MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Strategie - 4X, TBS, RTS
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352
Strona 21 z 35

Autor:  Senex [ 3 mar 2017, 17:27 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Ja zamiast Radious mam zamiar wrzucić Steel Faith, a do chaosu Chaos Divided. Z mojej strony polecam mod do RoR umożliwiający im zdobywanie xp - RoR's (Vanilla) - Gain XP

Autor:  tiomor [ 3 mar 2017, 19:27 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Ja omijam Radiousa szerokim łukiem w każdym Total Warze :D. Steel Faith nie grałem, ale z opisu wygląda duużo lepiej.

Z listy od Farina wywaliłbym wszystkie ułatwiacze - która jest i tak łatwa - i wszystko co ułatwia 'snowballing', który jest dramatyczny w tej grze.
Czyli: Conquer Anywhere i More Building slots

Brak możliwości podbijania wszystkiego może i jest w jakimś stopniu irytujący, ale jest pewnym smaczkiem tej gry, nie zawsze może rosnąć tam gdzieś masz słabych przeciwników.
Więcej slotów w miastach powoduje, że kazdy region jest praktycznie taki sam, ewentualnie pozwala na jeden centralny region z jebaniem wojska, a reszta to focus na ekonomie., a tak przynajmniej musisz kombinować z jakąś specjalizacją.

EDIT: Ale tak jak ktoś mi polecił - pyknij sobie najpierw kampanie i zobacz czego ci brakuje, bo koniec końców tak wiele może tego nie być. Ja wiem, że muszę poszukać reskinów i dodawania nowych jednostek i coś z balansem ekonomii.
To co mnie wkurwiało, czyli szybkość bitew, już mnei tak nie boli bo wizualnie sprawiają mi przyjemność :D

Autor:  Farin [ 3 mar 2017, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

tiomor napisał(a):
Ja omijam Radiousa szerokim łukiem w każdym Total Warze :D. Steel Faith nie grałem, ale z opisu wygląda duużo lepiej.

Z listy od Farina wywaliłbym wszystkie ułatwiacze - która jest i tak łatwa - i wszystko co ułatwia 'snowballing', który jest dramatyczny w tej grze.
Czyli: Conquer Anywhere i More Building slots

Brak możliwości podbijania wszystkiego może i jest w jakimś stopniu irytujący, ale jest pewnym smaczkiem tej gry, nie zawsze może rosnąć tam gdzieś masz słabych przeciwników.
Więcej slotów w miastach powoduje, że kazdy region jest praktycznie taki sam, ewentualnie pozwala na jeden centralny region z jebaniem wojska, a reszta to focus na ekonomie., a tak przynajmniej musisz kombinować z jakąś specjalizacją.

Ze wszystkimi na raz jeszcze nie grałem :]
Dopiero to odpalę. Do tej pory na suchym Radious grałem i za każdym razem ostro w d...ę dostawałem co w vanila mi się nie zdażylo Krasnoludami.
Conquer Anywhere nie wiem jak działa na AI i bardziej o to mi chodzi.
More Buildings slots to z tego co mi wiadomo, to daje bonus tylko w wybranych stolicach ale to się okaże.

Edit: Dlaczego omijasz Radiousa?

Edit2: Cholera rzeczywiście More buildings slots to duuuże ułatwienie - czas się pozbyć :]

Autor:  Katoneo [ 4 mar 2017, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Zamiast More building slots polecam 4th tier settlements. Wtedy wiochy można ulepszyć do czwartego poziomu i o ile to ułatwia trochę, to dzięki temu komputer mądrzej rekrutuje. Nie ma wtedy problemów w stylu 150 tura i AI wystawiające same szkielety i ghoule.

Autor:  Farin [ 4 mar 2017, 15:34 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Katoneo napisał(a):
Zamiast More building slots polecam 4th tier settlements. Wtedy wiochy można ulepszyć do czwartego poziomu i o ile to ułatwia trochę, to dzięki temu komputer mądrzej rekrutuje. Nie ma wtedy problemów w stylu 150 tura i AI wystawiające same szkielety i ghoule.

Działa z Radious ?
Zastanawiam się nad wywaleniem jednak Unit Formations - zbyt potężne to się wydaje względem AI ...

