mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 16:59 
Cytuj  
MAsz na myśli zmiane techa w trakcie wynajdywania ?

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 16:59 
Cytuj  
Nie, jak masz rozmowe dyplo z inną frakcją. i tam masz techy podzielone na te 3 kategorie i jakieś puntkami sie wymieniasz.. nie wiem o co tu kaman.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 17:11 
Cytuj  
Było napisane przy change log :P
Za każdy postęp w tech dostajesz X punktów. Jeśli wymienisz się nimi to dostajesz bonus do jakiejś tech. Z tego co zauważyłem jest to przydzielane losowo. Dzięki temu wynajdowanie zamiast 10 tur zajmie ci 7,4(zależy ile na ile się wymienisz).


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 17:18 
Cytuj  
Masakra :p. Trochę ciezko mi idzie .. może taki teren .. patrze komp ma jjuż 5 miast. Ja 1 + outpost. Nie wiem cieżko mi było założyc kolejne gdyś wokoł są wymagająće stworki.

Co wy w pierwszych kolejnosciach budujecie w miescie? jaki budynek lub jdnostki?


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 18:33 
Cytuj  
Pionier x1 na next miasto, wszystko co zwiększa produkcje:workshop, lumber camp, poxniej na przyrost ludności next do resarch budynki. Do obrony odsyłam przejęte bestie.

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 21:14 
Cytuj  
ok dzięki.. Mam jeszcze jedno pytanie. która cecha odpowiada za obrazenia zadawane magią?


_________________
Obrazek


Posty: 17
Dołączył(a): 4.05.2012
Offline
PostNapisane: 7 maja 2012, 07:15 
Cytuj  
Witajcie. Pograłem trochę w weekend i muszę przyznać, że od dawna tak się fajnie nie bawiłem przy grze. Gram na poziomie "normal". Jedną grę po kilku godzinach poddałem - męczyłem się dwoma miastami, gdzie przy jednym z nich były dwa legowiska potworów, które co kilka tur wysyłały małe bandy... tak więc musiałem tam trzymać czempiona z załogą i nigdzie nie mogłem się ruszyć. Wybuchła też wojna z komputerowym graczem i o dziwo miał niezłego bohatera, który nieźle mnie prał... SUPER!:D
Gra się świetnie, mam nadzieję, że nie obniżą poprzeczki jeżeli chodzi o poziom trudności - to mi się podoba. Jak dla mnie każda gra to nauka - ciągle czegoś się uczę.
Mam pytanie - mógłby ktoś dokładniej opisać proces przejmowania potworka? Starałem się to rozgryźć, ale kurcze... nawet kurczaka nie udało mi się przejąć:)
Co do kolejki budowania - to ja nawet na początek buduję dwóch pionierów - aby jak najszybciej zająć dobry teren albo nawet postawić miasto, a reszta tak jak już było napisane - produkcja.
Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę... byle do wieczora i będzie można znowu "pyknąć" parę tur:D

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 7 maja 2012, 09:54 
Cytuj  
CavieZ napisał(a):
ok dzięki.. Mam jeszcze jedno pytanie. która cecha odpowiada za obrazenia zadawane magią?


Według mnie inteligencja + masz traity przy lev up zwiększające dmg z czarów o 25/50% + główny trait patch of ...


Co do przejmowania, na starcie tworząc bohatera należy wybrać trait beastlord. W czasie walki taktycznej będąc koło przeciwnika używamy skila Tame (ładuje się 1 turę). Przejąć można psy, wilki, pająki, umber coś tam +dźwiedzie jak na razie.(może być ressist>najlepiej robić save przed walką i po nie udanej próbie ponowić)

O ile AI neutral mobków nie jest złe to AI przeciwników(nacje) pomimo poprawy dalej kuleje.(Ale poprawią> idealnie było by gdyby przywrócili te z bety 1+ upgrejd>żadnej gry nie wygrałem na czelendżu+)

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 7 maja 2012, 20:38 
Cytuj  
Mam zonka przy queście "Cloack of the Stars"
Dziadyga zlecił mi odnaleźć smoczka czy jakoś tak. Wszystko niby fajnie, bo pokazało mi od razu gdzie smoczek sobie chrapie. Mam tylko jeden problem. Nie mogę się do niego dostać gdyż na przeszkodzie stoi zamknięta brama,a z trzech stron są góry i nie mam jak się dostać inaczej :[
Byłbym wdzięczny za pomoc.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 8 maja 2012, 02:58 
Cytuj  
Też mam ten q, albo bug or trza inny q jeszcze zebrać (or może tech). Trza forum FE zlukać.

