mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2010, 17:42 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Ja mialem na prince tak ze jedna z cywilizacji miala miasto w samym srodku afryki, zdazyli wybudowac 4 wondery i zdobyc kilo innych rzeczy, i dopiero kolo 150tury postawili drugie miasto.

Teraz gralem japonia na cultural victory, ale jakos sie rozroslem z powodu wypowiedzianych mi wojen :(.


Jak grasz na cultural vic. to radze nie podbijac zbyt duzo miast - im wiecej miast, tym drozsze sa te kulturalne perki. Najlepiej 2-3 miasta blisko siebie, a jak jeszcze w dobrych miejscach to praktycznie jest to kwestia czasu zanim wygrasz. Bardzo nudne zwyciestwo :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 6 paź 2010, 20:12 
Cytuj  
Jest w V One City Challenge czy tego tez poskapili? :P

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2010, 20:41 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Jest w V One City Challenge czy tego tez poskapili? :P

Jest


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

**

Posty: 393
Dołączył(a): 3.01.2007
Offline
PostNapisane: 6 paź 2010, 23:25 
Cytuj  
Ja teraz na Kingu gram i fajna sytuacja.

Komp atakuje moje miasto mala aremka w grupie 6 jednostek.No to ja load i kupuje armate za $ a komp nagle wytacza dwie mimo ze wczesniej ich nie bylo.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 01:03 
Cytuj  
U mnie komp na kingu wkolko mowi ze moja armia to posmiewisko, wypowiadaja mi wojne w 2 i dostaja w pape bo moja artyleria zmiata wszystko a oni ida jak na rzez. Bezsensu taka wojna jak Ai niemysli, czasem atakuje ze ja trace 10% hp a oni cala jednostke. Mam nadzieje ze to poprawia bo taka gra to poprstu nuda, chyba ze grac bez artyleri, ale to ciezko skoro oni sami uzywaja;p.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 08:22 
Cytuj  
Mnie Civ zaskoczyl wczoraj. Pod moje miasta podplynely 2 barbarian destroyery.. Barbarzyncy mieli wyzszy tech niz ja :)


_________________
Nestor#1522

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 13:24 
Cytuj  
tez wam tak dlugo sie laduja nowe tury gdy przychodzi industrial era?

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 13:35 
Cytuj  
Sam industrial moze nie, ale po pewnym czasie, nawet na srednich mapach, czas tury wydluza sie masakrycznie.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 14:31 
Cytuj  
Dlatego, ze gra uzywa jednego rdzenia przy turach. Fail na maxa, wciaz programisci nie umieja uzywac prockow wielordzeniowych...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 14:40 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Dlatego, ze gra uzywa jednego rdzenia przy turach. Fail na maxa, wciaz programisci nie umieja uzywac prockow wielordzeniowych...

programowanie współbieżne to nie bajka, mon


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 15:16 
Cytuj  
Amatorzy przy takich grach nie pracuja, mon. Zadna wymowka.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 15:27 
Cytuj  
Ja tam nie widzę przeciwwskazań żeby moją własną turę nie procesować współbieżnie hehe (spowalnia nawet jak ja mam całą pangeę i został 1 przeciwnik z 1 miastem). Przecież "obsługa" kolejnych obiektów związanych z miastami czy jednostkami nie musi być sekwencyjna, może z wyjątkiem workerów na auto.


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 15:31 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Amatorzy przy takich grach nie pracuja, mon. Zadna wymowka.


no to jest jak napisałeś - nieamatorzy a nie umieją programować na wiele procesorów


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 16:11 
Cytuj  
Panowie, tutaj jest cos elementarnie zjebane.

Civ 2 obslugiwala wiecej miast, workerow i przeciwnikow, a chodzila szybciej, 10 lat temu.

Logika gry nie zmienila sie na tyle, zeby przetworzenie kilku przeciwnikow i przyrostu wskaznikow zajmowalo 30 sekund na 2 rdzeniach i 2.4ghz.


_________________
Nestor#1522

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 16:19 
Cytuj  
true true


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 16:32 
Cytuj  
a skad wiesz co civ5 tak na dobra sprawe przetwarza i wysyla :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 16:45 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a skad wiesz co civ5 tak na dobra sprawe przetwarza i wysyla :)


Nie wiem co robi. Wiem co powinna robic aby ta gra dzialala. Civ 4 nie ma takich problemow, a musi jeszcze obliczac kulture dla kazdego pola osobno.

Zasada jest prosta, gra ma przeliczyc wszystkie elementy gry potrzebne do dzialania w jak najnizszym czasie. Zasady gry w Civ nie zmienily sie zbyt wiele od wersji 2,3 i 4.
Jest takie cos jak profiler, i ludzie z firaxisa powinni zaczac tego uzywac, zeby zobaczyc co im wpierdala tyle czasu. Cytujac jednego z testerow, onegdaj zatrudnionego w firmie w ktorej pracuje - "cos sie loopuje w kodzie!".


_________________
Nestor#1522

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 16:57 
Cytuj  
chetny ktos teraz na partyjke civ5multi? jest nas 3, to jeszcze ktos by sie przydal - 4-5h albo dluzej bedziemy grali

via Tunngle - pirat oczywiscie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 21:30 
Cytuj  
co to "Via tunngle" jakis soft do grania na piracie? ja sobie org kupilem, ale niemoge zainstlowac bo zapomnialem hasla do steama Oo. Wkurzylem sie ze bania mala bo "answer for secret question " tez niepamietam, napisalem do supportu minelo kolo 30h i zero odpowiedzi. Zal :/

***

Posty: 677
Dołączył(a): 1.03.2008
Offline
PostNapisane: 7 paź 2010, 21:46 
Cytuj  
Tunngle to taka platforma ala Garena

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 33  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.