MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DOTA 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597 |
Strona 236 z 314 |
Autor: | Arturnik [ 27 sty 2014, 10:40 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
No najważniejszym powodem jest jednak to, że Chiny to największa część populacji doty |
Autor: | Highlander [ 27 sty 2014, 10:47 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
A kiedy ja kiedyś pisałem, ze w moje gusta ta customizacja nie trafia, to mnie wszyscy zbluzgali Ja dalej jestem jednak zwolennikiem piękna prostoty ;] ale dzięki temu gra jest w pełni darmowa. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 27 sty 2014, 10:51 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Daliby opcję, żeby ładował tylko defaultowe skórki i po sprawie. Mnie też się to nie podoba, no ale na czymś muszą zarabiać. |
Autor: | Arturnik [ 27 sty 2014, 10:56 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Mnie customizacja w ogólne nie przeszkadza, a takie eventy są całkiem spoko, choć jeśli trzeba będzie grindować jak we wraith night żeby coś zdobyć to podziękuję. Jak ktoś naprawdę nie daje rady to też jest odpowiedź. http://dota2nohats.neocities.org/ tylko trzeba sobie poszukać Wczoraj zacząłem się bawić configami i całkiem fajne rzeczy można sobie ustawić, tu przykład jednego execa na którym się wzorowałem: Cytuj: //////////////////////////
/// BASIC SETTINGS /// ////////////////////////// // Deny allied units using right-click dota_force_right_click_attack "1" // Range indicator of active skill when you hover over the ground / opponent dota_disable_range_finder "0" // Change minimap colours. dota_unit_use_player_color "1"; dota_friendly_color_b "0.8"; dota_friendly_color_g "0.7"; dota_friendly_color_r "0.3"; dota_enemy_color_b "0.4"; dota_enemy_color_g "0.4"; dota_enemy_color_r "0.8"; // Make results appear immediately after game ends dota_sf_game_end_delay 0 // Enables information updon death (Default: 0) dota_killcam_show 1 // Threshold delay to accept minimap clicks (default 0.2) dota_minimap_misclick_time "0.2" ////////////////////////// /// HEALTH BAR /// ////////////////////////// // Health Bar, makes hp changes instantaneous if set to 0 without quotations dota_health_hurt_decay_time_max "0" // Default is 0.8 dota_health_hurt_decay_time_min "0" // Default is 0.3 dota_health_hurt_delay "0" // Default is 0.1 dota_pain_decay "0" // Default is 0.8 dota_pain_factor "0" // Default is 3 dota_pain_multiplier "0" // Default is 0.8 // Health segmenting in the lifebar (default 250) dota_health_per_vertical_marker "250" // Opacity major healthbar divider (default 255, 0=invisible 255=opaque) dota_health_marker_major_alpha "255" // Opacity minor healthbar divider (default 128, 0=invisible 255=opaque) dota_health_marker_minor_alpha "128" // Health number above the lifebar on (default 1) dota_hud_healthbar_number "1" ////////////////////////// /// CAMERA /// ////////////////////////// // Top Rune, Camera Bind bind "z" "dota_camera_setpos -2273.898682 1232.745483 982.072876" // Bot Rune, Camera Bind bind "x" "dota_camera_setpos 3035.773438 -2972.680176 966.072937" ////////////////////////// /// QUICK MESSAGES /// ////////////////////////// bind "c" "chatwheel_say 57" |
Autor: | Highlander [ 27 sty 2014, 11:02 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
O zajebiscie. A na pewno to jest legal? |
Autor: | tomugeen [ 27 sty 2014, 11:12 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Legal, zbyt pomagające usuwają. Większośc to customizacja, nie jakies cheaty wielkie (poza wyświetlaczem range skilli imho). No i ustawianie kamery na runke to podstawa, prosi uzywaja, bo sprawdzasz runke w 0,1sec i wracasz do hero dwoma kliknieciami. Ja z modyfikacji zmienilem sobie teksty postaci na koreańskie (są dobrze nagrane, nie wiem co gadaja, a oryginalne mnie zmeczyly troche - szczególnie jeśli gra się tymi samymi hero ciągle). Fajne, ale juz mi sie przejada powoli. |
