor:  tiomor [ 19 maja 2011, 10:54 ]
Tytuł: 

Mowie, dla niektorych ;). Ja mialem wiekszy fun z lataniem ze 152 ;]

Strona 21 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team