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 16:23 
Cytuj  
Gram sobie tura chyba 70 i upada jakaś frakcja :D Coś pieknego! Właśnie tego mi brakowało w Civ 5.

Można się dowiedzieć jak upadła?


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 17:18 
Cytuj  
Chyba nie, ale są 3 możliwości: wtopiła przeciwko AI frakcji, Neutral mobki zniszczyły jedyne miasto i się poddał, najsłabsza frakcja po paru przegranych poddaje się.


Posty: 17
Dołączył(a): 4.05.2012
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 17:43 
Cytuj  
70 tura :o ? Cav u mnie dwie frakcje padły przed 10 turą :] No i dobrze - świat jest wrogi i niebezpieczny. Pamiętam jak w Civ I też można było upaść w pierwszych paru turach :)

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 18:28 
Cytuj  
Co daja te Shardy na polu. W mieście pisze, że dają + do many. Tylko to?

Rob_ert --> Przed 10 turą? dwie padły?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 20:04 
Cytuj  
Shardy dzielą się na:
Ognia, wody, życia/śmierci, ziemi, wiatru.
Oprócz tego, że co turę dają manę, poprawiają skuteczność(czyt. dają lepsze bonusy) do zaklęć z danej kategorii.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 20:36 
Cytuj  
Ja wiem, że one się dzielą na te śmierci, ognia.. ale jak dają skuteczność? Właśnie nigdzie nei widze statsów :(

Po drugie warhameron pisał, że za obrazenia od magii odpowiada Inteligencja.. tylko że ja tej cechy nie widze w opisie jednostki :(


_________________
Obrazek

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 20:45 
Cytuj  
Bo w najnowszej becie trochę pozmieniali te podstawowe statystyki :P
Jeśli zaś chodzi o to jakie dokładnie bonusy daje shard to trzeba uważnie przeczytać tooltip danego czaru.
Z pamięci:
1 fire shard daje +4 obrażenia do flameWave.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 13:47 
Cytuj  
http://www.elementalgame.com/journals
Would you be willing to pay $1.00 for DLC that enabled multiplayer in Fallen Enchantress?

Cena do przyjęcia :D

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 14:28 
Cytuj  
Jest nowa wersja 0.914.


Posty: 17
Dołączył(a): 4.05.2012
Offline
PostNapisane: 13 maja 2012, 09:40 
Cytuj  
Może to niemądrze zabrzmi, ale jestem zachwycony tą grą. Jakaś dziwna maniera panuje w ostatnich czasach na rynku gier - uproszczenia, nastawienie na efekciarstwo i tyle... A tutaj... Grając wczoraj, myślałem, że idzie mi bardzo dobrze, aż... dwie wojny z AI i ataki dziczy i w jednej turze tracę dwa miasta. Moi bohaterowie z przetrzebioną armią... SUPER! W końcu gra, która stawia mi wymagania... Gram w 914 na normalu... jest świetnie:)
Czy mógłby mi ciut przybliżyć jak jednostki są modernizowane? Czasami udaje mi się zmodernizować jednostki a czasami nie... Myślałem, że jeżeli przy tworzeniu jednostki w zakładce zbroi wybiorę wszystkie elementy na te kafelki ze strzałką do góry to po wynalezieniu nowej broni/zbroi będą mogli być zmodernizowaniu a tu... nic :-?

Niemniej gra wymiata!!

P.S. Mam także Warlock, która jest tworzona przez małe biuro i powiem wam wstyd... AI jest geniuszem w porównaniu tego które jest zaimplementowane w CivV. Oczywiście to ciągle poziom sznurówek u moich butów, ale... nie ma porównania.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.