Autor: | Ravushimo [ 27 sty 2014, 18:08 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Do run wole cos takiego: Kod: bind "z" "+show_runetop" bind "c" "+show_runebottom" alias "+show_runetop" "dota_camera_setpos -2296.339355 1085.593506 0.000000" alias "-show_runetop" "+dota_camera_follow;+dota_camera_follow;-dota_camera_follow" alias "+show_runebottom" "dota_camera_setpos 2874.552734 -3017.180664 0.000000" alias "-show_runebottom" "+dota_camera_follow;+dota_camera_follow;-dota_camera_follow" Poki trzymasz z lub c pokazuje ci odpowiedni spot z runa, puszczasz automatycznie wraca tam gdzie byla. |
Autor: | koci [ 27 sty 2014, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
http://www.dota2.com/newbloom/day2/?l=polish Terror |
Autor: | Katoneo [ 27 sty 2014, 22:48 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Ciekawe zmiany, ale chyba najbardziej nie mogę się doczekać aż na pubach zacznę widywać combo magnus + lion. Lion Aghanim's Scepter now causes Finger of Death to hit units within a 200 AoE of the primary target |
Autor: | tomugeen [ 27 sty 2014, 23:43 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Bardzo ladne zmiany. Ci ktorzy powinni dostali po dupie. Chociaz mialem nadzieje ze troche exorta invokera zmienia i wiecej ludzi pogra quas vex, albo jakies vex exort? No i pubstar carry znow dostali buffa (AM, Void, morph, sniper etc.). Aha, blink dagger no mana cost? OP! |
Autor: | Quetzacotl [ 28 sty 2014, 00:14 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
kiedy to wchodzi? czy już jest? |
Autor: | Arturnik [ 28 sty 2014, 02:31 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Mnie sie to podoba You now lose one gold per second if you haven't picked a hero after the selection timer runs out in All Pick W koncu na rankedach bedzie troche bolało za to ze nie pickuja, choc teraz pewnie po prostu beda pauzować Fajny upgrade tinkera |
Autor: | Quetzacotl [ 28 sty 2014, 02:50 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
2. Blink bez many, w sumie dobrze, bo zadnego dodatkowego aspektu taktycznego to nie wnosilo, tylko inity czasem ktos pierdolil. 3. Branch 50 gold - this is not dota anymore. 4. random skillsy! |
Autor: | Arturnik [ 28 sty 2014, 03:44 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Co do aspektu taktycznego blink daggera, to mozna spirit bearowi lone druida podrzucić. Pytanie tylko na ile ma to sens przy dosc sporym koszcie i zajetym slocie. aha no i ogre magi moze spamowac do woli, ale tylko ze scepterem, bez sceptera nie ma tej umiejetnosci @Rav Zdecydowanie lepszy jest ten twój bind na runy, dzieki. Niestety nadal nie moge sie przestawić i ciagle zapominam o tych bindach i sam manualnie sprawdzam :/ |
Autor: | Ravushimo [ 28 sty 2014, 08:41 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
No wiadomo ze na poczatku nie bedziesz zawsze pamietal o nowych bindach, ale po kilkunastu meczach sie przestawisz. ;) |
Autor: | cypis [ 28 sty 2014, 09:13 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
ujebali earth spirita, mozna bedzie zaczac grac ap znowu |
Autor: | koci [ 28 sty 2014, 15:41 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre |
Autor: | tomugeen [ 28 sty 2014, 15:56 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
koci napisał(a): Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre Nie wiem, ale na kanale "Polska" widziałem, ze dzieciaki oferują przedmioty za doładowanie telefonu ;] |
Autor: | koci [ 28 sty 2014, 17:27 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
lol |
Autor: | Oyci3C [ 28 sty 2014, 18:14 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 |
tomugeen napisał(a): koci napisał(a): Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre Nie wiem, ale na kanale "Polska" widziałem, ze dzieciaki oferują przedmioty za doładowanie telefonu ;] Widzę, ze Tomupeen zna się na tematach doładowań za takie tam różne. |
Strona 236 z 314 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |