MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 236 z 314

Autor:  Arturnik [ 27 sty 2014, 10:40 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

No najważniejszym powodem jest jednak to, że Chiny to największa część populacji doty

Autor:  Highlander [ 27 sty 2014, 10:47 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

A kiedy ja kiedyś pisałem, ze w moje gusta ta customizacja nie trafia, to mnie wszyscy zbluzgali ;) Ja dalej jestem jednak zwolennikiem piękna prostoty ;]

ale dzięki temu gra jest w pełni darmowa.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 27 sty 2014, 10:51 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Daliby opcję, żeby ładował tylko defaultowe skórki i po sprawie. ;) Mnie też się to nie podoba, no ale na czymś muszą zarabiać.

Autor:  Arturnik [ 27 sty 2014, 10:56 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Mnie customizacja w ogólne nie przeszkadza, a takie eventy są całkiem spoko, choć jeśli trzeba będzie grindować jak we wraith night żeby coś zdobyć to podziękuję.

Jak ktoś naprawdę nie daje rady to też jest odpowiedź.

http://dota2nohats.neocities.org/

tylko trzeba sobie poszukać

Wczoraj zacząłem się bawić configami i całkiem fajne rzeczy można sobie ustawić,
tu przykład jednego execa na którym się wzorowałem:
Cytuj:
//////////////////////////
/// BASIC SETTINGS ///
//////////////////////////

// Deny allied units using right-click
dota_force_right_click_attack "1"

// Range indicator of active skill when you hover over the ground / opponent
dota_disable_range_finder "0"

// Change minimap colours.
dota_unit_use_player_color "1";
dota_friendly_color_b "0.8"; dota_friendly_color_g "0.7"; dota_friendly_color_r "0.3";
dota_enemy_color_b "0.4"; dota_enemy_color_g "0.4"; dota_enemy_color_r "0.8";

// Make results appear immediately after game ends
dota_sf_game_end_delay 0

// Enables information updon death (Default: 0)
dota_killcam_show 1

// Threshold delay to accept minimap clicks (default 0.2)
dota_minimap_misclick_time "0.2"


//////////////////////////
/// HEALTH BAR ///
//////////////////////////

// Health Bar, makes hp changes instantaneous if set to 0 without quotations
dota_health_hurt_decay_time_max "0" // Default is 0.8
dota_health_hurt_decay_time_min "0" // Default is 0.3
dota_health_hurt_delay "0" // Default is 0.1
dota_pain_decay "0" // Default is 0.8
dota_pain_factor "0" // Default is 3
dota_pain_multiplier "0" // Default is 0.8

// Health segmenting in the lifebar (default 250)
dota_health_per_vertical_marker "250"

// Opacity major healthbar divider (default 255, 0=invisible 255=opaque)
dota_health_marker_major_alpha "255"

// Opacity minor healthbar divider (default 128, 0=invisible 255=opaque)
dota_health_marker_minor_alpha "128"

// Health number above the lifebar on (default 1)
dota_hud_healthbar_number "1"


//////////////////////////
/// CAMERA ///
//////////////////////////


// Top Rune, Camera Bind
bind "z" "dota_camera_setpos -2273.898682 1232.745483 982.072876"
// Bot Rune, Camera Bind
bind "x" "dota_camera_setpos 3035.773438 -2972.680176 966.072937"


//////////////////////////
/// QUICK MESSAGES ///
//////////////////////////

bind "c" "chatwheel_say 57"

Autor:  Highlander [ 27 sty 2014, 11:02 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

O zajebiscie. A na pewno to jest legal?

Autor:  tomugeen [ 27 sty 2014, 11:12 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Legal, zbyt pomagające usuwają. Większośc to customizacja, nie jakies cheaty wielkie (poza wyświetlaczem range skilli imho).

No i ustawianie kamery na runke to podstawa, prosi uzywaja, bo sprawdzasz runke w 0,1sec i wracasz do hero dwoma kliknieciami.


Ja z modyfikacji zmienilem sobie teksty postaci na koreańskie (są dobrze nagrane, nie wiem co gadaja, a oryginalne mnie zmeczyly troche - szczególnie jeśli gra się tymi samymi hero ciągle). Fajne, ale juz mi sie przejada powoli.