Autor:  tiomor [ 6 mar 2017, 15:27 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Farin napisał(a):

Edit: Dlaczego omijasz Radiousa?

Edit2: Cholera rzeczywiście More buildings slots to duuuże ułatwienie - czas się pozbyć :]


Bo z Radiousem jest tak, że wychodzi na jako pierwszy i często są to zmiany dla samych zmian. Tu odejmiemy, tam dodamy etc ;p

Zawsze po jakimś czasie wychodzi coś dużo bardziej przemyślanego od Radiousa.

A co do More Buildings Slots - a nie mówiłem?;>

Swoją drogą kończę właśnie kampanie Imperium i kilka wniosków
- bitwy mimo, że szybkie to jednak są spoko, ale mimo wszystko coś tutaj wrzucę na następną kampanie
- Spam chaosu dla imperium i wampirów jest irytujący (dlaczego nie można grać Kislevem?!) i AI nie daje sobie z nim kompletnie rady. Chaos jedzie wszystko jak szmaty, nawet jak spotyka silnego AIka. Sądzę, że jak gram czymś na południe bardziej (Bretonia, Orki etc) to imperium zostanie zjechane strasznie
- Jest komiczne przesuwanie się państw :D Z cyklu Nordland skonczyło jako Southland (straciło wszystko na północy)
- Muszę czytać rostery przeciwnika, bo raz za razem łapałem sie na ataku jednostek, których nie znałem, a które robiły krwawą miazgę z mojej piechoty :P

Posiedzę dzisiaj nad modami zanim zacznę kolejną gierkę. Btw, Regiments of Renown to są z DLC? Czy jak je dostać?

Autor:  Junkier [ 6 mar 2017, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

RoR (i parę normalnych jednostek) są w DLC The Grim and the Grave (imperium i wampiry) i The King and the Warlord (krasnale i O&G).
Grałem trochę Imperium w weekend i bez interwencji gracza Vlad ostro jedzie sąsiadów, Stirland został zniszczony jakoś w pierwszych turach.

Że darmowy content (m.in. nowi czarodzieje dla imperium) trzeba samemu aktywować na steamie to wiesz? :p

Autor:  Farin [ 6 mar 2017, 16:28 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

tiomor napisał(a):
Farin napisał(a):

Edit: Dlaczego omijasz Radiousa?

Edit2: Cholera rzeczywiście More buildings slots to duuuże ułatwienie - czas się pozbyć :]


Bo z Radiousem jest tak, że wychodzi na jako pierwszy i często są to zmiany dla samych zmian. Tu odejmiemy, tam dodamy etc ;p

Zawsze po jakimś czasie wychodzi coś dużo bardziej przemyślanego od Radiousa.

A co do More Buildings Slots - a nie mówiłem?;>

Swoją drogą kończę właśnie kampanie Imperium i kilka wniosków
- bitwy mimo, że szybkie to jednak są spoko, ale mimo wszystko coś tutaj wrzucę na następną kampanie
- Spam chaosu dla imperium i wampirów jest irytujący (dlaczego nie można grać Kislevem?!) i AI nie daje sobie z nim kompletnie rady. Chaos jedzie wszystko jak szmaty, nawet jak spotyka silnego AIka. Sądzę, że jak gram czymś na południe bardziej (Bretonia, Orki etc) to imperium zostanie zjechane strasznie
- Jest komiczne przesuwanie się państw :D Z cyklu Nordland skonczyło jako Southland (straciło wszystko na północy)
- Muszę czytać rostery przeciwnika, bo raz za razem łapałem sie na ataku jednostek, których nie znałem, a które robiły krwawą miazgę z mojej piechoty :P

Posiedzę dzisiaj nad modami zanim zacznę kolejną gierkę. Btw, Regiments of Renown to są z DLC? Czy jak je dostać?