Autor:  Ravushimo [ 27 sty 2014, 18:08 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Do run wole cos takiego:
Kod:
bind "z" "+show_runetop"
bind "c" "+show_runebottom"

alias "+show_runetop" "dota_camera_setpos -2296.339355 1085.593506 0.000000"
alias "-show_runetop" "+dota_camera_follow;+dota_camera_follow;-dota_camera_follow"
alias "+show_runebottom" "dota_camera_setpos 2874.552734 -3017.180664 0.000000"
alias "-show_runebottom" "+dota_camera_follow;+dota_camera_follow;-dota_camera_follow"

Poki trzymasz z lub c pokazuje ci odpowiedni spot z runa, puszczasz automatycznie wraca tam gdzie byla.

Autor:  koci [ 27 sty 2014, 21:36 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

http://www.dota2.com/newbloom/day2/?l=polish

Terror :D

Autor:  Katoneo [ 27 sty 2014, 22:48 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Ciekawe zmiany, ale chyba najbardziej nie mogę się doczekać aż na pubach zacznę widywać combo magnus + lion. :D
Lion
Aghanim's Scepter now causes Finger of Death to hit units within a 200 AoE of the primary target

Autor:  tomugeen [ 27 sty 2014, 23:43 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Bardzo ladne zmiany. Ci ktorzy powinni dostali po dupie. Chociaz mialem nadzieje ze troche exorta invokera zmienia i wiecej ludzi pogra quas vex, albo jakies vex exort?

No i pubstar carry znow dostali buffa (AM, Void, morph, sniper etc.).

Aha, blink dagger no mana cost? OP!

Autor:  Quetzacotl [ 28 sty 2014, 00:14 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

kiedy to wchodzi? czy już jest?

Autor:  Arturnik [ 28 sty 2014, 02:31 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Mnie sie to podoba

You now lose one gold per second if you haven't picked a hero after the selection timer runs out in All Pick

W koncu na rankedach bedzie troche bolało za to ze nie pickuja, choc teraz pewnie po prostu beda pauzować

Fajny upgrade tinkera

Autor:  Quetzacotl [ 28 sty 2014, 02:50 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

    1. Ogre moze spamowac fireballa od poczatku gry.
    2. Blink bez many, w sumie dobrze, bo zadnego dodatkowego aspektu taktycznego to nie wnosilo, tylko inity czasem ktos pierdolil.
    3. Branch 50 gold - this is not dota anymore.
    4. random skillsy!
PS. pierwszy raz uzylem taga List

Autor:  Arturnik [ 28 sty 2014, 03:44 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Co do aspektu taktycznego blink daggera, to mozna spirit bearowi lone druida podrzucić. Pytanie tylko na ile ma to sens przy dosc sporym koszcie i zajetym slocie.

aha no i ogre magi moze spamowac do woli, ale tylko ze scepterem, bez sceptera nie ma tej umiejetnosci

@Rav

Zdecydowanie lepszy jest ten twój bind na runy, dzieki. Niestety nadal nie moge sie przestawić i ciagle zapominam o tych bindach i sam manualnie sprawdzam :/

Autor:  Ravushimo [ 28 sty 2014, 08:41 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

No wiadomo ze na poczatku nie bedziesz zawsze pamietal o nowych bindach, ale po kilkunastu meczach sie przestawisz. ;)

Autor:  cypis [ 28 sty 2014, 09:13 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

ujebali earth spirita, mozna bedzie zaczac grac ap znowu

Autor:  koci [ 28 sty 2014, 15:41 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre

Autor:  tomugeen [ 28 sty 2014, 15:56 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

koci napisał(a):
Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre


Nie wiem, ale na kanale "Polska" widziałem, ze dzieciaki oferują przedmioty za doładowanie telefonu ;]

Autor:  koci [ 28 sty 2014, 17:27 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

lol

Autor:  Oyci3C [ 28 sty 2014, 18:14 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

tomugeen napisał(a):
koci napisał(a):
Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre


Nie wiem, ale na kanale "Polska" widziałem, ze dzieciaki oferują przedmioty za doładowanie telefonu ;]


Widzę, ze Tomupeen zna się na tematach doładowań za takie tam różne.

Strona 236 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team