Gram teraz też z modem odblokowującym restrykcje w podbijaniu. Najbardziej na północy wysunięte krasnale zostały szybko zdmuchnięte przez zielonych, a ci później zostali rozmasowani przez Kilev - i teraz z nimi graniczę, a nie są zbyt przyjaźnie do mnie nastawieni.
Z kolei Vlad z Krasnalami wymienia się osadami - tłuką się na potęgę :]
Ludze na południu ci Princess (żółtki) coś tam... teraz aktywnie tłuką się z Zielonymi i nawet zwyciężają, zajmując ich tereny.
Zwierzołaki zrobiły się mięsem do bicia niestety.
No i po dojściu do wyższego tier-a jednostek w Raiousie stwierdzam, że trochę przesadził z liczebnością różnych rodzai jak i z dostepnością dla różnych frakcji rodzajów wojsk jakich wcześniej nie mieli.
Na razie oceniam 6/10 Radiousa - plus za to, że AI na mapie kampanii jak i w bitwach lepiej się zachowuje niż to bez modów.

Autor:  raggnarok [ 6 mar 2017, 17:32 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Dawn of War 3 27 kwietnia.

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2017, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No i kurwa zajebiście!

Autor:  TobiAlex [ 9 mar 2017, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Congratulations! You have been officially selected to participate in the Warhammer 40,000: Dawn of War III closed beta testing

Jeee!

Autor:  Oyci3C [ 9 mar 2017, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

I już erekcja nie potrzebna.

Autor:  tiomor [ 9 mar 2017, 23:53 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Meh, takie 5/10 hype na DoW3.

Pochwal się jak wygląda jak już pograsz.

Autor:  Farin [ 10 mar 2017, 16:45 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

tiomor napisał(a):
Meh, takie 5/10 hype na DoW3.

Pochwal się jak wygląda jak już pograsz.

Właśnie.
Jedynka to było coś! Później dwójką sietylko interesowałem, a teraz trójka nawet nie wyszła i tak jakby leję na tą grę.
Bo cholera ile razy można wałkować te same rasy ?

Autor:  TobiAlex [ 10 mar 2017, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Mi dwójka podobała się lepiej, może właśnie przez aspekty taktyczne (w sensie prowadzimy mała grupę) i elementy RPG.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 mar 2017, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Dwójka była zajebista, także dodatki. Trzecia cześć podoba mi sie coraz bardzie, hype.

Autor:  gosugamer1 [ 10 mar 2017, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

DoW2 kampania może była spoko, ale multi polegała na zabawie w berka... dosłownie. w DoW3 multi ma być jeszcze bardziej uwstecznione - 3 linie jak w mobie + mega turrety które bronią Ci bazy, moba-like...

Smutne w chuj, że tak tak ciężko o dobrą grę w klimatach W40k.

Autor:  Niah [ 10 mar 2017, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

DoW 1 rządzi.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 mar 2017, 14:22 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

gosugamer1 napisał(a):
DoW2 kampania może była spoko, ale multi polegała na zabawie w berka... dosłownie. w DoW3 multi ma być jeszcze bardziej uwstecznione - 3 linie jak w mobie + mega turrety które bronią Ci bazy, moba-like...

Smutne w chuj, że tak tak ciężko o dobrą grę w klimatach W40k.


Ja w multi DoW2 nie grałem, bo mnie nie interesowało. Ja nie czuje potrzeby powrotu do DW1, bo nudzą mnie klasyczne RTS-y. Nudne walki w kampanii vs AI, ten sam schemat na każdej mapie plus co jakiś czas nowa jednostka, czasem niezła fabuła jak u Blizza. Liczę na ciekawy gameplay z naciskiem na bohaterów, nawet podobny do moba, a nie nudnego RTS-a.

Autor:  gosugamer1 [ 11 mar 2017, 14:36 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No co kto lubi, mnie z kolei kampania średnio interesuje, a multi było jakąś nadzieją, że będzie jakiś multiplayer RTS poza SC2 z większym community - a tu dupa.

W sensie community będzie, bo fani W40k już nie raz pokazali, że mogą grać w największe gówno byle było osadzone w ich ulubionym uniwersum, ale jako strategia pod multi gra jest niestety poniżej godności człowieka. Już wolę sobie zagrać w Santus Reach, który wygląda jak gra z lat 90' (ale w sumie ten tytuł to najbliższe chaos gate'a z tego co można znaleźć na steamie.)

Strona 21 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team